śląskie (Tychy)
małopolskie (Myślenice)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
dolnośląskie (Świdnica)
małopolskie (Kraków)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Odtwarzanie nawierzchni asfaltowej po usuniętych awariach |
Data zamieszczenia: | 2025-01-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim ul. Partyzancka 27 63-400 Ostrów Wielkopolski powiat: ostrowski (wielkopolski) 62 738-77-00 fax 62 735-36-90 biuro@wodkan.com.pl wodkan.com.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Ostrów Wielkopolski |
Wadium: | 2.000,00 zł |
Nr telefonu: | 62 738-77-00 fax 62 |
Termin składania ofert: | 2025-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Odtwarzanie nawierzchni asfaltowej po usuniętych awariach na sieciach wodociągowych oraz kanalizacyjnych eksploatowanych przez: WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 6.1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest odtwarzanie nawierzchni asfaltowej po usuniętych awariach na sieciach wodociągowych oraz kanalizacyjnych eksploatowanych przez Zamawiającego. 6.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Przewidywany, szacowany roczny obmiar przedmiotu zamówienia wynosi 270 ton masy asfaltowej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany obmiaru w zakresie wskazanej ww. ilości, gdyż podana ilość jest szacunkowa i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) na etapie realizacji zamówienia na podstawie liczby występujących awarii w 2025 r. b) Do obowiązków wykonawcy będzie należało: ? wykonanie napraw nawierzchni asfaltowej ulic po usuniętych awariach na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami i przepisami, ? stosowanie materiałów, których jakość winna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1230), ? usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego wszelkich nieprawidłowości związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, ? przedstawienie Zamawiającemu dokumentów rozliczeniowych, tj. protokołu, który zawiera m.in. obmiar oraz grubość wbudowanej masy asfaltowej. c) Wykonawca zobowiązuje się do: ? wykonywania z należytą starannością przedmiotu umowy, zgodnie z Umową, SWZ oraz z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami i przepisami, ? przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby jego pracownicy nie wykonywali pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych, ? dbania o należyty porządek na terenie wykonywanych prac, ? wykluczenia użycia hałaśliwego sprzętu w godz.ch nocnych, ? prowadzenia robot w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia, ? uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: ? bezpieczeństwo ruchu kołowego i pieszego od momentu przejęcia miejsca naprawy nawierzchni i w czasie wykonywania prac odtworzeniowych do zakończenia i zgłoszenia do Zamawiającego zakończenia robót, ? szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych prac, ? szkody wynikające ze zniszczenia oraz innych zdarzeń w odniesieniu do robót, obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia ruchomego związanego z prowadzeniem prac podczas realizacji przedmiotu umowy, ? szkody powstałe w mieniu Zamawiającego lub osób trzecich, jeśli są one następstwem wadliwego wykonania przedmiotu Umowy, w okresie realizacji robót oraz okresie gwarancji i rękojmi. e) Wykonane odtworzenie musi odpowiadać strukturze i posiadać nie gorsze właściwości, co usunięta nawierzchnia asfaltowa, Prace związane z wykonywaniem nawierzchni asfaltowej realizowane będą przez wykonawcę po każdorazowym telefonicznym lub drogą e-mail zgłoszeniu zleceń cząstkowych przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. g) Wykonawca zobowiązuje się potwierdzić telefonicznie lub drogą e-mail oraz przystąpić do wykonania zgłoszonej usługi w terminie nie później niż 2 dni robocze od chwili otrzymania zgłoszenia. h) Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do powiadamiania Zamawiającego o rozpoczęciu robót i ich zakończeniu (telefonicznie lub drogą e-mail). i) Z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych albo innych okoliczności niezależnych od wykonawcy, zakończenie robót we wskazanym terminie nie będzie możliwe, wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem, o przedłużenie terminu wykonania robót. j) Na żądanie Zamawiającego wykonawca przedstawi każdorazowo atesty i certyfikaty na stosowany materiał. k) Wykonawca udzieli na wykonane prace 24 miesięcznej gwarancji, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. l) W razie zgłoszenia przez Zamawiającego, w toku czynności odbiorowych, zastrzeżeń co do jakości wykonanych robót, wykonawca zobowiązany do ich usunięcia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie dłuższym niż 5 dni od chwili zgłoszenia wykonawcy m) Zamawiający zobowiązuje się do: ? właściwego oznakowania znakami drogowymi miejsc wykonania zleconych prac zgodnie z przepisami ruchu drogowego oraz demontażu oznakowania po ich zakończeniu, ? organizacji ruchu, ? uiszczenia opłaty za zajęcie pasa drogowego, ? przygotowania powierzchni (podbudowy) przeznaczonej do asfaltowania. f) 7. OFERTY CZĘŚCIOWE Nie dotyczy. 8. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE Zamawiający dopuszcza zamówienia uzupełniające. 9. OFERTA WARIANTOWA I UMOWA RAMOWA Nie dotyczy. 