lubuskie (Zielona Góra)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług odśnieżania |
Data zamieszczenia: | 2025-01-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 13-15 85-067 Bydgoszcz powiat: Bydgoszcz tel. +48 52 585 33 15, +48 52 585 33 06, fax +48 52 585 36 sekretariat@cm.umk.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Bydgoszcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 52 585 33 1 |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Świadczenie usług odśnieżania. 3.1 Część 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu dachów i daszków nad wejściami do budynków w obiektach Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy o ogólnej powierzchni 14 826,00 m2, usuwaniu sopli oraz oblodzeń i nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów (250,00 mb). Wykaz budynków oraz powierzchni zawarty jest w załączniku nr 1.1 do zapytania ofertowego w tabeli nr 1 i nr 2. Usługi w ramach realizacji przedmiotu zamówienia muszą być realizowane na poniżej określonych zasadach: 1) Wykonawca zobowiązany jest do: a) odśnieżania dachów i daszków nad wejściami do budynków, b) usuwania sopli oraz oblodzeń i nawisów śnieżnych z pasa podrynnowego i gzymsów; 2) specyfikacja techniczna wykonania przedmiotu zamówienia: a) ze względu na możliwość uszkodzenia pokrycia dachowego, Zamawiający wymaga pozostawienia warstwy około 1,5 cm zlodowacenia przylegającego do odśnieżanego podłoża, o ile ono występuje. Niedopuszczalne jest tworzenie hałd śniegu na dachach, w tym także wzdłuż ogniomurów okalających dachy, b) należy zachować szczególną ostrożność przy odśnieżaniu dachów, aby nie uszkodzić istniejącej na dachach instalacji odgromowej, c) hałdy śniegu nie mogą przylegać do elewacji odśnieżanego obiektu oraz nie mogą utrudniać ruchu pieszego i samochodowego. Hałdy nie mogą uniemożliwiać korzystania z wyjść ewakuacyjnych z obiektów, d) każde miejsce zrzutu śniegu musi być wygrodzone i trwale oznakowane przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami BHP, e) w czasie wykonywania robót Wykonawca musi bezwzględnie przestrzegać wszystkich przepisów BHP oraz zachować szczególną ostrożność, f) do usuwania śniegu Wykonawca użyje sprzętu, który nie będzie powodował uszkodzeń pokrycia dachowego; 3) zakres i terminy wykonania przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca przystąpi do robót w ciągu 12 godzin od czasu zgłoszenia: telefonicznego, SMS -ego lub email - ego przez Zamawiającego potrzeby odśnieżania dachów lub usunięcia sopli lodowych, b) Wykonawca zachowa szczególną ostrożność przy odśnieżaniu dachu budynku ,,I", tj. garaże przy Ul. Jagiellońskiej 13, c) prace będą wykonywane w czynnych obiektach i mogą być wykonywane przez cały tydzień, d) zakres i terminy wykonywania ww. prac ustalane będą na bieżąco w zależności od potrzeb Zamawiającego, tj. ilości opadów śniegu, ilości zalegającego lodu, zwisających sopli i ilości składowanego śniegu, e) Zamawiający może przerwać lub ograniczyć zakres prac odśnieżania w przypadku zmian warunków atmosferycznych, f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości metrów kwadratowych powierzchni przewidzianych do odśnieżenia oraz metrów bieżących sopli przewidzianych do usunięcia; 4) pozostałe ustalenia i wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) wszystkie uszkodzenia elewacji oraz urządzeń będących w pobliżu, wynikłe przy odśnieżaniu, spowodowane między innymi przez nacisk zwałów składowanego śniegu na elementy obiektu (takie jak bramy, drzwi itp.) - zostaną naprawione na koszt Wykonawcy - na co wyraża on zgodę, b) do wykonania usług Wykonawca skieruje odpowiednią do wykonywanego zakresu prac ilość osób wyposażonych w jednolitą odzież roboczą umożliwiającą identyfikację podmiotu zatrudniającego, posiadających zaświadczenia od lekarza medycyny pracy stwierdzające brak przeciwskazań do wykonywania prac na wysokości, odpowiednio przeszkolonych i wyposażonych we właściwy dla rodzaju