Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
888z dziś
6238z ostatnich 7 dni
22705z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługa obsługi technicznej wentylacji, klimatyzacji, ogrzewania i automatyki w obiektach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa obsługi technicznej wentylacji, klimatyzacji, ogrzewania i automatyki w obiektach

Data zamieszczenia: 2025-01-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
al. Zwycięstwa
81-451 Gdynia
powiat: Gdynia
przetargi@ppnt.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia
Wadium: 10000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamówienie w trybie podstawowym na usługę obsługi technicznej wentylacji, klimatyzacji, ogrzewania i automatyki w obiektach PPNT Gdynia
Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna wentylacji, klimatyzacji, ogrzewania i automatyki w obiektach PPNT Gdynia przy Al. Zwycięstwa 96/98, to jest w budynku nr I - Biurowym i Administracyjnym, budynku nr II - Hali Łukowej, budynku nr III - Wystawienniczo-Konferencyjnym, budynku nr IV - Biurowo-Laboratoryjnym.

CPV: 50712000-9, 50730000-1,50720000-8

Dokument nr: 2025/BZP 00052448, DO.2800.1.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-30 09:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e32b063-4255-4923-b237-5a0c2bd7b8fb
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z treścią art. 13 RODO Zamawiający informuje, że Administratorem Pani/a
danych osobowych jest Pomorski Park Naukowo Technologiczny Gdynia, Jednostka Budżetowa Gminy Gdyni Al. Zwycięstwa 96/98,
81-451 Gdynia, NIP 5862138302, e-mail: biuro@ppnt.pl, tel. 58 880 81 50.
2. Pozyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem u udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym nr DO.2800.1.2025.
3. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy, jej rozliczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń z niej wynikających
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały
czas trwania umowy, jej rozliczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń z niej wynikających, z zastrzeżeniem że na wniosek
odpowiednich Instytucji odpowiadających za prawidłowość wydatkowania środków publicznych, okres ten może ulec przedłużeniu.
4. Kontakt z powołanym u Zamawiającego Inspektorem Danych Osobowych możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej:
biuro@ppnt.pl lub telefoniczne 58 880 81 50.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 uPzp, osoby lub podmioty, którym Administrator udzieli informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia6 września
2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 2176), organy kontrolne.
6. Zasada jawności, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO
zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa
w art. 18 ust. 3-6 uPzp, stosuje się odpowiednio.
7. Obowiązek podania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów uPzp.
8. W odniesieniu do przedmiotowych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do
art.22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy, nie przysługuje:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-30 08:30
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DO.2800.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna wentylacji, klimatyzacji, ogrzewania i automatyki w obiektach PPNT Gdynia przy al. Zwycięstwa 96/98, to jest w budynku nr I - Biurowym i Administracyjnym, budynku nr II - Hali Łukowej, budynku nr III - Wystawienniczo-Konferencyjnym, budynku nr IV - Biurowo-Laboratoryjnym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się jedynie kryterium ceny o wadze 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 pkt 2 i 4 uPzp dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej; spełnieniem powyższego warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich czterech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi polegające na obsłudze technicznej obejmującej przeglądy instalacji wentylacji i klimatyzacji nieruchomości, o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto rocznie i czasie trwania nie krótszym niż 12 kolejnych miesięcy. Zamawiający utożsamia pojęcie usługi z pojęciem umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 8 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich
3 miesięcy. Wśród usług, potwierdzonych dowodami, muszą się znaleźć usługi na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt 10.1.2.1.;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
10000,00
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wymienione w pkt 11.1.1. składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, podmiot (lider) składając ofertę zaznacza chekbox zy polu oznaczonym ,,Wykonawcy występujący wspólnie", a następnie wypełnia dane dotyczące pozostałych podmiotów.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp składa każdy z Wykonawców.
4. Jeżeli Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia (tzn. jedną ofertę złożą dwa lub więcej
podmioty/ów) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty
jako najkorzystniejszej) dostarczą Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia określonych w pkt 10.1.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum). Zamawiający dopuszcza sumowanie przez Wykonawcę, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu doświadczenia, doświadczeń w zakresie opisanym powyżej różnych podmiotów, pod warunkiem, że wskazane podmioty będą realizować usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wraz z ofertą, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - np. według wzoru, które stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadkach określonych w uPzp oraz w wskazanych poniżej, w następującym zakresie:
1) przedmiotu umowy, pod warunkiem, że będą one korzystne np. finansowo, dla Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności;
2) odstąpienia od realizacji części usługi i związanej z tym zmiany wynagrodzenia za pełnienie obsługi technicznej przy czym łączna wartość zmian nie będzie większa niż 20% wartości umowy;
3) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
4) zmiany podwykonawcy usługi na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jak podwykonawca pierwotny;
5) zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT;
6) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa;
7) zmiana terminów pośrednich wskazanych w harmonogramie, niepowodująca zmiany ostatecznego terminu realizacji umowy, jeżeli jest to uzasadnione ze względu na okoliczności niewynikające z winy Wykonawcy;
8) zmiana sposobu lub terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy,
a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia
w większej kwocie Wykonawcy;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się jedynie kryterium ceny o wadze 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-02-28

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.