lubelskie (Puławy)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa stołów oraz krzeseł cateringowych wraz z pokrowcami |
Data zamieszczenia: | 2025-01-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
"Intercom" Piotr Jezik, Michał Jezik, Krzysztof Skrobacki S.C Rybnicka 7 44-100 Gliwice powiat: Gliwice 606375225 info@goscinna.gliwice.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211802 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Gliwice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 606375225 |
Termin składania ofert: | 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe nr 2/2025 dotyczące dostawy stołów oraz krzeseł cateringowych wraz z pokrowcami. Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-3854/24 - Rozszerzenie profilu dotychczasowej działalności przedsiębiorstwa ,,Intercom" Piotr Jezik, Michał Jezik, Krzysztof Skrobacki S.C. poprzez inwestycje mające na celu wdrożenie nowych usług, świadczonych Część 1 DOSTAWA stołów i krzeseł cateringowych wraz z pokrowcami Przedmioty zamówienia DOSTAWA Meble Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa stołów oraz krzeseł cateringowych wraz z pokrowcami w ramach projektu pt. Rozszerzenie profilu dotychczasowej działalności przedsiębiorstwa ,,Intercom" Piotr Jezik, Michał Jezik, Krzysztof Skrobacki S.C. poprzez inwestycje mające na celu wdrożenie nowych usług, świadczonych w województwie śląskim, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Działanie A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa stołów oraz krzeseł cateringowych wraz z pokrowcami będących wyposażeniem sali weselnej o niżej wskazanych minimalnych parametrach technicznych: 1. STÓŁ CATERINGOWY okrągły - 35 szt. - Wymiary: Wysokość całkowita: 74 cm Rozstaw nóg: 117cm x 111cm Rozmiar blatu: fi 183 cm - Kolor blatu: Biały - Kolor stelaża: Szary - Rodzaj tworzywa: 100% POLIPROPYLEN - Malowanie: Proszkowe - Stopki: Zapobiegające zarysowaniom - Gwarancja: 2 lata 2. POKROWIEC ELASTYCZNY na stół - 50 szt. - Wymiar: fi183cm - Pokrowiec musi być dopasowany do oferowanych stołów cateringowych - Kolor: biały - Stopki Wzmocnione stopki PCV/ekoskóra - Dodatkowo:, łączony na środku, dostosowany do rozstawu nóg stołu 117cm x 111cm 3. KRZESŁO BANKIETOWE - 350 szt. - Wymiary: Wysokość: 92,5 Wysokość do siedziska: 47 cm - Stalowy profil ramy: 25x25mm grubość stali 1.2mm - Kolor ramy: Złoty - Malowanie: Proszkowe - Kolor tapicerki: Karmelowa z brązowym wzorem - Siedzisko: wykonane z gąbki - Max. Obciążenie: minimum 200 kg - Możliwość sztaplowania - zgodne z normami PN-EN 16139:2013;PN-EN1728:2012/AC:2013; PNEN1022: 2019 lub równoważne (wytrzymałość, trwałość, stateczność). - Gwarancja: 2 lata 4. POKROWIEC elastyczny na krzesło - 400 szt. - Pokrowiec musi być dopasowany do oferowanych krzeseł, - Gramatura: 380g/m2 - Kolor: Czarny - Stopki: Wzmocnione stopki PCV/ekoskóra - Obszyte wycięcie z przodu pokrowca Wymiary - tolerancja +/- 2 cm Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty specyfikację techniczną zawierającą dane dotyczące co najmniej nazwy producenta/modelu oraz parametry techniczne oferowanych przedmiotów. Zamawiający wyjaśnia, że tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w Ustawie Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnia uzyskanie parametrów technicznych i funkcji nie gorszych od założonych. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty lub asortyment o nie niższych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są nie niższe niż te opisane w zapytaniu ofertowym. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. Warunki równoważności rozwiązań: nie mniejszy zakres zastosowań, nie mniejsza funkcjonalność rozumiana jako zbiór funkcji realizowanych przez rozwiązanie, sposób realizacji funkcji zgodny pod względem ergonomicznym, nie gorsze parametry techniczne dotyczące trwałości, wydajności, bezpieczeństwa eksploatacji. CPV: 39000000-2, 39100000-3, 39220000-0 Dokument nr: 2025-79688-211802, 2/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-24 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Gliwice Gmina Gliwice Miejscowość Gliwice Wymagania: Warunki zmiany umowy 1 Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminie związania ofertą. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. 2 W przypadku zawinionego opóźnienia (z winy leżącej po stronie Wykonawcy) w realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1,0 % wartości netto zamówienia za każdy dzień opóźnienia. 3 Przewiduje się możliwość zmiany (istotnej) postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - w takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. b) Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie terminu wykonania Umowy lub jej części w przypadku konieczności przedłużenia terminu wykonania Umowy lub jej części ze względu na: - zawarcie Umowy po upływie pierwotnego terminu związania ofertą na skutek przyczyn leżących po stronie Zamawiającego oraz inne przyczyny będące następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający. - siłę wyższą, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnych od obu stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy i którego nie można było uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności (np. pożar, powódź, inne klęski żywiołowe, pandemia, promieniowanie lub skażenie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, - zmianę przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, - przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, np. opóźnienie w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, - nastąpi zamiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było wcześniej przewidzieć. c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia: w przypadku zmniejszonego zapotrzebowania na dane prace, urządzenia/wyposażenie. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone w przedmiotowym zakresie. d) wystąpienia okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zmiana postanowień w Umowie nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy lub w lepszy sposób zabezpieczy cele Projektu. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Potwierdzenie spełnienia warunku - złożenie stosownego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Typ Wiedza i doświadczenie Opis O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia. Potwierdzenie spełnienia warunku - złożenie stosownego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie całości przedmiotu zamówienia w terminie przewidzianym w zapytaniu ofertowym. Potwierdzenie spełnienia warunku - złożenie stosownego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-17 Data ostatniej zmiany 2025-01-17 16:33:04 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - waga: 100 % (100 pkt) Liczba punktów w kryterium ,,cena" zostanie obliczona według poniższego wzoru: Cmin/Co x 100 pkt Cmin - najniższa cena brutto ze wszystkich cen zaproponowanych przez oferentów Co - cena całkowita brutto badanej oferty Kontakt: Osoby do kontaktu Piotr Jezik tel.: 606375225 e-mail: info@goscinna.gliwice.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025