10. ZALICZKA Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. CPV: 45233220-7, 45233222-1 Dokument nr: TS/ASFALT/09/2025 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (budynek B, pokój nr 102 - sala narad) w dniu 31.01.2025. o godz. 12:30 Składanie ofert: Ofertę, w formie i treści zgodnej z niniejszym SWZ, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.01.2025. do godz. 12:00 Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia: do 31.12.2025r. Wymagania: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA 12.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie: ? ? zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; ? sytuacji ekonomicznej lub finansowej. 12.2. W zakresie podlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt 12.6 SWZ. 12.3. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. - Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 12.4. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wymaga się aby: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 150 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy wykazywać będą spełnienie warunku, ale oceniane będzie łączne spełnienie niniejszego warunku. 12.5. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej, zapewniającej wykonanie zamówienia wymaga się aby: Wykonawca wykaże (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie) wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty/usługi dot. wykonania, naprawy lub remoncie nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł. UWAGA: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych zamówień sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SWZ oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały należycie wykonane. Dowody należytego wykonania zamówienia muszą mieć postać referencji/poświadczeń, a jeżeli wykonawca nie posiada referencji/poświadczeń, to inny dokument potwierdzający spełnienie warunków udziału w postepowaniu. Przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, muszą zawierać co najmniej: a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, których dokumenty dotyczą, b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c) wskazanie zakresu zamówienia (w tym podanych przez Zamawiającego powyżej parametrów), d) wskazanie wartości zamówienia, e) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f) wskazanie miejsca wykonania, g) opinię podmiotu wskazanego powyżej w lit. b stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie. 12.6. Okoliczności wykluczające z udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawców, wobec których zachodzą przesłanki wykluczenia określone w § 9 Regulaminu. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie wykonawcy o braku wystąpienia względem niego przesłanek określonych § 9 Regulaminu (załącznik nr 3), 12.7. Oświadczenia i wykazy Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale, podpisane przez osoby do tego uprawnione. 12.8. Dokumenty inne niż oświadczenia i wykazy Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca, który dokument ten wystawił, albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 12.9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 12.10. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów (w tym oświadczeń potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów). 12.11. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zwanego dalej odstępowaniem", zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: a. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający może żądać złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; b. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 12.13 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie są zobowiązani dołączyć do oferty umowę zawartą przez wszystkich wykonawców, regulującą zasady współpracy w sprawie zamówienia, zawierającą w swojej treści w szczególności następujące postanowienia: 1) sposób ich współdziałania, 2) zakres przedmiotu 3) solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, 4) ustanowienie spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia, z określonym szczegółowo zakresem tego umocowania, w tym do zaciągania zobowiązań związanych z realizacją umowy oraz przyjmowania płatności od zamawiającego. OCENA OFERT 14.1. Zamawiający dokona oceny warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 12 SWZ, oraz dokumentów, o którym mowa w pkt. 19.13.7) SWZ, wyłącznie w stosunku do wykonawcy, którego oferta uznana jest za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem, że oświadczenie wykonawcy o braku wystąpienia względem niego przesłanek określonych § 9 Regulaminu (załącznik nr 3 do SWZ), będzie badany dla wszystkich ofert. W związku z powyższym Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 14.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania, w toku oceny oferty, wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji. 14.3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zostaną spełnione przesłanki wskazane w § 10 ust. 6 Regulaminu. 14.4. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec tego Wykonawcy okoliczności wskazane w pkt. 12.6 SWZ. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY Wykonawca określi cenę jednostkową, tj. 1 tony masy wbudowanej netto, która będzie obowiązywać przez cały okres realizacji umowy, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). 