dolnośląskie (Świdnica)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Tychy)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie okresowej kontroli (rocznej) przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach ul. Partyzantów 21 41-400 Mysłowice powiat: Mysłowice zp@mzgk.myslowice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Mysłowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wykonanie okresowej kontroli (rocznej) przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo budowlane, w obiektach budowlanych administrowanych przez Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach." III.Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli (rocznej) przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo budowlane, w obiektach budowlanych administrowanych przez Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach, obejmującej: 1) sprawdzenie drożności i szczelności przewodów kominowych. 2) ocena stanu technicznego przewodów i kanałów kominowych, tj.: czy występują uszkodzenia: a) przewodów i kanałów kominowych, b) włazów, drabin, drzwiczek kominowych, ław kominiarskich, c) nasad kominowych. 3) sprawdzenie czy pomieszczenia, w których wymagana jest wentylacja grawitacyjna, posiadają sprawną wentylację wywiewną. 4) ocena, czy występują urządzenia mające negatywny wpływ na działanie urządzeń grzewczych oraz wentylacji grawitacyjnej. 2. Wykonawca zobowiązany jest wskazać czynności (i sposób ich realizacji) mające na celu usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości wraz z ich zakresem / wskazaniem ilości nawiewników koniecznych do montażu w danym lokalu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania oświadczenia od każdego lokatora/najemcy dotyczącego braku używania lub przetrzymywania w lokalu mieszkalnym/użytkowym butli gazowej. 4. Wszystkie obiekty budowlane położone są na terenie Miasta Mysłowice. Wykaz obiektów do niniejszego zapytania ofertowego stanowi Załącznik nr 2. 5. Wycena usługi winna określać wykonanie przeglądu jednostkowo za: mieszkanie, lokal użytkowy oraz budynek (części wspólne) 6. Wszystkie kontrole mogą być wykonywane w obecności pracowników Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołów w zakresie kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) przeprowadzanej na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c, w formie dokumentu elektronicznego, z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego obsługującego centralną ewidencję emisyjności budynków, o której mowa w art. 27a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. z 2023 r. poz. 2496). 8. Protokół z przeprowadzonej kontroli: 1) Wprowadzenie do CEEB przeprowadzonych przeglądów 2) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu po każdym z terminów zestawienie zrealizowanych adresów (w wersji elektronicznej) celem weryfikacji wykonania w CEEB. 9. Przegląd przeprowadzony zostanie w 3 terminach: 1) I termin: godz. poranne i popołudniowe, pomiędzy 7.00 a 15.00 2) II termin: popołudniowy, pomiędzy 15.00 a 20.00 3) III termin: do ustalenia z Zamawiającym - pojedyncze lokale, w których nie udało się przeprowadzić przeglądu w I i II terminie. 10. Wykonawca przedstawi zamawiającemu harmonogram realizacji prac do 14 dni od daty podpisania umowy. 11. Wykonawca 7 dni przed planowanym przeglądem na drzwiach wejściowych lub na tablicach ogłoszeń umieści informację o dacie i godz.ch realizacji przeglądu. Treść ogłoszenia zostanie wcześniej ustalona z MZGK Dokument nr: DOZP.271.1.10.2025 Składanie ofert: Oferty należy składać w terminie do dnia 29 stycznia 2025 r. Ofertę należy dostarczyć do Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: zp@mzgk.myslowice.pl Miejsce i termin realizacji: .Termin i warunki realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany od 1 września 2025 r. do 31 października 2025 r. Wymagania: II.Tryb zamówienia 1. Z uwagi na wartość zamówienia nieprzekraczającą 130 tysięcy złotych ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) nie stosuje się. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 3. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od zapytania ofertowego. IV.Wymagania wobec Wykonawców: Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim - w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych lub posiadają uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności - w odniesieniu do przewodów kominowych, o których mowa powyżej oraz do kominów przemysłowych, kominów wolnostojących oraz kominów lub przewodów kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności objętej niniejszym zapytaniem ofertowym w przypadku osób fizycznych lub ubezpieczeń od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w przypadku osób prawnych, spółek cywilnych. 3) wykonywali w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwie usługi polegające na wykonywaniu okresowej kontroli stanu technicznego co najmniej 100 obiektów budowlanych (w ramach realizacji jednej usługi), z których co najmniej połowa stanowiła budynki wielorodzinne. 1. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani złożeniem ofert, uprzejmie prosimy o wypełnienie i podpisanie przez osobę uprawnioną Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania oferenta (wskazane we właściwym dla wykonawcy rejestrze). W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika umocowanie do dokonania takiej czynności (oryginał lub kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę reprezentującą wykonawcę). Oferty złożone po terminie lub na niewłaściwym wzorze Formularza ofertowego nie zostaną rozpatrzone. 4. Zamawiający będzie publikował wszystkie informacje dot. przedmiotowego zapytania na stronie internetowej https://mzgk.nowybip.pl/zamowienia-publiczne, tj. a) odpowiedzi na ewentualne pytania zadane przez potencjalnych Wykonawców przed terminem składania ofert; b) informację o złożonych ofertach; c) zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania. 5. W związku z powyższym, Zamawiający nie będzie wysyłał do Wykonawców odrębnych pism w przedmiotowym zakresie. 26. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana z Wykonawcą umowa lub przekazane zostanie wybranemu Wykonawcy zlecenie. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy spółki wraz ze wszystkimi aneksami. Ocena ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium: ,,Wartość oferty brutto" - cena 100% Ceny należy wyliczyć i podać w złotych polskich z dokładnością do 1 grosza. Jeżeli wartość dziesiętnej grosza jest poniżej 5 to wartość zaokrągla się w dół do pełnych groszy, jeżeli wartość dziesiętnej grosza jest 5 i powyżej to wartość zaokrągla się w górę do pełnych groszy. Zaoferowana cena obejmuje wszelkie zobowiązania Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego i zawiera wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z prawidłową realizacją przedmiotu umowy. Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego. W przypadku, gdy wartość oferty z najniższą ceną przekroczy kwotę środków przeznaczonych na realizację zamówienia, dopuszcza się możliwość dalszych negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w danej części postępowania lub rezygnację z części lub całości zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy i warunki płatności: Cena przedstawiona przez Wykonawcę zawiera wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe po realizacji przeglądów po I terminie, II terminie lub III terminie ustalonym z Zamawiającym. Podstawę wystawienia faktury stanowić będzie protokół odbioru podpisany przez obie Strony. Brak obustronnie podpisanego protokołu odbioru stanowi podstawę do odmowy przyjęcia faktury. Wynagrodzenie zostanie uregulowane w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy po wykonaniu zlecenia oraz na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT wystawionej zgodnie z poniższymi danymi: Nabywca: Miasto Mysłowice ul. Powstańców 1 41-400 Mysłowice NIP 2220012288 REGON 276255393 Odbiorca: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice Płatność nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. UWAGA! Wszelkie pytania dotyczące przedmiotowego zapytania muszą być kierowane pisemnie na wyżej wymienione adresy e-mail. Uwagi: Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych osób fizycznych składających oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej w skrócie ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach jest Dyrektor Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach z siedzibą w Mysłowicach, przy ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice, adres e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl, tel. (32) 317 43 18. 32. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wyłonienia wykonawcy, zawarcia oraz realizacji niniejszego zamówienia. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; 4. Z uwagi na fakt, że dane stanowią informację publiczną, będą one mogły być udostępniane wszystkim zainteresowanym nimi podmiotom lub na podstawie umów powierzenia. 5. Dane nie będą transferowane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych, chyba, że przepisy prawa stanowią inaczej. 6. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wyłonienia wykonawcy do realizacji niniejszego zamówienia. 7. Dane będą przetwarzane do momentu ustania celu przetwarzania oraz w celach archiwalnych. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo: o dostępu do treści swoich danych osobowych, o sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, o ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, o przenoszenia swoich danych osobowych. 9. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych (w tym należących do szczególnej kategorii), ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano zgodnie z prawem, przed jej wycofaniem. 10. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22/860 70 86), gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO. 12. Wszelkie informacje związane z danymi osobowymi można uzyskać z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych: iod@mzgk.myslowice.pl. Kontakt: Osoby uprawnione do kontaktu, udzielające dodatkowych informacji: Magdalena Woźniak, zp@mzgk.myslowice.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025