podlaskie (Białystok)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Tarnów)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi likwidacji dzikich wysypisk i odpadów |
Data zamieszczenia: | 2025-01-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 13 78-100 Kołobrzeg powiat: kołobrzeski Tel.: +48 94 35 51 500 (centrala) Tel.: +48 94 35 51 510 (sekretariat) a.koziel@um.kolobrzeg.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Kołobrzeg |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 94 35 51 5 |
Termin składania ofert: | 2025-01-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie na rzecz Miasta Kołobrzeg usługi likwidacji dzikich wysypisk i odpadów na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg - w roku 2025 Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto. Urząd Miasta Kołobrzeg, Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania: ,,Likwidacji dzikich wysypisk i odpadów na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg - w roku 2025". Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie usługi polegającej na : - zebraniu odpadów wg występujących rodzajów (wielkogabarytowe, budowlane i inne)i przekazaniu do zagospodarowania do uprawnionych podmiotów, - zebraniu odpadów niebezpiecznych i przetransportowaniu ich do zagospodarowania do uprawnionych podmiotów. Określenie ,,dzikie wysypiska" oznacza zgromadzenie dużej ilości odpadów, na niewielkiej przestrzeni, na terenach do tego nieprzeznaczonych, będących we władaniu Gminy Miasto Kołobrzeg. W przypadku stwierdzenia konieczności likwidacji ,,dzikich wysypisk" zlecenie będzie wystawiane Wykonawcy drogą elektroniczną (e-mailem) określającego stwierdzenie miejsca wystąpienia przedmiotowych wysypisk (lokalizacji) ich rodzaj, oraz wymagany termin ich usunięcia. Realizacja usługi będzie prowadzona od dnia podpisania umowy, a zakończona najpóźniej do 15 grudnia 2025 r. Ostatnia, końcowa faktura za wykonane usługi musi być dostarczona najpóźniej w dniu 15 grudnia 2025 r. W każdym zleceniu termin zakończenia prac będzie wynosił minimum 5 dni roboczych, licząc od następnego dnia po przekazaniu zlecenia drogą elektroniczną (e-mailem) Podstawą rozliczenia usługi, tj. wystawienia faktury, będzie protokół odbioru potwierdzający zebranie i wywóz odpadów, oraz dokumenty: - potwierdzenie przekazania odpaów do utylizacji - oświadczenie Wykonawcy o przekazaniu odpadów do utylizacji - dokumentacja fotograficzna przed i po wykonaniu usługi. Maksymalny termin (ilość dni) protokolarnego odbioru usługi, po zgłoszeniu Wykonawcy o gotowości do odbioru, wynosi 7 dni roboczych. Płatność za wykonane usługi będzie następować każdorazowo po odbiorze zleconych prac i wystawieniu faktury. Termin płatności faktury - do 30 dni od wpływu faktury wraz z protokołem odbioru. Wykonawca przystąpi do realizacji usługi przez Zamawiającego usług w terminie określonym w zleceniu. 1. Za datę zakończenia każdej zleconej usługi, uważa się datę, w której Wykonawca zgłasza zakończenie realizacji poszczególnego zlecenia. Dokument nr: WŚIO.6236.1.2025.XV Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert drogą elektroniczną na adres e-mail: adres e-maila: a.koziel@um.kolobrzeg.pl termin: 28 stycznia 2025r.. do godz. 11:00, Wymagania: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają łącznie poniższe warunki: 1) Posiadania aktualnego wpisu do BDO w zakresie transportu odpadów: 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 17 01 02 Gruz ceglany 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 17 03 80 Odpadowa papa 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (1) 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21,20 01 23 i 20 01 35 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia potwierdzone wykonaniem zamówienia polegającego na usuwaniu dzikich wysypisk na terenach miejskich z uwzględnieniem terenów parków i miejsc rekreacji dla gminy miejskiej liczącej ponad 30 tysięcy mieszkańców. Do formularza należy załączyć: 1) Oświadczenie potwierdzające wiedzę i doświadczenie na terenach miejskich z uwzględnieniem terenów parków i miejsc rekreacji dla gminy miejskiej liczącej ponad 30 tysięcy mieszkańców. 2) Kopia potwierdzającą wpis do BDO Zamawiający przy wyborze oferty oddzielnie dla każdego zadania kierować się będzie kryterium: o Cena C-waga 100%; Ocena kryterium C zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: C = (Cn: Cb) x 100%(waga kryterium) x 100 pkt; gdzie: Cn - cena najniższa Cb - cena badana Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie; 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Załączniki: 1) Formularz oferty 2) Oświadczenie wykonawcy, dotyczące podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego |
© eurobudowa.pl 2004-2025