Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5381z ostatnich 7 dni
22104z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup i montaż klimatyzatorów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i montaż klimatyzatorów

Data zamieszczenia: 2025-01-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: MASARNIA - EDWARD BALCERCZYK
2 A
07-430 Drężek
powiat: ostrołęcki
502368040
dworekmarysienka@wp.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211961
Województwo: mazowieckie
Miasto: Drężek
Wadium: ---
Nr telefonu: 502368040
Termin składania ofert: 2025-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozszerzenie działalności firmy Masarnia Edwarda Balcerczyk w obiekcie ,,Dworek Marysieńka" i zwiększenie jej odporności za sprawą wprowadzenia nowej usługi strefy wellnes i modernizacji pokoi - region 2 - województwa mazowieckiego, podlaskie (...)
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-0000/02 - Rozszerzenie działalności firmy Masarnia Edwarda Balcerczyk w obiekcie ,,Dworek Marysieńka" i zwiększenie jej odporności za sprawą wprowadzenia nowej usługi strefy wellnes i modernizacji pokoi (...)

Część 1
Zakup i montaż klimatyzatorów

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2024/HoReCa dotyczące zapytania ofertowego nr 1/2024/HoReCa na Zakup i montaż klimatyzatorów w ramach projektu pt. ,,Rozszerzenie działalności firmy Masarnia Edwarda Balcerczyk w obiekcie ,,Dworek Marysieńka" i zwiększenie jej odporności za sprawą wprowadzenia nowej usługi strefy wellnes i modernizacji pokoi - region 2 - województwa mazowieckiego, podlaskie, warmińsko - mazurskie", dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Działanie A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i montaż klimatyzatorów z funkcją grzania do 20 pokoi hotelowych z możliwością zdalnego sterowania. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem klimatyzatorów o następujących parametrach technicznych:
Jednostka zewnętrzna M5OE-42HFN8-QH o wydajności chłodniczej 12,3 kW - 4 szt.:
- nominalna moc chłodnicza nie niższa niż 12,3 kW
- nominalna moc grzewcza nie niższa niż 12,3 kW
- pobór mocy (dla chłodzenia) nie wyższy niż 3,81 kW
- pobór mocy (dla grzania) nie wyższy niż 3,30 kW
- możliwość podłączenia 5 jednostek wewnętrznych,
- współczynnik SEER nie mniejszy niż 6,6
- współczynnik SCOP nie mniejszy niż 4,0
- wymiar jednostki zewnętrznej nie wyższy niż 946x410x810 [mm]
- zasilanie 220-240V/1/50 Hz
- poziom ciśnienia akustycznego nie wyższy niż 64 dB(A)
- waga jednostki zewnętrznej nie większa niż 74,1 kg
- zakres temperatury pracy (dla chłodzenia) -15 ~ + 50 C
- zakres temperatury pracy (dla grzania) -30 ~ + 24 C
- czynnik chłodniczy R32
- grzałka tacy skroplin
- grzałka karteru sprężarki
Jednostka wewnętrzna naścienna AGBPW-09NXD0-IH o wydajności chłodniczej 2,6 kW - 20 szt.:
- model jednostki wewnętrznej: naścienna
- nominalna moc chłodnicza nie niższa niż 2,6 kW
- nominalna moc grzewcza nie niższa niż 2,9 kW
- pobór mocy nie wyższy niż 0,05 kW
- wymiary jednostki wewnętrznej nie większe niż 726x210x291 [mm]
- trzystopniowa regulacja wypływu powietrza
- zasilenie 220-240V/1/50 Hz
- poziom ciśnienia akustycznego nie wyższy niż 37 dB(A)
- waga jednostki wewnętrznej nie większa niż 8 kg
- funkcja Standby 1W
- funkcja Follow Me
Wymagany okres gwarancji na klimatyzatory wnosi 84 miesiące.
Urządzenia, które zostaną użyte mają być nowe, nieużywane, nieregenerowane. Materiały użyte do wykonania zamówienia powinny być najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu i powinny posiadać odpowiednie atesty.
Wszystkie prace powinny zostać wykonane zgodnie z wymaganymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz stosownymi przepisami dotyczącymi pomiarów, badań, prób oraz rozruchów.
Zamawiający wyjaśnia, że tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w Ustawie Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnia uzyskanie parametrów technicznych i funkcji nie gorszych od założonych.
Wykonawca może zaoferować równoważne produkty lub asortyment o nie niższych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są nie niższe niż te opisane w zapytaniu ofertowym. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. Warunki równoważności rozwiązań: nie mniejszy zakres zastosowań, nie mniejsza funkcjonalność rozumiana jako zbiór funkcji realizowanych przez rozwiązanie, sposób realizacji funkcji zgodny pod względem ergonomicznym, nie gorsze parametry techniczne dotyczące trwałości, wydajności, bezpieczeństwa eksploatacji.
Okres gwarancji
84

