Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5717z ostatnich 7 dni
23573z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usług telekomunikacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych

Data zamieszczenia: 2025-01-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Orzyszu
ul. Rynek 3
12-250 Orzysz
powiat: piski
tel.: 781 600 000, 87 30 70 960, 87 307 09 30
mariusz.semenowicz@um.orzysz.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Orzysz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 781 600 000, 8
Termin składania ofert: 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia oferty cenowej na: ,,Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Miejskiego w Orzyszu"
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamówienie jest podzielone na zadania: Zadanie nr 1:
,,Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Miejskiego w Orzyszu oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Orzyszu, realizowanych w ramach tzw. wirtualnej centrali opartej na numeracji stacjonarnej w technologii VOIP (SIP) wraz dostawą nowych terminali VOIP"
Zadanie nr 2:
,,Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Urzędu Miejskiego w Orzyszu oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Orzyszu".
Zadanie nr 1:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi telekomunikacyjnej w technologii VolP, dzierżawy dwóch wirtualnych central telefonicznych oraz zakup aparatów telefonicznych IP w celu budowy dwóch systemów telekomunikacyjnych.
Centrala nr 1 - Urząd Miejski w Orzyszu (2 numery dostępowe) + 35 numerów wewnętrznych + 1 numer z usługą wirtualnego faxu.
Centrala nr 2 - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej (1 numer dostępowy) + 12 numerów wewnętrznych
Usługa będzie świadczona na kontach SIP do których będą przypisane numery przeniesione od obecnego operatora oraz numery skrócone.
Zakres usługi obejmuje:
1. skonfigurowanie i uruchomienie centrali
2. przeniesienie obecnie wykorzystywanej numeracji
3. dostawę 32 fabrycznie nowych telefonów VolP działających w technologii WI-FI, 5 telefonów pracujących w sieci LAN oraz ich instalacja, konfiguracja i uruchomienie *
4. zapewnienie serwisu urządzeń (telefonów) w trakcie trwania umowy
5. jednorazowe szkolenie pracowników (max. 3 osób) Szczegółowe wymagania:
1. Wirtualna Centrala Abonencka - Centrala VolP powinna być umiejscowiona na terenie Polski oraz posiadać następujące minimalne funkcjonalności:
a. obsługa połączeń wychodzących i przychodzących
b. historia połączeń wychodzących i przychodzących
e. identyfikacja użytkownika na zewnątrz może odbywać się numerem użytkownika lub numerem głównym
g. poczta głosowa
h. zapowiedzi głosowe IVR - zapowiedzi głosowe główne i dla poszczególnych GRUP
i. przekierowania połączeń np. w przypadku braku odpowiedzi
k. możliwość konfigurowania zestawów sekretarsko - dyrektorskich w różnych konfiguracjach; I. możliwość uzyskiwania połączeń z każdego numeru wewnętrznego z numerami alarmowymi m. definiowanie muzyki podczas oczekiwania
n. wysyłka i odbiór faksów droga elektroniczną *
0. szyfrowane połączenie z panelem administracyjnym centrali DOSTAWA aparatów telefonicznych IP:
Zamawiający wymaga dostarczenia telefonów fabrycznie nowych, nieużywanych. W ramach usługi wymaga się dostarczenia:
1. 32 bezprzewodowych telefonów działających w technologii WI-FI, które będą zapewniały realizację następujących funkcjonalności:
a. rozmowy wychodzące i przychodzące
b. w trakcie rozmowy: przekazywanie rozmów, zawieszanie i odwieszanie rozmów, parkowanie rozmów, przekazywanie rozmów
c. identyfikacja numeru lub nazwiska osoby dzwoniącej (odpowiednio dla połączeń zewnętrznych i wewnętrznych)
d. wbudowany system głośnomówiący, umożliwiający prowadzenie rozmowy bez podnoszenia słuchawki
e. urządzenie musi posiadać co najmniej następujące dedykowane przyciski lub możliwość wyboru z menu:
- przekierowanie rozmowy
- zawieszenie połączenia
- sterowanie głośnością
- nawigacja umożliwiająca poruszanie się po różnych menu
f. zapewnienie wsparcia dla protokołu sterującego SIP
g. menu urządzenia musi być zrealizowane w języku polskim
2. 5 aparatów telefonicznych sekretarskich o funkcjonalności jak wyżej, z dodatkową konsolą posiadającą minimum 20 programowalnych klawiszy.
Wykonawca udzieli gwarancji dla urządzenia na okres 24 miesięcy od daty dostarczenia aparatu telefonicznego.
Zadanie nr 2
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi telefonii komórkowej w technologii GSM, wraz z zapewnieniem budżetu na zakup nowych terminali (smartfony, aparaty telefoniczne, modemy oraz innysprzęt będący w ofercie operatora).
