Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5432z ostatnich 7 dni
22290z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługi likwidacji dzikich wysypisk i odpadów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi likwidacji dzikich wysypisk i odpadów

Data zamieszczenia: 2025-01-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13
78-100 Kołobrzeg
powiat: kołobrzeski
Tel.: +48 94 35 51 500 (centrala) Tel.: +48 94 35 51 510 (sekretariat)
a.koziel@um.kolobrzeg.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Kołobrzeg
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: +48 94 35 51 5
Termin składania ofert: 2025-01-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie na rzecz Miasta Kołobrzeg usługi likwidacji dzikich wysypisk i odpadów na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg - w roku 2025
Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto.
Urząd Miasta Kołobrzeg, Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania: ,,Likwidacji dzikich wysypisk i odpadów na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg - w roku 2025".
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykonanie usługi polegającej na :
- zebraniu odpadów wg występujących rodzajów (wielkogabarytowe, budowlane i inne)i przekazaniu do zagospodarowania do uprawnionych podmiotów,
- zebraniu odpadów niebezpiecznych i przetransportowaniu ich do zagospodarowania do uprawnionych podmiotów.
Określenie ,,dzikie wysypiska" oznacza zgromadzenie dużej ilości odpadów, na niewielkiej przestrzeni, na terenach do tego nieprzeznaczonych, będących we władaniu Gminy Miasto Kołobrzeg.
W przypadku stwierdzenia konieczności likwidacji ,,dzikich wysypisk" zlecenie będzie wystawiane Wykonawcy drogą elektroniczną (e-mailem) określającego stwierdzenie miejsca wystąpienia przedmiotowych wysypisk (lokalizacji) ich rodzaj, oraz wymagany termin ich usunięcia.
Realizacja usługi będzie prowadzona od dnia podpisania umowy, a zakończona najpóźniej do 15 grudnia 2025 r. Ostatnia, końcowa faktura za wykonane usługi musi być dostarczona najpóźniej w dniu 15 grudnia 2025 r.
W każdym zleceniu termin zakończenia prac będzie wynosił minimum 5 dni roboczych, licząc od następnego dnia po przekazaniu zlecenia drogą elektroniczną (e-mailem) Podstawą rozliczenia usługi, tj. wystawienia faktury, będzie protokół odbioru potwierdzający zebranie i wywóz odpadów, oraz dokumenty:
- potwierdzenie przekazania odpaów do utylizacji
- oświadczenie Wykonawcy o przekazaniu odpadów do utylizacji
- dokumentacja fotograficzna przed i po wykonaniu usługi.
Maksymalny termin (ilość dni) protokolarnego odbioru usługi, po zgłoszeniu Wykonawcy o gotowości do odbioru, wynosi 7 dni roboczych.
Płatność za wykonane usługi będzie następować każdorazowo po odbiorze zleconych prac i wystawieniu faktury. Termin płatności faktury - do 30 dni od wpływu faktury wraz z protokołem odbioru.
Wykonawca przystąpi do realizacji usługi przez Zamawiającego usług w terminie określonym w zleceniu.
1. Za datę zakończenia każdej zleconej usługi, uważa się datę, w której Wykonawca zgłasza zakończenie realizacji poszczególnego zlecenia.

Dokument nr: WŚIO.6236.1.2025.XV

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert drogą elektroniczną na adres e-mail:
adres e-maila: a.koziel@um.kolobrzeg.pl
termin: 28 stycznia 2025r.. do godz. 11:00,

Wymagania:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają łącznie poniższe warunki:
1) Posiadania aktualnego wpisu do BDO w zakresie transportu odpadów:
17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 17 01 02 Gruz ceglany
17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż
wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 17 03 80 Odpadowa papa 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe
20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (1)
20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21,20 01 23 i 20 01 35
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia potwierdzone wykonaniem zamówienia polegającego na usuwaniu dzikich wysypisk na terenach miejskich z uwzględnieniem terenów parków i miejsc rekreacji dla gminy miejskiej liczącej ponad 30 tysięcy mieszkańców.
Do formularza należy załączyć:
1) Oświadczenie potwierdzające wiedzę i doświadczenie na terenach miejskich z uwzględnieniem terenów parków i miejsc rekreacji dla gminy miejskiej liczącej ponad 30 tysięcy mieszkańców.
2) Kopia potwierdzającą wpis do BDO
Zamawiający przy wyborze oferty oddzielnie dla każdego zadania kierować się będzie kryterium:
o Cena C-waga 100%;
Ocena kryterium C zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: C = (Cn: Cb) x 100%(waga kryterium) x 100 pkt;
gdzie:
Cn - cena najniższa Cb - cena badana
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Załączniki:
1) Formularz oferty
2) Oświadczenie wykonawcy, dotyczące podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.