Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5717z ostatnich 7 dni
23573z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonania wraz z montażem wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonania wraz z montażem wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) budynku

Data zamieszczenia: 2025-01-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
ul. Pienista 71
94-109 Łódź
powiat: Łódź
tel. 47/ 841 39 63, +48 723 655 879
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1050088
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 47/ 841 39 63,
Termin składania ofert: 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonania wraz z montażem wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) budynku Komisariatu Policji w Głownie przy udziale wyznaczonego przez PGE Dystrybucja SA pracownika w trakcie podłączania obiektu do sieci energetycznej
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR -

Dokument nr: ID 1050088

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert
-

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1050088
Składania
2025-01-27 12:00:00

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Łódź, dnia 20.01.2025 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź
Zapytanie ofertowe / Badanie rynku
Dotyczące: Wykonania wraz z montażem wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) budynku Komisariatu Policji w Głownie przy udziale wyznaczonego przez PGE Dystrybucja SA pracownika w trakcie podłączania obiektu do sieci energetycznej
I. ZAMAWIAJĄCY
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź
NIP: 7260004458, REGON: 470754976
II. CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z montażem wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) budynku Komisariatu Policji w Głownie przy ul. Norblina 3, 95-015 Głowno, przy udziale wyznaczonego przez PGE Dystrybucja SA pracownika w trakcie podłączania obiektu do sieci energetycznej
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) opracowanie niezbędnej dokumentacji technicznej oraz uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego w razie konieczności stosownych pozwoleń, uzgodnień itp. wymaganych obowiązującą ustawą Prawo budowlane etc., dającej możliwość wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, a następnie odbiór robót wraz z wydaniem przez osobę posiadająca niezbędne uprawnienia elektryczne (SEP, budowlane) oświadczenia o gotowości do przyłączenia obiektu do sieci elektroenergetycznej;
2) wykonanie robót niezbędnych do realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej, o której mowa w pkt. 1 wraz z uporządkowaniem terenu, w tym wywozie i utylizacji materiałów pozostałych po realizacji prac.
Szczegóły zamówienia zostaną przedstawione podczas obowiązkowej wizji lokalnej, o której mowa w ust.3 pkt. 5.
Wszelkie roboty konieczne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia a jednoznacznie nieokreślone w niniejszym zapytaniu winny być wykonane i wycenione w ramach kwoty ofertowej.
2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
? Załączniki nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
3. INNE WARUNKI POSTANOWIENIA:
1) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
2) Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych.
3) Minimalna gwarancja 24 miesiące od dnia odbioru końcowego robót bez wad.
4) Zamawiający wymaga złożenia oferty przez Wykonawcę z wyszczególnieniem poszczególnych etapów robót wraz z podaniem kosztów poszczególnych robót.
5) Zamawiający wymaga udziału w obowiązkowej wizji lokalnej lub zapoznanie się z miejscem instalacji WLZ. W celu umówienia się na wizję lokalną należy skontaktować się z Komendantem Komisariatu Policji w Głownie lub Zastępcą Komendanta pod numerem 47/ 842-54-11 w każdy dzień roboczy w godzinach 9:00 -14:00.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
7) Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.
III. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia - dwa miesiące od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy).
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca powinien przedstawić ofertę na Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 załączonym do Zapytania ofertowego
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę firmy, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP, a w przypadku działalności gospodarczej prowadzonej przez osobę fizyczną - numer PESEL właściciela firm
- podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub elektronicznie przez osobę uprawniona przez Wykonawcę do podpisania oferty.
V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS:
do dnia 27.01.2024 r. do godziny 12:00.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w ciągu trzech dni roboczych od dnia zakończenia składania ofert.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena 100%
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli odpowiedzi na zapytanie ofertowe za pośrednictwem podanych przez zainteresowanych adresów poczty elektronicznej lub telefonicznie.
VIII. INNE WARUNKI POSTANOWIENIA
