Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1115z dziś
6544z ostatnich 7 dni
21694z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup i dostawa urządzeń gastronomicznych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa urządzeń gastronomicznych

Data zamieszczenia: 2025-01-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: IKA Spółka Jawna Adam Kenkel, Izabela Kenkel
Rynek 29
64-100 Leszno
powiat: Leszno
+48 606 634 054
jedrzej@wieniawa.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211757
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Leszno
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 606 634 054
Termin składania ofert: 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem zapytania jest zakup i dostawa urządzeń gastronomicznych
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-1253/24 - Uodpornienie przez rozszerzenie i dywersyfikację działalności restauracji i hotelu Wieniawa w Lesznie (region wielkopolski)KPOD.01.03-IW.01-1253/24

Część 1
DOSTAWA i zakup urządzeń gastronomicznych

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
ZAPYTANIE OFERTOWE
w ramach inwestycji A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (planu rozwojowego)
Przedsięwzięcie MŚP nr KPOD.01.03-IW.01-1253/24.
,,Uodpornienie przez rozszerzenie i dywersyfikację działalności restauracji i hotelu Wieniawa w Lesznie (region wielkopolski)"
Przedmiotem zapytania jest zakup i dostawa urządzeń gastronomicznych:
1. Podgrzewacz bemarowy - 4 szt.
2. Podgrzewacz Roll Top GN (1/1) - 5 szt.
3. Pojemnik termoizolacyjny - 5 szt.
4. Maszynka do makaronu z przystawkami - 1 szt.
5. Maszynka do mielenia mięsa - 1 szt.
6. Schładzarka szokowa - 1 szt.
7. Blender ręczny 20 l - 1 szt.
8. Garnki Zestaw: 5 ltr x 3 szt.; 8 ltr x 3 szt.; 12 ltr x 2 szt.; 15 ltr. x 3 szt.; 20 ltr. x 3 szt.; 20 ltr. x 1 szt.; 40 ltr. X 1 szt.; 50 ltr. 1 szt.
9. Waga kuchenna - 2 szt.
10. Ostrzałka do noży - 1 szt.
11. Półka nierdzewna podwójna - 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załączono w osobnym dokumencie o tej samej nazwie.

CPV: 39141000-2, 39221000-7, 39221130-7, 39222000-4, 39312000-2, 39314000-6, 39711340-4, 42215300-9

Dokument nr: 2025-81443-211757

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-27
Oferta może być złożona:
Za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności (BK2021) -https://bazakonkurencyjnosci. funduszeeuropejskie.gov.pl/ w odpowiedzi na opublikowane zapytanie ofertowe.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-01
Maksymalny czas dostawy urządzeń to 31.01.2025r.
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
Leszno
Gmina
Leszno
Miejscowość
Leszno

Wymagania:
W cenę sprzętów powinny być wliczone wszelkie koszty związane z dostawą oraz podłączeniem, uruchomieniem i instruktażem obsługi.
Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy i nieużywany.
O terminowym złożeniu oferty decyduje data złożenia oferty za pośrednictwem BK2021.
Sposób przygotowania oferty:
- każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę,
- oferta powinna być sporządzona w języku polskim,
- ceny na ofercie powinny być cenami netto,
- jeśli ceny na ofercie będą wyrażone w innej walucie niż złoty polski zostaną one przeliczone na PLN przy zastosowaniu kursu średniego NBP waluty, obowiązującego w ostatnim dniu składania ofert,
- zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i/lub wariantowych
- oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty - zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę
- termin związania ofertą do dnia 31.01.2025r.
Oferta musi zawierać:
- pełne dane identyfikujące oferenta (nazwa, adres, nr NIP, nr KRS/EDG)
- datę przygotowania i termin ważności oferty
- szczegółowy opis oferowanej usługi badawczej
- odniesienie do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów oceny ofert
- warunki i harmonogram płatności
- dane osoby do kontaktu
- podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty.
Złożenie oferty w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej udostępnienie instytucjom upoważnionym do weryfikacji i kontroli prawidłowości realizacji projektu pt. ,,Uodpornienie przez rozszerzenie i dywersyfikację działalności restauracji i hotelu Wieniawa w Lesznie (region wielkopolski)" w ramach inwestycji A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (planu rozwojowego).
Wybór dostawcy będzie skutkował podpisaniem umowy pomiędzy IKA Sp. J. Adam Kenkel, Izabela Kenkel (zamawiającym) i dostawcą (sprzedającym).
Wzór umowy został dołączony do niniejszego zapytania.
Brak spełnienia wymagań z opisu będzie skutkował odrzuceniem oferty.
Okres gwarancji
minimum 12 miesięcy
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie i z powodu:
a) rozwiązania umowy w przypadku jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie przez Fundację Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości
b) działania siły wyższej za które uważa się zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie
c) zmian regulacji prawnych wprowadzonych po dniu podpisania umowy
d) zmiany wartości umowy tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez wykonawcę przedmiotu zamówienia
e) w przypadku gdy z przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, wykonanie umowy w terminie w niej przewidzianym nie jest możliwe
f) w przypadku zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy Zamawiającego z Instytucją Organizującą Konkurs, jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia
g) udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania wynikających m.in. z przyczyn:
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- otrzymania decyzji Instytucji Organizującej Konkurs zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy w szczególności gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy i/lub wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
Zmiany o których mowa powyżej mogą zostać wprowadzone w życie po akceptacji ustaleń przez obie strony umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia muszą być zawarte w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Formularz oferty
Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
Oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu
Oświadczenie o braku wykluczenia
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Do udziału w postępowaniu uprawnione są podmioty, które:
- spełnią wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia
Oferent przed upływem terminu do składania ofert ma prawo:
- wycofać ofertę poprzez złożenie oświadczenia drogą w formie jak dla składania ofert
- zmienić ofertę - powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta, odpowiednio oznakowanych z dopiskiem ,,ZAMIANA".
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego.
O wprowadzonych zmianach Zamawiający niezwłocznie poinformuje na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania oferentów do złożenia dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień, dotyczących złożonej oferty.
Oferty będą podlegały wykluczeniu, jeżeli:
a) oferta nie spełni wymagań technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia,
b) oferta została złożona po wyznaczonym terminie,
c) oferta została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z zamawiającym,
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
d) oferta została złożona przez podmiot objęty sankcjami.
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie którego wyklucza się z postępowania:
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Weryfikacja warunku wykluczenia z postępowania odbywać się będzie na podstawie złożenia przez Oferenta podpisanego Oświadczenia o braku wykluczenia (wzór oświadczenia został dołączony do niniejszego zapytania).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-20
Data ostatniej zmiany
2025-01-20 14:23:32

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena (100 pkt)
Liczba punktów w kryterium ,,cena" będzie przyznawana według wzoru C = Cena najtańszej oferty/Cena oferty badanej x 100 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jędrzej Quoos
tel.: +48 606 634 054
e-mail: jedrzej@wieniawa.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.