Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5717z ostatnich 7 dni
23573z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa biurek z elektrycznych z regulacją wysokości

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa biurek z elektrycznych z regulacją wysokości

Data zamieszczenia: 2025-01-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Politechnika Gdańska Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej
ul. Gabriela Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel: 58 347 25 87 Fax: 58 347 28 21
zam.publiczne.wftims@pg.edu.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 58 347 25 87 Fa
Termin składania ofert: 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
informuje o zamiarze udzielenia zamówienia na dostawę 27 szt.
biurek z elektrycznych z regulacją wysokości i zaprasza do składania ofert. Wartość zamówienia nie
przekracza równowartości kwoty 130 000 zł.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szczegóły przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia
o udzielanym zamówieniu.

Dokument nr: ZZ 06/019/D/25

Składanie ofert:
Ofertę (wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia) należy złożyć w formie pisemnej do
dnia 24.01.2025 r. do godz. 08:00 na adres: Politechnika Gdańska Wydział Fizyki Technicznej
i Matematyki Stosowanej, 80-233 Gdańsk, Ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny, pok. 103 c lub
przy pomocy środków komunikacji elektronicznej na adres: zam.publiczne.wftims@pg.edu.pl
z podaniem w tytule maila ZZ/06/019/D/25. Oferty złożone w formie elektronicznej winny być
sporządzone w formie skanu oryginału i muszą koniecznie zawierać podpis osoby składającej ofertę
lub w formacie pdf* z podpisem elektronicznym. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego
o wyjaśnienie treści ogłoszenia drogą elektroniczną na e-mail: zam.publiczne.wftims@pg.edu.pl.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: do 3 tygodni od daty zamówienia.

Wymagania:
Wymagania dotyczące gwarancji:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 24 miesięcy gwarancji na oferowany
przedmiot zamówienia. Okres gwarancji będzie liczony od dnia podpisania protokołu zdawczo -
odbiorczego bez zastrzeżeń
4. Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia częściowego (partiami) i w terminie późniejszym,
niż jest wymagany.
5. Oferta powinna zawierać:
a) Przedmiot dostawy (nazwę, model, typ itp.),
b) Cenę oferty brutto za realizację zamówienia z uwzględnieniem wszelkich kosztów niezbędnych
do realizacji zamówienia, w tym cenę towaru, kosztu transportu do siedziby Zamawiającego,
c) Termin realizacji zamówienia,
d) Warunki gwarancji,
e) Termin ważności oferty.
6. Opis sposobu obliczania ceny oferty:
a) ceną oferty jest cena określona na formularzu ,,OFERTA" (wzór stanowi załącznik nr 1 do
niniejszego ogłoszenia);
b) cena musi być określona w złotych polskich;
c) cenę oferty należy określić w wartości brutto (z podatkiem VAT), z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku;
d) w przypadku złożenia oferty w walucie innej niż PLN, cena oferty zostanie przeliczona na PLN wg
kursu NBP, tabela A, obowiązującego w dniu wyznaczonym jako termin składania ofert;
e) cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie koszty niezbędne do należytej realizacji
zamówienia, w tym w szczególności: cenę zakupu przedmiotu zamówienia, koszty transportu do
siedziby Zamawiającego, gwarancję, ewentualne opłaty celne, koszty opakowania, wniesienia do
siedziby Zamawiającego, koszty ubezpieczenia do momentu odbioru przez Zamawiającego.
Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena 100%.
9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złoży ofertę z najniższą ceną spełniającą
wszystkie wymagania specyfikacji zawartej w pkt 1.
10. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się, w przypadku wyboru jego oferty jako
najkorzystniejszej, do podpisania umowy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do
niniejszego ogłoszenia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania
przyczyn.
12. Zamawiający zastrzega, że niniejsze ogłoszenie stanowi zaproszenie do składania ofert i nie stanowi
oferty a otrzymanie w wyniku niniejszego zaproszenia oferty Wykonawcy nie jest równoznaczne ze
złożeniem zamówienia przez Politechnikę Gdańską bądź zawarciem jakiejkolwiek umowy a nadto nie
łączy się z koniecznością zawarcia przez Zamawiającego umowy.
13. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz
swobodnego przepływu takich:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Politechnika Gdańska ul. Narutowicza
11/12, 80-233 Gdańsk; inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest
Pan mgr inż. Paweł Baniel, (kontakt):iod@pg.edu.pl1;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę 27 szt. biurek
z elektrycznych z regulacją wysokości, nr postępowania ZZ/06/019/D/25, prowadzonym
w trybie art. 2 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 30 ust. 4, na podstawie ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.);
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Dokumentacja postępowań o zamówienie publiczne finansowanych ze środków pochodzących z
funduszy Unii Europejskiej (EU) przechowywana będzie również przez okres wynikający z umów
o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) będzie przysługiwało Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 2;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
1Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu
przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
2Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 3;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO;
8) nie będzie przysługiwało Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach,
o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 75 ustawy Pzp:
?w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane
są dotyczące go dane osobowe, to Zamawiający będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy
dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia);
?w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych
osobowych, to Zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.