GRUPA A - 31 numerów komórkowych ( 21 przeniesionych + 10 nowych numerów) - plan taryfowy z opłatą obejmującą:
połączenia głosowe do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, bezpłatne sms-y i mms-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych, pakiet dostępu dointernetu 50 GB w kraju,
bezpłatny roaming w UE + pakiet internetowy minimum 7 GB w UE
indywidualny koszt 1 GB w UE po wykorzystaniu pakietu przewidzianego w abonamencie
indywidualna stawka na połączenia do UE
GRUPA B - 6 numerów komórkowych (numery do przeniesienia), które będą wykorzystywane do wysyłania sms (terminale w OSP) z nielimitowanym pakietem sms-ów na krajowe numery komórkowe
GRUPA C - 2 karty SIM (numery nowe) z pakietem internetowym w kraju min. 100 GB oraz min. 10 GB w UE.
Wykonawca dostarczy do oferty aktualny wykaz cen obejmujący posiadane w ofercie modele sprzętu w ramach przyznanego budżetu. Zamawiający zastrzega, że wykazy cen mają tylko i wyłącznie wartość poglądową.
Wykonawca uwzględni w ofercie budżet 25 000 zł netto na zakup sprzętu.
Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów przydzielonych i wykorzystanych przez Zamawiającego (przerwa w świadczeniu usług w momencie przenoszenia numeracji do nowego operatora może występować w godz.ch 00:00 a 03:00 w nocy), zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz. U. z dnia 28 grudnia 2010 r.).
Numeracja przydzielona przez operatora powinna zawierać grupę numerów następujących po sobie (ciągłość numeracji).
Wszystkie dostarczane aparaty telefoniczne muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą, a baterie nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą.
W RAMACH MIESIĘCZNEJ OPŁATY ABONAMENTOWEJ ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:
- aktywnych usług takich jak: oczekiwanie na połączenie, blokowanie połączeń, zawieszenie
połączenia, identyfikacje numeru dzwoniącego CLIP, blokadę prezentacji własnego numeru
<>>
CLIR, SMS powiadamiający o próbie połączenia, połączenia z numerami alarmowymi
- możliwość włączenia roamingu dla wszystkich aktywnych numerów;
- możliwości bezpłatnej zmiany numeru w przypadku przekazania telefonu służbowego innemu użytkownikowi;
- fakturowanie podzielone na co najmniej dwóch odbiorców (Urząd Miejski oraz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej).
- w przypadku zaistnienia potrzeby - zapewnienia możliwości zmiany pakietu na wyższy WYKONAWCA W RAMACH ŚWIADCZONEJ USŁUGI ZAPEWNI:
- bezpłatne wystawianie rachunków szczegółowych na życzenie Zamawiającego (może być forma elektroniczna).
- dla telefonów komórkowych zabezpieczenie na wypadek kradzieży/zagubienia - zdalne blokowanie, czyszczenie danych, przywracanie danych na inny aparat
- bezpłatną aplikację do zarządzania interaktywnego wszystkimi numerami znajdującymi się na koncie wraz z usługa e-biling (biling w formie elektronicznej),
- bezpłatna modyfikacje danych w systemach związanych ze zmiana danych adresowych,
- bezpłatne wystawianie duplikatów karty SIM,
- bezpłatną możliwość telefonicznej kontroli bieżących kosztów przez użytkowników Abonenta,
- bezpłatne zachowanie obecnie funkcjonujących numerów telefonów.
- wyznaczenie stałego opiekuna kluczowego, dyspozycyjnego przez cały czas trwania umowy, do bieżących kontaktów z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego.
- bezpłatne stosowanie wewnątrz grupy skróconej numeracji dla numerów stacjonarnych i komórkowych;
- możliwość wyboru do trzech złotych numerów z puli udostępnionej przez operatora;
- bezpłatny mechajiizm zapewniający ochronę internetu;
- operator zobowiąże się do uruchomienia panelu do zarządzania flotą numerów REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. DOSTAWA kart SIM (jeżeli wymagana będzie ich wymiana związana z przejęciem usług przez nowego operatora] wraz z telefonami komórkowymi nastąpi najpóźniej do 15 dni przed datą uruchomienia usługi przez nowego Operatora.
2. Wykonawca będzie realizował zamówienia na dostawę nowych kart SIM, telefonów komórkowych i akcesoriów dla Zamawiającego na podstawie pisemnego lub wysłanego e-mailem zamówienia przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
3. Dostawy kart SIM do nowych numerów telefonów, telefonów komórkowych i akcesoriów realizowane będą przez Wykonawcę, na jego koszt w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować Zamawiającemu, przed każdą aktywacją nowych kart SIM, aktualną ofertę standardową dla firm w celu dokonania przez Zamawiającego wyboru telefonów komórkowych.

