lubelskie (Lublin)
małopolskie (Wadowice)
łódzkie (Strzelce)
śląskie (Pszczyna)
łódzkie (Zapolice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zamówienie na roboty budowlane polegające na przebudowie części budynku internatu szkolnego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
POWIAT NOWOSĄDECKI Jagiellońska 33 33-300 Nowy Sącz powiat: Nowy Sącz (+48) 18 41 41 600, faks (+48) 18 41 41 700 powiat@nowosadecki.pl https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1048075 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Nowy Sącz |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | (+48) 18 41 41 600, |
Termin składania ofert: | 2025-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zamówienie na roboty budowlane polegające na przebudowie części budynku internatu szkolnego zlokalizowanego w Nawojowej przy Ul. Podkamienne 8 na potrzeby utworzenia Ośrodka Interwencji (...) Krótki opis przedmiotu zamówienia Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.21 Wsparcie usług społecznych w regionie, typ projektu E. Usługi w zakresie interwencji kryzysowej. 1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje w szczególności: a) rozbiórkę istniejącego wolnostojącego komina zewnętrznego, b) rozbiórkę i zasypanie istniejących szachtów i zsypu zewnętrznego, c) rozbiórkę istniejących ścian wewnętrznych oraz posadzki cementowej na poziomie parteru, d) demontaż istniejących i wykonanie nowych instalacji elektrycznych i sanitarnych, e) wykonanie instalacji teletechnicznych, f) wykonanie stropu międzykondygnacyjnego, g) wykonanie nowych ścian działowych, h) demontaż istniejącej i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, i) montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, j) usunięcie istniejących i wykonanie nowych tynków wewnętrznych i zewnętrznych, k) wykonanie okładzin ścian i podłóg z płytek gresowych i ceramicznych, l) wykonanie okładzin podłóg z wykładzin PCV, m) wykonanie docieplenia stropodachu, n) wykonanie schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, o) wykonanie zadaszenia nad wejściem głównym, p) wykonanie opomiarowania zużycia energii elektrycznej, c.o. oraz wody użytkowej, q) wykonanie chodnika z kostki brukowej, r) wykonanie placu rekreacyjnego, s) wykonanie ogrodzenia panelowego placu rekreacyjnego. Przedmiot zamówienia obejmuje również: o obsługę geodezyjną, o uruchomienie wykonanych instalacji, o przeszkolenie użytkownika, o uzyskanie wszystkich zezwoleń i decyzji wymaganych przepisami prawa budowlanego umożliwiających zamawiającemu uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie przedmiotowego obiektu. 2. Miejsce i sposób realizacji robót budowlanych: a) Miejsce realizacji robót budowlanych: Budynek oraz teren internatu szkolnego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej zlokalizowany przy Ul. Podkamienne 8, 33-335 Nawojowa (działka ewid. nr 157/51, obr. Nawojowa, jednostka ewid. Nawojowa, gm. Nawojowa, powiat nowosądecki, województwo małopolskie). Teren działki oraz budynek, w którym prowadzone będą roboty budowlane są użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej. Działalność statutowa placówki nie zostanie zawieszona na czas realizacji zamówienia wskazany w pkt IV ppkt 2 SWZ. W części budynku internatu objętej przebudową Użytkownik nie prowadzi żadnej działalności. b) Sposób realizacji robót budowlanych: o wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie tych robót; o wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca wykonywanych prac i zabezpieczenia go przed dostępem osób nieuprawnionych; o wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bieżącego utrzymania czystości w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych prac; o wykonawca zobowiązany jest do wywożenia na bieżąco gruzu i materiałów zbędnych; o prace powinny być prowadzone w prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z Zamawiającym i Dyrektorem placówki oświatowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (dalej ,,SWZ") oraz w dokumentacji projektowej /zwanej również ,,dokumentacją techniczną"/. 4. Zakres rzeczowy robót budowlanych został szczegółowo określony za pomocą dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ, na którą składają się: 1) wielobranżowy projekt budowany, w tym: a) projekty budowlane branżowe: o Projekt zagospodarowania działki - branże: architektoniczna, elektryczna, sanitarna, autorzy opracowania: mgr inż. arch. Paweł Michalik (branża architektoniczna), mgr inż. Piotr Pawlak (branża elektryczna), mgr inż. Katarzyna Majcher (branża sanitarna), data opracowania: wrzesień 2024 r.; b) projekty techniczne branżowe, w tym: o Projekt techniczny konstrukcji wraz z ekspertyzą techniczną, autor opracowania: mgr inż. Piotr Kubacki, data opracowania: wrzesień 2024 r.; o Projekt techniczny w branży architektonicznej, autor opracowania: mgr inż. arch. Paweł Michalik, data opracowania: wrzesień 2024 r.; o Projekt techniczny w branży sanitarnej, autor opracowania: mgr inż. Katarzyna Majcher, data opracowania: sierpień 2024 r.; o Projekt techniczny w branży elektrycznej, autor opracowania: mgr inż. Piotr Pawlak, data opracowania: wrzesień 2024 r.; c) opinie, uzgodnienia, pozwolenia, w tym: o Decyzja Starosty Nowosądeckiego nr 1446/2024 z dnia 