Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont kościoła parafialnego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Jerzego w Sawicach Sawice-Wieś 52 08-307 Repki powiat: sokołowski Tel. 25 787 54 37 sawice@drohiczynska.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Repki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 25 787 54 37 |
Termin składania ofert: | 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia oferty na ,,Remont kościoła parafialnego p.w. św. Jerzego w Sawicach" dofinansowanej ze środków z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. 2.1. Gmina Repki otrzymała w ramach pierwszej edycji Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (uchwała Nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23.11.2022 r.) wstępną promesę dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Nr RPOZ/2022/7262/Polski Lad na realizację zadania pn. ,,Remont kościoła parafialnego p.w. św. Jerzego w Sawicach" 2.2. Zamawiający zamierza zrealizować zadanie pod nazwą ,,Remont kościoła parafialnego p.w. św. Jerzego w Sawicach" w ramach dofinansowania o którym mowa w pkt II.2.1. Zapytania ofertowego. Wyżej wskazany kościół usytuowany jest na działce ew. nr obręb 0027, działka ew. nr 128 w miejscowości Sawice-Wieś, oraz wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr A-86/425 z dnia 22.03.1962 r. Szczegółowy opis przedmiotu Zapytania ofertowego zawiera pkt III. Zapytania ofertowego. III. Opis przedmiotu Zapytania ofertowego: 3.1. Kościół parafialny jako najważniejszy obiekt parafii Sawice-Wieś jest podstawowym centrum kultu religijnego. W ramach zadania planuje się remont zabytkowego kościoła polegający :remoncie elewacji kościoła; naprawie i konserwacji stolarki okiennej i drzwiowej, remoncie wnętrza. Szczegółowy zakres został przedstawiony w przedmiarze robót. 3.2. Przeprowadzenie prac remontowych przedstawionych w przedmiarze robót posłuży zachowaniu i zabezpieczeniu zabytku stanowiącego dziedzictwo kulturowe i historyczne tej części regionu oraz pozwoli przywrócić dawną świetność zabytkowym elementom infrastruktury sakralnej. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.02.2025 r. o godz. 13.30 w siedzibie Urzędu Gminy w Repkach. Składanie ofert: 8.1. Oferty należy złożyć w terminie do dnia 21.02.2025 r. do godz. 12:00. 8.5. Ofertę doręcza się osobiście, za pośrednictwem posłańca w kancelarii parafialnej na adres Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Jerzego w Sawicach; Sawice-Wieś 52, 08-307 Repki z dopiskiem ,,Remont kościoła parafialnego p.w. św. Jerzego w Sawicach" Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin realizacji przedmiotu Zapytania ofertowego: Wykonawca zrealizuje przedmiot Zapytania ofertowego do dnia 30.07.2025 r. Wymagania: 2.3. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 zm.). 2.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych; 2.5. Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zaliczki na poczet realizacji przedmiotu Zapytania ofertowego w wysokości 2% (dwa procent) wynagrodzenia brutto Wykonawcy. Pozostała część wynagrodzenia Wykonawcy pomniejszona o wartość udzielonej zaliczki zostanie wypłacona Wykonawcy po wykonaniu przedmiotu Zapytania ofertowego na warunkach określonych w Umowie. 2.6. W sprawach nieuregulowanych w Zapytaniu ofertowym stosuje się przepisy ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. 2024 r. poz. 1061 zm.). 3.3. Warunki wykonania prac remontowych: 3.3.1. Prace remontowe opisane w załączniku do Zapytania ofertowego muszą zostać wykonane zgodnie z: 3.3.1.1. Decyzją Nr 64/DS2024 Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 05 lutego 2024 r. (znak sprawy: DS. 5142.50.2024.MS) wraz z załącznikami w postaci: (a) Programu prac konserwatorskich (b) Projektu zagospodarowania terenu; oraz decyzją zmieniającą w sprawie wydłużenia terminu realizacji zadania. 3.3.1.2 Decyzja Nr 39/2024 Starosty Sokołowskiego z dnia 07 lutego 2024 r. - zatwierdzenie projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno - budowlanego i udzielenie pozwolenia na budowę wraz z załącznikiem w postaci Projektu zagospodarowania terenu. 3.3.1.3 Przedmiarem robót. Powyższa dokumentacja stanowi załącznik do Zapytania ofertowego. 3.3.2. Prace remontowe opisane w przedmiarze robót stanowiący załącznik Zapytania ofertowego muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu Zapytania ofertowego. 3.3.3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac remontowych opisanych przedmiarze robót stanowiący załącznik Zapytania ofertowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej. V. Warunki udziału w Zapytaniu ofertowym: 5.1. Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty wspólnie ubiegający się o realizację przedmiotu Zapytania ofertowego, o ile spełniają warunki określone w Zapytaniu ofertowym, zwani dalej ,,Wykonawca". Powyższy warunek jest spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację przedmiotu Zapytania ofertowego spełnia owe warunki; 5.2. Wykonawca, o którym mowa w pkt V.5.1. Zapytania ofertowego musi posiadać zdolność techniczną i zawodową, tzn.: 5.2.1. robotami budowlanymi kieruje osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 zm.) oraz która przez co najmniej 18 miesięcy pełniła funkcję, co najmniej kierownika robót, przy robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1292 zm.). 5.3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko 1 (jedną) ofertę wykonania przedmiotu Zapytania ofertowego. 5.4. Wykonawca na potrzeby realizacji Umowy, na własny koszt, na warunkach i w formie wskazanej w Umowie, ustanowi zabezpieczenie należytego wykonania Umowy zwane dalej ,,Zabezpieczeniem". Wykonawca wnosi Zabezpieczenie w pełnej wysokości przed zawarciem Umowy na następujących warunkach: 5.4.1. Zabezpieczenie ustala się na 5 % (pięć procent) ceny brutto oferty; 5.4.2. Zabezpieczenie może być wnoszone zgodnie z wyborem Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 5.4.2.1. pieniądz; 5.4.2.2. gwarancja bankowa; 5.4.2.3. gwarancja ubezpieczeniowa. 5.4.3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 5.4.4. Z treści dokumentu Zabezpieczenia musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta), zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty pieniężnej stanowiącej 5% (pięć procent) ceny brutto podanej w ofercie, z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w sprawie Zapytania ofertowego. Dokument wniesienia Zabezpieczenia nie może zawierać żadnych dodatkowych wymagań od Zamawiającego lub osób trzecich, w tym składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów, wezwań do Wykonawcy, przedkładania protokołów odbioru, dokonywania innych czynności, np. żądania pośrednictwa banku Zamawiającego, innej tego typu instytucji radcy prawnego lub adwokata w zakresie poświadczania autentyczności podpisów, przekazywania żądania za pośrednictwem banku, itp. 5.4.5. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt V.5.4.2. Zapytania ofertowego. 5.4.6. Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 (pięć) lat, zabezpieczenie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 (pięć) lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się Wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy: 5.4.7. w przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 (trzydzieści) dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, Zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia; 5.4.8. Wypłata, o której mowa w pkt V.5.4.5.1. Zapytania ofertowego następuje nie później niż w ostatnim dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia. 5.4.9. Zamawiający zwróci zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 5.4.7. Zapytania ofertowego. 5.4.10. Zabezpieczenie zostanie zwrócone w terminie 30 (trzydzieści) dni od dnia wykonania przedmiotu Zapytania ofertowego i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane przedmiotu Zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem pkt V.5.4.8. Zapytania ofertowego. 5.4.11. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady nie może przekraczać 30% (trzydzieści procent) wysokości zabezpieczenia, o którym mowa w pkt V.5.4.1. Zapytania ofertowego. Kwota ta jest zwracana w terminie 15 (piętnastu) dni po upływie (najdłuższego) okresu gwarancji jakości i/lub rękojmi za wady fizyczne i prawne. 5.4.12. Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę pieniężną w wysokości co najmniej 200.000,00 (słownie: dwieście tysięcy 00/100) złotych. Jeżeli Wykonawcą jest osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej, to musi posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) na kwotę pieniężną w wysokości co najmniej 200.000,00 (słownie: dwieście tysięcy 00/100) złotych. 5.4.13. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawców na obiekcie, w którym będą realizowane roboty budowlane w siedzibie Zamawiającego po uzgodnieniu wizyty z wyznaczonymi osobami do kontaktu: PROBOSZCZ PARAFII- Ks. Mirosław Puchacz Tel. 25 787 54 37 Wykonawca po odbyciu wizji lokalnej otrzyma potwierdzenie, którego kopię winien załączyć do oferty. Zamawiający informuje, iż wizja lokalna jest obowiązkowa. W przypadku złożenia oferty przez wykonawcę bez odbycia wizji lokalnej zostanie ona odrzucona . Wizje należy odbyć w dniu 31.01.2025 r. w godziach: 8-16:00 VI. Sposób udzielania wyjaśnień: 6.1. Wszelka korespondencja dotycząca Zapytania ofertowego odbywa się pisemnie lub drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres wskazany w pkt I Zapytania ofertowego. 6.2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego w terminie 7 (siedmiu) dni roboczych przed terminem składania ofert wyznaczonym w Zapytaniu ofertowym. 6.3. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie po terminie określonym w pkt VI.6.2. Zapytania ofertowego Zamawiający może pozostawić ów wniosek bez odpowiedzi. 6.4. W korespondencji dotyczącej Zapytania ofertowego należy wskazać nazwę Zapytania ofertowego nadaną przez Zamawiającego. 