Składanie ofert:
Oferty należy składać w formie pisemnej w terminie do dnia 23.01.2025 r., godz. 12:00
listownie na adres: Urząd Miejski w Orzyszu Ul. Rynek 3 12-250 ORZYSZ
lub osobiście w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miejski w Orzyszu (Punkt Obsługi Interesanta) Ul. Rynek 3 12-250 ORZYSZ
lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej:
https://epuap.gov.pl/wps/portal adres skrytki epuap: /u morzysz/Skrytka ESP.
W tym przypadku ofertę należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym albo podpisem osobistym osoby uprawnionej.

Miejsce i termin realizacji:
Przewiduje się zawarcie umowy na okres 24 miesięcy.

Wymagania:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - odrębnie na zadanie nr 1 i odrębnie na zadanie nr 2. Zamawiający może złożyć ofertę na 1, 2 lub wszystkie zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
WYMAGANIA FORMALNE
Oferta winna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu. Do oferty należy załączyć odpowiednio odpis KRS/ CEIDG w oryginaTe lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji / oraz w razie podpisania oferty przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa.
Wykonawca zamieszcza ofertę w zaklejonej kopercie oznaczonej nazwa i adresem Zamawiającego oraz opisanej w następujący sposób: *
Zadanie nr 1:
,,Oferta cenowa w ramach zapytania ofertowego na realizację zamówienia publicznego w zakresie: ,,Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Miejskiego w Orzyszu oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Orzyszu, realizowanych w ramach tzw. wirtualnej centrali opartej na numeracji stacjonarnej w technologii VOIP (SIP) wraz dostawą nowych terminali VOIP"
Zadanie nr 2:
,,Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Urzędu Miejskiego w Orzyszu oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Orzyszu"
lub
w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej: https://epuap.gov.pl/wps/portal adres skrytki epuap: /umorzysz/SkrytkaESP.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY
Cena jest jedynym kryterium oceny ofert. Cenę oferty stanowi wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Zamawiający jest obowiązany zapłacić wykonawcy za wykonanie zamówienia, obejmującą ceny abonamentów, aparatów i mnych opłat. Cenę należy wyrazić w złotych polskich, zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca
podaje w ofercie kwoty brutto. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać. Zamawiający oceni ofertę biorąc pod uwagę wszystkie propozycje złożone przez Wykonawcę. Przy wyborze oferty oceniany będzie całościowy koszt: miesięczny roczny oraz całej umowy.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1. Treść oferty nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego
2. Została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu ofertowym
3. Oferta będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. Oferta nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń, pomimo wezwania do uzupełnienia lub wyjaśnień złożonych dokumentów.
5. Oferty złożone po terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym nie podlegają ocenie.
6. Oferta będzie zawierała rażąco niską cenę, a Zamawiający nie uzna wyjaśnień Wykonawcy.
WYBÓR OFERTY, PODPISANIE UMOWY:
1. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu projekt Umowy w terminie 7 dni od poinformowania go o wyborze oferty.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia, unieważnienia zapytania ofertowego, lub odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyny.
3. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania i złożenia oferty.

Kontakt:
INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ:
Kontakt od pon. - pt. w godzinach 8:00 do 14:00
telefonicznie: 781 600 000 lub 87 307 09 60
mailowo: um@orzysz.pl lub mariusz.semenowicz@um.orzysz.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.