CPV: 39717200-3, 45331220-4

Dokument nr: 2025-85182-211961, 1/2024/HoReCa

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-02-03

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
ostrołęcki
Gmina
Myszyniec
Miejscowość
Drężek

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy.
1) Dopuszczalne są wszystkie zmiany nieistotne, nie stanowiące zmiany istotnej, o której mowa poniżej w pkt 2). Jako zmiana nieistotna może być uznana w szczególności zmiana umowy wywołana przyczynami zewnętrznymi, które sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, nie powodująca zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, która nie prowadzi również do zachwiania pozycji konkurencyjnej wykonawcy w stosunku do innych wykonawców biorących udział w postępowaniu, jak też nie prowadzi do zmiany kręgu wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia lub zainteresowanych udziałem w postępowaniu).
2) Przewiduje się możliwość zmiany (istotnej) postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - w takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
b) Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie terminu wykonania Umowy lub jej części w przypadku konieczności przedłużenia terminu wykonania Umowy lub jej części ze względu na:
? zawarcie Umowy po upływie pierwotnego terminu związania ofertą na skutek przyczyn leżących po stronie Zamawiającego oraz inne przyczyny będące następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
? siłę wyższą, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnych od obu stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy i którego nie można było uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności (np. pożar, powódź, inne klęski żywiołowe, pandemia, promieniowanie lub skażenie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne,
? zmianę przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia,
? przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, np. opóźnienie w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
? zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
? konieczność wprowadzenia zmian do technologii robót objętych przedmiotem umowy lub wprowadzenia robót zamiennych lub rezygnacji z wykonania niektórych części robót objętych przedmiotem umowy,
? zaistnienie, w trakcie realizacji robót, wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia w umówionym terminie
? nastąpi zamiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było wcześniej przewidzieć.
c) wystąpienia okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zmiana postanowień w Umowie nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy lub w lepszy sposób zabezpieczy cele Projektu,
d) zmiany umówionego zakresu robót - w przypadku koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno-ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych,
e) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia: w przypadku zmniejszonego zapotrzebowania na dane usługi/pomiary/badania wynikającego z realizacji projektu i procesu badawczego. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
f) wystąpienia okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zmiana postanowień w Umowie nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy lub w lepszy sposób zabezpieczy cele Projektu.
Kary umowne:
W przypadku zawinionego opóźnienia (z winy leżącej po stronie Wykonawcy) w realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5% wartości brutto przedmiotu zamówienia za każdy dzień opóźnienia.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - potwierdzenie spełnienia warunku - złożenie stosownego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym,
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia - Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu dostaw wraz z montażem klimatyzatorów o wartości min. 400 000,00 zł netto - potwierdzenie spełnienia warunku - złożenie stosownego oświadczenia zawartego w Załączniku nr 4.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie całości przedmiotu zamówienia w terminie przewidzianym w zapytaniu ofertowym - potwierdzenie spełnienia warunku - złożenie stosownego oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Wizja Lokalna: Zamawiający zobowiązuje zainteresowanych wykonawców do przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Wizja lokalna ma charakter obligatoryjny, wynika z konieczności poznania zakresu, miejsca oraz warunków realizacji zamówienia. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom uzyskanie informacji przydatnych do przygotowania oferty, w tym zapoznanie się ze stanem technicznym istniejącego obiektu. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest niezbędne w celu właściwego oszacowania wartości oferty i weryfikacji aktualnego stanu pomieszczeń. Udział w wizji lokalnej możliwy będzie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z przedstawicielem Zamawiającego. Brak wizji lokalnej oznacza podstawę do odrzucenia oferty.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-20
Data ostatniej zmiany
2025-01-20 12:17:32

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena ( C ) - waga: 80 % (80 pkt)
Liczba punktów w kryterium ,,cena" będzie przyznawana według poniższego wzoru:
C = Cmin/Cn x80 pkt
Cmin - najniższa cena brutto ze wszystkich cen zaproponowanych przez oferentów
Cn - cena całkowita brutto badanej oferty
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas reakcji serwisowej (S) - waga: 20 % (20 pkt)
Liczba punktów w kryterium ,,Czas reakcji serwisowej":
punktacja za czas reakcji serwisowej liczona od chwili zgłoszenia przez Zmawiającego

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Robert Balcerczyk
tel.: 502368040
e-mail: dworekmarysienka@wp.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.