dolnośląskie (Świdnica)
małopolskie (Kraków)
lubuskie (Zielona Góra)
mazowieckie (Radom)
małopolskie (Myślenice)
łódzkie (Aleksandrów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Obsługa systemu pomiarowo-rozliczeniowego energii cieplnej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym |
Data zamieszczenia: | 2025-01-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Częstochowie ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24 42-200 Częstochowa powiat: Częstochowa Tel: 34 368 24 61, wew. 852, 861 sekretariat@zgm-tbs.czest.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Częstochowa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel: 34 368 24 61, w |
Termin składania ofert: | 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. Przedmiot zamówienia: ,,Obsługa systemu pomiarowo-rozliczeniowego energii cieplnej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym przy Ul. Bardowskiego 23A w Częstochowie, zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ,,TBS" w Częstochowie Sp. z o.o." III. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemu pomiarowo-rozliczeniowego energii cieplnej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym przy Ul. Bardowskiego 23A w Częstochowie, zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ,,TBS" w Częstochowie Sp. z o.o. Odczyty danych dokonywane będą bezpośrednio z urządzeń pomiarowych znajdujących sic na zewnątrz lokalu. 3. W ramach czynności związanych z obsługą systemu pomiarowo - rozliczeniowego energii cieplnej (odczyt bezpośredni) Wykonawca jest zobowiązany do: 1) rozliczenia rocznych kosztów ogrzewania lokali, 2) zapewnienia serwisu odczytowego dla 43 szt. ciepłomierzy znajdujących się na zewnątrz lokalu (bezpośredni odczyt ciepłomierza co miesiąc w sezonie grzewczym), 3) dokonania zmiany użytkownika w trakcie okresu rozliczeniowego, 4) utworzenia bazy danych, 5) dokonania zmiany, sprostowania lub kompletnego odpisu danych rozliczeniowych dla budynku oraz użytkownika, 6) dokonania korekty powtórnego rozliczenia obiektu wynikającej ze zmiany danych, 7) kontroli prawidłowego funkcjonowania urządzeń pomiarowych (ciepłomierzy mieszkaniowych) ich stanu technicznego, kontroli plomb zabezpieczających, dokonanie uwag w dowodzie odczytu lub formie zgłoszenia. 4. Z tytułu wykonania czynności opisanych w pkt. 3 ppkt. 3-7 Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat. 5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy w trakcie trwania umowy na obsługę systemu pomiarowo - rozliczeniowego energii cieplnej zawarty został we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia. Obsługę systemu indywidualnego rozliczania Wykonawca będzie prowadził zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz w oparciu o zasady rozliczania mediów obowiązujące u Zamawiającego. 6. Przedmiotowe roboty należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi. Otwarcie ofert: 4) otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.01.2025r. o godz. 11:30 w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej ,,TBS" Sp. z o.o., Ul. POW 24, 42-200 Częstochowa. Zamawiający informuje, że otwarcie ofert nie jest jawne. Składanie ofert: VI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: 1. Oferty należy składać: 1) w kancelarii Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej ,,TBS" Sp. z o.o., Ul. POW 24, 42-200 Częstochowa -pokój nr 6, 2) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.01.2025r., do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: IV. Terminy wykonania zamówienia: 1. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, do dnia 31.12.2026r. Wymagania: Godziny urzędowania: 7:00 - 15:00 2. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert częściowych. 7. Oferta winna zawierać niżej wymienione dokumenty i załączniki oraz zostać złożona w zamkniętej opisanej kopercie, według poniższych wskazówek. V. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dołączyć do oferty: 1. Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1. 2. Wykaz usług według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia, polegających na dokonywaniu odczytów urządzeń pomiarowych rejestrujących zużycie wody łub ciepła w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użytkowych - o łącznej wartości minimalnej 13.000,00 złotych netto (słownie: trzynaście tysięcy złotych), które Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zawierający: daty wykonanych lub wykonywanych usług, nazwę i adres podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, przedmiot - opis wykonanych lub wykonywanych usług, wartość netto usług, sporządzony przez wykonawcę według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. Do wykazu powinny być dołączone dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli dowód zawiera również potwierdzenie wykonania usług wykraczających poza zakres zamówienia, w odpowiedniej pozycji wykazu usług należy wpisać wartość usług netto zgodnych z zakresem zamówienia. 3. Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 4. Oświadczenie Wykonawcy lub zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.* 5. Oświadczenie Wykonawcy lub zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.* 6. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. V.3 niniejszego zaproszenia, przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. *Wprzypadka spółek cywilnych do oferty należy dołączyć zaświadczenia z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione na spółkę, jak i na każdego z jej wspólników lub oświadczenia dotyczące spółki i jej wspólników. Dokumenty wymienione w pkt V. 1, 2 niniejszego Zaproszenia muszą zostać złożone w oryginale oraz podpisane przez osobc/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty, natomiast dowody (referencje), o których mowa w pkt V.2 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobe/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem ". Dokumenty wymienione w pkt V.3 mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem" lub wydruku z odpowiedniej strony internetowej. Dokumenty wymienione w pkt V. 4 i 5 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty z dopiskiem ,,za Zgodność z oryginałem" w przypadku składania przez Wykonawcę zaświadczeń, natomiast oświadczenia własne Wykonawcy muszą zostać złożone w oryginale oraz podpisane przez osobc/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty. 3) w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić: nazwę i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: OFERTA na: ,,Obsługa systemu pomiarowo-rozliczeniowego energii cieplnej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Bardowskiego 23A w Częstochowie, zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ,,TBS" w Częstochowie Sp. z o.o." Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści wyniki postępowania na stronie internetowej. VIII. Kryteria oceny oferty: 1. Kryterium oceny oferty stanowi oferta z najniższą ceną. 2. Wyliczenie punktów celem wyboru najkorzystniejszej oferty dokonane zostanie z zastosowaniem wzoru: (Cn:Cb) x 100 x 100 % = ilość punktów gdzie Cn - cena brutto oferty z najniższą ceną Cb - cena brutto oferty badanej 100% - procentowe znaczenie kryterium ceny 3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. IX. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca. 3. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. 4. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym. 5. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć w oryginale właściwe umocowanie prawne. 6. Oferta powinna być złożona zgodnie z formularzem - załącznik nr 1 i zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszego zaproszenia. 7. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje. 8. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 9. Oferta powinna być złożona na kolejno ponumerowanych stronach. 10. Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegając możliwości dekompletacji zawartości oferty. 11. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. XI. Zamawiający informuje, że otwarcie ofert nie jest jawne. Informacje z otwarcia ofert mogą zostać udostępnione Wykonawcy na jego prośbę. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści wyniki postępowania na stronie internetowej. XII. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy: którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt.1-3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022r., wobec których wprowadzono zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie art. 5k ust.l Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie. XIII. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wybrania żadnej oferty. XIV. Zamawiający nie będzie udzielał żadnych zaliczek w czasie realizacji umowy. XV. Zamawiający po wyborze oferty powiadomi wybranego Wykonawcę telefonicznie o terminie oraz miejscu podpisania umowy. Uwagi: X. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 2016/679", mając jednocześnie na uwadze regulację ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych. 1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 3. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. 4. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w pkt X.2 stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. 7. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający informuje że: 1) Administratorem Państwa danych osobowych jest: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Częstochowie, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym w Częstochowie XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000131961, NIP 573-23-01-100 REGON 151405607, kapitał zakładowym 26 180 500,00 zł. Strona internetowa: www.zgm-tbs.czest.pl. Godziny urzędowania: 7:00 - 15:00; tel.: 34 368 24 61; fax: 34 365 12 90; 2) W przypadku pytań w zakresie danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem ochrony danych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o., kierując je na adres e-mail: iod@zgm-tbs.czest.pl; 3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia 2016/679, w celu związanym z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia oraz ewentualnym wykonaniem umowy w wyniku jego przeprowadzenia, a także wykonaniem ewentualnych innych obowiązków lub uprawnień Zamawiającego, wynikających w szczególności z powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 4) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania lub informacje dotyczące postępowania, na podstawie przepisów prawa, przewidujących w stosunku do Zamawiającego obowiązek ich udostępniania; 5) Państwa dane osobowe przechowywane będą przez cały okres trwania niniejszego postępowania, a następnie przez okres ewentualnego wykonania umowy zawartej w jego wyniku. Państwa dane przechowywane będą nadto nie krócej niż do upływu okresu przedawnienia roszczeń, związanych z wykonaniem ewentualnej umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, a także nie krócej niż jest to niezbędne w związku z obowiązującą regulacją prawną. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679; 6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia a także ewentualnym zawarciem i wykonaniem umowy; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z tejże ustawy; 7) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679, a także nie będą profilowane; 8) w związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych posiadacie Państwo następujące uprawnienia: a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679- prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących, b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 - prawo do sprostowania swoich danych osobowych*- c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 - prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679 **, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia 2016/679; 9) nie przysługuje Państwu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 - prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679, c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Wykonawcy danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia 2016/679. 10) Administrator podejmie stosowne środki bezpieczeństwa w zakresie informacji technicznych i organizacyjnych tak, aby zapobiec udostępnianiu przekazanych danych podmiotom nieuprawnionym; 11) odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor ochrony danych osobowych powołany przez Administratora. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 9. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679). 10. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679. 11. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie. Kontakt: VII. Informacja o sposobie porozumiewania się z Wykonawcami oraz osoby uprawnione do kontaktów: Pracownicy Zamawiającego uprawnieni do kontaktowania się z Wykonawcami: 1. Jarosław Glen - tel. 34 368 24 61 wew. 852 ,informacje techniczne, referat DT, 2. Agata Kot - tel. 34 368 24 61 wew. 861, zamówienia, referat DTIZ. |
© eurobudowa.pl 2004-2025