mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usuwanie nawisów śnieżnych, sopli oraz innych zagrożeń w okresie zimowym |
Data zamieszczenia: | 2025-01-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,PERSPEKTYWA'' ul. ks. Ludwika Tunkla 147 41-707 Ruda Śląska powiat: Ruda Śląska tel/fax: 032 242 73 47, wew. 14 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Ruda Śląska |
Wadium: | 2.000,00 zł |
Nr telefonu: | tel/fax: 032 242 73 |
Termin składania ofert: | 2025-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Usuwanie nawisów śnieżnych, sopli oraz innych zagrożeń w okresie zimowym w zasobach MGSM ,,Perspektywa" Przedmiot zamówienia ma charakter interwencyjny - Wykonawca otrzymuję stałe wynagrodzenie miesięczne tytułem utrzymania pogotowia awaryjnego w postaci zespołu pracowników wraz z podnośnikiem lub samego podnośnika na rzecz Zamawiającego. W tym gwarantuje pierwszeństwo wykonania usługi dla Zamawiającego. Zasoby MGSM Perspektywa obejmują 4 Rejony Obsługi Nieruchomości: a) RON-1 (Ruda Śląska dzielnice: Kochłowice, Bykowina, Katowice-Ligota), b) RON-2 (Ruda Śląska dzielnice: Wirek, Bykowina, Nowy Bytom, Czarny Las, Bielszowice), c) RON-3 (Ruda Śląska dzielnice: Ruda, Orzegów, Godula, Chebzie), d) RON-4 (Chorzów dzielnice: Centrum, Stary, Batory, Świętochłowice: Centrum, Zgoda). Szacunkowa wartość robót: 30.000,00 zł Otwarcie ofert: 2. Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w dniu 05.02.2025 r. o godz. 09:30 w sali nr 111 w siedzibie Zamawiającego. 3. Otwarcie ofert jest jawne. Składanie ofert: 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Kancelarii Głównej MGSM ,,PERSPEKTYWA"w Rudzie Śląskiej przy Ul. Ks. Ludwika Tunkla 147 w pokoju nr 210 nie później niż do dnia: 03.02.2025 r. do godz. 15:00 Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZADANIA Od 01-12-2025 do 28-02-2026 Wymagania: Zamawiający dopuszcza wybór więcej niż jednego Wykonawcę. IV. INFORMACJA NA TEMAT MOŻLIWOŚCI UCZESTNICTWA PODWYKONAWCÓW Zamawiający nie dopuszcza w realizacji zadania uczestnictwa podwykonawców. V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W PRZETARGU ORAZ INFORMACJA O DOKUMENTACH JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Zapoznali się z przedmiotem i warunkami zamówienia - oświadczenie w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Zapoznali się z Regulaminem wyboru wykonawców robót remontowych w MGSM "Perspektywa". 3.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek - oświadczenie w załączniku nr 1 do SIWZ. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub aktualny wydruk z elektronicznej bazy danych Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej (z datą nie wcześniejszą niż 14 dni roboczych przed upływem terminu składania ofert). 4. Nie zalegają z opłatami na rzecz Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić aktualne zaświadczenia: ? właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, ? właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Powyższe zaświadczenia uznaje się za aktualne (ważne), jeżeli zostały one wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 6.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania - oświadczenie w załączniku nr 1 do SIWZ. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć sprawozdanie finansowe za dwa ostatnie zamknięte lata obrachunkowe (część tego sprawozdania tj. bilans oraz rachunek zysków i strat z wyłączeniem informacji dodatkowych, o których mowa w ustawie o rachunkowości), jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu. W przypadku Wykonawców, którzy nie są zobowiązani do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zobowiązania i należności - załącznik nr 2 do SIWZ oraz deklaracje o dochodach złożone do właściwego Urzędu Skarbowego (PIT, CIT) za okres nie dłuższy niż dwa ostatnie zamknięte lata obrachunkowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres. VI. INNE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Kserokopia aktualnej opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. VII. OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ DOTYCZĄCYCH SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 1.Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie zapisów SIWZ najpóźniej na 6 dni roboczych przed terminem składania ofert. Zamawiający niezwłocznie udzieli pisemnych odpowiedzi. 2.SIWZ oraz wszelkie jego zmiany, modyfikacje, jak też wyjaśnienia i odpowiedzi na pytania co do treści SIWZ, Zamawiający zamieszczać będzie także pod wskazanym adresem: www.perspektywa.com.pl. Oferent jest zobowiązany do bieżącego śledzenia zapisów SIWZ z uwagi na możliwość dokonania zmian przez Zamawiającego. IX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł 2.Wadium należy wnosić w pieniądzu przelewem na konto: ING Bank Śląski S.A. o/Katowice Nr 71 1050 1214 1000 0010 0115 8334 3. X. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 03.02.2025 r. Zasady wnoszenia i zwrotu wadium zgodniez Regulaminem wyboru wykonawców robót remontowych w MGSM Perspektywa. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. 2. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć: ? spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści), ? dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ. Dokumenty dołączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta (uwaga - przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta). 3. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami (dokumentami i oświadczeniami) powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta i stanowić jedną całość. Wszystkie strony należy połączyć ze sobą w sposób uniemożliwiający ich samoczynną dekompletację (np.: zszyć, spiąć, zbindować itp.). 4. Upoważnienie do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Oferenta. 5. Wszelkie miejsca, w których Oferent naniósł zmiany, powinny być parafowane wraz z oznaczeniem daty,przez osobę podpisującą ofertę. 6. Oferent powinien umieścić ofertę w kopercie opisanej w następujący sposób: ? nazwa i adres Oferenta, ? adres Zamawiającego podany na wstępie SIWZ. opis: Oferta przetargowa Usuwanie nawisów śnieżnych, sopli oraz innych zagrożeń w okresie zimowym w zasobach MGSM ,,Perspektywa" Nie otwierać przed 05.02.2025 godz. 09:30 7. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem terminu do składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy umieścić w kopercie, opisanej jak wyżej w pkt. 8. Koperta dodatkowo musi być oznaczona określeniami: ,,Zmiana" lub ,,Wycofanie". XII. INFORMACJE DOTYCZĄCE UMOWY Wzór umowy - załącznik nr 3. Kontakt: VIII. OSOBY ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z OFERENTAMI: Do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami, Zamawiający wyznacza Pana Rafała Operskalskiego tel. (32) 242-73-47, wew. 14. |
© eurobudowa.pl 2004-2025