dolnośląskie (Świdnica)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Łódź)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa biurek z elektrycznych z regulacją wysokości |
Data zamieszczenia: | 2025-01-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Politechnika Gdańska Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej ul. Gabriela Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk powiat: Gdańsk tel: 58 347 25 87 Fax: 58 347 28 21 zam.publiczne.wftims@pg.edu.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 58 347 25 87 Fa |
Termin składania ofert: | 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
informuje o zamiarze udzielenia zamówienia na dostawę 27 szt. biurek z elektrycznych z regulacją wysokości i zaprasza do składania ofert. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 130 000 zł. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szczegóły przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia o udzielanym zamówieniu. Dokument nr: ZZ 06/019/D/25 Składanie ofert: Ofertę (wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia) należy złożyć w formie pisemnej do dnia 24.01.2025 r. do godz. 08:00 na adres: Politechnika Gdańska Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej, 80-233 Gdańsk, Ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny, pok. 103 c lub przy pomocy środków komunikacji elektronicznej na adres: zam.publiczne.wftims@pg.edu.pl z podaniem w tytule maila ZZ/06/019/D/25. Oferty złożone w formie elektronicznej winny być sporządzone w formie skanu oryginału i muszą koniecznie zawierać podpis osoby składającej ofertę lub w formacie pdf* z podpisem elektronicznym. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia drogą elektroniczną na e-mail: zam.publiczne.wftims@pg.edu.pl. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: do 3 tygodni od daty zamówienia. Wymagania: Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 24 miesięcy gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia. Okres gwarancji będzie liczony od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń 4. Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia częściowego (partiami) i w terminie późniejszym, niż jest wymagany. 5. Oferta powinna zawierać: a) Przedmiot dostawy (nazwę, model, typ itp.), b) Cenę oferty brutto za realizację zamówienia z uwzględnieniem wszelkich kosztów niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym cenę towaru, kosztu transportu do siedziby Zamawiającego, c) Termin realizacji zamówienia, d) Warunki gwarancji, e) Termin ważności oferty. 6. Opis sposobu obliczania ceny oferty: a) ceną oferty jest cena określona na formularzu ,,OFERTA" (wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia); b) cena musi być określona w złotych polskich; c) cenę oferty należy określić w wartości brutto (z podatkiem VAT), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; d) w przypadku złożenia oferty w walucie innej niż PLN, cena oferty zostanie przeliczona na PLN wg kursu NBP, tabela A, obowiązującego w dniu wyznaczonym jako termin składania ofert; e) cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie koszty niezbędne do należytej realizacji zamówienia, w tym w szczególności: cenę zakupu przedmiotu zamówienia, koszty transportu do siedziby Zamawiającego, gwarancję, ewentualne opłaty celne, koszty opakowania, wniesienia do siedziby Zamawiającego, koszty ubezpieczenia do momentu odbioru przez Zamawiającego. Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena 100%. 9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złoży ofertę z najniższą ceną spełniającą wszystkie wymagania specyfikacji zawartej w pkt 1. 10. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, do podpisania umowy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyn. 12. Zamawiający zastrzega, że niniejsze ogłoszenie stanowi zaproszenie do składania ofert i nie stanowi oferty a otrzymanie w wyniku niniejszego zaproszenia oferty Wykonawcy nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Politechnikę Gdańską bądź zawarciem jakiejkolwiek umowy a nadto nie łączy się z koniecznością zawarcia przez Zamawiającego umowy. 13. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz swobodnego przepływu takich: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Politechnika Gdańska ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk; inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest Pan mgr inż. Paweł Baniel, (kontakt):iod@pg.edu.pl1; 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę 27 szt. biurek z elektrycznych z regulacją wysokości, nr postępowania ZZ/06/019/D/25, prowadzonym w trybie art. 2 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 30 ust. 4, na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.); 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dokumentacja postępowań o zamówienie publiczne finansowanych ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej (EU) przechowywana będzie również przez okres wynikający z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) będzie przysługiwało Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 2; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania 1Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. 2Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 3; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO; 8) nie będzie przysługiwało Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 75 ustawy Pzp: ?w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są dotyczące go dane osobowe, to Zamawiający będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia); ?w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, to Zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. |
© eurobudowa.pl 2004-2025