lubelskie (Lublin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
małopolskie (Wadowice)
śląskie (Pszczyna)
wielkopolskie (Kórnik)
śląskie (Rybnik)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Nabycie i wdrożenie paneli fotowoltaicznych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ARKADIA ALEKSANDRA GŁÓWKA Zachodnia 12 55-220 Jelcz-Laskowice powiat: oławski 510155953 a.glowka@restauracjaarkadia.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211703 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Jelcz-Laskowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 510155953 |
Termin składania ofert: | 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/B/KPO/2025 Nabycie i wdrożenie paneli fotowoltaicznych na rzecz Arkadia Aleksandra Główka Nr umowy: KPOD.01.03-IW.01-6470/24/24-00 Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-6470/24 - Dywersyfikacja i rozszerzenie działalności Arkadia Aleksandra Główka poprzez rozpoczęcie świadczenia nowych usług na terenie województwa dolnośląskiego - Region 5, umowa KPOD.01.03-IW.01-6470/24/24-00 Część 1 panele fotowoltaiczne Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest nabycie i wdrożenie paneli fotowoltaicznych o mocy 40 kWp, z falownikiem - 1 szt., konstrukcją do instalacji i przewodami na rzecz Arkadia Aleksandra Główka. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i musi być dopuszczony do użytkowania w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym integralną część Zapytania ofertowego. Okres gwarancji min. gwarancja na moduły fotowoltaiczne - 15 lat, min. gwarancja na uzysk- 30 lat, min. gwarancja na falownik - 5 lat, min. gwarancja na instalację - 2 lata. Szczegóły w zapytaniu ofertowym CPV: 09331200-0, 09332000-5 Dokument nr: 2025-81310-211703, 2/B/KPO/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-24 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo dolnośląskie Powiat oławski Gmina Jelcz-Laskowice Miejscowość Jelcz-Laskowice Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego z Wykonawcą w punktach dotyczących zakresu, terminu i sposobu wykonania pod następującymi warunkami: a. Zmiany będą korzystne dla Zamawiającego. b. Zmiany warunków i terminów płatności w przypadku gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego. c. Zaszły okoliczności (np. prawne, ekonomiczne, techniczne), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. d. Zmiany (w tym wprowadzenia nowych regulacji) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy e. zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, miejsca realizacji projektu); f. uzasadnionych, niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego (np. z przyczyn technicznych, gospodarczych, czy politycznych); g. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności lub okoliczności niezależnych od Zamawiającego, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności takich jak zaistnienie siły wyższej; w przypadku zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności, przy czym przedłużenie terminu nie ma żadnego wpływu na wysokość wynagrodzenia określonego w Umowie; h. zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez Strony, której wystąpienia Strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności oraz w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia wynikającego z zwiększenia lub zmniejszenia zakresu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość wykonanych/ niewykonanych prac w ramach Przedmiotu Umowy; i. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację Projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie; j. obiektywnych przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego; k. okoliczności siły wyższej; l. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy; m. Zamawiający dopuszcza przedłużenie i skrócenie terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia sytuacji, której Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; n. otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany. SZCZEGÓŁY w załączniku - ZAPYTANIE OFERTOWE. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Udział w postępowaniu mogą brać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w zapytaniu ofertowym. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki dostępu dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Potwierdzeniem faktu spełnienia kryteriów dostępu i niepodlegania wykluczeniu jest podpis Wykonawcy pod oświadczeniami ujętymi w Załączniku nr 2 - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (weryfikacja na zasadzie spełnia/nie spełnia). Typ Wiedza i doświadczenie Opis Udział w postępowaniu mogą brać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w zapytaniu ofertowym. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki dostępu dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. Potwierdzeniem faktu spełnienia kryteriów dostępu i niepodlegania wykluczeniu jest podpis Wykonawcy pod oświadczeniami ujętymi w Załączniku nr 2 - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (weryfikacja na zasadzie spełnia/nie spełnia). Typ Potencjał techniczny Opis Udział w postępowaniu mogą brać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w zapytaniu ofertowym. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki dostępu dotyczące dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Potwierdzeniem faktu spełnienia kryteriów dostępu i niepodlegania wykluczeniu jest podpis Wykonawcy pod oświadczeniami ujętymi w Załączniku nr 2 - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (weryfikacja na zasadzie spełnia/nie spełnia). Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Udział w postępowaniu mogą brać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w zapytaniu ofertowym. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki dostępu dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Potwierdzeniem faktu spełnienia kryteriów dostępu i niepodlegania wykluczeniu jest podpis Wykonawcy pod oświadczeniami ujętymi w Załączniku nr 2 - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (weryfikacja na zasadzie spełnia/nie spełnia). Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Udział w postępowaniu mogą brać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w zapytaniu ofertowym. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki dostępu dotyczące znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potwierdzeniem faktu spełnienia kryteriów dostępu i niepodlegania wykluczeniu jest podpis Wykonawcy pod oświadczeniami ujętymi w Załączniku nr 2 - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (weryfikacja na zasadzie spełnia/nie spełnia). Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert Wykonawcy zobowiązani są złożyć Ofertę obejmującą: a) Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, b) Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego, c) Katalogi, foldery prezentujące oferowane urządzenia. d) inne niezbędne dokumenty do prawidłowej oceny oferty (jeśli dotyczy), w tym pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych), e) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). Typ Dodatkowe warunki udziału Opis SZCZEGÓŁOWE WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU przedstawiono w załączniku: ZAPYTANIE OFERTOWE. Wyciąg z warunków udziału: 1) Udział w postępowaniu mogą brać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w zapytaniu ofertowym. 2) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki dostępu dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3) W postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązuje zakaz konfliktu interesów. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postepowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postepowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postepowaniem o udzielenie zamówienia. 4) W celu usunięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo i kapitałowo. Zgodnie z zasadą konkurencyjności opisaną w "Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027" (Warszawa, 18 listopada 2022 r.) przez powiązania kapitałowe i osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Wykonawcą a Zamawiającym polegające na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; b. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych; c. pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 5) Z postępowania wyklucza się też Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 6) Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 835 z późn. zm.). 7) Z postępowania Zamawiający wyklucza Wykonawcę na podstawie art. 5k Rozporządzenia (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (dalej jako ,,rozporządzenie 2022/576"), zgodnie z którym zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych lub koncesji objętych zakresem dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, a także zakresem art. 10 ust. 1, 3, ust. 6 lit. a)-e), ust. 8, 9 i 10, art. 11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 i 8, art. 10 lit. b)-f) i lit. h)-j) dyrektywy 2014/24/UE,art. 18, art. 21 lit. b)-e) i lit. g)-i), art. 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit. a)-d), lit. f)-h) i lit. j) dyrektywy 2009/81/WE na rzecz lub z udziałem. 8) Potwierdzeniem faktu spełnienia kryteriów dostępu i niepodlegania wykluczeniu jest podpis Wykonawcy pod oświadczeniami ujętymi w Załączniku nr 2 - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (weryfikacja na zasadzie spełnia/nie spełnia). 9) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 10) O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadomi wykluczonego Wykonawcę. 11) Zamawiający może odrzucić ofertę w przypadku, gdy nie spełnia ona kryteriów formalnych, tj.: a) treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, b) oferta nie została sporządzona na formularzu dołączonym do niniejszego zapytania, c) do oferty nie załączono wszystkich wymaganych załączników, d) oferta wpłynęła do Zamawiającego po terminie składania ofert, e) złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 12) W przypadku gdy cena ofert przekroczy wartość środków zabezpieczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego, wybór ofert może zostać unieważniony lub mogą zostać przeprowadzone dodatkowe negocjacje cenowe. 13) Zamawiający zastrzega możliwość dodatkowej weryfikacji informacji zawartych w oświadczeniach oraz Formularzu Ofertowym, poprzez wezwanie do złożenia dokumentów lub wezwanie do złożenia wyjaśnień na każdym etapie postępowania. W przypadku nie uzupełnienia dokumentów, przesłania wyjaśnień przez Wykonawcę Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. 14) Wartość oferty oraz cena poszczególnych środków trwałych wskazanych w ofercie powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, co oznacza, że w cenie środków trwałych należy uwzględnić koszty: zakupu, transportu, instalacji, uruchomienia. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-16 Data ostatniej zmiany 2025-01-16 21:54:37 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Waga 75 punktów. Oferta z najniższą ceną brutto, uzyska 75 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty w ilości proporcjonalnie mniejszej, wyliczonej według następującego wzoru: (CB/CO)x75 pkt CB-cena brutto najtańszej z ofert CO-cena brutto ocenianej oferty Szczegóły w ZAPYTANIU OFERTOWYM. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium wydajności W- waga 15 punktów Zamawiający oceni wydajność instalacji fotowoltaicznej po 30 latach. Szczegółowy opis kryterium wraz z punktacją znajduje się w ZAPYTANIU OFERTOWYM. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium gwarancji G - waga 10 punktów (falownik -- 5 punktów; moduły fotowoltaiczne -- 5 punktów) Szczegółowy opis kryterium wraz z punktacją znajduje się w ZAPYTANIU OFERTOWYM. Kontakt: Osoby do kontaktu Aleksandra Główka tel.: 510155953 e-mail: a.glowka@restauracjaarkadia.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025