wykonywanych prac sprzęt ochronny zabezpieczający przed upadkiem z wysokości oraz wyposażonych w odpowiednie środki ochrony osobistej, c) Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie i oznakowanie terenu obejmującego prace, d) prace muszą być wykonywane z zachowaniem najwyższych środków bezpieczeństwa i przepisów BHP, e) za wszelkie wypadki odpowiada Wykonawca, f) Wykonawca winien uwzględnić w cenie wykonania usługi wartość materiałów, narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, g) Wykonawca zabezpieczy na bieżąco teren, na którym będzie wykonywana usługa, w sposób uniemożliwiający wyrządzenie szkód w mieniu lub osobom trzecim, h) Wykonawca zobowiązany jest również wykonać wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, i) jeżeli w miejscu prowadzenia prac znajdują się stojące samochody, Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie pojazdów i terenu celem uniknięcia uszkodzeń. 3.2 Część 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu chodników i parkingów przylegających do wskazanych obiektów Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy o ogólnej powierzchni 2 500,00 m2. Wykaz budynków oraz powierzchni zawarty jest w załączniku nr 1.2 do zapytania ofertowego w tabeli nr 1 i nr 2. Usługi w ramach realizacji przedmiotu zamówienia muszą być realizowane na poniżej określonych zasadach: 1) Wykonawca zobowiązany jest do: a) odśnieżania chodników, b) odśnieżania parkingów; 2) specyfikacja techniczna wykonania przedmiotu zamówienia: a) usuwanie zwałów śniegu, oblodzeń należy wykonać za pomocą sprzętu ręcznego lub lekkiego sprzętu mechanicznego przy użyciu szczotek i lemieszy, b) usunięty śnieg i oblodzenie należy składować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, c) hałdy śniegu nie mogą przylegać do elewacji odśnieżanego obiektu oraz nie mogą utrudniać ruchu pieszego i samochodowego. Hałdy nie mogą uniemożliwiać korzystania z wyjść ewakuacyjnych z obiektów, d) niedopuszczalne jest odśnieżanie terenu przy użyciu ciężkich maszyn. W przypadku bardzo obfitych opadów odstąpienie od ww. zakazu musi być każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym, e) podczas usuwania oblodzeń niedopuszczalne jest używanie środków chemicznych (soli) w pobliżu trawników, klombów, krzewów oraz drzew; 3) zakres i terminy wykonania przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca przystąpi do robót w ciągu 12 godzin od czasu zgłoszenia telefonicznego, SMS-ego lub email - ego przez Zamawiającego potrzeby odśnieżania chodników i parkingów, b) prace będą wykonywane w czynnych obiektach i mogą być wykonywane przez cały tydzień, c) zakres i terminy wykonywania ww. prac ustalane będą na bieżąco w zależności od potrzeb Zamawiającego, tj. ilości opadów śniegu, ilości zalegającego lodu i ilości składowanego śniegu, d) Zamawiający może przerwać lub ograniczyć zakres prac odśnieżania powierzchni chodników i parkingów w przypadku zmian warunków atmosferycznych, e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości metrów kwadratowych powierzchni przewidzianych do odśnieżenia; 4) pozostałe ustalenia i wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) wszystkie uszkodzenia elewacji oraz urządzeń będących w pobliżu, wynikłe przy odśnieżaniu, spowodowane między innymi przez nacisk zwałów składowanego śniegu na elementy obiektu (takie jak bramy, drzwi itp.) - zostaną naprawione na koszt Wykonawcy - na co wyraża on zgodę, b) do wykonania usług Wykonawca skieruje odpowiednią do wykonywanego zakresu prac ilość osób wyposażonych w jednolitą odzież roboczą umożliwiającą identyfikację podmiotu zatrudniającego, odpowiednio przeszkolonych i wyposażonych we właściwy dla rodzaju wykonywanych prac sprzęt ochronny oraz w odpowiednie środki ochrony osobistej, c) Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie i oznakowanie terenu obejmującego prace, d) prace muszą być wykonywane z zachowaniem najwyższych środków bezpieczeństwa i przepisów