dolnośląskie (Świdnica)
małopolskie (Kraków)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
lubuskie (Zielona Góra)
mazowieckie (Radom)
łódzkie (Aleksandrów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie czyszczeń oraz przeprowadzenie okresowej kontroli przewodów kominowych, dymowych i wentylacyjnych w budynkach |
Data zamieszczenia: | 2025-01-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Nadleśnictwo Wyszków ul. Leśników 27 07-202 Leszczydół-Nowiny powiat: wyszkowski Tel: 29 742 50 46, Faks: 29 742 50 46 wew. *8 , tel. 538 899 030 wyszkow@warszawa.lasy.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Leszczydół-Nowiny |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel: 29 742 50 46, F |
Termin składania ofert: | 2025-01-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Przedmiot zamówienia: ,,Wykonanie czyszczeń oraz przeprowadzenie okresowej kontroli przewodów kominowych, dymowych i wentylacyjnych w budynkach stanowiących własność Skarbu Państwa PGL LP w zarządzie Nadleśnictwa Wyszków w 2025 roku". Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji usług kominiarskich wynikających z art. 62 ust. 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2024 poz. 1222 z późn. zm.) oraz § 34.1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. 2023 poz. 822 z późn. zm.) w budynkach stanowiących własność Skarbu Państwa PGL LP w zarządzie Nadleśnictwa Wyszków. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Czyszczenie przewodów: a) od palenisk opalanych paliwem stałym raz na 3 miesiące (4 razy w roku, raz na kwartał), b) od palenisk opalanych paliwem gazowym raz na 6 miesięcy (2 razy do roku), c) wentylacyjnych raz w roku. 2) Okresową kontrolę przewodów kominowych, dymowych i wentylacyjnych raz w roku. 3) Szczegółowy wykaz obiektów i zakresu przedmiotu stanowi Załącznik nr 1 do Wzoru umowy. 4) Inne, drobne prace kominiarskie w zależności od potrzeb i bieżącej eksploatacji, w szczególności poprawa mocowania kratek wentylacyjnych lub obróbki blacharskiej przy/na kominie. Dokument nr: SA.270.1.2025 Składanie ofert: 8. TERMIN SKŁADANIA ofert: Oferty można składać do godz. 12:00 dnia 28 stycznia 2025 r. treści.9. Sposób składania ofert: Ofertę można: a) przesłać pocztą (w tym kurierem) na adres: Nadleśnictwo Wyszków, Ul. Leśników 27, 07-202 Leszczydół-Nowiny - koperta powinna być opisana w następujący sposób: ,,Oferta na usługi kominiarskie - nie otwierać przed godz. 12:00 w dniu 28.01.2025 r."; b) przesłać ofertę opatrzoną kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym na adres: wyszkow@warszawa.lasy.gov.pl; w tytule wiadomości należy wpisać: ,,Oferta na usługi kominiarskie - nie otwierać przed godz. 12:00 w dniu 28.01.2025 r."; c) przesłać skan w formacie PDF na adres: wyszkow@warszawa.lasy.gov.pl; w tytule wiadomości należy wpisać: ,,Oferta na usługi kominiarskie - nie otwierać przed godz. 12:00 w dniu 28.01.2025 r."; d) dostarczyć osobiście do siedziby nadleśnictwa na adres: Nadleśnictwo Wyszków, ul. Leśników 27, 07-202 Leszczydół-Nowiny - zaklejona koperta powinna być opisana w następujący sposób: ,,Oferta na usługi kominiarskie - nie otwierać przed godz. 12:00 w dniu 28.01.2025 r."; Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 31 grudnia 2025 r. Wymagania: Wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia. Przedmiot zamówienia, zostanie wykonany przez osoby posiadające wymagane prawem uprawnienia do przeprowadzenia przedmiotowych czynności oraz z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, etyką zawodową jak również postanowieniami Umowy. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o ujawnionych usterkach i nieprawidłowościach. Wykonawca przedmiotu umowy ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność przygotowania, przeprowadzenia i oceny wyników kontroli, jak również odpowiedzialność za zapewnieniew czasie czyszczeń przewodów i w czasie przeglądów okresowych bezpieczeństwa wykonywania tych prac i osób postronnych. Przed każdorazowym wykonaniem usługi Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z użytkownikiem obiektu planowany termin realizacji zadania. W uzgodnionym terminie zostanie Wykonawcy udostępniony obiekt w celu wykonania czynności. Z wykonanych usług sporządzony będzie Protokół w formie papierowej każdorazowo podpisany przez pełnoletnią osobę zamieszkującą dany obiekt - Załącznik Nr 2 do Wzoru umowy. Protokoły z przeprowadzonej kontroli okresowej należy sporządzone zgodnie z art. 62a Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2024 poz. 1222 z późn. zm.) należy również w formie papierowej i przekazać Zamawiającemu, 3. Warunki, których spełnienie jest wymagane od wykonawców: Wypełnione: formularz ofertowy - zał. nr 2 wraz z wypisem z ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru, oświadczenie - zał. nr 4, informację - zał. nr 1, parafowany wzór umowy - zał. nr 3 oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień osoby/osób, która/e będzie/będą wykonywała/y kontrole okresowe i czyszczenia. Ponadto wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie, dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, zdolnym do wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem, przepisami BHP i ochrony środowiska. 5. Kryteria oceny ofert: Zachowanie zgodności oferty z opisem zamówienia przy jednocześnie najniższej cenie. 6. Wartość zamówienia i sposób rozliczenia: Kwota wynagrodzenia przedstawiona w formularzu ofertowym zawiera wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. W przypadku, gdy ilość wykonanych czyszczeń i przeglądów będzie odbiegała od ilości obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, wynagrodzenie określone zostanie obliczone na podstawie ilości złożonych przez Wykonawcę potwierdzeń z dokonanych czyszczeń przewodów i protokołów z przeprowadzonej kontroli przy zachowaniu ceny jednostkowej za wykonanie jednego czyszczenia przewodu i okresowej kontroli, określonej w złożonej ofercie przez Wykonawcę. Rozliczenie za wykonanie części przedmiotu umowy będzie się odbywało na podstawie faktur częściowych, po zakończeniu poszczególnego etapu umowy. Podstawę wystawienia faktury częściowej stanowić będzie złożenie Zamawiającemu pisemnego potwierdzenia wykonania usługi wypełnione i poświadczone podpisem użytkowników - Załącznik Nr 2. Płatność wynagrodzenia zostanie dokonana przelewem na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. Wykonawca składający ofertę drogą elektroniczną jest świadom możliwości i zezwala jednocześnie na wcześniejszy wgląd do jej treści. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Jeżeli wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę, żadna z nich nie będzie podlegała rozpatrzeniu. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 10.Wybór oferty O wynikach przeprowadzonego postępowania wszyscy wykonawcy zostaną poinformowani mailowo w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia określonego jako termin składania ofert. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o bilans wszystkich kryteriów oceny ofert. Niniejsze postępowanie nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych i prowadzone jest w trybie Zaproszenia do składania ofert, z zachowaniem zasad określonych w Zarządzeniu Nr 20/2021 z dnia 8 lipca 2021 r. Nadleśniczego Nadleśnictwa Wyszków w sprawie udzielania zamówień na o wartości szacunkowej poniżej kwoty 130 000,00 zł netto. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym zaproszeniu stosuje się postanowienia ww. Zarządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do w każdym momencie bez podania przyczyny. Kontakt: 7. Osoba uprawniona do kontaktu z Oferentami: Olga Gorczyńska, tel. 538 899 030. |
© eurobudowa.pl 2004-2025