6.5. Zamawiający przekaże odpowiedź Wykonawcy, który zwrócił się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego oraz zamieści treść odpowiedzi bez ujawniania źródła zapytania na stronie internetowej Gminy Repki https://repki.bip.net.pl/?lang=PL VII. Modyfikacje treści Zapytania ofertowego i wydłużenie terminu składania ofert: 7.1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu do składania ofert zmodyfikować treść Zapytania ofertowego. Dokonaną w ten sposób modyfikację zapytania ofertowego Zamawiający zamieści na stronie internetowej Gminy Repki https://repki.bip.net.pl/?lang=PL 7.2. Jeżeli dokonano istotnych zmian w treści Zapytania ofertowego Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofercie przez Wykonawcę. 7.3. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego, o którym mowa w pkt VI.6.2. Zapytania ofertowego. 8.2. Ofertę wykonania prac remontowych o których mowa w Zapytaniu ofertowym należy złożyć pisemnie w języku polskim na formularzu załączonym do niniejszego Zapytania ofertowego (Załącznik Nr 1). 8.3. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Za podpisanie oferty uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej. 8.4. Kopie dokumentów załączonych do oferty muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem zgodnie z zasadami określonymi w pkt VIII.8.3. Zapytania ofertowego. 8.6. Za termin złożenia oferty Zamawiający rozumie datę i godzinę dostarczenia oferty do kancelarii parafialnej co zostanie każdorazowo odnotowane na opakowaniu oferty. 8.7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wcześniejsze otwarcie lub zaginięcie ofert Wykonawców nie oznaczonych wyraźnie i nie zaadresowanych zgodnie z warunkami Zapytania ofertowego. IX. Termin związania ofertą 9.1. Wykonawca związany jest ofertą przez okres 35 (trzydzieści pięć) dni licząc od daty otwarcia ofert. 9.2. Złożona przez Wykonawcę oferta jest nieodwołalna, co oznacza, że po otwarciu ofert w okresie związania ofertą Wykonawca nie może zmienić treści oferty. Informacja z otwarcia ofert będzie umieszczona na stronie internetowej Gminy Repki https://repki.bip.net.pl/?lang=PL XI. Kryterium wyboru ofert: 11.1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami, z uwzględnieniem odpowiednich współczynników wag [znaczenia wyrażonego w % (procentach)] dla tych kryteriów oraz maksymalnej ilości punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium: 11.1.1. Kryterium Nr I - Cena oferty brutto - 80% - max. 80 pkt 11.1.2. Kryterium Nr II - Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne i prawne na wykonane roboty i użyte materiały - 20% max. 20 pkt. 11.2. Kryteria oceny oferty: 11.2.1. Cena oferty brutto (C) - I kryterium oceny oferty: 11.2.1.1. Zamawiający przyzna maksymalną liczbę 80 (osiemdziesiąt) punktów ofercie Wykonawcy z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu Zapytania ofertowego; 11.2.1.2. Ilość punktów przyznanych pozostałym ofertom Wykonawców zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem i zaokrąglona do 2 (dwóch) miejsc po przecinku: C min. C = ------------------ x 80 C bad. C min. - cena brutto oferty najtańszej C bad. - cena brutto oferty badanej 11.3. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne i prawne na wykonane roboty i użyte materiały (G) - II kryterium oceny oferty: 11.3.1. Zamawiający może przyznać maksymalną liczbę 20 (dwadzieścia) punktów ofercie Wykonawcy w ramach kryterium okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne i prawne; 11.3.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne i prawne na wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu prawidłowe wykonanie przedmiotu Zapytania ofertowego w tym użyte materiały na okres nie krótszy niż 36 (słownie: trzydzieści sześć) miesięcy [3 (słownie: trzy) lata] oraz na okres nie dłuższy niż 72 (słownie: siedemdziesiąt dwa) miesiące [6 (słownie: sześć) lat] licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu Umowy ,,Bez uwag" przez Zamawiającego; 11.3.3. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje najdłuższy [tj. 72 (słownie: siedemdziesiąt dwa) miesiące / 6 (słownie: sześć) lat] okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne i prawne, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu Umowy ,,Bez uwag" przez Zamawiającego otrzyma 20 (dwadzieścia) punktów w obrębie tego kryterium oceny oferty; 11.3.4. Liczba punktów przyznana pozostałym ofertom Wykonawców, w zależności od zaoferowanego okresu udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne i prawne, zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem i zaokrąglona do 2 (dwóch) miejsc po przecinku: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i użyte materiały: w ofercie badanej (min. 36 m-cy - max. 72 m-cy) G = ------------------------------------------------------------ x znaczenie (20 pkt.) najdłuższy okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i użyte materiały (72 m-cy) 11.3.5. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad - oferta Wykonawcy, który nie zaoferuje żadnego okresu udzielonej gwarancji jakości, zaoferuje okres udzielonej gwarancji jakości krótszy niż 36 (słownie: trzydzieści sześć) miesięcy [3 (słownie: trzy) lata] licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu Umowy ,,Bez uwag" przez Zamawiającego, zostanie odrzucona jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami Zapytania ofertowego. 11.4. Maksymalna liczba punktów, jaką może przyznać Zamawiający ofercie Wykonawcy, wynosi 100 (sto) punktów. 11.5. Ocena ofert będzie dokonywana w następujący sposób w ramach określonych powyżej kryteriów - najkorzystniejszą ofertą zostanie wybrana ta oferta, która otrzyma największą ilość punktów wg poniższych zasad: 11.5.1. Ocena całkowita punktowa (P) złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z dwóch czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 (sto) punktów; 11.5.2. Ocena każdej z ofert będzie obliczona jako suma ocen punktowych w zakresie poszczególnych kryteriów wg poniższego wzoru: P = C + G P - ocena całkowita punktowa złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty - suma punktów uzyskanych przez ofertę Wykonawcy w kryteriach oceny ofert. C - ilość punktów uzyskana przez ofertę Wykonawcy w kryterium ceny oferty brutto. G - ilość punktów uzyskana przez ofertę Wykonawcy w kryterium okres gwarancji jakości rękojmi za wady na wykonane roboty i użyte materiały. 11.6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. XII. Wybór najkorzystniejszej oferty: 12.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do Wykonawcy z zapytaniem dotyczącym w szczególności: (a) dokumentów lub wyjaśnień treści złożonej oferty; (b) wysokości zaoferowanej ceny; (c) listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które Wykonawca planuje wykorzystać przy prowadzeniu prac remontowych. Weryfikacja dopuszczenia przedstawionych materiałów oraz ew. zamienników dokonana zostanie przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Dla uniknięcia jakichkolwiek wątpliwości dodaje się, że Zamawiający nie narzuca Wykonawcy zastosowania materiałów konkretnych producentów, a badać będzie wyłącznie walory jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie do przedmiotu Zapytania ofertowego. 12.2. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy oceniona jako najkorzystniejsza podlegać będzie odrzuceniu Zamawiający dokona badania oferty następnej w kolejności. 12.3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy, która jest zgodna z warunkami określonymi w Zapytaniu ofertowym. 12.4. Uwaga: 12.4.1. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze; 12.4.2. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną; 12.4.3. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt XII.12.4.2. Zapytania ofertowego Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. 12.5. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty przesyłając informacje na adres poczty elektronicznej o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz zamieszczając o tym informację na stronie internetowej Gminy Repki 12.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia umowy. W takim wypadku Zamawiający ponownie dokona badania ofert zgodnie z zasadami określonymi w pkt XII. Zapytania ofertowego. XIII. Przesłanki odrzucenia oferty: 13.1. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcę w następujących przypadkach: 13.1.1. treść oferty jest niezgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Zapytaniu ofertowym; 13.1.2. Wykonawca pomimo wezwania w trybie pkt XII.12.1. i XII.12.2. Zapytania ofertowego we wskazanym terminie nie przedstawił dokumentów lub nie udzielił wyjaśnień o które wnosił Zamawiający; 13.1.3. oferta Wykonawcy zawiera omyłki w obliczeniu ceny, których nie można poprawić, jako oczywiste omyłki rachunkowe; 13.1.4. oferta Wykonawcy została złożona po wyznaczonym terminie; 13.1.5. oferta Wykonawcy została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233). XIV. Unieważnienie Zapytania ofertowego: 14.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia Zapytania ofertowego w następujących przypadkach: 14.1.1. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu zgodnie z pkt XIII. Zapytania ofertowego; 14.1.2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie realizacji przedmiotu Zapytania ofertowego; 14.1.3. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie przedmiotu Zapytania ofertowego nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 14.2. Zapytanie ofertowe może być także unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny (bez podania uzasadnienia) w każdym momencie i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony Wykonawcy do realizacji przedmiotu Zapytania ofertowego. 14.3. Wykonawca uczestniczy w Zapytaniu ofertowym na własny koszt i ryzyko, nie przysługuje mu żadne roszczenie z tytułu unieważnienia Zapytania ofertowego przez Zamawiającego. Kontakt: osoba do kontaktu: PROBOSZCZ PARAFII- Ks. Mirosław Puchacz Tel. 25 787 54 37 |
© eurobudowa.pl 2004-2025