Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5717z ostatnich 7 dni
23573z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego wraz z oszacowaniem planowanych kosztów prac...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego wraz z oszacowaniem planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2025-01-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Konin / Urząd Miejski w Koninie
Plac Wolności 1
62-500 Konin
powiat: Konin
632401130
iwona.rogalinska@konin.um.gov.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211611
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Wadium: ---
Nr telefonu: 632401130
Termin składania ofert: 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe na opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) wraz z oszacowaniem planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych dla planowanego zadania inwestycyjnego
pn. ,,Dawna Synagoga w Koninie - badania, projektowanie oraz prace konserwatorsko-restauratorskie i roboty budowlane"
Powstaje w kontekście naboru
FEWP.10.07-IZ.00-003/24 -

Część 1
Nie dotyczy

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) wraz z oszacowaniem planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych dla planowanego zadania inwestycyjnego pn. ,,Dawna Synagoga w Koninie - badania, projektowanie oraz prace konserwatorsko-restauratorskie i roboty budowlane".
Przedmiotowe zadanie inwestycyjne przewidziane jest do realizacji w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj", o którym mowa w art. 103 ust. 2 ustawy PZP. Opracowany PFU będzie służył do przeprowadzenia postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych w metodzie ,,zaprojektuj i wybuduj".
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) przygotowanie Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) dla planowanego zadania inwestycyjnego pn. ,,Dawna Synagoga w Koninie - badania, projektowanie oraz prace konserwatorsko-restauratorskie i roboty budowlane", zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
b) przygotowanie na podstawie PFU zbiorczego zestawienia kosztów planowanej inwestycji pn. ,,Dawna Synagoga w Koninie - badania, projektowanie oraz prace konserwatorsko-restauratorskie i roboty budowlane", zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458), wraz z obowiązkiem jego aktualizacji, w razie potrzeby, w okresie do 3 lat od odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia.
Termin realizacji zamówienia - od podpisania umowy do 10.03.2025 r.
Opracowanie dotyczy budynku dawnej Synagogi w Koninie, Ul. Adama Mickiewicza 2, 62-500 Konin, działki 275/1 i 1023, obręb Starówka, gmina Miasto Konin, województwo wielkopolskie. Budynek Synagogi jest objęty ochroną konserwatorską. Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków pod nr 96/246 z dnia 17.09.1968 r.
Do 2008 r. działała tu Miejska Biblioteka Publiczna w Koninie, obecnie budynek nieużytkowany, Miasto Konin jest właścicielem od XII 2020 r. Obiekt jest przeznaczony na cele kulturalne.
Planowane funkcje i przeznaczenie obiektu.
Obiekt o dużych walorach architektonicznych i historycznych, a także znaczeniu kulturowym, będzie budynkiem użyteczności publicznej o funkcji kulturalnej. Odbywać się tu będą wydarzenia kulturalne, m.in. potwierdzające materialne świadectwo historii synagogi (wiedza o ówczesnej kulturze, sztuce, nauce, niecodziennych wydarzeniach), wystawy, spotkania autorskie. Ich odbiorcami będą mieszkańcy Konina, sąsiednich gmin i regionu, a także odwiedzający spoza regionu. W budynku dawnej synagogi funkcjonować będzie filia Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koninie, w ramach której funkcjonowała będzie również mediateka i Centrum Czterech Kultur. Swoje działania będą tutaj organizować m.in. Miasto Konin, organizacje pozarządowe, instytucje kultury, funkcjonujące na terenie miasta.