16. KRYTERIA OCENY OFERT I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT 16.1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: 1) oferta co do treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, 2) z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją, 3) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione, 4) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie, 16.2. W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 100 punktów. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według podanego w pkt 16.3 wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. 16.3. Wzór do obliczenia punktacji: Kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru: C min Pi(C) = ----------- x 100 Ci gdzie: Pi(C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta ,,i" za kryterium ,,Cena" Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert Ci - cena oferty ,,i" 16.4. Wynik: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. 16.5. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone przez wykonawców oferty osiągnęły identyczny wynik, to Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 17.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100). 17.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2024 roku, poz. 419) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 93 1540 1173 2001 4000 0055 0001. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem, w tytule przelewu należy wpisać: ,,Wadium przetarg nr ref. TS/ASFALT/09/2025. na Odtwarzanie nawierzchni asfaltowej po usuniętych awariach na sieciach wodociągowych oraz kanalizacyjnych eksploatowanych przez: WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w siedzibie Zamawiającego poprzez dołączenie oryginału dokumentu wadialnego do oryginału oferty. 17.3. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 19. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA DOKUMENTÓW W POSTĘPOWANIU OFERTY ORAZ POZOSTAŁYCH 19.1. Wymagania podstawowe: 19.2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (samodzielnie albo w ramach konsorcjum). 19.3. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta musi być napisana w języku polskim, powinna być sporządzona czytelnie za pomocą maszyny do pisania, komputera lub ręcznie, w sposób uniemożliwiający łatwe usunięcie zapisów, oraz podpisana przez osobę upoważnioną. 19.4. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 19.5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 19.6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 19.7. Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszym przetargu. 19.8. Ofertę należy złożyć w kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu. Koperta (opakowanie) musi być opisana, w następujący sposób: Oferta na: Odtwarzanie nawierzchni asfaltowej po usuniętych awariach na sieciach wodociągowych oraz kanalizacyjnych eksploatowanych przez: WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim. TS/ASFALT/09/2025 Nie otwierać przed: 31.01.2025r. Godz. 12:30 19.9. Koperta (opakowanie) zawierająca ofertę powinna być zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem, bez uszkodzeń, co gwarantuje zachowanie poufności jej treści do czasu otwarcia. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania powyższego sposobu opakowania i opisu kopert tj. np.: rozerwanie koperty w czasie drogi do Zamawiającego, nieskuteczne doręczenie z powodu złego opisu. 19.10. Zamawiający wymaga, aby wszystkie kartki oferty były ponumerowane i parafowane. 19.11. Zaleca się, aby oferta była zszyta/spięta w sposób uniemożliwiający wypadnięcie jakiegokolwiek z dokumentów składających się na ofertę. 19.12. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów, art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 roku, poz. 1233), wówczas informacje te muszą być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Opakowanie to musi być wyraźnie oznaczone hasłem ,,Tajemnice przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania". Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z SWZ wyodrębnienie (lub jego brak) informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa przez Wykonawcę. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta może zostać ujawniona na wniosek każdej zainteresowanej osoby. 19.13. Zawartość oferty: 20. 1)wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ, 2)wykaz zrealizowanych zamówień - załącznik nr 2 do SWZ, 3)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SWZ, 4)podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 12.12 SWZ 5)ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o której mowa w pkt. 12.5 SWZ, 6)pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 7)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), WYCOFANIE, ZMIANA, ZWROT OFERTY 20.1. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej Oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu składania Ofert. 20.2. Zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia muszą być złożone w miejscu i według takich samych zasad, jak składana jest Oferta. Odpowiednio opisane koperty (paczki) zawierające zmiany, muszą być dodatkowo podpisane ,,ZMIANA". W przypadku złożenia kilku ,,ZMIAN" kopertę (paczkę) każdej ,,ZMIANY" należy dodatkowo opatrzyć napisem ,,zmiana nr...". 20.3. Koperty (paczki) oznaczone ,,ZMIANA" zostaną otwarte przy otwieraniu Oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do Oferty. 