Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5717z ostatnich 7 dni
23573z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa włazów żeliwnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa włazów żeliwnych

Data zamieszczenia: 2025-01-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o
ul. Wolności 44
39-300 Mielec
powiat: mielecki
Tel. 17 58-20-542, 17 58-20-596, 17 582-05-70, Fax: 17 582-05-76
oferty@mpgk.mielec.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 17 58-20-542, 1
Termin składania ofert: 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia oferty na: ,,Dostawę włazów żeliwnych".
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych włazów żeliwnych do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Mielcu przy ulicy Wolności 29. Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe i spełniać wszystkie wymagania opisane poniżej:
Lp.
Nazwa materiału
Ilość (szt.)
j.m.
1.
Właz kanalizacyjny D400 H-150 z logo MPGK bez wentylacji
25
szt.
2.
Właz kanalizacyjny D400 H-115 z logo MPGK bez wentylacji
25
szt.
3.
Pierścień do włazu D-400 H-115
5
szt.
4.
Pierścień do włazu D-400 H-150
5
szt.
Włazy kanałowe z żeliwa, w klasie D400 przeznaczone na ruch kołowy o intensywnym ruchu w szczególności samochodów ciężarowych muszą być zgodne z wymaganiami normy PN-EN 124 o pokrywie i korpusie z żeliwa szarego oraz głębokości osadzenia pokrywy w korpusie minimum 50mm i wysokości korpusu H - 115, H - 150. Pokrywy muszą być standardowo wyposażone w zabezpieczenie przed obrotem w korpusie (pozycjonowanie) oraz posiadać fabrycznie wykonane logo MPGK Sp. z o. o. Mielec umieszczone w centralnej części włazu o średnicy ok. 30 cm (w załączeniu plik cdr.).
Oferent ma obowiązek wpisać (w formularzu cenowym) w poszczególnych pozycjach zestawienia producenta oferowanych materiałów i załączyć do oferty wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty, deklaracje zgodności i karty katalogowe.
Włazy kanałowe będą dostarczane partiami po minimum 10 sztuk po uprzednim złożeniu zamówienia.
Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zapytaniem ofertowym za cenę jak niżej:
Lp.
Nazwa materiału
Cena jednost. netto w PLN
(za 1szt.)
Ilość
J.m.
Wartość netto w PLN
Wartość brutto w PLN
Producent/ Producenci
(wypełnia Oferent)
1.
Właz żeliwny D400 H-115 logo MPGK-Mielec

25
szt.

2.
Właz żeliwny D400 H-150 logo MPGK-Mielec

25
szt.

3.
Pierścień do włazu D-400 H-115

5
szt.

4.
Pierścień do włazu D-400 H-150

5
szt.

Razem:
§ 1.
1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania Zamawiającemu fabrycznie nowych włazów żeliwnych:
Nazwa materiału
Cena jednostkowa netto (zł)
Ilość
J.m.
Wartość netto (zł)
VAT %
Wartość brutto (zł)
Właz żeliwny D400 H-115 logo MPGK-Mielec

25
szt.

23

Właz żeliwny D400 H-150 logo MPGK-Mielec

25
szt.

23

Pierścień do włazu D-400 H-115

5
szt.

23

Pierścień do włazu D-400 H-150

5
szt.

23

Dokument nr: 1/ZP-P/2025

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Składanie ofert:
IX. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
1. Ofertę należy złożyć w terminie do 24.01.2025 roku do godz. 8.30
1) listownie na adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., Ul. Wolności 44, 39-300 Mielec
lub
2) osobiście w sekretariacie Spółki pokój 206 znajdującym się na I piętrze budynku Zamawiającego, w Mielcu Ul. Wolności 44
lub

3) w formie elektronicznej (przesłanie pocztą elektroniczną wypełnionego, podpisanego i zeskanowanego w formacie .pdf: Formularza ,,Oferta cenowa" na adres: oferty@mpgk.mielec.pl. W przypadku ofert składanych w tej formie wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oryginału przesłanej oferty, przy czym wymóg ten nie dotyczy ofert sporządzonych w postaci elektronicznej i opatrzonej profilem zaufanym, kwalifikowanym podpisem lub podpisem osobistym).
Oferty złożone powinny być opisane:
OFERTA tytuł: ,,DOSTAWA włazów żeliwnych"
numer postępowania: 1/ZP-P/2025

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin dostawy włazów: maksimum 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia e-mail.
V. Miejsce dostawy: Wykonawca na własny koszt i własnym transportem będzie dostarczać przedmiot zamówienia do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji, Ul. Wolności 29 (lub na plac budowy na terenie miasta Mielca), 39-300 Mielec w godz.ch od 7:00 do 14:00 wg bieżących zamówień. Rozładunek po stronie Zamawiającego.