Miasto Konin posiada następujące pozwolenie ze zmianami na wykonanie robót budowlanych w budynku synagogi:
1) Decyzja nr 12 z dnia 17.01.2013 r., zatwierdzenie projektu budowlanego i udzielenie pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, związanych
z przebudową elewacji i pokrycia dachowego Synagogi.
2) Decyzja nr 1 z dnia 25.02.2021 r., przeniesienie na rzecz Miasta Konin decyzji nr 12 z 17.01.2013 r.
3) Decyzja nr 54 z dnia 31.03.2022 r., zmiana decyzji nr 12 z dnia 17.01.2013 r. na decyzję pozwolenia na wykonanie robót budowlanych związanych
z przebudową elewacji i pokrycia dachowego, zgodnie z projektem budowlanym zmian.
Ponadto aktualnie Miasto Konin posiada dwa pozwolenia konserwatorskie na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorsko-restauratorskich:
4) Pozwolenie nr 106/2021/A z dnia 04.08.2021 r. Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków , na prowadzenie :
? prac konserwatorsko-restauratorskich obejmujących konserwację stolarki drzwiowej, usytuowanej w pierwszej - licząc od południa - osi zachodniej elewacji szczytowej segmentu głównego oraz w południowej elewacji przybudówki, dostawionej od zachodu do segmentu głównego, a także konserwację dwóch okien usytuowanych ponad wymienioną jako ostatnia stolarką drzwiową;
? robót budowlanych obejmujących impregnację ogniochronną i przeciwko biologicznym szkodnikom drewna więźby dachowej segmentu głównego, wykonania na segmencie głównym pokrycia dachowego z arkuszy blachy miedzianej układanej na rąbek stojący, wykonanie opierzeń blacharskich murów, gzymsów i parapetów, wykonanie rynien i rur spustowych z blachy miedzianej, wykonanie włazu dachowego w północnej połaci dachu segmentu głównego, wykonanie instalacji odgromowej na połaciach dachu segmentu głównego, a także rekonstrukcję stolarki okiennej z wyłączeniem tej, która jest objęta pracami konserwatorsko-restauratorskimi.
5) Pozwolenie nr 18/2022/A z dnia 07.02.2022 r. WWKZ , na prowadzenie robót budowlanych w zakresie:
? wykonania w pełnym obwodzie izolacji przeciwwilgociowej murów magistralnych;
? wykonania w pełnym obwodzie murów drenażu i opaski żwirowej;
? naprawy murów magistralnych poprzez ich zszycie w miejscach spękań;
? renowacji tynków elewacyjnych;
? renowacji elewacyjnego detalu architektonicznego z doprowadzeniem tego detalu do "ostrego" rysunku;
? malowania elewacji farbami krzemianowymi;
? wykonania nowych opierzeń z blachy miedzianej wieżyczki na dachu budynku;
? montażu sygnalizacji pożaru i ruchu.
Posiadana dokumentacja techniczna na prowadzenie ww. prac:
1) Projekt budowlany przebudowy elewacji i pokrycia dachowego synagogi w Koninie, październik 2012
2) Projekt budowlany remontu: renowacji budynku synagogi w Koninie w zakresie: stolarki okiennej i drzwiowej, pokrycia dachowego, obróbek blacharskich oraz rynien, czerwiec 2021
3) STWIORB, Renowacja budynku synagogi w Koninie w zakresie: stolarki okiennej i drzwiowej, pokrycia dachowego, obróbek blacharskich i rynien, 7.12.2021
4) Projekt budowlany zmian do projektu pod nazwą: Projekt budowlany przebudowy elewacji i pokrycia dachowego synagogi w Koninie - zmiana decyzji nr 12 z 17.01.2013 r., sierpień 2021
5) STWIORB, Projekt budowlany zmian do projektu pod nazwą: Projekt budowlany przebudowy elewacji i pokrycia dachowego synagogi w Koninie - zmiana decyzji nr 12 z 17 stycznia 2013 r. - UA.6740.302.2012. Przebudowa elewacji Synagogi w Koninie, branża architektoniczno-budowlana, sierpień 2022