BHP, e) za wszelkie wypadki odpowiada Wykonawca, f) Wykonawca winien uwzględnić w cenie wykonania usługi wartość materiałów, narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, g) Wykonawca zabezpieczy na bieżąco teren, na którym będzie wykonywana usługa, w sposób uniemożliwiający wyrządzenie szkód w mieniu lub osobom trzecim, h) Wykonawca zobowiązany jest również wykonać wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, i) jeżeli w miejscu prowadzenia prac znajdują się stojące samochody, Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie pojazdów i terenu celem uniknięcia uszkodzeń. 3.3 Część 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na załadunku i wywozie składowanego śniegu oraz lodu z parkingów, chodników, terenów zielonych położonych przy obiektach Uczelni na terenie miasta Bydgoszczy. Wykaz obiektów oraz ilość metrów sześciennych śniegu oraz lodu przewidzianych do załadunku i wywozu zawarty jest w załączniku nr 1.3 do zapytania ofertowego w tabeli nr 1 i nr 2. Usługi w ramach realizacji przedmiotu zamówienia muszą być realizowane na poniżej określonych zasadach: 1) Wykonawca zobowiązany jest do załadunku i wywozu składowanego śniegu oraz lodu; 2) specyfikacja techniczna wykonania przedmiotu zamówienia: a) załadunek śniegu oraz lodu należy wykonać przy użyciu ładowarki na podstawione środki transportu (samochody samowyładowcze), b) wybranie lub odrzucenie śniegu z trudno dostępnych miejsc i przeszkód znajdujących się w wyznaczonej strefie składowanego śniegu oraz lodu w celu jego wywozu należy wykonać ręcznie (o ile zaistnieje taka konieczność), c) zalegający śnieg oraz lód należy zebrać możliwie jak najbliżej powierzchni nie powodując jej uszkodzenia (pozostawiona warstwa śniegu nie grubsza niż 2 em), d) wywóz zebranego śniegu odbywać się będzie do miejsc składowania wskazanych przez: Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego w Bydgoszczy, Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, Wydział Gospodarki Komunalnej Miasta Bydgoszczy; 3) zakres i terminy wykonania przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca przystąpi do wykonania usługi w ciągu 24 godzin od czasu zgłoszenia telefonicznego, SMS - ego lub email - ego przez Zamawiającego potrzeby załadunku i wywozu składowanego śniegu i lodu, b) prace będą wykonywane w czynnych obiektach i mogą być wykonywane przez cały tydzień, c) zakres i terminy wykonywania ww. prac ustalane będą na bieżąco w zależności od potrzeb Zamawiającego, tj. ilości składowanego śniegu i lodu, d) Zamawiający może przerwać lub ograniczyć zakres prac w przypadku zmian warunków atmosferycznych, e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości metrów sześciennych przewidzianych do załadunku i wywozu śniegu i lodu lub ograniczyć zakres prac; 4) pozostałe ustalenia i wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) wszystkie uszkodzenia elewacji oraz urządzeń (takich jak bramy, drzwi itp.) znajdujących się w pobliżu składowanego śniegu i lodu, wynikłe przy realizacji usługi powstałe z winy Wykonawcy, zostaną naprawione na koszt Wykonawcy - na co wyraża on zgodę, b) do wykonania usługi Wykonawca skieruje odpowiednią do wykonywanego zakresu prac ilość osób wyposażonych w jednolitą odzież roboczą umożliwiającą identyfikację podmiotu zatrudniającego, odpowiednio przeszkolonych i wyposażonych we właściwy dla rodzaju wykonywanej usługi sprzęt ochronny oraz w odpowiednie środki ochrony osobistej, c) Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie i oznakowanie terenu obejmującego prace, d) prace muszą być wykonywane z zachowaniem najwyższych środków bezpieczeństwa i przepisów BHP, e) za wszelkie wypadki odpowiada Wykonawca, f) Wykonawca winien uwzględnić w cenie wykonania usługi wartość materiałów, narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, g) Wykonawca zabezpieczy na bieżąco teren, na którym będzie wykonywana usługa, w sposób uniemożliwiający wyrządzenie szkód w