podlaskie (Białystok)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Tarnów)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wycinka oraz nasadzenia kompensacyjne drzew w pasach drogowych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
POWIAT GRYFIŃSKI ul. Sprzymierzonych 4 74-100 Gryfino powiat: gryfiński 91 404 50 00, faks 91 404 50 00 przetargi@gryfino.powiat.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1048730 |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Gryfino |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 91 404 50 00, faks 9 |
Termin składania ofert: | 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wycinka oraz nasadzenia kompensacyjne drzew w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z Wycinką oraz nasadzeniami kompensacyjnymi drzew w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania: a) zadanie I - wg załącznika nr 1a i 7a, 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 77211000-2 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, odrębnie na każde zadanie. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych . 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego oferenta maksymalnie na jedno zadanie, zgodnie z formularzami ofert 1a, 1b. 6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Szczegółowe Specyfikacja Techniczne, stanowiące Załączniki nr 7a i 9 do SWZ. Pozostałe zgodnie z SWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z Wycinką oraz nasadzeniami kompensacyjnymi drzew w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania: a) zadanie II - wg załącznika nr 1b i 7b, 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 77211000-2 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, odrębnie na każde zadanie. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych . 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego oferenta maksymalnie na jedno zadanie, zgodnie z formularzami ofert 1a, 1b. 6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Szczegółowe Specyfikacja Techniczne, stanowiące Załączniki nr 7b i 9 do SWZ. Pozostałe zgodnie z SWZ. CPV: 77211000-2 Dokument nr: 2025/BZP 00041334, ZD.272.1.2025.SS Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-24 10:45 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.platformazakupowa.pl/pn/gryfino_powiat 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.platformazakupowa.pl/pn/gryfino_powiat 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale XII SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:www.platformazakupowa.pl/pn/gryfino_powiat 4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 5. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Pozostałe zgodnie z SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016 r., dalej RODO, informuję, że: 1. Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Gryfinie Ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, tel: 91 415-31- 82, adres e-mail: starostwo@gryfino.powiat.pl. 2. Z Inspektorem Ochrony Danych w STAROSTWIE można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych iod@gryfino.powiat.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarciem umowy cywilnoprawnej lub prowadzeniem rozliczeń finansowych związanych z zawartą umową w szczególności na podstawie Kodeksu cywilnego, oraz na podstawie art.6 ust.1 lit. b RODO. 4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt. 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom na podstawie odpowiednich przepisów prawa, podmiotom, które przetwarzają dane w imieniu Administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom trzecim, z którymi Starostwo zawarło umowy umożliwiające poprawne wykonywanie zadań regulaminowych, w tym także podmiotom lub Ogłoszenie nr 2024/BZP 00537621/01 z dnia 2024-10-09 2024-10-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi osobom którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy prawo zamówień publicznych lub odpowiedni Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130 tysięcy zł. w Starostwie. 5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy, jak również przez okres trwania wymagalności ewentualnych roszczeń z tym związanych według obowiązujących odrębnych przepisów prawa, oraz według instrukcji kancelaryjnej. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo do: 1) dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO; 2) sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO; 3) usunięcia danych, w zakresie wynikającym z art. 17 RODO; 4) ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO; 5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w zakresie wynikającym z art. 21 Rozporządzenia. 6) przenoszenia danych, w zakresie wynikającym z art. 20 RODO; 7) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych. 8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do zawarcia umowy cywilnoprawnej a w przypadku postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podanie danych jest wymogiem ustawy prawo zamówień publicznych. 9. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jednak nie będą podlegać profilowaniu. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016 r., dalej RODO, informuję, że: 1. Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Gryfinie Ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, tel: 91 415-31- 82, adres e-mail: starostwo@gryfino.powiat.pl. 2. Z Inspektorem Ochrony Danych w STAROSTWIE można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych iod@gryfino.powiat.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarciem umowy cywilnoprawnej lub prowadzeniem rozliczeń finansowych związanych z zawartą umową w szczególności na podstawie Kodeksu cywilnego, oraz na podstawie art.6 ust.1 lit. b RODO. 4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt. 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom na podstawie odpowiednich przepisów prawa, podmiotom, które przetwarzają dane w imieniu Administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom trzecim, z którymi Starostwo zawarło umowy umożliwiające poprawne wykonywanie zadań regulaminowych, w tym także podmiotom lub osobom którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy prawo zamówień publicznych lub odpowiedni Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130 tysięcy zł. w Starostwie. 5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy, jak również przez okres trwania wymagalności ewentualnych roszczeń z tym związanych według obowiązujących odrębnych przepisów prawa, oraz według instrukcji kancelaryjnej. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo do: 1) dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO; 2) sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO; 3) usunięcia danych, w zakresie wynikającym z art. 17 RODO; 4) ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO; 5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w zakresie wynikającym z art. 21 Rozporządzenia. 6) przenoszenia danych, w zakresie wynikającym z art. 20 RODO; 7) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych. 8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do zawarcia umowy cywilnoprawnej a w przypadku postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podanie danych jest wymogiem ustawy prawo zamówień publicznych. 9. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jednak nie będą podlegać profilowaniu. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1048730 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-24 10:00 Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/gryfino_powiat Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025