podlaskie (Białystok)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Tarnów)
śląskie (Ruda Śląska)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywna dostawa mieszanki betonowej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Celowy Związek Gmin R-XXI Plac Wolności 5 72-200 Nowogard powiat: goleniowski zamowienia@czg.nowogard.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1049451 |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Nowogard |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sukcesywna dostawa mieszanki betonowej (betonu C20/25) do produkcji prefabrykatów betonowych w Celowym Związku Gmin RXXI Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest ,,Sukcesywna dostawa mieszanki betonowej (betonu C20/25) do produkcji prefabrykatów betonowych w Celowym Związku Gmin" w ilości 800 m3 dostarczana przez Wykonawcę, do Celowego Związku Gmin R-XXI w Słajsinie, Słajsino 30, 72-209 Słajsino. Wykonawca zapewni dostawy pojazdem umożliwiającym bezpośredni wyładunek (zalanie) gotowej mieszanki betonowej do metalowych form. Szacunkowa ilość jednorazowej dostawy - 8 m3 mieszanki betonowej (beton C20/25). CPV: 44114100-3 Dokument nr: 2025/BZP 00045397, IZ.271.1.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-27 15:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/czgnowogard 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający komunikuje się wyłącznie przy uzyciu Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czgnowogard 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie na Platformie Zakupowej OPEN NEXUS, zwanej dalej: ,,platformą zakupową", pod adresem: https://platformazakupowa.pl Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę. 2) W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania platformy zakupowej, Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej - zamowienia@czg.nowogard.pl Ze względu na dużą objętość informacji dalsze zamieszczone zostało w SWZ. 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/czgnowogard 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Celowy Związek Gmin R-XXI, Plac Wolności 5, 72-200 Nowogard, adres do korespondencji: Celowy Związek Gmin R-XXI, Słajsino 30, 72-209 Słajsino; w sprawie ochrony danych osobowych może Pan/Pani kontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych: e-mail: iodo@czg.nowogard.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy: IZ.271.3.2023 prowadzonym w trybie przetargu podstawowego na podstawie art. 275 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1049451 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-27 15:00 Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/czgnowogard Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.1.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest ,,Sukcesywna dostawa mieszanki betonowej (betonu C20/25) do produkcji prefabrykatów betonowych w Celowym Związku Gmin" w ilości 800 m3 dostarczana przez Wykonawcę, do Celowego Związku Gmin R-XXI w Słajsinie, Słajsino 30, 72-209 Słajsino. Wykonawca zapewni dostawy pojazdem umożliwiającym bezpośredni wyładunek (zalanie) gotowej mieszanki betonowej do metalowych form. Szacunkowa ilość jednorazowej dostawy - 8 m3 mieszanki betonowej (beton C20/25). 4.2.6.) Główny kod CPV: 44114100-3 - Gotowa mieszanka betonu 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Przedmiotem zamówienia jest ,,Sukcesywna dostawa mieszanki betonowej (betonu C20/25) do produkcji prefabrykatów betonowych" w ilości 120 m3 dostarczana przez Wykonawcę, do Celowego Związku Gmin R-XXI w Słajsinie, Słajsino 30, 72-209 Słajsino. Wykonawca zapewni dostawy pojazdem umożliwiającym bezpośredni wyładunek (zalanie) gotowej mieszanki betonowej do metalowych form. Szacowana ilość jednorazowej dostawy - 8 m3 mieszanki betonowej (beton C20/25). Prawo opcji: zasady/warunki udzielenia zamówienia: a). Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną gwarantowane ilości przedmiotu zamówienia podstawowego w okresie nie przekraczającym terminu, na którym została zawarta umowa; b). prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienia podstawowe; c). cena jednostkowa za 1 m3 w ramach opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w formularzu oferty złożonych przez wykonawcę; d). warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez zamawiającego oświadczenia o woli skorzystania z prawa opcji. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert oraz ustalił ich znaczenie: 1. Cena -60% Oferta o najniższej cenie uzyska maksymalną ilość punktów - 60. Pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku po przeliczeniu wg wzoru: Najniższa cena -------------------------------------------- x 60 cena ocenianej oferty 2. Termin wykonania dostawy zamówienia sukcesywnego od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego - 40% Za zaoferowanie terminu dostaw zamówień jednostkowych: o do 24 godzin - wykonawca otrzyma 40 pkt o do 30 godzin - wykonawca otrzyma 20 pkt o do 36 godzin - wykonawca otrzyma 0 pkt Maksymalny termin dostaw wynosi 36 godzin. W przypadku braku zadeklarowania terminu dostaw zamówień jednostkowych, zamawiający uzna, że wykonawca zadeklarował maksymalny termin tj. 36 godzin i wykonawca otrzyma 0 pkt Wykonawca zobligowany jest podać w formularzu ofertowym, termin dostaw jednostkowych. Punkty uzyskane z poszczególnych kryteriów zostaną zsumowane i zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp. oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania dostawy zamówienia sukcesywnego od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego - 40% 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną dostawę mieszanki betonowej (betonu C20/25) o wartości dostawy netto nie mniejszej niż 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych), oraz załączy dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: zgodnie z SWZ 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: certyfikaty jakości/ deklaracje zgodności na dostarczany beton o wymaganych parametrach. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: formularz oferty, pełnomocnictwo, oraz zgodnie z SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: zgodnie z SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zgodnie z SWZ i wzorem umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert oraz ustalił ich znaczenie: 1. Cena -60% Oferta o najniższej cenie uzyska maksymalną ilość punktów - 60. Pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku po przeliczeniu wg wzoru: Najniższa cena -------------------------------------------- x 60 cena ocenianej oferty 2. Termin wykonania dostawy zamówienia sukcesywnego od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego - 40% Za zaoferowanie terminu dostaw zamówień jednostkowych: o do 24 godzin - wykonawca otrzyma 40 pkt o do 30 godzin - wykonawca otrzyma 20 pkt o do 36 godzin - wykonawca otrzyma 0 pkt Maksymalny termin dostaw wynosi 36 godzin. W przypadku braku zadeklarowania terminu dostaw zamówień jednostkowych, zamawiający uzna, że wykonawca zadeklarował maksymalny termin tj. 36 godzin i wykonawca otrzyma 0 pkt Wykonawca zobligowany jest podać w formularzu ofertowym, termin dostaw jednostkowych. Punkty uzyskane z poszczególnych kryteriów zostaną zsumowane i zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp. oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania dostawy zamówienia sukcesywnego od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego - 40% 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-02-25 |
© eurobudowa.pl 2004-2025