dolnośląskie (Świdnica)
małopolskie (Kraków)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
mazowieckie (Warszawa)
lubuskie (Zielona Góra)
łódzkie (Aleksandrów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie kontroli okresowych stanu technicznego instalacji elektrycznych i piorunochronnych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie ul. Droga Męczenników Majdanka 12 20-325 Lublin powiat: Lublin T: 81 759 34 28, 81 759 35 35, 81 759 35 32, +48 81 759 34 10, F: +48 81 746 22 38 katarzyna.wojtyla@krus.gov.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | T: 81 759 34 28, 81 |
Termin składania ofert: | 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
na usługę wykonania pięcioletnich kontroli okresowych stanu technicznego instalacji elektrycznych i piorunochronnych zgodnie z art. 62 ust.l pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) w dwóch Placówkach Terenowych, wykonanie usług w zakresie napraw instalacji elektrycznych w 23 obiektach administrowanych przez Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz wykonanie innych prac w zakresie instalacji elektrycznej. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania pięcioletnich kontroli okresowych stanu technicznego instalacji elektrycznych i piorunochronnych zgodnie z art. 62 ust.l pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) w dwóch Placówkach Terenowych, wykonanie usług w zakresie napraw instalacji elektrycznych w 23 obiektach administrowanych przez Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz wykonanie innych prac w zakresie instalacji elektrycznej. 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi następujące zadania: wykonanie pięcioletnich kontroli okresowych stanu technicznego instalacji elektrycznych i piorunochronnych, naprawę, wymianę uszkodzonych części, wykonanie: usług w zakresie napraw instalacji elektrycznych innych prac w zakresie instalacji elektrycznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu. Treść załącznika zawiera istotny dla Zamawiającego i Wykonawcy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. Dokument nr: 0800-OP.2300.2.9.2025 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej: 1. osobiście w siedzibie: Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, Ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, pok. 240; 2. przesłać na adres: Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, Ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, pok. 240; Oferty składane osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem operatora pocztowego/przesyłki kurierskiej należy składać w zamkniętej kopercie lub innym zamkniętym nieprzezroczystym opakowaniu i oznakować wyraźnie w następujący sposób: Firma i siedziba Wykonawcy Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie Droga Męczenników Majdanka 12; 20-325 Lublin pok. 240 OFERTA W POSTĘPOWANIU 0800-OP.2300.2.9.2025 Nie otwierać przed...........godz............ W przypadku nieprawidłowego zaadresowania koperty, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie, niedoręczenie przesyłki lub jej przedterminowe otwarcie. Oferta taka może nie wziąć udziału w postępowaniu. 3. przesłać w wersji elektronicznej na e-mail: katarzyna.wojtyla@krus.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 27.01.2025 r. do godz. 10.00 Za termin złożenia oferty przyjmuje się dzień i godzinę wpływu do Zamawiającego tj. oferty złożone do godz. 9:59:59 Miejsce i termin realizacji: VII. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy, nie wcześniej niż od 24 lutego 2025 roku, lub do wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia brutto. VIII. Miejsce wykonania zamówienia: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin oraz 22 Placówki Terenowe Wymagania: 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w Ogłoszeniu oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny ofert. III. Warunki knnipr7np: Wykonawca musi posiadać odpowiednią wiedzę, doświadczenie, wykonać przedmiot umowy przy zachowaniu należytej staranności, dysponować stosowną bazą kadrową i techniczno-sprzętową do wykonania przedmiotu umowy oraz zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. IV. Warunki gwarancji: 1. Wykonawca udziela gwarancji na okres minimum 6 miesięcy na wykonaną usługę oraz minimum 12 miesięcy na przedmiot umowy w zakresie wymienionych części i podzespołów. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru, potwierdzającego odbiór określonej protokołem części przedmiotu zamówienia. 2. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy przedmiotu umowy lub usunięcia wad i usterek powstałych w okresie jej obowiązywania, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 3. W przypadku nieusunięcia wad i usterek w terminie wskazanym w pkt 2, Zamawiający ma prawo powierzyć ich usunięcie osobom trzecim, a kosztami ich usunięcia obciążyć Wykonawcę. Niezależnie od obciążenia Wykonawcy powyższymi kosztami Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne przewidziane w § 4 wzoru umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się usunąć wady i usterki przedmiotu umowy bez względu na wysokość związanych z tym kosztów. 5. Wszystkie koszty związane z realizacją gwarancji, w szczególności koszty naprawy lub wymiany obciążają Wykonawcę. V. Warunki płatności: 1. Wynagrodzenie winno uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania całości przedmiotu zamówienia, bez względu na okoliczności i źródła ich powstania. 2. Zamawiający nie przewiduje żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wykonawcy należnego wynagrodzenia, po wykonaniu przedmiotu zamówienia (jego części) w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, w formie papierowej lub ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pomocą platformy elektronicznego fakturowania przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze. 4. Podstawą wystawienia faktury VAT, będzie zatwierdzony przez upoważnionych przedstawicieli stron protokół odbioru potwierdzający prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy (jego części). 5. Za datę płatności przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. VI. Inne szczegółowe informacje i wymagania Zamawiającego. 1. Oferta musi zawierać koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym wykonaniem pięcioletnich kontroli okresowych stanu technicznego instalacji elektrycznych i odgromowych w 2 Placówkach Terenowych, wykonaniem usług w zakresie napraw instalacji elektrycznych w 23 obiektach administrowanych przez Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz wykonaniem innych prac w zakresie instalacji elektrycznej pod względem technicznym oraz wizualnym. 2. Wszelkie materiały i urządzenia zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia można zastąpić równoważnymi stosując minimum te same parametry techniczne i wymagania funkcjonalne lub lepsze. 3. Zamawiający zaznacza, że w przypadku nie ujęcia w wycenie pozycji koniecznych do wykonania z punktu widzenia kompletności zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania bez dodatkowego wynagrodzenia. 1. Zakres w/w prac obejmuje pracę wewnątrz obiektów, oznacza to, iż Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu przed ingerencją osób trzecich. Teren wykonywanych prac należy odpowiednio zabezpieczyć i oznaczyć. 2. Zamawiający nie przewiduje wyłączenia budynku z eksploatacji na czas wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca przy organizacji robót i sposobie ich wykonywania weźmie pod uwagę fakt, że prace odbywać się będą w funkcjonujących obiektach Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. W związku z czym wszystkie prace muszą być wykonywane, tak, aby była możliwa pełna obsługa interesantów i praca pracowników Zamawiającego. 3. Wykonawca może realizować przedmiot zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach 730 _ i500 Zamawiający zaznacza, że dopuszcza możliwość wydłużenia godzin, w których możliwe będzie realizowanie prac po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz powinien zabezpieczyć ochronę własności publicznej i prywatnej. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z zakresu odpowiadającego ogłoszeniu. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie Zamawiającego a także za szkody wynikające ze zniszczenia obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia, będących skutkiem realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót przy przestrzeganiu przepisów w zakresie bhp i p. poż. obowiązujących na terenie obiektu. 8. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca we własnym zakresie zapewni warunki socjalne (zaplecze) i inne przewidziane prawem świadczenia oraz niezbędny sprzęt i wszelkie dodatkowe wyposażenie w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Wykonawca po zakończeniu prac wykonywanych na terenie Zamawiającego, zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu wykazu osób upoważnionych do realizacji przedmiotu umowy. 12. Wszelkie wątpliwości związane z realizacja zamówienia należy konsultować z Kierownikiem Wydziału Administracyjno - Gospodarczego Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie Grzegorzem Wiślińskim lub osobami wskazanymi przez Zamawiającego. X. Kryteria oceny: 1. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto zawarta w Formularzu Oferty - waga 100%. 2. Ocenie poddane zostaną tylko oferty, które będą spełniały wszystkie wymogi określone w niniejszym Ogłoszeniu o zamówieniu. 3. Oferty nie spełniające wymogów: oferta niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu o zamówieniu, złożona po terminie, przygotowana niezgodnie z punktem ,,Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert" oraz Informacje Ogłoszenia o zamówieniu - sposób przygotowania oferty (np. edycja w zakresie zmiany, w tym zmniejszenia zakresu wymaganych informacji w Formularzu oferty, brak załącznika, brak podpisów na załączniku, brak kompletnych danych w załączniku, brak wymaganych dodatkowych dokumentów), zawiera omyłki w obliczeniu ceny, których nie można poprawić jako oczywiste omyłki rachunkowe; zostaną odrzucone i nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert, 4. W przypadku kiedy, jedynym kryterium oceny ofert jest cena i nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych, których ceny nie mogą być wyższe niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach. W przypadku ponownego złożenia ofert dodatkowych o takiej samej cenie, postępowanie podlega unieważnieniu. 5. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje roszczenie wobec Zamawiającego. XI. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert: 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, na załączonym do Ogłoszenia - Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik nr 1. Wykonawca w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia poda: wszystkie dane wymagane tabelą - Nazwa i adres wykonawcy - pozwalające na pełną identyfikację potencjalnego Wykonawcy, w tym bezwzględnie wymagane: firma / imię i nazwisko (jeśli dotyczy), adres siedziby wykonawcy niebędącego osobą fizyczną / adres miejsca wykonywania działalności gospodarczej przez osobę fizyczną, adres e-mail, PESEL (jeśli dotyczy), telefon kontaktowy, - KRS/CEIDG, - REGON, - NIP, oferowaną cenę za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, informacją czy przedmiot zamówienia jest objęty odwrotnym obciążeniem VAT, oferowany okres gwarancji i rękojmi od daty protokołu odbioru, oferowaną cenę za wykonanie poszczególnych elementów składowych, w rozbiciu na: wartość netto, stawkę podatku VAT, kwotę podatku VAT, wartość brutto, ceny i wartości tabeli kalkulacji, oraz informację o udziale podwykonawców z wyszczególnieniem części zamówienia, której wykonanie zostanie im powierzone. 2. Zamawiający wymaga, aby w Formularzu Oferty wszystkie obliczenia dokonane zostały z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku - zaokrąglenia należy wykonywać zgodnie z zasadami matematycznymi. 3. Zamawiający odrzuci oferty, w których Wykonawcy zaoferują ceny jednostkowe netto o wartości ,,0" (definicję ceny zawiera ustawa z dnia 9 maja 2014r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2023 r. poz. 168) 4. W przypadku zastosowania stawki podatku od towarów i usług (VAT) innej niż stawka podstawowa lub zwolnienia z w/w podatku, Wykonawca zobowiązany jest podać podstawę prawną zastosowania innej stawki lub zwolnienia. 5. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. 6. Cena, określona przez Wykonawcę, musi zawierać w sobie wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją niniejszego zamówienia. 7. Oferta może być złożona na formularzu Wykonawcy, jeżeli zawiera wszystkie elementy wymagane formularzem oferty. 8. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów dokonanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 9. Stawki jednostkowe będące podstawą wyliczenia cen pozostaną niezmienne przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający zaleca składnie ofert osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem operatora pocztowego/przesyłki kurierskiej Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą poddawane ocenie. Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: a) parafowany lub podpisany wzór umowy (załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia); b) parafowany lub podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia). c) podpisana klauzula informacyjna w sprawie przetwarzania danych (załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia). Wszystkie dokumenty składane w postępowaniu w formie kopii dokumentu należy potwierdzić klauzulą ,,zgodne z oryginałem" lub ,,za zgodność z oryginałem" umieszczoną na każdej stronie dokumentu wraz z pieczątką Wykonawcy, datą i czytelnym podpisem (lub podpisem nieczytelnym wraz z imienną pieczęcią) osoby (wraz ze wskazaniem pełnionej funkcji) uprawnionej do potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem. Poświadczenia (potwierdzenia) dokonuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy lub inna osoba upoważniona przez osobę uprawnioną do reprezentowania. Pełnomocnictwo (upoważnienie) wymaga formy pisemnej i powinno być dołączone w formie oryginału, z wyłączeniem ofert składanych drogą elektroniczną. W przypadku składania oferty podpisywanej podpisem elektronicznym który wraz z innymi ^ danymi, do których został dołączony lub z którymi jest logicznie powiązany, służy do identyfikacji osoby składającej podpis elektroniczny wymagane jest podpisanie oferty wraz z wymaganymi załącznikami zgodnie z wymogami Ogłoszenia o zamówieniu. Wszystkie składane dokumenty muszą umożliwiać Zamawiającemu dokładne i swobodne odczytanie zawartych w nich treści oraz identyfikację Wystawcy dokumentu w postaci nagłówka i osoby wystawiającej dokument. Termin związania ofertą: 30 dni XII. Podstawy wykluczenia Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507)z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu Zamawiający wykluczy: 1. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej 0 zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 1 rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. XIII. Istotne dla stron postanowienia umowy: Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w Załączniku nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu - ,,Wzór umowy". XV. Informacje Zamawiający, informuje że zamówienie realizowane jest w trybie przeprowadzenia postępowania o udzielenie klasycznego zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł, do którego, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ) nie stosuje się przepisów niniejszej ustawy, a w oparciu o wewnętrzne zarządzenia i procedury postępowań Zamawiającego, nieprzewidujące czynności publikacji z otwarcia ofert. Pliki załączane w ofertach składanych w wersji elektronicznej nie mogą przekraczać maksymalnej pojemności 8 MB oraz muszą zostać zapisane w sposób umożliwiający Zamawiającemu zapoznanie się z jego treścią, stanowiąc skuteczne złożenie oferty w postępowaniu (zalecane: scan, pdf). Zamawiający nie dopuszcza jednocześnie w postępowaniu przesłania oferty w formie elektronicznej ze wskazaniem adresu pobrania z dysku zewnętrznego lub zabezpieczonej hasłem. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści postępowania, pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Złożenie wyjaśnień nie obliguje Zamawiającego do zmiany terminu składania ofert a ewentualne przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na przedłużenie terminu składania wniosków o wyjaśnienie treści postępowania. Zamawiający udzieli wyjaśnień treści postępowań wyłącznie podmiotom gdzie dane będą pozwalały na identyfikację pytającego, jako potencjalnego Wykonawcy, najpóźniej na dwa dni przed terminem składania ofert. Formularz oferty z załącznikami musi odpowiadać treści Ogłoszenia o zamówieniu i zawierać WSZYSTKIE wymagane przez Zamawiającego dane oraz warunki złożenia oferty umieszczone w niniejszym Ogłoszeniu (nie podlega edycji w zakresie zmiany, w tym zmniejszenia zakresu wymaganych informacji) zawarte w tabeli ,,Nazwa i adres wykonawcy", kalkulacji cenowej za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, kalkulacji szczegółowej przedmiotu zamówienia i innych związanych z przedmiotem zamówienia niezbędnych informacji takich jak cenniki, czas udzielonej gwarancji, parametry techniczne, producent, model urządzenia itp. Dokumenty składane w postępowaniu w tym Formularz oferty muszą spełniać podstawowe zasady składania ofert, w tym zasadę ,,gwarancji nienaruszalności złożonej oferty" -niedopuszczalne jest złożenie oferty w formie edytowanej! a wymagane załączniki muszą być podpisane i parafowane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Ogłoszeniu. Uwagi: XIV. Klauzula informacyjna Klauzula informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych w celu wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w ,,RODO" stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego Ogłoszenia. Kontakt: IX. Osoby do kontaktu: - w sprawach dotyczących procedury: Katarzyna Wojtyła nr. tel.: 81 759 34 28, adres e-mail: katarzyna.wojtyla@krus.gov.pl - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Łukasz Kruzel, tel.: 81 759 35 35, adres e-mail: lukasz.kruzel@krus.gov.pl Grzegorz Wiśliński, nr. tel.: 81 759 35 32, adres e-mail: grzegorz.wislinski@krus.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025