lubelskie (Lublin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Rybnik)
małopolskie (Wadowice)
śląskie (Pszczyna)
wielkopolskie (Kórnik)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż nowego parkietu w dwóch pomieszczeniach |
Data zamieszczenia: | 2025-01-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa powiat: Warszawa tel. 22 694 62 59 lub 735 204 537 tomasz.grabowski@centrum.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 694 62 59 lu |
Termin składania ofert: | 2025-01-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż nowego parkietu w dwóch pomieszczeniach o łącznej powierzchni 95,69 m2 w budynku zlokalizowanym na terenie Warszawy Przedmiot zamówienia DOSTAWA i montaż nowego parkietu wraz z listwami przypodłogowymi w dwóch pomieszczeniach o łącznej powierzchni 95,69 m2 : 1) pomieszczenie o powierzchni 32,85 m2, 2) pomieszczenie o powierzchni 62,84 m2. Prace montażowe parkietu w istniejącym obiekcie budowlanym będą polegały na odtworzeniu stanu pierwotnego, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym. Zakres prac winien obejmować: demontaż istniejącego parkietu wraz z utylizacją; szlif podłoża betonowego; w razie konieczności wykonanie wylewki samopoziomującej niwelującej różnice poziomów; gruntowanie; montaż klepki dębowej litej naturalnej o parametrach min. 22mmx70mmx500mm klasy II - odtworzeniowo tj. ułożenie parkietu w jodełkę oraz mozaikę; montaż listw przypodłogowych dębowych o wymiarach 2,5 x 4,5 cm; kompleksowe wykończenie powierzchni (cyklinowanie, szpachlowanie oraz lakierowanie); zabezpieczenie ścian; oczyszczenie pomieszczeń po pracach posadzkarskich (dotyczy ścian, sufitów, osprzętu oświetleniowego itp.). Składanie ofert: Termin i miejsce złożenia oferty. Ofertę prosimy złożyć do dnia 28 stycznia 2025 r. do godz. 16:15: 1. w formie pisemnej w siedzibie COAR przy Ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie w Kancelarii Ogólnej COAR od poniedziałku do piątku w godz.ch od 900 do 1500, albo w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) na adres e-mail: tomasz.grabowski@centrum.gov.pl 2. Zamawiający dopuszcza przesłanie skanu własnoręcznie podpisanej oferty w wersji papierowej na adres e-mail: tomasz.grabowski@centrum.gov.pl pod warunkiem jednoczesnego przesłania oryginału oferty z własnoręcznym podpisem na adres Zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Wydział Administrowania Siedzibą Kancelarii, Ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa. W przypadku doręczenia oryginału oferty drogą pocztową, za termin jej złożenia zostanie uznany dzień nadesłania skanu podpisanej oferty w wersji papierowej na adres e-mail wskazany powyżej. Miejsce i termin realizacji: termin wykonania usługi do 31 marca 2025r. (dopuszczalne prace w weekendy tj. sobota, niedziela); Wymagania: Wymagania Zamawiającego: W celu realizacji przedmiotu zamówienia: a) obowiązkowa wizja lokalna (planowane terminy i godziny do ustalenia z Zamawiającym). b) przed wizją lokalną niezbędne będzie przesłanie danych osób (imię, nazwisko, imię ojca oraz PESEL), które będą przebywać na terenie objętym wizją lokalną. Dane te są niezbędne do weryfikacji przez Służbę Ochrony Państwa. Są to standardowe procedury, które bezwzględnie muszą przejść osoby chcące wejść na dany teren. c) prace muszą odbywać się w określone dni, po wcześniejszym uzgodnieniu, również w soboty i niedziele. Prace mogą być przerywane na każdym etapie realizacji zadania na wniosek Zamawiającego. Z tego powodu Wykonawca nie może wnosić żadnych roszczeń finansowych; Wykonawca zapewni wszelkie materiały oraz sprzęt i narzędzia do należytego wykonania prac objętych zapytaniem ofertowym; f) Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu wykonywanych prac; g) wszelkie dodatkowe koszty związane z pełną i terminową realizacją zamówienia będą wkalkulowane w ostateczną cenę brutto wskazaną w ofercie Wykonawcy tj. m.in. wszystkie koszty potrzebne dla prawidłowej i całkowitej realizacji zamówienia obejmujące między innymi: koszty robocizny, materiałów, dostawy i ich montażu, pracy sprzętu, usuwania awarii, pracy poza godzinami pracy urzędu i w dni wolne od pracy, ewentualnej utylizacji odpadów, dojazdów, ubezpieczeń, należności publiczno-prawnych, ewentualnego wynajęcia specjalistycznego sprzętu itp. oraz będą wkalkulowane w ostateczną cenę brutto wskazaną w ofercie Wykonawcy; h) Wykonawca zobowiązany jest informować każdorazowo Zamawiającego o okolicznościach, które mogą wpłynąć, na jakość prac i opóźnienie terminu realizacji zamówienia; i) Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody poniesione przez Zamawiającego (jak i inne osoby), a