małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Kęty)
świętokrzyskie (Ostrowiec Świętokrzyski)
świętokrzyskie (Ostrowiec Świętokrzyski)
lubelskie (Kąkolewnica)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj adaptacji pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2025-01-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Chałubińskiego 7 67-100 Nowa Sól powiat: nowosolski a.flis@szpital-nowasol.pl https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania_email,187979,a8e5c7033c85078840e2cd7967df0493.html |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Nowa Sól |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-02-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Pracowni Stymulatorów WS SPZOZ w Nowej Soli. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania polegającego na adaptacji pomieszczeń na potrzeby Pracowni Stymulatorów. CPV: 45000000-7, 45111100-9,45215140-0,45310000-3,45330000-9-,45400000-1,45430000-0,45453000-7,71000000-8, 71220000-6 Dokument nr: 2025/BZP 00049286, DZP-280-6/2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-04 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania_email,187979,a8e5c7033c85078840e2cd7967df0493.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania_email,187979,a8e5c7033c85078840e2cd7967df0493.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że wszystkie instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://szpitalnowasolpzp.logintrade.net/rejestracja/informacje_dla_wykonawcow.html 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do SWZ - Formularz Oferty 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do SWZ - Formularz Oferty Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania_email,187979,a8e5c7033c85078840e2cd7967df0493.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-04 10:00 Miejsce składania ofert: https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania_email,187979,a8e5c7033c85078840e2cd7967df0493.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-15 Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 30 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w BANK MILLENIUM o/ Zielona Góra nr konta: 32 1160 2202 0000 0000 6022 0738 oznaczając Wadium na ,,Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Pracowni Stymulatorów WS SPZOZ w Nowej Soli" DZP-280-6/2025. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać, co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w PZP, bez potwierdzania tych okoliczności; 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub, aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 7) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty; 2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, aby wykonawca dołączył do oferty oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa PZP. 8. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga zniesienia zabezpieczenia należnego wykonania umowy. Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j Dz.U. 2024 poz. 1320 ze.zm) SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-280-6/2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania polegającego na adaptacji pomieszczeń na potrzeby Pracowni Stymulatorów. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 79930000-2 - Specjalne usługi projektowe 79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-15 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert został określony w rozdziale XIV SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 70 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy 4.3.6.) Waga: 30 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 2.1 zdolności technicznej: warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże: a) że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na modernizacji, remoncie, przebudowie lub dostosowaniu pomieszczeń na potrzeby radiologii zabiegowej do wykonywania zabiegów z zakresu kardiologii (np. pracownia hemodynamiczna, pracownia stymulatorów), których wartość wyniosła, co najmniej 1 000 000,00 zł brutto każda z nich oraz b) że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi, wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej modernizacji, remontu, przebudowy bądź dostosowaniu pomieszczeń na potrzeby radiologii zabiegowej do wykonywania zabiegów z zakresu kardiologii (pracownia hemodynamiczna, pracownia stymulatorów). Uwaga: warunek opisany a) i b) spełniony łącznie. lub wykaże, że: c) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", polegające na modernizacji, remoncie, przebudowie lub dostosowaniu pomieszczeń na potrzeby radiologii zabiegowej do wykonywania zabiegów z zakresu kardiologii (pracownia hemodynamiczna, pracownia stymulatorów), których wartość wynosiła co najmniej 1 000 000,00 zł brutto, a zakres prac projektowych obejmował wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji, remontu, przebudowy bądź dostosowaniu pomieszczeń na potrzeby radiologii zabiegowej do wykonywania zabiegów z zakresu kardiologii (pracownia hemodynamiczna, pracownia stymulatorów). z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których robota/usługa ta została wykonana z załączeniem dowodów określających, czy robota/usługa została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny |o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2.2 zdolności zawodowej (w zakresie personelu) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponować: - Kierownikiem budowy (robót) - 1 osobą posiadającą: o Wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku ogólnobudowlanym: o Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez izbę. o Co najmniej 8 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie. o doświadczenie kierownika budowy dla co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na modernizacji, remoncie, przebudowie lub dostosowaniu pomieszczeń na potrzeby radiologii zabiegowej do wykonywania zabiegów z zakresu kardiologii (pracownia hemodynamiczna, pracownia stymulatorów). UWAGA: W przypadku zamówień obecnie wykonywanych (niezakończonych), wartość każdej zrealizowanej części zamówienia (przed upływem terminu składania ofert) nie może być mniejsza niż 1 000 000,00 zł brutto. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane b) wykaz usług wykonanych dot. realizacji dokumentacji projektowej, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty i usługi te zostały wykonane - zgodnie z załącznikiem nr 8 i 8a do SWZ lub c) wykaz robót budowlanych zrealizowanych w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj", wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane- zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ UWAGA: do ww. robót i usług lub robot w formule zaprojektuj i wybuduj należy załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane i usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane i usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. d) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z zał. 9 do SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 13.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SWZ. 13.2 Doświadczenie kierownika robót (robót) - załącznik nr 9a do SWZ. Kryterium oceny ofert, dokument nie podlega uzupełnieniu. Jego brak spowoduje odrzucenie oferty. 13.3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania- załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. 13.4 Oświadczenie podmiotu trzeciego- załącznik nr 7a do SWZ- jeśli dotyczy. 13.5 Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. 13.6 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13.7 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia umocowania do podpisania oferty. 13.8 Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzy podwykonawcom- załącznik nr 6 do SWZ - jeśli dotyczy. 13.9 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 7 do SWZ - jeśli dotyczy. 13.10 Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 10 do SWZ - jeśli dotyczy SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 30 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w BANK MILLENIUM o/ Zielona Góra nr konta: 32 1160 2202 0000 0000 6022 0738 oznaczając Wadium na ,,Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Pracowni Stymulatorów WS SPZOZ w Nowej Soli" DZP-280-6/2025. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać, co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w PZP, bez potwierdzania tych okoliczności; 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub, aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 7) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty; 2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, aby wykonawca dołączył do oferty oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa PZP. 8. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga zniesienia zabezpieczenia należnego wykonania umowy. Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j Dz.U. 2024 poz. 1320 ze.zm). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 17. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 18. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 19. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. 20. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 21. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ; b) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; c) dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; d) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z zapisami par. 21 projektowanych postanowień umownych- załącznik nr 4 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert został określony w rozdziale XIV SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 70 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy 4.3.6.) Waga: 30 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-03-05 |
© eurobudowa.pl 2004-2025