dolnośląskie (Świdnica)
małopolskie (Kraków)
mazowieckie (Warszawa)
lubuskie (Zielona Góra)
lubuskie (Krosno Odrzańskie)
łódzkie (Aleksandrów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa energii elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie ul. Trubakowska 2 22-100 Chełm powiat: Chełm tel. 82 56 85 263 sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Chełm |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 82 56 85 263 |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do składania ofert cenowych na dostawę energii elektrycznej na obszarze PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość do obiektu - kontenera elektryczno-technicznego Systemu Technicznej Ochrony Granicy w gminie Włodawa, m. Włodawa, Ul. Saperów 1, dz. nr 2439/3 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na obszarze PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość do obiektu - kontenera elektryczno-technicznego Systemu Technicznej Ochrony Granicy w m. Włodawa, Ul. Saperów 1, dz. nr 2439/3 Dokument nr: NA-WTiZ-SGMK.3711.7.2025 Składanie ofert: f) ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22.01.2025 r. w formie skanu pocztą elektroniczną na adres e-mail: sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl lub podpisanej podpisem elektronicznym. Wymagania: 2. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: a) Terminowe złożenie prawidłowo wypełnionego formularza ofertowego na załączniku nr 2. 4. KRYTERIA OCENY OFERTY: Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie niżej przedstawionych kryteriów: a) 100% - najniższa wartość oferty brutto wśród ofert niepodlegających odrzuceniu. 1. Złożona oferta powinna zawierać: a) nazwę i adres Wykonawcy/ pieczęć Wykonawcy, b) miejsce i datę sporządzenia oferty oraz podpis Wykonawcy, c) wypełnione pola zgodnie z załączonym wzorem formularza ofertowego załącznik nr 2 d) oferta musi być sporządzona w języku polskim; e) oferta musi być czytelna; 2. Zamawiający poprawi w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie; b) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; 3. Zamawiający odrzuci ofertę: a) złożoną po terminie; b) złożoną przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu; c) niezgodną z treścią formularza ofertowego; d) zawierającą błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi. 7. PŁATNOŚĆ i DOSTAWA: 1) Płatnikiem należności energię elektryczną będzie Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. 2) Okresy rozliczeniowe będą takie same jak stosowane przez OSD. 3) Zapłata wynagrodzenia za energię elektryczną będzie następowała przelewem na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy, po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury VAT nie później niż 7 dni od momentu udostępnienia Wykonawcy przez OSD danych pomiarowo- rozliczeniowych (przy czym maksymalny termin na udostepnienie tych danych określony jest w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci dystrybucyjnej opracowanej przez właściwego Zamawiającemu OSD) oraz dostarczonej do siedziby Zamawiającego nie później niż dwa miesiące od momentu udostepnienia Wykonawcy przez OSD danych pomiarowo- rozliczeniowych. 4) Podstawą wystawienia fraktury VAT jest prawidłowy pomiar lub odczyt wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego. Adresem do doręczenia Zamawiającemu faktury jest: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. 5) W przypadku wystawienia faktury w formie elektronicznej, fakturę należy przesłać na adres e-mail: wtiz.nosg@strazgraniczna.pl 6) Zamawiający zobowiązuje się do uregulowania należności na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 21 dni od daty doręczenia jej Zamawiającemu. 7) Za dzień zapłaty uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 8. DODATKOWE INFORMACJE: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny. 2) Ewentualne pytania dotyczące zapytania ofertowego, Oferenci mogą przesyłać na adres e-mail: sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl. 3) Zapytania przesłane przez Oferentów wraz z odpowiedziami, Zamawiający zamieści na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 4) W przypadku wyłonienia wykonawcy przedmiotu zamówienia (wyboru oferty jako najkorzystniejszej) zostanie zawarta umowa. 5) Informacja o wyborze oferty lub unieważnieniu zapytania ofertowego zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej. 6) Zamówienie jest realizowane w ramach zapytania ofertowego w trybie poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 7) Zamawiający informuje, że dane osobowe zebrane w wyniku procesu rekrutacji będą mogły być udostępnione w celu monitoringu, sprawozdawczości i audytu realizowanego projektu podmiotom uprawnionym do przeprowadzania powyższych czynności. Uwagi: 8) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna pod linkiem: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/informacje-praktyczne/rodo/29744,Klauzula- informacyjna-dotyczaca-zakupow-realizacji-zamowien-na-dostawy-uslugi-i-.html Kontakt: 6. OSOBA UPOWAŻNIONA DO UDZIELANIA INFORMACJI W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU: Magdalena GRZESIUK, tel. 82 56 85 263 w godzinach 7??- 15?? w dni robocze. |
© eurobudowa.pl 2004-2025