dolnośląskie (Świdnica)
małopolskie (Kraków)
lubuskie (Zielona Góra)
lubuskie (Krosno Odrzańskie)
mazowieckie (Radom)
łódzkie (Aleksandrów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż agregatu wody lodowej wraz z wymianą instalacji |
Data zamieszczenia: | 2025-01-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
"Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o. w restrukturyzacji Słowackiego 2 62-300 Września powiat: wrzesiński kjedraszak@szpitalwrzesnia.home.pl https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_wrzesnia |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Września |
Wadium: | 12 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-02-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,DOSTAWA i montaż agregatu wody lodowej wraz z wymianą instalacji dla Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o. w restrukturyzacji" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż agregatu wody lodowej wraz z wymianą instalacji dla Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o. w restrukturyzacji Przedmiot zamówienia obejmuje roboty: - demontażowe instalacji na dachu budynku, - roboty montażowe podkonstrukcje, - roboty montażowe nowego agregatu wody lodowej, - roboty elektryczne związane z montażem nowego agregatu - modernizacja zasilania agregatu wody lodowej, - modernizacja linii kablowych zasilających, - instalacja wyrównawcza , - modernizacja instalacji odgromowej. - demontaż instalacji wody lodowej - roboty montażowe nowej instalacji wody lodowej Szczegółowe wymagania dla realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. CPV: 45331000-6, 45310000-3,45223210-1 Dokument nr: 2025/BZP 00044151, DAI-381-1/25 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-04 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_wrzesnia 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_wrzesnia 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej www.platformazakupowa.pl oraz uznaje go za wiążący. 5) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. 6) Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 7) Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo - aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: a) stały dostęp do sieci Internet, b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. 8) Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. 9) Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie. 10) W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta "Wiadomości"). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie. 11) Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_wrzesnia TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-04 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_wrzesnia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-19 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DAI-381-1/25 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż agregatu wody lodowej wraz z wymianą instalacji dla Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o. w restrukturyzacji Przedmiot zamówienia obejmuje roboty: - demontażowe instalacji na dachu budynku, - roboty montażowe podkonstrukcje, - roboty montażowe nowego agregatu wody lodowej, - roboty elektryczne związane z montażem nowego agregatu - modernizacja zasilania agregatu wody lodowej, - modernizacja linii kablowych zasilających, - instalacja wyrównawcza , - modernizacja instalacji odgromowej. - demontaż instalacji wody lodowej - roboty montażowe nowej instalacji wody lodowej Szczegółowe wymagania dla realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-19 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (okres gwarancji - podany w pełnych miesiącach) 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 200 000,00 zł. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej 2. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez Zamawiającego 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 200 000,00 zł. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie ( załącznik nr 6), iż posiada wszystkie dokumenty potwierdzające, że oferowany produkt posiada niezbędne dokumenty takie jak: certyfikaty, deklaracje, atesty, świadectwa rejestracyjne i inne wymagane na oferowany przedmiot zamówienia i zobowiązuje się je przedłożyć na każde wezwanie Zamawiającego. Wszystkie dokumenty, ulotki, w tym również instrukcję w j. polskim (lub w oryginale z tłumaczeniem na język polski). 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy; b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w zał. nr 6 do umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (okres gwarancji - podany w pełnych miesiącach) 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-03-05 |
© eurobudowa.pl 2004-2025