6) Ocena techniczna dotycząca stanu technicznego budynku dawnej Synagogi w Koninie, 2 sierpnia 2024
Projekty budowlane i STWIOR są załącznikiem nr 6 do zapytania, dostepnym na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:
http://www.konin.pl/index.php/dokumenty.html
w zakładce: Projekty /Rewitalizacja /Dokumenty.
Założenia do wykonania Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU).
Posiadana dokumentacja techniczna jest niewystarczająca dla Zamawiającego z uwagi na planowane przeznaczenie obiektu oraz jego stan techniczny.
Zadanie inwestycyjne pn. ,,Dawna Synagoga w Koninie - badania, projektowanie oraz prace konserwatorsko-restauratorskie i roboty budowlane" przewidziane jest do realizacji w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj".
PFU stanowić będzie, na dalszym etapie realizacji zadania, podstawę do sporządzenia opisu przedmiotu zamówienia publicznego, które wg. obecnej wiedzy Zamawiającego obejmie:
1) Inwentaryzację budynku dawnej synagogi wraz z wykonaniem niezbędnych odkrywek ścian, stropów itp.
2) Wykonanie koniecznych pomiarów i badań, w tym badania geotechnicznego, monitoringu geodezyjnego osiadania i odkształceń konstrukcji, monitoringu rys i pęknięć, monitoringu poziomu wód gruntowych, badania wilgotnościowego murów.
3) Wykonanie ekspertyzy technicznej dot. fundamentów i konstrukcji obiektu, na podstawie wyników przeprowadzonych badań w celu ustalenia przyczyn powstawania uszkodzeń konstrukcji oraz wydania wytycznych i zaleceń dot. usunięcia przyczyn i naprawy uszkodzeń.
4) Zapewnienie nadzoru archeologicznego przy wykonywaniu odkrywek fundamentów i przekopów, jeśli jest konieczny.
5) Wykonanie ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej budynku.
6) Wykonanie ekspertyzy konserwatorskiej budynku dawnej synagogi.
7) Opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania prac zapobiegawczych i naprawczych, wykonania instalacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu, w tym instalacji elektrycznej, teletechnicznej, wodno-kanalizacyjnej, grzewczej, odwodnienia oraz dostosowania obiektu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z przepisami o dostępności. Może okazać się konieczne wykonanie projektu budowlanego zmian do projektu budowlanego przebudowy elewacji i pokrycia dachowego synagogi w Koninie.
8) Opracowanie projektu zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie budynku synagogi od strony elewacji frontowej wraz z zabytkowym ogrodzeniem.
9) Opracowanie projektów wykonawczych dot. powyższego zakresu oraz instalacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu, jak również w zakresach już wcześniej zaopiniowanych przez organ administracji architektoniczno-budowlanej i urząd ochrony zabytków wraz z przedmiarami, kosztorysami i STWiOR-ami.
10) Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym: uzgodnień i opinii konserwatora zabytków, pozwolenia konserwatorskiego na rozszerzony zakres prac, zmiany decyzji pozwolenie na budowę - decyzja Nr 12 z dnia 17.01.2013 r., przeniesiona na rzecz Miasta Konina decyzją Nr 1 z dnia 25.02.2021 r. i zmieniona decyzją nr 54 z dnia 31.03.2022 r.
11) Wykonanie całości robót budowlanych na zewnątrz i wewnątrz obiektu zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną.
12) Wykonanie zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie budynku synagogi od strony elewacji frontowej wraz z zabytkowym ogrodzeniem.
Okres gwarancji
Uprawnienia z tyt. wygasają wraz z przyjęciem przez Zamawiającego dokumentacji projektowej wykonanej na podstawie PFU, nie dłużej niz do 10.03.2028 r.

