Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5432z ostatnich 7 dni
21435z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usuwanie nawisów śnieżnych, sopli oraz innych zagrożeń w okresie zimowym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usuwanie nawisów śnieżnych, sopli oraz innych zagrożeń w okresie zimowym

Data zamieszczenia: 2025-01-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,PERSPEKTYWA''
ul. ks. Ludwika Tunkla 147
41-707 Ruda Śląska
powiat: Ruda Śląska
tel/fax: 032 242 73 47, wew. 14
Województwo: śląskie
Miasto: Ruda Śląska
Wadium: 2.000,00 zł
Nr telefonu: tel/fax: 032 242 73
Termin składania ofert: 2025-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Usuwanie nawisów śnieżnych, sopli oraz innych zagrożeń w okresie zimowym w zasobach MGSM
,,Perspektywa" Przedmiot zamówienia ma charakter interwencyjny - Wykonawca otrzymuję stałe
wynagrodzenie miesięczne tytułem utrzymania pogotowia awaryjnego w postaci zespołu pracowników
wraz z podnośnikiem lub samego podnośnika na rzecz Zamawiającego. W tym gwarantuje pierwszeństwo
wykonania usługi dla Zamawiającego.
Zasoby MGSM Perspektywa obejmują 4 Rejony Obsługi Nieruchomości:
a) RON-1 (Ruda Śląska dzielnice: Kochłowice, Bykowina, Katowice-Ligota),
b) RON-2 (Ruda Śląska dzielnice: Wirek, Bykowina, Nowy Bytom, Czarny Las, Bielszowice),
c) RON-3 (Ruda Śląska dzielnice: Ruda, Orzegów, Godula, Chebzie),
d) RON-4 (Chorzów dzielnice: Centrum, Stary, Batory, Świętochłowice: Centrum, Zgoda).
Szacunkowa wartość robót: 30.000,00 zł

Otwarcie ofert: 2. Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w dniu 05.02.2025 r. o godz. 09:30 w sali nr
111 w siedzibie Zamawiającego.
3. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Kancelarii Głównej MGSM
,,PERSPEKTYWA"w Rudzie Śląskiej przy Ul. Ks. Ludwika Tunkla 147 w pokoju nr 210 nie później
niż do dnia:
03.02.2025 r. do godz. 15:00

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZADANIA
Od 01-12-2025 do 28-02-2026

Wymagania:
Zamawiający dopuszcza wybór więcej niż jednego Wykonawcę.
IV.
INFORMACJA NA TEMAT MOŻLIWOŚCI UCZESTNICTWA PODWYKONAWCÓW
Zamawiający nie dopuszcza w realizacji zadania uczestnictwa podwykonawców.
V.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W PRZETARGU ORAZ INFORMACJA O DOKUMENTACH JAKIE NALEŻY
DOŁĄCZYĆ DO OFERTY
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.Zapoznali się z przedmiotem i warunkami zamówienia - oświadczenie w załączniku nr 1 do SIWZ.
2.Zapoznali się z Regulaminem wyboru wykonawców robót remontowych w MGSM "Perspektywa".
3.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają taki obowiązek - oświadczenie w załączniku nr 1 do SIWZ.
W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru albo
aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub
potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert lub aktualny wydruk z elektronicznej bazy danych Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej (z datą nie wcześniejszą niż 14 dni
roboczych przed upływem terminu składania ofert).
4.
Nie zalegają z opłatami na rzecz Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić aktualne zaświadczenia:
? właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego,
? właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Powyższe zaświadczenia uznaje się za aktualne (ważne), jeżeli zostały one wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia.
6.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania - oświadczenie
w załączniku nr 1 do SIWZ.
W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć sprawozdanie finansowe za dwa ostatnie
zamknięte lata obrachunkowe (część tego sprawozdania tj. bilans oraz rachunek zysków i strat
z wyłączeniem informacji dodatkowych, o których mowa w ustawie o rachunkowości), jeżeli podlega
ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią
o badanym sprawozdaniu.
W przypadku Wykonawców, którzy nie są zobowiązani do sporządzenia sprawozdania finansowego,
innych dokumentów określających obroty, zobowiązania i należności - załącznik nr 2 do SIWZ oraz
deklaracje o dochodach złożone do właściwego Urzędu Skarbowego (PIT, CIT) za okres nie dłuższy
niż dwa ostatnie zamknięte lata obrachunkowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
to za ten okres.
VI.
INNE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
Kserokopia aktualnej opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej.
VII.
OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ DOTYCZĄCYCH SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA
1.Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie zapisów SIWZ najpóźniej na 6 dni
roboczych przed terminem składania ofert. Zamawiający niezwłocznie udzieli pisemnych odpowiedzi.
2.SIWZ oraz wszelkie jego zmiany, modyfikacje, jak też wyjaśnienia i odpowiedzi na pytania co do
treści SIWZ, Zamawiający zamieszczać będzie także pod wskazanym adresem:
www.perspektywa.com.pl.
Oferent jest zobowiązany do bieżącego śledzenia zapisów SIWZ z uwagi na możliwość dokonania
zmian przez Zamawiającego.
IX.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł
2.Wadium należy wnosić w pieniądzu przelewem na konto:
ING Bank Śląski S.A. o/Katowice Nr 71 1050 1214 1000 0010 0115 8334
3.
X.
Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 03.02.2025 r. Zasady wnoszenia i zwrotu wadium
zgodniez Regulaminem wyboru wykonawców robót remontowych w MGSM Perspektywa.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1.
2.
Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Do oferty należy dołączyć:
? spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści),
? dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ.
Dokumenty dołączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta (uwaga - przez osobę/y upoważnioną/e do
reprezentowania Oferenta).
3. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami (dokumentami i oświadczeniami) powinna być podpisana
przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta i stanowić jedną całość. Wszystkie strony
należy połączyć ze sobą w sposób uniemożliwiający ich samoczynną dekompletację (np.: zszyć,
spiąć, zbindować itp.).
4. Upoważnienie do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz
do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów
załączonych przez Oferenta.
5. Wszelkie miejsca, w których Oferent naniósł zmiany, powinny być parafowane wraz z oznaczeniem
daty,przez osobę podpisującą ofertę.
6. Oferent powinien umieścić ofertę w kopercie opisanej w następujący sposób:
? nazwa i adres Oferenta,
? adres Zamawiającego podany na wstępie SIWZ.
opis:
Oferta przetargowa
Usuwanie nawisów śnieżnych, sopli oraz innych zagrożeń w okresie zimowym
w zasobach MGSM ,,Perspektywa"
Nie otwierać przed 05.02.2025 godz. 09:30
7. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod
warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu,
przed upływem terminu do składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu
oferty należy umieścić w kopercie, opisanej jak wyżej w pkt. 8. Koperta dodatkowo musi być
oznaczona określeniami: ,,Zmiana" lub ,,Wycofanie".
XII.
INFORMACJE DOTYCZĄCE UMOWY
Wzór umowy - załącznik nr 3.

Kontakt:
VIII. OSOBY ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z OFERENTAMI:
Do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami, Zamawiający wyznacza Pana Rafała Operskalskiego
tel. (32) 242-73-47, wew. 14.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.