dolnośląskie (Świdnica)
małopolskie (Kraków)
lubuskie (Zielona Góra)
opolskie (Górażdże)
mazowieckie (Radom)
łódzkie (Aleksandrów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace wykończeniowe w Przedszkolu |
Data zamieszczenia: | 2025-01-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA CZERSK ul. Kościuszki 27 89-650 Czersk powiat: chojnicki 523954810 urzad_miejski@czersk.pl https://platformazakupowa.pl/pn/czersk |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Czersk |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 523954810 |
Termin składania ofert: | 2025-02-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Prace wykończeniowe w Przedszkolu w Łęgu Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są: ,,Prace wykończeniowe w Przedszkolu w Łęgu". I. Zakres zadania 1. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ułożenie tapet zgodnie ze sztuką budowlaną i wymaganiami producenta, w miejscach wskazanych w projekcie aranżacji: a) tapeta filcowa fioletowa - poz. 1 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. b) tapeta filcowa ciemny szara - poz. 2 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. c) tapeta drukowana - poz. 3 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. d) tapeta z efektem drewna (ściany różne + sufit w holu - poz. 4 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. e) tapeta biała - tłowa, tylko korytarze - poz. 5 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. f) tapeta biała - tłowa, sale i szatnia (wybrane ściany) - poz. 6 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. 2. DOSTAWA i montaż wyposażenia zgodnie ze sztuką budowlaną i wymaganiami producenta, w miejscach wskazanych w projekcie aranżacji: a) fotel zielony - poz. 8A zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. b) stolik niebieski - poz. 8B zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. c) biblioteczka biała - poz. 8C zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. d) wieszak - poz. 8D zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. e) lustra z niebieską ramką - poz. 8E zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. f) doniczka wiszące - poz. 8F zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. g) kwietnik na kółkach - poz. 8G zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. h) taboret - poz. 8H zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. i) tablica magnetyczna - poz. 8I zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. j) dywany okrągłe do sal (śr. 300 cm) - poz. 10 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. k) panele akustyczne (śr. 120 cm) - poz. 11 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. 3. Wykonanie i montaż elementów indentyfikacyjnych zgodnie ze sztuką budowlaną i wymaganiami producenta, w miejscach wskazanych w projekcie aranżacji: a) Identyfikacja pomieszczenia; 3xkółko plexi sklejka - poz. 9A zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. b) Identyfikacja galerii; 3xkółka plexi - poz. 9B zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. c) Logo kolorowe na ścianę - poz. 9C zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. d) Oklejenie wybranych szyb drzwi i okien-Folie - poz. 9D zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. e) Ledon; napis - poz. 9E zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. f) Grafika domków nad TV i tablice multimedialne - poz. 9F zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. g) Logo białe na przezroczystej plexi - poz. 9G zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. h) Zestaw dekoracji na korytarzu - poz. 9H zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. Opisane powyżej prace należy prowadzić pod nadzorem osoby posiadającej wymagane uprawnienia budowlane i w oparciu o wytyczne producentów materiałów budowlanych określone w kartach technicznych produktów. Zamawiający wymaga, aby materiały paneli akustycznych, które mają zostać zastosowane, spełniały normy zgodne z obowiązującymi przepisami prawa polskiego dotyczącymi czasu pogłosu dla przestrzeni przeznaczonych dla przedszkoli, określonymi w normie PN-B-02151-4:2015-06. Zamawiający uzna, że materiał spełnia wymagania akustyczne, jeżeli jego współczynnik nosi co najmniej 0,9. Materiały akustyczne zastosowane w korytarzach (drogach ewakuacyjnych) muszą posiadać klasę reakcji na ogień co najmniej B-s2, d0, zgodnie z normą PN-EN 13501-1. Do Wykonawcy należeć będzie wykonanie na styku pow. malowanej i tapetowanej listwy drewnianej o wym. ok. 4x2 cm w kolorze naturalnego drewna, np. bukowego lub dębowego (wg. wizualizacji). Zamawiający udostępni Wykonawcy projekty graficzne w odrębnych plikach po podpisaniu umowy. II. Opis pozostałych czynności Wykonawcy 1. Zamawiający wymaga, aby ciągi komunikacyjne i ewakuacyjne były wolne od przeszkód, materiałów budowlanych i sprzętu budowlanego. 2. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego ustawi kontener na odpady materiałów budowlanych, które potem na własny koszt zutylizuje. 3. Ostateczną kolorystykę elementów aranżacyjnych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. 4. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji przetargowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zestawieniu wyposażenia wnętrz, wyjaśnieniach do przetargu i innych dokumentach postępowania Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". 5. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego. 6. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. 7. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 7.1. Wykonanie robót przygotowawczych. 