Wymagania:
III. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
1. Wykonawca oświadcza, iż w razie wystąpienia wad w przedmiocie zamówienia, zobowiązuje się do wymiany przedmiotu umowy na nowy. Do powyższego zobowiązania nie ma znaczenia brak wystąpienia winy po stronie Wykonawcy. Bieg gwarancji rozpoczyna od dnia odbioru przedmiotu umowy.
2. Niezależnie od udzielonej gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych przez Kodeks cywilny licząc od dnia odbioru.
3. Zamawiający może dochodzić roszczeń wynikających z gwarancji także po upływie terminu gwarancyjnego, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu.
IV. Czas obowiązywania umowy: do dostarczenia wszystkich zamówionych materiałów. Zamawiający zamówi całość przedmiotu umowy w nieprzekraczalnym terminie do 4 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
VI. Kryterium oceny ofert i jego znaczenie:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Lp.
Nazwa kryterium
Waga kryterium
1.
Cena
100%
2. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie stosować zasadę, że oferta nieodrzucona, zawierająca najwyższą liczbę punktów, przyznanych według powyższego kryterium, jest ofertą najkorzystniejszą.
VII. Inne istotne warunki zamówienia:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. Zamawiający poprawi w ofercie, niezwłocznie zawiadamiając o tym Oferenta, którego oferta została poprawiona:
oczywiste omyłki pisarskie,
oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
4. Zamawiający nie będzie rozpatrywał oferty, jeżeli:
Oferent złożył więcej niż jedną ofertę,
została złożona przez Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
5. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
nie złożono żadnej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający zwiększy tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania faktury drogą elektroniczną na adres mailowy: efaktury@mpgk.mielec.pl
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków zapytania oraz zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8. O terminie dostawy Zamawiający powiadomi Dostawcę telefonicznie, lub e-mailowo z 2 - tygodniowym wyprzedzeniem.
9. Do każdej partii zamówienia powinny być dostarczane etykiety, metki fabryczne i atesty.
VIII. Sposób przygotowania oferty:
1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Oferenta określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta lub przez pełnomocnika. Podpis osoby musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie czytelny lub uzupełniony pieczęcią imienną). Jeżeli oferta podpisana będzie przez pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez notariusza.
4. Oferent może zwrócić się o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrywania.
3. Jeżeli otwarcie ofert następuje przy użyciu systemu teleinformatycznego, w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii.
4. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
- nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte;
- cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
5. Oferty przesłane listownie lub złożone osobiście po upływie terminu do składania ofert zostaną zwrócone na pisemny wniosek Oferenta.
X. Informacja o formalnościach:
1. Zamawiający powiadomi pisemnie na wskazany w ofercie adres e-mailowy Oferenta o wyborze oferty wszystkich Oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, wskazując nazwę firmy, siedzibę, której ofertę wybrano.
2. Zamawiający zawrze umowę (załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego) z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. W szczególnych przypadkach Zamawiający może zawrzeć umowę po terminie związania ofertą za zgodą Wykonawcy.
3. Jeżeli Wykonawcy, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert bez ponownego ich badania i oceny.
XII. Informacja.
Informujemy, że w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Mielcu została wprowadzona Procedura zgłoszeń wewnętrznych (w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów). Procedura dostępna jest na stronie internetowej Spółki pod adresem: https://mpgkmielec.bip.gov.pl/ochrona-sygnalistow/.
Gwarancja: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
Okres związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
§ 2.
1. Materiały powinny posiadać przewidziane polskim prawem stosowne aprobaty techniczne, atesty oraz deklaracje zgodności do każdej dostawy.
2. Wymagany okres realizacji zamówienia częściowego: niezwłocznie, nie później niż w ciągu 10 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania.