CPV: 71240000-2, 71242000-6

Dokument nr: 2025-85239-211611

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-23

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-01

Miejsca realizacji
cała Polska
Kraj
Polska
Województwo
Powiat
Gmina
Miejscowość

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
§ 15. Projektu umowy:
Zmiana umowy
1. Dopuszcza się zmiany przedmiotu umowy lub obowiązków Wykonawcy w przypadku, gdy:
a) w trakcie realizacji zamówienia wystąpią nieprzewidziane w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego okoliczności obiektywne powodujące konieczność zmiany opisu przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności, jeżeli informacje wynikające z opisu przedmiotu zamówienia okażą się nieprawidłowe lub niepełne, co spowoduje konieczność zmiany opisu przedmiotu zamówienia w zakresie cech, funkcjonalności lub innych wymagań Zamawiającego odnoszących się do projektowanej inwestycji, a także zmian rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych.
b) w trakcie realizacji zamówienia konieczna okaże się zmiana opisu przedmiotu zamówienia, której wprowadzenie jest wynikiem zmian obowiązujących przepisów prawa, które weszły w życie po terminie składania ofert, powodujących konieczność zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności zmiany obowiązków Wykonawcy lub rozwiązań wynikających z opisu przedmiotu zamówienia.
Wystąpienie powyższych okoliczności umożliwia stronom zmianę umowy poprzez zmianę obowiązków Wykonawcy lub opisu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że wprowadzane modyfikacje nie zmieniają przeznaczenia projektowanej inwestycji oraz ogólnego charakteru umowy,
a przy tym są niezbędne do realizacji celu umowy, co Strony są w stanie wykazać.
2. Dopuszcza się zmiany osoby skierowanej do realizacji zamówienia, które dokonywane być mogą w następujący sposób:
a) W odniesieniu do osób wskazanych przez Wykonawcę na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sytuacji, gdy zmiana będzie polegać na zastąpieniu dotychczasowej osoby inną osobą, która będzie spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w dokumentach zamówienia przez Zamawiającego.
b) Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego. Zmiana taka nie wymaga aneksowania umowy.
c) Zmiana, o której mowa w pkt 1) i 2) nie może spowodować wydłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
d) Propozycję zmiany, o której mowa w pkt 1) i 2) Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu nie później niż 3 dni przed planowaną zmianą.
e) Zamawiający zaakceptuje lub odmówi akceptacji zmiany, o której mowa w pkt 1) i 2) w terminie 3 dni po otrzymaniu propozycji zmiany zgodnej z wymaganiami umowy.
f) Wprowadzenie zmiany, o której mowa w ust. 1) i 2) bez akceptacji Zamawiającego stanowi podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy.
3. Strony mają prawo zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę - strony są uprawnione do zmiany wynagrodzenia w zakresie odpowiadającym zmianie kosztów wykonania zamówienia, będącej rezultatem ww. okoliczności.
4. Dopuszcza się zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku:
a) wystąpienia osób trzecich z roszczeniami lub ujawnienia się roszczeń osób trzecich, które uniemożliwiają dalsze wykonanie przedmiotu zamówienia,
w szczególności uzyskanie odpowiednich decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. wydawanych przez organy administracji publicznej,
b) zmiany opisu przedmiotu umowy lub innych obowiązków Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, co nastąpiło na podstawie zapisów Umowy lub dopuszczalnej na podstawie przepisów prawa,
c) zmian obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególności nałożenia na Wykonawcę obowiązku uzyskania dodatkowych decyzji administracyjnych, uzgodnień, zezwoleń lub innych aktów administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, których uzyskanie nie było konieczne na etapie składania ofert,
d) zmiany terminu naboru wniosków o dofinansowanie w konkursie nr FEWP.10.07-IZ.00-003/24 w ramach Działania 10.07 Infrastruktura na rzecz aktywnego społeczeństwa, edukacyjna oraz rewitalizacja wspierające transformację gospodarki. Ogłoszenie opublikowane przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego - https://wrpo.wielkopolskie.pl/nabory/553 ,
e) wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwiła wykonanie umowy w ustalonym terminie (przez siłę wyższą należy rozumieć wystąpienie zdarzeń lub okoliczności nieprzewidywalnych, wywołanych przez czynniki zewnętrzne, na które strony umowy nie mają wpływu i przed którymi nie mogły się zabezpieczyć, przy zachowaniu należytej staranności stron umowy, w tym w szczególności: pożar, powódź, zalanie, trzęsienie ziemi, huragan, akt terrorystyczny, stan wyjątkowy, wojna, kryzys migracyjny lub humanitarny, zamieszki, strajki, klęski żywiołowe).
Termin wykonania umowy może ulec zmianie o czas, o jaki wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu umowy.
O wystąpieniu powyższych okoliczności , Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego pisemnie, wraz z uzasadnieniem tychże okoliczności.
5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron i muszą być akceptowane przez obie strony w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje osobą zdolną do realizacji zamówienia, tj. osobą posiadającą od co najmniej 5 lat przed terminem składania ofert (okres posiadania uprawnień liczony będzie od dnia uzyskania uprawnień), uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa Oświadczenie wg, wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego wraz z kopią uprawnień osoby o której mowa powyżej, potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada wiedzę i doświadczenie, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia,.
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca składa Oświadczenie wg, wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca składa Oświadczenie wg, wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i zasobami do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca składa Oświadczenie wg, wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa Oświadczenie wg, wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z kopią uprawnień osoby zdolnej do wykonania zamówienia.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
PRZSŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCY
1. W celu uniknięcia konfliktu interesów na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż nie jest powiązany osobowo z Zamawiającym, zawarte
w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców którzy:
a) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
b) nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że wobec Wykonawcy nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wg wzoru zawartego w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Wykonawca nie podlega zakazowi udzielenia zamówienia na podstawie art. 5k i 5l rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniem Rosji destabilizującym sytuację na Ukrainie (wprowadzonego rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022r.)

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-16
Data ostatniej zmiany
2025-01-16 14:32:57

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena oferty waga: 100%.
Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 100,00 punktów, każdej następnej ofercie zostaną przyznane punkty wg wzoru:
C = Cena oferty najniższej / Cena oferty ocenianej x 100 pkt x 100%
Punkty liczone będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Iwona Rogalińska
tel.: 632401130
e-mail: iwona.rogalinska@konin.um.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.