mieniu lub osobom trzecim, h) Wykonawca zobowiązany jest również wykonać wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, i) jeżeli w miejscu prowadzenia prac znajdują się stojące samochody, Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie pojazdów i terenu celem uniknięcia uszkodzeń. CPV: 90620000-9, 90630000-2, 60100000-9 Dokument nr: ASDG.262.9.2025 Składanie ofert: 8. TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: 8.1. Ofertę należy złożyć do dnia 22.01.2025 roku do godz. 12:00 na podany poniżej adres email: sekretariat@cm.umk.pl 8.2. Oferta powinna zawierać w tytule e-maila treść: oferta na ,,Świadczenie usług odśnieżania - nr sprawy ASDG.262.9.2025" z dnia 15.01.2025 r. Miejsce i termin realizacji: 5.1. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.03.2025 r. Wymagania: 4. TRYB POSTĘPOWANIA: 4.1. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r. póz. 1320) zgodnie z art. 2 ust.l pkt 1) ww. ustawy - wartość zamówienia jest mniejsza niż 130.000,00 zł. 4.2. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. 4.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od niniejszego postępowania bez wyłonienia Wykonawcy i bez podawania przyczyn. 5.2. Warunki płatności określono we wzorach umów w zależności od wyboru części przedmiotu zamówienia, które stanowią załączniki nr 2.1, nr 2.2 i nr 2.3 do zapytania ofertowego. 6. ODRZUCENIE OFERTY/WYKLUCZENIE WYKONAWCY: 6.1. Zamawiający odrzuci ofertę: 1) której treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego, 2) której złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3) która została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu, 4) która jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 5) złożoną po terminie. 6.2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie uzupełnił wymaganych dokumentów, lub nie złożył wyjaśnień w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego. 6.3. Zamawiający wykluczy z postępowania, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., póz. 507), zwanej dalej ,,ustawą o szczególnych rozwiązaniach": 1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006" i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach; 2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r., poz.1124, 1285,1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach; 3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r., póz. 120,295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach. 7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY: 7.1. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę na wybraną część zamówienia lub na dwie bądź na trzy części zamówienia. 7.2. Oferta składana przez Wykonawcę musi być sporządzona na druku Formularza oferty - wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 7.3. Ofertę należy sporządzić pisemnie w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, np. na komputerze. 7.4. Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do jej podpisania. Pełnomocnictwo osoby reprezentującej Wykonawcę do działania i wykonywania czynności w imieniu u na rzecz Wykonawcy, w tym do podpisania oferty i/lub umowy, jeśli nie wynika ono wprost z dokumentów rejestrowych firmy powinno być również dodane do składanej oferty i/lub umowy. 9. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY ORAZ KRYTERIA WYBORU: 9.1. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia. 9.2. Wybór ofert zostanie dokonany dla każdej z części zamówienia oddzielnie. 9.3. Oferty niespełniające wymogów formalnych zostaną odrzucone. 9.4. Spośród ofert nieodrzuconych przez Zamawiającego, wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi na podstawie kryterium: cena - 100 %. 10. KORESPONDENCJA W TRAKCIE POSTĘPOWANIA: W trakcie postępowania wszystkie pytania należy kierować na adres e-mail: sekretariat@cm.umk.pl, najpóźniej do dnia 20.01.2025 r. godz. 9:00. Uwagi: Godziny urzędowania: pn.- pt., godz. 07:00 - 15:00 |
© eurobudowa.pl 2004-2025