wynikające z działań lub zaniechań Wykonawcy lub osób, za które ponosi on odpowiedzialność w trakcie lub w związku z realizacją przedmiotu umowy; j) za działania lub zaniechania działania osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Wykonawca odpowiada jak za własne działania i własne zaniechania. k) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bhp i ppoż. na terenie Zamawiającego i objętego zamówieniem oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za wszystkie następstwa wynikające z nieprzestrzegania tych przepisów Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymywania czystości i porządku na terenie objętym pracami; l) Wykonawca zobowiązany jest podczas realizacji zamówienia na rzecz Zamawiającego do stosowania postanowień art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), zwanej dalej ustawą o dostępności. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia z uwzględnieniem aspektów, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu alternatywnego, o którym mowa w art. 7 ustawy o dostępności; m) po podpisaniu protokołu Wykonawca wystawi fakturę z terminem płatności do 21 dni licząc od daty prawidłowo wystawionej faktury. n) zachowanie przez Wykonawcę w tajemnicy wszystkich informacji, jakich dowiedział się przy okazji wykonywania zamówienia od dnia podpisania umowy przez czas 2nieoznaczony. W przypadku naruszenia niniejszego obowiązku Zamawiający może dochodzić odszkodowania. Kryteria wyboru oferty COAR przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się poniższymi kryteriami: 1) kryterium cena - maks. liczba punktów - 80 (waga: 0,8), przy czym stosujemy następującą metodologię przyznawania punktów: C C = wc ? C min ? 100, gdzie: rozp C - kryterium ceny [pkt], wc - waga kryterium, Cmin - cena najniższa [zł], Crozp - cena rozpatrywana [zł]. Oferta musi zawierać cenę łączną, maksymalną i ostateczną obejmującą wszystkie koszty Oferenta związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Cena wskazana w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie jako kwota netto oraz jako kwota brutto (w przypadku występowania podatku VAT). 2) kryterium aspekty społeczne - maks. liczba punktów - 20 (waga: 0,2): o kryterium niespełnione = 0 pkt o kryterium spełnione = 20 pkt - otrzyma potencjalny Wykonawca, który spełni co najmniej jeden z poniższych warunków: - zatrudnia co najmniej 75% pracowników na umowę o pracę lub - skieruje do wykonania zamówienia min. 2 osoby zatrudnione w oparciu o umowę o pracę, lub - skieruje do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, lub - w ciągu ostatnich 3 miesięcy zatrudnił osobę, która bezpośrednio przed zatrudnieniem miała status osoby bezrobotnej. E. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Oferta powinna zostać sporządzona na formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 32. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej lub elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem lit. E. pkt 3. Wszystkie załączniki do oferty powinny być sporządzone w języku polskim. 3. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych załączonych dokumentów. 4. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę podpis musi być czytelny. F. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy: 1. Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, 2. Jeżeli są Państwo czynnym podatnikiem VAT, prosimy o dołączenie do przesłanej oferty oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 3. Prosimy o dołączenie do przesłanej oferty oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3, 4 do zapytania ofertowego. G. Dodatkowe informacje 1. Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. 2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez skutków prawnych oraz finansowych. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedopuszczenia do pracy skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia osób, których wstęp do budynku Zamawiającego Służby Ochrony uznają za niepożądany (bez podania przyczyny). Z tego względu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia i skieruje on do realizacji przedmiotu zamówienia inne osoby. 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.), art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.). 6. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa. Zostaną Państwo poinformowani w przypadku wyboru Państwa oferty. Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami w sprawach związanych ze składaniem ofert jest Pan Jacek Szymański, tel. 22 694 62 59 lub 735 204 537, e-mail: jacek.szymanski@centrum.gov.pl w godz. 900-1500 . |
© eurobudowa.pl 2004-2025