1. Nie dopuszcza się zmiany cen w okresie trwania umowy.
2. Należność będzie płatna przelewem w terminie 30 dni, po wykonaniu i odebraniu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego (protokół odbioru robót), na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, która będzie zawierać numer rachunku bankowego Wykonawcy, znajdujący się w wykazie podmiotów prowadzonym przez administrację skarbową na podstawie odrębnych przepisów podatkowych. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
3. W przypadku braku rachunku bankowego w wykazie na dzień płatności faktury VAT, Wykonawca jest zobowiązany do skorygowania faktury poprzez wskazanie w jej treści rachunku bankowego znajdującego się w wykazie. W takim przypadku bieg terminu płatności rozpoczyna się od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury korygującej.
4. Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia obciążeń nałożonych na Zamawiającego przez administrację skarbową, jeżeli z tytułu przedmiotowej transakcji Wykonawca nie wykona prawidłowo zobowiązań podatkowych, w szczególności nieprawidłowo określi stawki podatku od towarów i usług lub nieprawidłowo rozliczy z urzędem skarbowym kwotę podatku od towarów i usług w zakresie tej transakcji. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do wyrównania Zamawiającemu innych negatywnych skutków, związanych z podaniem przez Wykonawcę rachunku nie znajdującego się w wykazie lub brakiem rachunku bankowego Wykonawcy w wykazie.
5. Fakturę VAT należy wystawić i przesłać na adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź
NIP: 726-000-44-58
W opisie faktury VAT należy wskazać nazwę jednostki, w której wykonano roboty budowlane.
6. Zastrzega się niedopuszczalność przeniesienia wierzytelności, o której mowa w ust. 2 na osobę trzecią bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności
7. Za roboty objęte ofertą a niewykonane nie należy się wynagrodzenie.
8. Zamawiający ma prawo naliczyć Wykonawcy karę umowną w przypadku:
1) zwłoki w wykonaniu przedmiotu zamówienia w stosunku do terminu, o którym mowa w dz. III w wysokości 0,5 % wartości wynagrodzenia brutto, zgodnie z ofertą Wykonawcy, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, nie więcej niż 10% wartości oferty Wykonawcy;
2) zwłoki w usunięciu ewentualnych wad stwierdzonych przy odbiorze, w wysokości 0,5 % wynagrodzenia brutto, zgodnego z ofertą Wykonawcy, liczonego od ustalonego terminu usunięcia wad, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, nie więcej niż 10% wartości oferty Wykonawcy;
3) zwłoki w przystąpieniu do usunięcia usterek w przedmiocie zamówienia w okresie gwarancji oraz w zakończeniu prac związanych z usuwaniem usterek w okresie gwarancji w wysokości 0,5 % wartości wynagrodzenia brutto, zgodnie z ofertą Wykonawcy, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, nie więcej niż 10% wartości oferty Wykonawcy;
4) odstąpienia przez którąkolwiek ze stron od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wysokości 20% wynagrodzenia brutto, zgodnego z ofertą Wykonawcy.
9. Naliczoną karę umowną Zamawiający może potrącić z należności Wykonawcy objętej fakturą za wykonanie zamówienia.
IX. KLAUZULA INFORMACYJNA W ZWIĄZKU Z RODO
Zgodnie z art.14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Zamawiający informuje, o sposobie przetwarzania Pana/Pani danych osobowych, tj.:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) będzie Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112, kod 91-048
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IDO) - e-mail: iod@ld.policja.gov.pl
3. Dane osobowe, zwane dalej ,,danymi", przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu wykonania umowy zawartej przez potencjalnego Wykonawcę z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym, w wyniku realizacji przedmiotowego postępowania prowadzonego z wyłączeniem stosowania ustawy Pzp na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1.
4. ADO będzie przetwarzał Pana/Pani dane osobowe w postaci: imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu lub adresu email, które zostały pozyskane od potencjalnego Wykonawcy.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym do realizacji przedmiotu zamówieni.
6. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:
1) dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi;
2) sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
3) ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu;
7. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 10 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 maja 2020 roku.
9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
X. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
Asp. szt. Paweł Sikora, nr tel. 47/ 841 39 63 lub +48 723 655 879
XI. ZAŁĄCZNIKI
1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1
2. Formularz OPZ - Załączniki nr 2
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
5 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:

Asp. szt. Paweł Sikora, nr tel. 47/ 841 39 63 lub +48 723 655 879

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.