Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5383z ostatnich 7 dni
22106z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa energii elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa energii elektrycznej

Data zamieszczenia: 2025-01-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
ul. Trubakowska 2
22-100 Chełm
powiat: Chełm
tel. 82 56 85 263
sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Chełm
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 82 56 85 263
Termin składania ofert: 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do składania ofert cenowych
na dostawę energii elektrycznej na obszarze PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość do obiektu
- kontenera elektryczno-technicznego Systemu Technicznej Ochrony Granicy w gminie
Włodawa, m. Włodawa, Ul. Saperów 1, dz. nr 2439/3
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na obszarze PGE Dystrybucja S.A.
Oddział Zamość do obiektu - kontenera elektryczno-technicznego Systemu Technicznej Ochrony
Granicy w m. Włodawa, Ul. Saperów 1, dz. nr 2439/3

Dokument nr: NA-WTiZ-SGMK.3711.7.2025

Składanie ofert:
f) ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22.01.2025 r. w formie skanu pocztą elektroniczną na
adres e-mail: sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl lub podpisanej podpisem elektronicznym.

Wymagania:
2. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Terminowe złożenie prawidłowo wypełnionego formularza ofertowego na załączniku nr 2.
4. KRYTERIA OCENY OFERTY:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
a) 100% - najniższa wartość oferty brutto wśród ofert niepodlegających odrzuceniu.
1. Złożona oferta powinna zawierać:
a) nazwę i adres Wykonawcy/ pieczęć Wykonawcy,
b) miejsce i datę sporządzenia oferty oraz podpis Wykonawcy,
c) wypełnione pola zgodnie z załączonym wzorem formularza ofertowego załącznik nr 2
d) oferta musi być sporządzona w języku polskim;
e) oferta musi być czytelna;
2. Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek;
3. Zamawiający odrzuci ofertę:
a) złożoną po terminie;
b) złożoną przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
c) niezgodną z treścią formularza ofertowego;
d) zawierającą błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi.
7. PŁATNOŚĆ i DOSTAWA:
1) Płatnikiem należności energię elektryczną będzie Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej
w Chełmie, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.
2) Okresy rozliczeniowe będą takie same jak stosowane przez OSD.
3) Zapłata wynagrodzenia za energię elektryczną będzie następowała przelewem na wskazany
rachunek bankowy Wykonawcy, po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury VAT nie
później niż 7 dni od momentu udostępnienia Wykonawcy przez OSD danych pomiarowo-
rozliczeniowych (przy czym maksymalny termin na udostepnienie tych danych określony jest
w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci dystrybucyjnej opracowanej przez właściwego
Zamawiającemu OSD) oraz dostarczonej do siedziby Zamawiającego nie później niż dwa
miesiące od momentu udostepnienia Wykonawcy przez OSD danych pomiarowo-
rozliczeniowych.
4) Podstawą wystawienia fraktury VAT jest prawidłowy pomiar lub odczyt wskazań układu
pomiarowo-rozliczeniowego. Adresem do doręczenia Zamawiającemu faktury jest:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.
5) W przypadku wystawienia faktury w formie elektronicznej, fakturę należy przesłać na adres
e-mail: wtiz.nosg@strazgraniczna.pl
6) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności na konto Wykonawcy wskazane na
fakturze w terminie 21 dni od daty doręczenia jej Zamawiającemu.
7) Za dzień zapłaty uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
8. DODATKOWE INFORMACJE:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego zapytania ofertowego
na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
2) Ewentualne pytania dotyczące zapytania ofertowego, Oferenci mogą przesyłać na adres
e-mail: sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl.
3) Zapytania przesłane przez Oferentów wraz z odpowiedziami, Zamawiający zamieści na stronie
internetowej prowadzonego postępowania.
4) W przypadku wyłonienia wykonawcy przedmiotu zamówienia (wyboru oferty jako
najkorzystniejszej) zostanie zawarta umowa.
5) Informacja o wyborze oferty lub unieważnieniu zapytania ofertowego zostanie umieszczona
na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Nadbużańskiego Oddziału Straży
Granicznej.
6) Zamówienie jest realizowane w ramach zapytania ofertowego w trybie poza ustawą Prawo
Zamówień Publicznych.
7) Zamawiający informuje, że dane osobowe zebrane w wyniku procesu rekrutacji będą mogły
być udostępnione w celu monitoringu, sprawozdawczości i audytu realizowanego projektu
podmiotom uprawnionym do przeprowadzania powyższych czynności.

Uwagi:
8) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna pod linkiem:
https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/informacje-praktyczne/rodo/29744,Klauzula-
informacyjna-dotyczaca-zakupow-realizacji-zamowien-na-dostawy-uslugi-i-.html

Kontakt:
6. OSOBA UPOWAŻNIONA DO UDZIELANIA INFORMACJI W PRZEDMIOTOWYM
POSTĘPOWANIU:
Magdalena GRZESIUK, tel. 82 56 85 263 w godzinach 7??- 15?? w dni robocze.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.