Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5717z ostatnich 7 dni
23573z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia

Data zamieszczenia: 2025-01-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: ARTE Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna
Nowobielawska 5
58-260 Bielawa
powiat: dzierżoniowski
790649572
dpilecka@arte.bielawa.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/212212
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bielawa
Wadium: ---
Nr telefonu: 790649572
Termin składania ofert: 2025-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE 1/M5/ARTE/2025
Powstaje w kontekście projektu
FEDS.09.01-IP.02-0042/23 - Motyle z Dolnego Śląska - na swoim. Subregionalny system pomocy dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym na obszarze TPST, w szczególności w związku z zagrożeniem lub doświadczeniem bezdomności.

Część 1
ZAPYTANIE OFERTOWE 1/M5/ARTE/2025

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia, zgodnie ze specyfikacją wskazaną w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w ust. 2 pkt. 7, w 9 mieszkaniach wspomaganych zlokalizowanych w Bielawie, Ul. Brzeżna 32.
Prace realizowane w ramach zadania: tworzenie nowych mieszkań wspomaganych.
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia zobligowany jest do zakupienia i dostarczenia mebli oraz wyposażenia do mieszkań wspomaganych zlokalizowanych w budynku przy Ul. Brzeżnej 32 w Bielawie oraz do:
1) dokonania rozładunku mebli/wyposażenia i wniesienia ich do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń,
2) montażu, ustawienia i wypoziomowania mebli,
3) wykonania podłączenia zlewów do przyłączy kanalizacyjnych oraz montażu baterii zlewowych i ich podłączenia do instalacji wodnej (9 szt.),
4) podłączenia punktów świetlnych (27 szt.),
5) utylizacji, zgodnie z obowiązującymi normami, wszelkich kartonów, opakowań foliowych/ styropianowych itp. pozostałych po zakończeniu prac.
2. Dostarczone Zamawiającemu meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
3. Wyposażane mieszkania rozmieszczone są na: parterze - 3 mieszkania oraz na I piętrze - 6 mieszkań. W budynku nie ma windy towarowej.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał obowiązujące przepisami prawa wymogi i normy, został dopuszczony do obrotu handlowego i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty stwierdzające dopuszczenie do stosowania/użytkowania na terenie Polski.
POZOSTAŁE SZCZEGÓŁY ZOSTAŁY OPISANE W ZAPYTANIU OFERTOWYM.
Okres gwarancji
minimum 24 m-ce

CPV: 31520000-7, 39000000-2, 39100000-3, 39140000-5, 39141000-2, 39150000-8, 39200000-4, 39510000-0

Dokument nr: 2025-68228-212212, 1/M5/ARTE/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-30

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
dzierżoniowski
Gmina
Bielawa
Miejscowość
Bielawa

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy
w zakresie:
- terminu realizacji zamówienia.
Wskazane powyżej istotne zmiany postanowień umowy zostaną wprowadzone do umowy pod warunkiem wystąpienia w toku realizacji projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian, w celu należytej realizacji projektu. Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy.
Warunkami uzasadniającymi wprowadzenie zmian do umowy mogą być m.in.:
a) zalecenia Instytucji Pośredniczącej lub Instytucji Zarządzającej dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia,
b) konieczność zmiany terminu realizacji umowy wynikająca z potrzeby projektu.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędne doświadczenie;
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Wykonawca udokumentuje doświadczenie obejmujące wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na zakupie i/lub dostawie mebli i/lub wyposażenia tożsamego z tym objętym niniejszym zamówieniem; Lista wykonanych przez Wykonawcę usług stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć dokumenty potwierdzające wykonania ww. usług, np.: referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty potwierdzające powyższe - weryfikacja na podstawie załącznika nr 3 do niniejszego zapytania oraz złożonych dokumentów.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym i innymi zasobami niezbędnymi do wykonania zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Wykonawca oświadczy, iż dysponuje potencjałem technicznym i innymi zasobami niezbędnymi do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - weryfikacja na podstawie oświadczenia w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo w rozumieniu Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021 - 2027;
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Wykonawca oświadczy, iż nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z Wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia - weryfikacja na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100). Wykonawca winien posiadać ważną polisę ubezpieczeniowa/dokument ubezpieczenia przez cały okres realizacji zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego oraz dowód opłaconej polisy ubezpieczeniowej/ dokumentu ubezpieczenia (wymóg opłacenia polisy ubezpieczeniowej/ dokumentu ubezpieczenia powinien być wypełniony na dzień składania oferty) - weryfikacja na podstawie złożonych dokumentów.
- oświadczą, że osoby, które będą wykonywały czynności wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisami części III ust 4 pkt 1, będą zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę;
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Wykonawca oświadczy, iż osoby, które będą wykonywały czynności wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia będą zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę - weryfikacja na podstawie oświadczenia w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
- złożą zaświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS i Urzędu Skarbowego;
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Wykonawca wraz z ofertą złoży stosowne zaświadczenia potwierdzające niezaleganie wobec ZUS i US - weryfikacja na podstawie złożonych dokumentów.
- nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie - weryfikacja
na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszego zapytania
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wykaz dokumentów i oświadczeń, które składają się na kompletną ofertę:
1) załącznik nr 1 - Formularz oferty wykonania zamówienia,
2) załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych,
3) załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy - Doświadczenie,
4) załącznik nr 4 - Wzór umowy zlecenie,
5) załącznik nr 5 - Klauzula informacyjna - Zamawiający,
6) załącznik nr 6 - Klauzula informacyjna - Instytucja Pośrednicząca,
7) załącznik nr 7 - Oświadczenie o braku powiązań z osobami prawnymi, podmiotami lub organami z siedzibą w Federacji Rosyjskiej oraz o niepodleganiu wykluczeniu z wykonania zamówienia w wyniku nałożenia sankcji,
8) Załącznik nr 8 - Kosztorys,
9) zaświadczenia potwierdzające niezaleganie wobec ZUS i US (zgodnie z ustępem 7),
10) dokumenty poświadczające posiadane doświadczenie (zgodnie z ustępem 2),
11) dokumenty dot. posiadanego ubezpieczenia i jego opłacenia (zgodnie z ustępem 4).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-21
Data ostatniej zmiany
2025-01-21 16:25:09

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
KRYTERIUM 1 - CENA - 60% (maksymalnie 60 punktów)
C = (CMIN : C0) x 60
CMIN-najniższa cena
C0- cena wskazana w ofercie
Szczegóły KRYTERIÓW OCENY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI znajduje się w zapytaniu ofertowym
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium 2 - OKRES RĘKOJMI ZA WADY- 30% (maksymalnie 30 punktów)
R = (RN : RMAX) x 30
RN-okres wskazany w ofercie
RMAX-najdłuższy okres wskazany w ofertach
Szczegóły KRYTERIÓW OCENY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI znajduje się w zapytaniu ofertowym
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium 3-TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI - 10% (maksymalnie 10 punktów)
? do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia-10pkt,
? do 10 dni kal. od dnia zgłoszenia-5pkt,
? do 14 dni kal. od dnia zgł-0pkt.
Szczegóły KRYTERIÓW OCENY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI znajduje się w zapytaniu ofertowym

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Dorota Pilecka
tel.: 790649572
e-mail: dpilecka@arte.bielawa.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.