dolnośląskie (Świdnica)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (OLKUSZ)
mazowieckie (WARSZAWA)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii |
Data zamieszczenia: | 2025-01-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
EC Ewa Cebula Sosnowa 2 42-677 Szałsza powiat: tarnogórski 690888899 biuro@shausha.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211601 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Szałsza |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 690888899 |
Termin składania ofert: | 2025-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 48 kWp wraz z magazynem energii Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-0000/00 - Dywersyfikacja działalności przedsiębiorstwa EC Ewa Cebula o nową usługę związaną z rozbudową strefy SPA Część 1 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 48 kWp wraz z magazynem energii o pojemności 17,75 kWh. 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie technicznym oraz wzorze umowy. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. 4. Zamawiający na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wymaga składania dokumentów przedmiotowych (tj. dokumentów służących potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw, usług lub robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia). Dokument przedmiotowy złożony przez Wykonawcę z własnej inicjatywy stanowi treść oferty. 5. Jeżeli w dokumentach zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, charakteryzujące produkty, materiały, rozwiązania lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, producenta, lub normy lub inne odniesienia, należy traktować je jako przykładowe, natomiast Zamawiający dopuszcza stosowania materiałów lub rozwiązań równoważnych. Za równoważne uważa się materiały lub rozwiązania o właściwościach nie gorszych od wymaganych pod względem charakteru użytkowego, charakterystyki materiałowej (rodzaju i jakości), parametrów technicznych, ekologicznych i bezpieczeństwa użytkowania. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Okres gwarancji 10 CPV: 09331200-0, 09332000-5, 31121110-4, 31430000-9, 45000000-7, 45261215-4, 45300000-0, 45310000-3, 45400000-1, 51112200-2 Dokument nr: 2025-31314-211601 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-31 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat tarnogórski Gmina Zbrosławice Miejscowość Szałsza Harmonogram Etap 1 Koniec realizacji 2025-04-30 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Termin wykonania zamówienia wynosi 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy 1. Umowa może zostać zmieniona na warunkach określonych w niniejszej Umowie, na warunkach określonych w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 lub jeżeli zmiana jest nieistotna. 2. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu Umowy polegająca na: 1) zmianie zakresu robót budowlanych lub sposobu ich wykonania w sytuacji: a) konieczności usunięcia wad dokumentacji projektowej uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem lub wykonanie zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej; b) zmiany przepisów prawa mających wpływ na prawidłowe i zgodne z przeznaczeniem wykonanie zamówienia; c) wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwiła lub istotnie ograniczyła możliwość wykonania zamówienia albo jego części w sposób określony w Umowie; 2) zmianie mocy instalacji w następstwie dostosowania do potrzeb Zamawiającego; 3) ograniczeniu zakresu robót budowlanych w sytuacji, gdy wykonanie niektórych robót okazało się zbędne, zmieniły się okoliczności związane z wykonaniem Umowy lub wykonanie poszczególnych robót nie leży w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zakres robót ograniczonych jednostronnie przez Zamawiającego może wynosić nie więcej niż 10% pierwotnej wartości Umowy; 3. Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania Umowy o czas występującego opóźnienia wynikającego z zaistniałego utrudnienia lub uniemożliwienia skutkującego brakiem możliwości dotrzymania terminu umownego w przypadku: 1) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, odmiennych od typowych dla danego miejsca i okresu, które uniemożliwiły prowadzenie robót przez co najmniej pięć kolejnych dni roboczych zgodnie z warunkami technicznymi, co zostało potwierdzone wpisem do dziennika budowy lub odpowiednio udokumentowane przez Wykonawcę, oraz potwierdzone przez Zamawiającego; 2) wystąpienia okoliczności, które powodują zwiększenie nakładów pracy, zmieniają chronologię wykonywania prac lub opóźniają realizację robót zasadniczych, zwłaszcza w przypadku wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych; 3) wstrzymania wykonania Umowy lub jej części przez Zamawiającego lub organy władzy publicznej z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; 4) wystąpienia siły wyższej mającej wpływ na realizację zamówienia; 5) zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonywanie zamówienia; 6) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przyczyn, za które Wykonawca, pomimo zachowania należytej staranności, nie odpowiada. 4. Dopuszczalna jest odpowiednia zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ze względu na zmianę przedmiotu Umowy. 5. Dopuszczalna jest zmiana postanowień Umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym co do zakresu, wynagrodzenia i terminu, w granicach tych zmian. 6. Wprowadzenie zmian do Umowy jest możliwe po spełnieniu łącznie następujących warunków: 1) Zgodnego oświadczenia Stron; 2) Zachowania formy pisemnej; 3) Zgodności z zasadą konkurencyjności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu. 2) Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamontował co najmniej dwie instalacje fotowoltaiczne o mocy każdej z nich minimum 30 kWp. 3) Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nabytego przez każdego z nich z osobna. 4) Wykonawca powołujący się na doświadczenie przy robotach budowlanych, dostawach lub usługach wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami może uczynić to jedynie w zakresie, w którym sam bezpośrednio uczestniczył. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do których te zdolności są wymagane. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu. 2) Z postępowania wyklucza się Wykonawcę: a) powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: i) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, ii) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, iii) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia; b) o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1) Kompletna oferta zawiera wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz ofertowy oraz: a) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia; b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. 2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych (Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru), Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (wymóg ten stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego). 3) Ofertę i wszystkie załączniki składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4) Ofertę składa się za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności. 5) Szczegółowe warunki zamówienia, w tym co do sposobu przygotowania oferty i dokumentów, określa zapytanie ofertowe. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-16 Data ostatniej zmiany 2025-01-16 10:08:25 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena (waga kryterium: 100%) Kontakt: Osoby do kontaktu Michał Załuczkowski tel.: 690888899 e-mail: biuro@shausha.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025