Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż regałów metalowych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Żywcu ul. Kościuszki 39 34-300 Żywiec powiat: żywiecki tel. (33) 475 12 00, tel. 33 475 11 89, tel. 33 475 12 19 przetargi@zywiec.sr.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Żywiec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (33) 475 12 00, |
Termin składania ofert: | 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,DOSTAWA i montaż regałów metalowych". 4. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zapytania ofertowego jest ,,Dostawę i montaż regałów metalowych" tj.: - 30 szt. regałów metalowych ocynkowanych, o wymiarach 100x40x220 cm. (szerokość x głębokość x wysokość), - liczba półek w każdym z regałów - 7 - wykonany z wysokiej jakości wytrzymałych materiałów, - konstrukcja stalowa ocynkowana, - półki wykonane z blachy stalowej, dwukrotnie gięte na krótszej krawędzi i trzykrotnie na dłuższej krawędzi, grubość blachy co najmniej 0,8 mm, - regał o konstrukcji śrubowej, - montaż przy pomocy śrub ocynkowanych, - możliwość regulacji podnoszenia i obniżania półek co 40 mm, - nogi słupy wyposażone w elementy umożliwiające montaż regału do podłoża, - gęsta perforacja słupów, - półki wzmocnione od spodniej strony nitowanym wspornikiem wzdłuż dłuższego boku, obciążenie półki 150 kg., - nogi regału wykonane z blachy o grubości min. 1,5 mm., - regały zabezpieczone antykorozyjnie, ocynkowane, niemalowane, - boczne zabezpieczenie pionowe na całej wysokości regału w formie listwy metalowej, - pełne ścianki tylne o wysokości min. 250 mm. dla każdej półki, zabezpieczające akta przed wypadaniem (zsunięciem), - każdy regał powinien posiadać tabliczki znamionowe zawierające dane producenta oraz dane o maksymalnym obciążeniu półek. - montaż regałów w pomieszczeniach przy Ul. Kościuszki 42 w Żywcu (parter), - czynności związane z montażem powinny być wykonywane przez osoby, które zostały przeszkolone przez producenta regałów, - Wykonawca powinien zabezpieczyć miejsce dostawy i montażu regałów przed uszkodzeniem lub zabrudzeniem elementów wyposażenia przy pomocy własnych materiałów, - Wykonawca ma obowiązek usunąć lub naprawić wszelkie uszkodzenia w miejscu montażu, powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, - okres gwarancji - minimum 24 miesiące. 5. Regały powinny posiadać certyfikat zgodności o spełnieniu wymagań bezpieczeństwa na wytrzymałość regałów wg polskiej normy. 6. Zamawiający określił powyżej minimalne wymagane parametry techniczne regałów stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są do zaoferowania regałów o parametrach nie gorszych niż wymagane. W przypadku zaoferowania regałów o parametrach gorszych, oferta zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści zaproszenia. Dokument nr: D.262.1.2025 Otwarcie ofert: f) Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. Składanie ofert: 16. Miejsce oraz termin składania ofert: a) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. b) Ofertę przed upływem terminu składania oferty należy złożyć na dołączonym formularzu ofertowym w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Kościuszki 39, 34-300 Żywiec - w Biurze podawczym lub przesłać pocztą bądź w formie elektronicznej na adres: przetargi@zywiec.sr.gov.pl c) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 24 stycznia 2025 r. o godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: 7. Termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy. Wymagania: Postępowanie prowadzone jest w trybie §4 Zarządzenia nr D-0002-2/2021 Dyrektora Sądu Rejonowego w Żywcu z dnia 29.01.2021 r. - Zasady udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000 zł. 1. Wszelkie informacje przedstawione w niniejszym zaproszeniu ofertowym przeznaczone są wyłącznie do przygotowania oferty. 2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca. 3. Postępowanie prowadzone jest w trybie poniżej 130.000 zł. netto, w formie zebrania ofert cenowych na realizację zadania. 8. Kryterium oceny ofert: Cena ofertowa brutto - waga kryterium 100 %. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, obejmująca cały przedmiot zamówienia, bez podziału na części. 9. Zaproponowana cena powinna być podana wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy. 10. Cena określona w formularzu ofertowym winna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszt opakowania, transportu, ubezpieczenia na czas transportu i odbioru oraz wszelkie należne cła i podatki, w tym podatek VAT. 11. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może stanowić podstawy do żądania zmiany wynagrodzenia. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 14. Informacja o formalnościach dotyczących wyboru oferty: a) Cena podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres 30 dni od daty złożenia oferty, a w przypadku wyboru oferty przez cały okres obowiązywania umowy. b) Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie ofertowej brutto (Waga: cena - 100%). 15. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie podpisana umowa o udzielenie zamówienia publicznego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. d) Kompletna oferta powinna zawierać: wypełniony Formularz Oferty (załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia). e) Oferty złożone po tym terminie nie zostaną rozpatrzone. 17. Sposób porozumiewania się Wykonawców z Zamawiającym: 18. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą poczty e-mail przy przekazywaniu następujących dokumentów: -pytania Wykonawców i wyjaśnienia Zamawiającego dotyczące treści zapytania ofertowego; -modyfikacje treści zapytania ofertowego; -wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty; -wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści oferty i odpowiedź Wykonawcy; -zawiadomienia o poprawie oczywistych omyłek w ofertach; -informacji o wynikach postępowania lub zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. 20. Z wykonawcą, który zaoferuje najkorzystniejszą cenę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. 21. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji, zamknięcia postępowania bez wybrania oferty do realizacji i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 22. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - jej treść nie odpowiada treści Zaproszenia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, - została złożona po terminie składania ofert 23. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z art 7 ust 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Oferta wykonawcy wykluczonego zostaje odrzucona. Kontakt: 19. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: - Justyna Waligóra, tel. 33 475 11 89 - Paweł Rozmus, tel. 33 475 12 19 |
© eurobudowa.pl 2004-2025