20.4. Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania Ofert, wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, podpisanego przez Wykonawcę lub pełnomocnika Wykonawcy. 20.5. Wycofanie Oferty należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu Oferty. Odpowiednio opisaną kopertę (paczkę) zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem ,,WYCOFANIE". 20.6. Oferty wycofane nie zostaną otwarte. 20.7. Zamawiający zwraca Ofertę złożoną po terminie po uprzednim, niezwłocznym, zawiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie, bez otwierania. 21.5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 21.6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz cenę ofertową, podane w formularzu oferty. 22. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKICH WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY NALEŻY DOPEŁNIĆ PO 22.1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunku udziału w postępowaniu, a którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym SWZ i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SWZ kryteria oceny. 22.2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty i jednocześnie zamieści informację na stronie internetowej oraz w miejscu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, o: 1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy (lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności pozostałych wykonawców (lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną poszczególnym ofertom w zakresie każdego kryterium oceny ofert jak i łączną punktację dla każdej z ofert, 2. wykonawcach, którzy zostali wykluczeni, 3. wykonawcach, których oferty zostały odrzucone i powodach odrzucenia ofert, 4. unieważnieniu postępowania 22.3. Niedopełnienie wskazanych formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 22.4. Wszelkie istotne dla stron postanowienia, w tym dopuszczalne zmiany umowy, zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 24. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY Wzór umowy stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego SWZ. 25. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ Zamawiający informuje, że postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605,1720), a zatem nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie. 26. WALUTA W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA Rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia będą prowadzone w PLN. 27. INFORMACJE DODATKOWE W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji zastosowanie mają przepisy Regulaminu. Uwagi: TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Termin, w którym Wykonawca będzie związany złożoną ofertą wynosi 45 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Partyzancka 27, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy KRS, legitymującym się numerem KRS 0000039816 oraz numerem NIP 622-010-58-04 i REGON 250521343, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 51.186.750,00 złotych; nr tel.: 62 738 77 12, e-mail: biuro@wodkan.com.pl ? WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. wyznaczyło Inspektora Danych Osobowych. Z inspektorem można kontaktować się poprzez e-mail: daneosobowe@wodkan.com.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na usługę pn. ,,Odtworzenie nawierzchni asfaltowej po pracach wykonywanych przez WODKAN S.A." W niektórych sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane osobowe osobom trzecim, jeśli będzie to konieczne do dochodzenia praw i obowiązków wynikających z umowy lub obowiązujących przepisów prawa; ? Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego tj. pracownikom i współpracownikom Zamawiającego, którzy muszą mieć dostęp do danych aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym Zamawiający zleci to zadanie, innym odbiorcom danych np. kurierom (lub placówkom pocztowym), kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy prawa do otrzymania przedmiotowych danych; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres wykonywania przez Zamawiającego ciążących na nim obowiązków prawnych, w którym przepisy prawa nakazują Zamawiającemu przechowywać dane osobowe, w którym Zamawiający może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa oraz ustalenia, obrony, dochodzenia roszczeń i wierzytelności przez Zamawiającego; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych pochodzących bezpośrednio od Pani/Pana dotyczących: imienia i nazwiska, miejsca zamieszkania, numeru PESEL jest wymogiem umownym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa - tj. ich niepodanie uniemożliwia udział w w/w postępowaniu; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: ? prawo do usunięcia danych osobowych, o ile zostały spełnione przesłanki wskazane w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. ZAŁĄCZNIKI formularz ofertowy, wykaz zrealizowanych zamówień, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wzór umowy. Kontakt: Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami, ze strony Zamawiającego, jest: Dział TTI, tel. 62 738 77 06 oraz Dział TS, tel. 62 738 77 25, adres e-mail: biuro@wodkan.com.pl, w godz. pomiędzy 7:00 a 15:00, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni wolnych od pracy i dni ustawowo wolnych od pracy (dni świątecznych). |
© eurobudowa.pl 2004-2025