7.2. Wykonywanie robót ogólnobudowlanych. 7.3. Wykonywanie robót wykończeniowych. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU). CPV: 45400000-1 Dokument nr: 2025/BZP 00053015, ZP.271.4.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-05 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/czersk 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje W sytuacjach awaryjnych z wyjątkiem składania ofert zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez email: zamowieniapubliczne@czersk.pl lub urzad_miejski@czersk.pl Adres strony internetowej do komunikacji: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zalecenia: 1. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z zał. nr 2 do ,,Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych", zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.2. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf3. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: 3.1. .zip 3.2. .7Z4. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 5. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. 6. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 6.1. ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. 6.2.pliki w innych formatach niż pdf zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 6.3. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 8. Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. 9. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. 10. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godz. przed terminem składania ofert. 11. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 12. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty. 13. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 13.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, 13.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl 15. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 .12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa w pkt 7.9 SWZ niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w pkt 30 SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w pkt 30 SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-05 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące Wymagania: 17.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100). 17.2. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. gwarancjach bankowych, 17.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 17.2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. - Dz. U. z 2024 r. poz. 419). 17.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę, o której mowa w pkt 17.1 SWZ należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Skórczu nr 05 8342 0009 5000 2600 2000 0004 z dopiskiem: wadium - nr postępowania. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na wskazanym rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt od 17.2.2 - 17.2.4 SWZ, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 17.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 17.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona. 17.9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa art. 98 ustawy Pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są: ,,Prace wykończeniowe w Przedszkolu w Łęgu". I. Zakres zadania 1. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ułożenie tapet zgodnie ze sztuką budowlaną i wymaganiami producenta, w miejscach wskazanych w projekcie aranżacji: a) tapeta filcowa fioletowa - poz. 1 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. b) tapeta filcowa ciemny szara - poz. 2 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. c) tapeta drukowana - poz. 3 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. d) tapeta z efektem drewna (ściany różne + sufit w holu - poz. 4 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. e) tapeta biała - tłowa, tylko korytarze - poz. 5 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. f) tapeta biała - tłowa, sale i szatnia (wybrane ściany) - poz. 6 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. 2. Dostawa i montaż wyposażenia zgodnie ze sztuką budowlaną i wymaganiami producenta, w miejscach wskazanych w projekcie aranżacji: a) fotel zielony - poz. 8A zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. b) stolik niebieski - poz. 8B zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. c) biblioteczka biała - poz. 8C zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. d) wieszak - poz. 8D zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. e) lustra z niebieską ramką - poz. 8E zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. f) doniczka wiszące - poz. 8F zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. g) kwietnik na kółkach - poz. 8G zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. h) taboret - poz. 8H zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. i) tablica magnetyczna - poz. 8I zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. j) dywany okrągłe do sal (śr. 300 cm) - poz. 10 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. k) panele akustyczne (śr. 120 cm) - poz. 11 zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. 