lubuskie (Zielona Góra)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA KORYCIN ul. Knyszyńska 2A 16-140 Korycin powiat: sokólski sekretariat@korycin.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1048467 |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Korycin |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania ,,Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Gminie Korycin" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania ,,Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Gminie Korycin" 2. Przedsięwzięcie pn. ,,Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej" obejmuje: 1) Termomodernizację budynków szkolnych 2) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego 3) Instalacja pompy ciepła z dolnym źródłem 4) Instalacja wentylacji mechanicznej 5) Instalacje elektryczne zasilania pomp ciepła, central wentylacyjnych i elementów sterowania wydajnością 6) Montaż instalacji fotowoltaicznej 50 kW 7) Modernizacja oświetlenia 8) Remont Sali gimnastycznej i zaplecza sanitarnego, szatni 9) Poprawa funkcjonalności sal lekcyjnych, łazienek, korytarzy (prace remontowe) 10) Modernizacja kuchni i stołówki szkolnej 11) Modernizacja zewnętrznej infrastruktury szkolnej i budowa placu zabaw Orientacyjna wartość robót budowlanych objętych nadzorem wynosi 15 000 000,00 zł brutto. CPV: 71520000-9, 71540000-5,71247000-1 Dokument nr: 2025/BZP 00039421, GK.271.2.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-24 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/korycin 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/korycin 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wszelką korespondencję Zamawiający zamierza prowadzić za pomocą platformy. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia dokumenty oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformy i bezpłatnego formularza ,,wyślij wiadomość do Zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu), przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku ,,wyślij wiadomość do Zamawiającego" oraz pojawienia się komunikatu, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza awaryjnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: mzalewska@korycin.pl 2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, ogłoszenia, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji ,,Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy. 3. Wykonawca jako profesjonalny podmiot ma obowiązek śledzenia i sprawdzania komunikatów oraz wiadomości bezpośrednio na platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za sytuację, gdy Wykonawca nie dostanie e-maila z powiadomieniem z platformy. Wszelkie fakultatywne powiadomienia za pomocą poczty e-mail obciążone są ryzykiem błędów związanych z działaniem serwerów pocztowych, na których działanie Zamawiający nie ma wpływu. Uwaga. Złożenie pliku na platformie oznacza jego dostarczenie. 4. Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformy Pozostałe informacje zostały zawarte w rozdziale V SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE. L z 2018 r. Nr 127, str. 2 i Dz. Urz. UE. L z 2021 r. Nr 74, str. 35; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Korycin zwany w skrócie ,,Administratorem danych". 2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@korycin.pl lub Inspektor Ochrony Danych, Ul. Knyszyńska 2a, 16-140 Korycin. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy Pozostałe informacje zostały zawarte w rozdziale XXII SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1048467 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-24 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/korycin Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 Wymagania: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy Pzp. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego przez Zamawiającego terminu składania ofert, tj. do dnia 24.01.2025 r. do godz. 9:00 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Korycinie 81 8077 0000 0000 0101 2000 0120, w opisie przelewu należy wpisać: ,,wadium- inspektor nadzoru szkoła", nazwę postępowania oraz znak sprawy. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.2.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania ,,Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Gminie Korycin" 2. Przedsięwzięcie pn. ,,Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej" obejmuje: 1) Termomodernizację budynków szkolnych 2) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego 3) Instalacja pompy ciepła z dolnym źródłem 4) Instalacja wentylacji mechanicznej 5) Instalacje elektryczne zasilania pomp ciepła, central wentylacyjnych i elementów sterowania wydajnością 6) Montaż instalacji fotowoltaicznej 50 kW 7) Modernizacja oświetlenia 8) Remont Sali gimnastycznej i zaplecza sanitarnego, szatni 9) Poprawa funkcjonalności sal lekcyjnych, łazienek, korytarzy (prace remontowe) 10) Modernizacja kuchni i stołówki szkolnej 11) Modernizacja zewnętrznej infrastruktury szkolnej i budowa placu zabaw Orientacyjna wartość robót budowlanych objętych nadzorem wynosi 15 000 000,00 zł brutto. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie dodatkowych uprawnień przez inspektora nadzoru 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. c) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: - skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby posiadające: a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych - 1 osoba b) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba c) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej- 1 osoba d) oraz każda w wymienionych wyżej osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada udokumentowane doświadczenie w ostatnich 5 latach przed terminem składania ofert, w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. modernizacja/remont/przebudowa budynku oświaty o powierzchni użytkowej min. 1000 m2. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy Pzp. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego przez Zamawiającego terminu składania ofert, tj. do dnia 24.01.2025 r. do godz. 9:00 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Korycinie 81 8077 0000 0000 0101 2000 0120, w opisie przelewu należy wpisać: ,,wadium- inspektor nadzoru szkoła", nazwę postępowania oraz znak sprawy. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Projektowane postanowienia umowy zawiera Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ. 2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej w postaci aneksu do Umowy pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmiany stawki podatku od towarów i usług, która jest skuteczna od dnia jej wejścia w życie. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie dodatkowych uprawnień przez inspektora nadzoru 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-02-22 |
© eurobudowa.pl 2004-2025