3. Czas obowiązywania umowy: do dostarczenia wszystkich zamówionych materiałów. Zamawiający zamówi całość przedmiotu umowy w nieprzekraczalnym terminie do 4 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy.
4. Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem dostarczy przedmiot zamówienia do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji, ul. Wolności 29, 39-300 Mielec (lub na plac budowy na terenie miasta Mielca) w godzinach od 7:00 do 14:00. Rozładunek po stronie Zamawiającego.
5. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot umowy gwarancji: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
6. Wykonawca oświadcza, iż w razie wystąpienia wad w przedmiocie zamówienia, zobowiązuje się do wymiany przedmiotu umowy na nowy. Do powyższego zobowiązania nie ma znaczenia brak wystąpienia winy po stronie Wykonawcy. Bieg gwarancji rozpoczyna od dnia odbioru przedmiotu umowy.
7. Niezależnie od udzielonej gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych przez Kodeks cywilny licząc od dnia odbioru.
8. Zamawiający może dochodzić roszczeń wynikających z gwarancji także po upływie terminu gwarancyjnego, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu.
§ 3.
Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy należność za każdą jednostkową dostawę określoną na fakturze VAT. Faktury będą opiewały na kwoty wynikające z iloczynu ilości zamówionego towaru i cen określonych w ofercie Wykonawcy.
1. Zapłata za przedmiot umowy nastąpi w formie przelewu bankowego w terminie 21 dni od dnia wystawienia faktury VAT, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
2. Ceny jednostkowe podane w ofercie są niezmienne przez okres obowiązywania umowy.
3. Podstawą wystawienia faktury będzie sporządzony protokół odbioru, potwierdzający kompletność i terminowość realizacji przedmiotu umowy oraz brak wad przedmiotu umowy.
4. Za termin zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
5. Wykonawca nie może dokonać przelewu należnych mu z niniejszej umowy wierzytelności na rzecz osób trzecich, bez uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
6. Zamawiający oświadcza, że jest czynnym podatnikiem podatku VAT i posiada NIP 817-13-96-575.
7. Wykonawca oświadcza, że jest czynnym podatnikiem podatku VAT i posiada NIP .................................
8. W przypadku zamiany stawki podatku VAT wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku VAT bez zmiany wynagrodzenia netto.
§ 4.
1. Strony ustalają, że obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne z następujących tytułów:
a) W przypadku niewykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę w terminie, będzie on zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 1 % wartości jednostkowego zamówienia brutto, za każdy dzień zwłoki.
b) Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
c) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (w szczególności: przekroczenie terminu, o którym mowa w §2 ust. 2 o 14 dni).
2. Odstąpienie od umowy wymaga podania przyczyny, może zostać wykonane w terminie obowiązywania umowy, wymaga formy pisemnej i jest skuteczne z chwilą, gdy druga strona umowy mogła zapoznać się z jego treścią. W przypadku zmiany adresu bez powiadomienia drugiej strony pismo wysłane na adres wskazany w umowie uważa się za dostarczone.
3. W sytuacji, gdy kara umowna, o której mowa wcześniej, nie pokrywa szkody, Zamawiającemu przysługuje prawo żądania odszkodowania na zasadach ogólnych.
4. Strony zastrzegają sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego do pełnej wysokości szkody, jaką poniosły w wyniku nie wykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z umowy przez drugą stronę, w przypadku gdyby szkoda przewyższała wysokość kar umownych.
5. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia kar umownych z wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy.
§ 5.
Wszystkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 6.
1. Zamawiający oświadcza, że przetwarza dane osobowe osób fizycznych otrzymane od Wykonawcy. Warunki i opis przetwarzania danych wyrażony jest w załączonym dokumencie: KLAUZULA INFORMACYJNA ODNOŚNIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH (kod dokumentu na dzień 2018-06-19 DocID#: kl-in-zp-zw v20180615). Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z zapisami tego dokumentu.
2. Zamawiający oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy, w rozumieniu art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
§ 7.
Wszystkie sprawy sporne wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy strony będą się starały rozstrzygnąć polubownie. W razie braku porozumienia sprawy sporne rozstrzygnie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 8.
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