3. Wykonanie i montaż elementów indentyfikacyjnych zgodnie ze sztuką budowlaną i wymaganiami producenta, w miejscach wskazanych w projekcie aranżacji: a) Identyfikacja pomieszczenia; 3xkółko plexi sklejka - poz. 9A zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. b) Identyfikacja galerii; 3xkółka plexi - poz. 9B zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. c) Logo kolorowe na ścianę - poz. 9C zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. d) Oklejenie wybranych szyb drzwi i okien-Folie - poz. 9D zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. e) Ledon; napis - poz. 9E zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. f) Grafika domków nad TV i tablice multimedialne - poz. 9F zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. g) Logo białe na przezroczystej plexi - poz. 9G zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. h) Zestaw dekoracji na korytarzu - poz. 9H zestawienia materiałów - załącznik nr 1 do OPZ. Opisane powyżej prace należy prowadzić pod nadzorem osoby posiadającej wymagane uprawnienia budowlane i w oparciu o wytyczne producentów materiałów budowlanych określone w kartach technicznych produktów. Zamawiający wymaga, aby materiały paneli akustycznych, które mają zostać zastosowane, spełniały normy zgodne z obowiązującymi przepisami prawa polskiego dotyczącymi czasu pogłosu dla przestrzeni przeznaczonych dla przedszkoli, określonymi w normie PN-B-02151-4:2015-06. Zamawiający uzna, że materiał spełnia wymagania akustyczne, jeżeli jego współczynnik nosi co najmniej 0,9. Materiały akustyczne zastosowane w korytarzach (drogach ewakuacyjnych) muszą posiadać klasę reakcji na ogień co najmniej B-s2, d0, zgodnie z normą PN-EN 13501-1. Do Wykonawcy należeć będzie wykonanie na styku pow. malowanej i tapetowanej listwy drewnianej o wym. ok. 4x2 cm w kolorze naturalnego drewna, np. bukowego lub dębowego (wg. wizualizacji). Zamawiający udostępni Wykonawcy projekty graficzne w odrębnych plikach po podpisaniu umowy. II. Opis pozostałych czynności Wykonawcy 1. Zamawiający wymaga, aby ciągi komunikacyjne i ewakuacyjne były wolne od przeszkód, materiałów budowlanych i sprzętu budowlanego. 2. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego ustawi kontener na odpady materiałów budowlanych, które potem na własny koszt zutylizuje. 3. Ostateczną kolorystykę elementów aranżacyjnych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. 4. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji przetargowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zestawieniu wyposażenia wnętrz, wyjaśnieniach do przetargu i innych dokumentach postępowania Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". 5. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego. 6. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. 7. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 7.1. Wykonanie robót przygotowawczych. 7.2. Wykonywanie robót ogólnobudowlanych. 7.3. Wykonywanie robót wykończeniowych. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU). 4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: cena - 60% oraz okres gwarancji - 40%, zgodnie z pkt 21 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego i spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymująca się kwalifikacjami zawodowymi/uprawnieniami odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona. Wykonawca na funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, którą skieruje do realizacji zamówienia i spełniającą następujące wymagania: 1.1. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) 2. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. j. - Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j.-Dz. U. z 2023 r. poz. 334). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. - Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Nie dotyczy. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 1. Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1.1. oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. 1.1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1.2. Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ. 1.3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w 11.1.1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ. 1.4. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 1.5. wadium (jeżeli składane jest w formie dokumentu), 1.6. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oferta powinna być: 2.1. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim, 2.2. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, 2.3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 17.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100). 17.2. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. gwarancjach bankowych, 17.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 17.2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. - Dz. U. z 2024 r. poz. 419). 17.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę, o której mowa w pkt 17.1 SWZ należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Skórczu nr 05 8342 0009 5000 2600 2000 0004 z dopiskiem: wadium - nr postępowania. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na wskazanym rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt od 17.2.2 - 17.2.4 SWZ, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 17.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 17.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona. 17.9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa art. 98 ustawy Pzp. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy -zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: W związku z art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie. Szczegółowy przewidywany zakres zmian zawierają Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 7 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: cena - 60% oraz okres gwarancji - 40%, zgodnie z pkt 21 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-03-06 |
© eurobudowa.pl 2004-2025