świętokrzyskie (Ostrowiec Świętokrzyski)
dolnośląskie (Wrocław)
warmińsko-mazurskie (Lidzbark Warmiński)
zachodniopomorskie (Międzyzdroje)
śląskie (Tychy)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa sieci wodociągowej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o Wodociągowa 1a 77-400 Złotów powiat: złotowski 696316200 dyrektor@wodociagi.zlotow.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211776 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Złotów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 696316200 |
Termin składania ofert: | 2025-02-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa sieci wodociągowej w rejonie Ul. Królowej Jadwigi, ul. Domańskiego, jezioro Burmistrzowskie w Złotowie Powstaje w kontekście projektu FENX.02.05-IW.01-0132/24 - Poprawa systemu zaopatrzenia w wodę do spożycia na rerenie miasta Złotów Część 1 Budowa sieci wodociągowej z Złotowie Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania ,,Budowa sieci wodociągowej w rejonie Ul. Królowej Jadwigi, Ul. Domańskiego, jezioro Burmistrzowskie w Złotowie". W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi budowa sieci wodociągowej rozdzielczej z rur PE wraz z niezbędną armaturą. 2. Do obowiązków wykonawcy należy przekazanie zamawiającemu najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru wszystkich dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia budowy. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 9 do ZO Dokumentacja projektowa. Dokumentacja projektowa obejmuje zakres szerszy niż przedmiot zamówienia. Zawarta w nim budowa sieci kanalizacyjnej nie wchodzi w zakres zamówienia. 4. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy jest zobowiązany dostarczyć do Zamawiającego harmonogram-rzeczowo finansowy realizacji zadania. 5. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją oraz dołożyć największej staranności w celu prawidłowego sporządzenia ofert, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia. Załączony przedmiar stanowi element pomocniczy i nie może stanowić podstawy do wyliczenia ceny oferty. 6. Podczas wykonywania prac związanych z budową sieci wodociągowej Wykonawca umożliwi pracownikom Zamawiającego sukcesywne wykonanie przyłączy wodociągowych (zaprojektowanych zgodnie z odrębnym opracowaniem) do nowo budowanej sieci. 7. Wykonawca obliczając cenę oferty musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do pełnego i prawidłowego wykonania zamówienia. UWAGA. Ze względów technicznych załącznik nr 9 do ZO został podzielony na 5 części. Okres gwarancji min. 24 miesiące, maks. 72 miesiące od daty odbioru końcowego. UWAGA. Okres udzielonej gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. CPV: 45232100-3, 45232150-8 Dokument nr: 2025-83312-211776, MZWiK/1/ZO/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-02-04 Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-17 Data ostatniej zmiany 2025-01-20 08:12:42 Planowany termin podpisania umowy 2025-02 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat złotowski Gmina Złotów Miejscowość Złotów Wymagania: Zamówienia uzupełniające zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy 1) zmiana terminu realizacji umowy w następujących przypadkach: a) niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, przy czym przez niekorzystne warunki atmosferyczne należy rozumieć zjawiska pogodowe, które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie robót budowlanych. W szczególności mowa o zjawiskach takich jak: opady, bardzo silne wiatry, niekorzystne temperatury - uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych (np. prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów) lub mogących mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową. Wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych Wykonawca powinien zgłosić w dzienniku budowy oraz pisemnie Inspektorowi Nadzoru i Zamawiającemu. Zgłoszenie powinno zostać potwierdzone przez Inspektora Nadzoru i stwierdzone potwierdzeniem z najbliższej stacji meteorologicznej; b) wystąpienie działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działanie przyrody, takie jak np.: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak np.: wojna, zamieszki, stan epidemii, strajk generalny (z wyjątkiem strajków Wykonawcy), działania legislacyjne władz powodujące niemożność wykonania umowy; c) nieprzewidziane warunki realizacji, tj. inne niż założono warunki geologiczne, archeologiczne, terenowe, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane obiekty budowlane; d) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub rezygnację przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu niniejszej umowy, - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; e) konieczność wykonania dodatkowych robót, robót zamiennych, których realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; f) wystąpienie opóźnień lub sprzeciwów w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz sytuacje te nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; g) wystąpienie braku możliwości wykonania robót z powodu niedopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, h) wystąpienie kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty lub zamawiającego inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji; 2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiany przez władzę ustawodawczą określonej w umowie stawki podatku od towarów i usług VAT w trakcie realizacji niniejszej umowy. Podatek VAT będzie naliczany w wartościach wynikających z przepisów obowiązujących w dniu wystawienia faktury z jednoczesnym dokonaniem przez Strony inwentaryzacji robót według stanu na dzień poprzedzający wystawienie faktury po wejściu w życie zmienionych przepisów. Jednocześnie kwota brutto wynagrodzenia umownego, określona w umowie, zostanie aneksem do umowy odpowiednio zmieniona; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia; w przypadku ww. zmiany Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wykaz zatrudnionych do realizacji umowy pracowników, dla których ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany; c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. W przypadku ww. zmiany Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wykaz personelu, który realizuje przedmiot umowy i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany; d) zmiany przez władze ustawodawczą zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. 2020, poz. 1342). W przypadku ww. zmiany Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wykaz personelu, który realizuje przedmiot umowy i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany. Ciężar udowodnienia leży po stronie Wykonawcy; e) zmiany wynagrodzenia w związku z dodatkowymi robotami, robotami zamiennymi i zaniechanymi; f) zmiany wynagrodzenia w wyniku dokonania końcowego rozliczenia wykonanych robót. Pełen zakres warunków zmiany umowy zawarty jest w zał. nr 6 do ZO Projektowane postanowienia umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci wodociągowej o długości co najmniej 300 mb, wraz z załączeniem dowodu określającego czy ta robota budowlana została wykonana należycie. UWAGA: Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zamawiający wymaga złożenia z ofertą wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty im miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (zał. nr 7 do ZO); UWAGA: Zamawiający w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, dopuszcza łączne spełnianie warunku przez wykonawców. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Zamawiający informuje, że zakazuje się powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy zamawiającym a wykonawcą. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym (lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy) a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia kierownikiem budowy, posiadającym wykształcenie wyższe, min. 5-letnie doświadczenie po uzyskaniu uprawnień budowlanych, uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów i aktualny wpis do właściwej izby samorządu budowlanego. Przez posiadanie uprawnień wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia rozumie się uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 ze zm.). Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zamawiający wymaga złożenia z ofertą wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 8 do ZO). Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 1 do ZO); 2) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do ZO; 3) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania, w postaci: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tego dokumentu, jeżeli zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów) lub: b) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu wskazanego w lit. a), 4) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy) - zał. nr 3 do ZO; 5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) - zał. nr 4 do ZO; 6) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) - zał. nr 5 do ZO, 7) wykaz robót budowlanych - zał. nr 7 do ZO, 8) wykaz osób - zał. nr 8 do ZO. 3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 4. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-17 Data ostatniej zmiany 2025-01-17 19:14:32 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Pełen opis kryterium - w Zapytaniu Ofertowym. Cena oferty brutto - waga kryterium -70% Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: Cena = najniższa cena ofertowa brutto/ cena oferty badanej x 100 x 70% (waga kryterium) Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji - waga kryterium - 30%. Będzie rozpatrywane na pods. ośw. złożonego przez wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający wymaga min. 24 m-ce gwarancji, jednak nie więcej niż 72 m-ce. Pełen opis kryterium - w Zapytaniu Ofertowym. Kontakt: Osoby do kontaktu Piotr Jamroży tel.: 696316200 e-mail: dyrektor@wodociagi.zlotow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025