śląskie (Tychy)
małopolskie (Myślenice)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
dolnośląskie (Świdnica)
małopolskie (Kraków)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa obsługi technicznej wentylacji, klimatyzacji, ogrzewania i automatyki w obiektach |
Data zamieszczenia: | 2025-01-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia al. Zwycięstwa 81-451 Gdynia powiat: Gdynia przetargi@ppnt.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdynia |
Wadium: | 10000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zamówienie w trybie podstawowym na usługę obsługi technicznej wentylacji, klimatyzacji, ogrzewania i automatyki w obiektach PPNT Gdynia Krótki opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna wentylacji, klimatyzacji, ogrzewania i automatyki w obiektach PPNT Gdynia przy Al. Zwycięstwa 96/98, to jest w budynku nr I - Biurowym i Administracyjnym, budynku nr II - Hali Łukowej, budynku nr III - Wystawienniczo-Konferencyjnym, budynku nr IV - Biurowo-Laboratoryjnym. CPV: 50712000-9, 50730000-1,50720000-8 Dokument nr: 2025/BZP 00052448, DO.2800.1.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-30 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e32b063-4255-4923-b237-5a0c2bd7b8fb 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z treścią art. 13 RODO Zamawiający informuje, że Administratorem Pani/a danych osobowych jest Pomorski Park Naukowo Technologiczny Gdynia, Jednostka Budżetowa Gminy Gdyni Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, NIP 5862138302, e-mail: biuro@ppnt.pl, tel. 58 880 81 50. 2. Pozyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem u udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym nr DO.2800.1.2025. 3. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy, jej rozliczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń z niej wynikających przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, jej rozliczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń z niej wynikających, z zastrzeżeniem że na wniosek odpowiednich Instytucji odpowiadających za prawidłowość wydatkowania środków publicznych, okres ten może ulec przedłużeniu. 4. Kontakt z powołanym u Zamawiającego Inspektorem Danych Osobowych możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@ppnt.pl lub telefoniczne 58 880 81 50. 5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp, osoby lub podmioty, którym Administrator udzieli informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 2176), organy kontrolne. 6. Zasada jawności, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 18 ust. 3-6 uPzp, stosuje się odpowiednio. 7. Obowiązek podania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów uPzp. 8. W odniesieniu do przedmiotowych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy, nie przysługuje: 1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, 3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-30 08:30 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DO.2800.1.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna wentylacji, klimatyzacji, ogrzewania i automatyki w obiektach PPNT Gdynia przy al. Zwycięstwa 96/98, to jest w budynku nr I - Biurowym i Administracyjnym, budynku nr II - Hali Łukowej, budynku nr III - Wystawienniczo-Konferencyjnym, budynku nr IV - Biurowo-Laboratoryjnym. 4.2.6.) Główny kod CPV: 50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się jedynie kryterium ceny o wadze 100%. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 pkt 2 i 4 uPzp dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej; spełnieniem powyższego warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi polegające na obsłudze technicznej obejmującej przeglądy instalacji wentylacji i klimatyzacji nieruchomości, o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto rocznie i czasie trwania nie krótszym niż 12 kolejnych miesięcy. Zamawiający utożsamia pojęcie usługi z pojęciem umowy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 8 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wśród usług, potwierdzonych dowodami, muszą się znaleźć usługi na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 10.1.2.1.; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 10000,00 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wymienione w pkt 11.1.1. składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, podmiot (lider) składając ofertę zaznacza chekbox zy polu oznaczonym ,,Wykonawcy występujący wspólnie", a następnie wypełnia dane dotyczące pozostałych podmiotów. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp składa każdy z Wykonawców. 4. Jeżeli Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia (tzn. jedną ofertę złożą dwa lub więcej podmioty/ów) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) dostarczą Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia określonych w pkt 10.1.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum). Zamawiający dopuszcza sumowanie przez Wykonawcę, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu doświadczenia, doświadczeń w zakresie opisanym powyżej różnych podmiotów, pod warunkiem, że wskazane podmioty będą realizować usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wraz z ofertą, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - np. według wzoru, które stanowi załącznik nr 3 do SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadkach określonych w uPzp oraz w wskazanych poniżej, w następującym zakresie: 1) przedmiotu umowy, pod warunkiem, że będą one korzystne np. finansowo, dla Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności; 2) odstąpienia od realizacji części usługi i związanej z tym zmiany wynagrodzenia za pełnienie obsługi technicznej przy czym łączna wartość zmian nie będzie większa niż 20% wartości umowy; 3) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 4) zmiany podwykonawcy usługi na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jak podwykonawca pierwotny; 5) zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT; 6) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa; 7) zmiana terminów pośrednich wskazanych w harmonogramie, niepowodująca zmiany ostatecznego terminu realizacji umowy, jeżeli jest to uzasadnione ze względu na okoliczności niewynikające z winy Wykonawcy; 8) zmiana sposobu lub terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy; 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się jedynie kryterium ceny o wadze 100%. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-02-28 |
© eurobudowa.pl 2004-2025