lubelskie (Lublin)
wielkopolskie (Bojanowo)
wielkopolskie (Skoki)
mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Wadowice)
śląskie (Pszczyna)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA TARNOWSKIE GÓRY ul. Rynek 4 42-600 Tarnowskie Góry powiat: tarnogórski bzp@um.tgory.pl https://tarnowskiegory.logintrade.net/zapytania_email,186714,e642f223cbe941750fd5d38668fabf2b.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Tarnowskie Góry |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
BZP.271.1.2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji trzech inwestycji (...) w Tarnowskich Górach Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inwestora Zastępczego, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Kierownika Zespołu / Koordynatora Czynności Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z polskim prawem budowlanym, kodeksem cywilnym oraz wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy dla Umowy na Roboty zawartej dla przedsięwzięcia pn.: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego przy Ul. Sienkiewicza 2 w Tarnowskich Górach. W zakresie Umowy na Roboty przewidziano wykonanie prac budowlano-montażowych. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inwestora Zastępczego, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Kierownika Zespołu / Koordynatora Czynności Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z polskim prawem budowlanym, kodeksem cywilnym oraz wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy dla Umowy na Roboty zawartej dla przedsięwzięcia pn.: Remont budynku Ratusza oraz Sali sesyjnej w budynku Ratusza w Tarnowskich Górach. W zakresie Umowy na Roboty przewidziano wykonanie prac budowlano-montażowych. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inwestora Zastępczego, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Kierownika Zespołu / Koordynatora Czynności Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z polskim prawem budowlanym, kodeksem cywilnym oraz wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy dla Umowy na Roboty zawartej dla przedsięwzięcia pn.: Budowa żłobka przy Ul. Gen. Andersa w Tarnowskich Górach w ramach programu Maluch Plus. W zakresie Umowy na Roboty przewidziano wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie prac budowlano-montażowych. CPV: 71540000-5, 71244000-0, 71247000-1,71248000-8,71310000-4,71520000-9 Dokument nr: 2025/BZP 00038663, BZP.271.1.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-24 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://tarnowskiegory.logintrade.net/zapytania_email,186714,e642f223cbe941750fd5d38668fabf2b.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdz. 17 SWZ oraz w ust. 2 i w ust. 4 . rozdz. 13 SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj.: 1) poprzez Platformę przetargową pod adresem: https://tarnowskiegory.logintrade.net/zapytania_email,186714,e642f223cbe941750fd5d38668fabf2b.html (zwaną dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania lub 2) pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: bzp@um.tgory.pl oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Uwaga! W przypadku wystąpienia awarii Platformy , Zamawiający zamieści informację dot. niniejszego postępowania na stronie internetowej BIP w zakładce ,,Platforma Przetargowa", dostępnej pod adresem: https://bip.tarnowskiegory.pl/m,6334,platforma-przetargowa.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności - wyłącznie poprzez Platformę przetargową - zgodnie z wyborem Wykonawcy: 1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub 2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Uwaga! W przypadku wystąpienia awarii Platformy przetargowej, Zamawiający zamieści informację dotyczącą niniejszego postępowania na stronie internetowej BIP w zakładce ,,Platforma Przetargowa", dostępnej pod adresem: https://bip.tarnowskiegory.pl/m,6334,platforma-przetargowa.html 2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana (wymagana jest pisemna notatka z rozmowy). 3. Zamawiający lub Wykonawca przekazując oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, mogą zażądać od drugiej Strony niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania. 4. Niezwłocznie po otwarciu złożonych ofert, Zamawiający zamieści na Platformie przetargowej informacje o: 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte; 2) cenach zawartych w ofertach. 5. Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej bądź o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieści na Platformie przetargowej. 6. Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy przetargowej został doręczony Wykonawcy w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformę przetargową. 7. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) - zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem: https://tarnowskiegory.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://tarnowskiegory.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html 8. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ. 9. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej - wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://tarnowskiegory.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html 10. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., Ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wrocław, numer telefonu +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00- 16:00. 11. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Adres: Ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry; 2) Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim pracuje w budynku Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ulicy Rynek 4, pokój nr 13; 3) Kontakt mailowy , kontakt telefoniczny: +48 32 39 33 756. 4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji trzech inwestycji dotyczących termomodernizacji budynku Urzędu Miejskiego przy Ul. Sienkiewicza 2, remontu Ratusza i Sali sesyjnej w Ratuszu oraz budowy żłobka przy Ul. Gen. Andersa w Tarnowskich Górach", nr postępowania BZP.271. 1.2025; 5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: - osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; - firma PZP24.pl Sp. z o.o. oraz Logintrade SA z siedziba we Wrocławiu przy Ul. Legnickiej 57D, lok. B/J, z którą administrator zawarł umowę na obsługę Platformy Przetargowej, na której prowadzone są postępowania o udzielnie zamówienia publicznego - podmiot uprawniony do obsługi doręczeń (Poczta Polska S.A.) - podmioty, z którymi administrator zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych w urzędzie Miasta systemów informatycznych. 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej; 7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://tarnowskiegory.logintrade.net/zapytania_email,186714,e642f223cbe941750fd5d38668fabf2b.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-24 10:00 Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej: https://tarnowskiegory.logintrade.net/zapytania_email,186714,e642f223cbe941750fd5d38668fabf2b.html Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025