Uwagi:
Oświadczam, że:
1. Jestem uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
2. Posiadam uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia.
3. Dysponuję niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia.
4. Znajduję się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych związanych z procesem realizacji zamówienia zgodnego z przedstawioną ofertą (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych; t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 1781).
6. Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 2 został przez nas/przeze mnie zaakceptowany.
7. Nie jestem w stanie likwidacji ani nie ogłoszono wobec mnie upadłości.
KLAUZULA INFORMACYJNA ODNOŚNIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
W związku z koniecznością zapewnienia stosowania z dniem 25 maja 2018r. Rozporządzenia 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że od dnia 25 maja 2018 r. obowiązują poniższe zasady związane z przetwarzaniem państwa danych osobowych jako obecnych pracowników przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Mielcu.
I. Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania Państwa danych osobowych, jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Wolności 44, 39-300 Mielec (dalej: ADO).
II. Inspektor Ochrony Danych
ADO wyznaczyło Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw:
wysyłając wiadomość pocztą elektroniczną na adres e?mail: odo@mpgk.mielec.pl lub,
wysyłając list pisemnie na adres siedziby ADO, wskazany w pkt I.
telefonicznie: 17 58 20 500, fax: 17 58 20 576.
III. Cele i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe będą przetwarzane:
w celu wykonania umowy o świadczenie usług (w tym m.in. realizacji zamówień, rozliczeń, komunikacji związanej ze świadczeniem usług, komunikacji za pośrednictwem formularza kontaktowego). Podstawą przetwarzania jest niezbędność do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
jeśli w trakcie składania zamówienia na wykonanie usługi lub w czasie naszej współpracy przekazali nam Państwo jakieś dane, których podanie było opcjonalne (np. wypełniając nieobowiązkowe pole w formularzu), to podstawą ich przetwarzania przez nas jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
w celach analitycznych lub statystycznych. Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes ADO (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na wykorzystywaniu analiz finansowych na potrzeby wewnętrznego raportowania;
w celach archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Odbiorcy danych
Państwa dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:
operatorom pocztowym i logistycznym,
bankom w zakresie realizacji płatności, podmiotom zajmującym się obsługą windykacji,
podwykonawcom, np. firmom informatycznym świadczącym nam usługi wsparcia technicznego dla posiadanych systemów IT,
organom uprawnionym do otrzymywania Państwa danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
V. Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
Nie przekazujemy Państwa danych poza teren Polski/UE/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
VI. Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania/wykonywania umowy. Dodatkowo, po rozwiązaniu umowy, Państwa dane będą przechowywane ze względu na obowiązki wynikające z regulacji księgowych i podatkowych, przez czas ich trwania, oraz ze względów bezpieczeństwa prawnego, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń.
VII. Państwa prawa
Przysługuje Państwu: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Szczegóły i wskazówki jak wykonywać swoje prawa znajdą Państwo na naszej stronie internetowej pod adresem: https://www.mpgk.mielec.pl/odo/. W celu wykonania swoich praw proszę skierować żądanie sposobami przedstawionymi w punkcie II. Proszę pamiętać, że przed realizacją Państwa uprawnień będziemy zmuszeni odpowiednio Państwa zidentyfikować.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie przez Państwa danych jest potrzebne w celu wykonywania umowy.
IX. Informacja o profilowaniu
Przekazane nam Państwa dane osobowe nie będą podlegały przetwarzaniu w sposób zautomatyzowany ani nie będą podlegać profilowaniu.
Wszelkie pozostałe pytania, wątpliwości i skargi
W razie, gdybyście mieli Państwo jakiekolwiek pytania, zastrzeżenia lub wątpliwości dotyczące treści niniejszej Klauzuli informacyjnej lub sposobu w jaki przetwarzamy dane osobowe, jak również skargi dotyczące tych kwestii (choć mamy nadzieję, że nie będzie konieczności wniesienia tego rodzaju skarg), prosimy o przesłanie wiadomości elektronicznej wraz ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi skargi na adres odo@mpgk.mielec.pl lub skorzystanie z innej formy kontaktu wg pkt II. Wszelkie otrzymane skargi zostaną rozpatrzone i udzielimy na nie odpowiedzi.
Czy i kiedy możliwe są zmiany niniejszej Klauzuli informacyjnej?
Zobowiązujemy się do regularnego przeglądu niniejszej Klauzuli informacyjnej i jej zmiany w sytuacji, gdy okaże się to niezbędne lub pożądane z uwagi na: nowe przepisy prawa, nowe wytyczne organów odpowiedzialnych za nadzór nad procesami ochrony danych osobowych, najlepsze praktyki stosowane w obszarze ochrony danych osobowych. Zastrzegamy również możliwość zmiany niniejszej Klauzuli informacyjnej w przypadku zmian technologii, przy wykorzystaniu której przetwarzamy dane osobowe (o ile zmiana jej wpływa na brzmienie niniejszego dokumentu), a także w razie zmiany sposobów, celów lub podstaw prawnych przetwarzania przez nas danych osobowych.

Kontakt:
XI. Osoby do kontaktu:
1. W zakresie przedmiotu zamówienia:
Zakład Wodociągów i Kanalizacji - p. Bartłomiej Pazdro,
tel. 17 58-20-542, e-mail: bartlomiej.pazdro@mpgk.mielec.pl.
2. W zakresie procedury udzielania zamówienia:
Dział Zamówień Publicznych - p. Patrycja Rembisz,
tel. 17 58-20-596, e-mail: zp@mpgk.mielec.pl.
9. Osoby do kontaktu:
1) ze strony Zamawiającego:
Zakład Wodociągów i Kanalizacji - p. Bartłomiej Pazdro,
tel. 17 58-20-542, e-mail: bartlomiej.pazdro@mpgk.mielec.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.