06.11.2024 r., znak: BUD.6740.1661.2024, dotycząca zatwierdzenia projektu architektoniczno - budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę, o Uzgodnienie z Powiatowym Zarządem Dróg w Nowym Sączu z dnia 22.10.2024 r., znak: PZD-ZPN.442.97.224.DK w zakresie zmiany zagospodarowania działki ewid. nr 157/51 w obrębie ewid. Nawojowa przylegającej do drogi powiatowej nr 1528K Nawojowa - Żeleźnikowa Wielka - Łazy Biegonickie; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, w tym: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża architektoniczna i konstrukcyjna, autor opracowania: mgr inż. arch. Paweł Michalik, data opracowania: wrzesień 2024 r.; b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża sanitarna, autor opracowania: mgr inż. Paweł Majcher, data opracowania: sierpień 2024 r.; c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża elektryczna, data opracowania: wrzesień 2024 r.; 3) przedmiary robót, w tym: a) Przedmiar robót - branża budowlana, osoba sporządzająca: inż. Witold Prusak, data opracowania: 05.08.2024 r.; b) Przedmiar robót - branża elektryczna, osoba sporządzająca: mgr inż. Piotr Pawlak, data opracowania: 12.09.2024 r.; c) Przedmiar robót - branża sanitarna, osoba sporządzająca: mgr inż. Paweł Majcher, data opracowania: sierpień 2024 r. UWAGA: 1) Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie inne zapisy dotyczące sposobu rozliczenia zawarte w dokumentacji projektowej należy traktować jako niewiążące. Ponadto Zamawiający zastrzega, że kwestie związane z odbiorami robót budowlanych oraz gwarancją jakości reguluje niniejsza umowa, a wszelkie zastosowane w tym zakresie w dokumentacji projektowej zapisy należy traktować jako niewiążące. 2) Przedmiary robót dla poszczególnych branż - z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia - stanowią jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiary jako podstawę wyceny oferty. 5. Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1 do SWZ. CPV: 45000000-7, 45111200-0,45111300-1,45223200-8,45261210-9,45310000-3,45311000-0,45312000-7,45314000-1,45316000-5 Dokument nr: 2025/BZP 00055623, ZP.272.1.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-06 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1048075 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1048075 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania komunikacji elektronicznej. a) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. b) Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana. c) Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest wyłącznie strona internetowa prowadzonego postępowania znajdująca się na Platformie zakupowej pod adresem https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1048075 o Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Uwaga: Forma elektroniczna jest opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym. o Wykonawca składa ofertę wraz z oświadczeniem i innymi wymaganymi załącznikami za pośrednictwem ,,Formularza składania oferty lub wniosku" dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania znajdującej się na Platformie zakupowej pod adresem https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1048075 Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone podczas składania oferty w osobnym miejscu przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa. Zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie /Dz. U z 2020 r. poz. 2452/ w przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji /tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1233/, wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Dodatkowo zamawiający zaleca aby objęte tajemnicą przedsiębiorstwa fragmenty dokumentów zamieszczonych w takim pliku zostały odpowiednio przez wykonawcę oznaczone. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wczytania do systemu za pośrednictwem ,,Formularza składania oferty lub wniosku" potwierdzonego komunikatem, że oferta została złożona. o Dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje składane/przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem formularza ,,Wyślij wiadomość" dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania znajdującej się na Platformie zakupowej pod adresem https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1048075 Za datę złożenia/przekazania dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do systemu za pośrednictwem formularza ,,Wyślij wiadomość" potwierdzonego komunikatem, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. d) Dostęp do postępowania jest możliwy przy użyciu linku do postępowania dostępnego na stronie internetowej zamawiającego www.bip.nowosadecki.pl lub bezpośrednio poprzez dedykowany profil Powiatu Nowosądeckiego: (...) Ciąg dalszy informacji znajduje się w sekcji IX ogłoszenia o zamówieniu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2 oraz Dz. Urz. UE L 74 z 4.03.2021, str. 35), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem danych osobowych jest Starosta Nowosądecki, Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, Ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, telefon (+48) 18 41 41 600, faks (+48) 18 41 41 700, e-mail: powiat@nowosadecki.pl; inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Tomasz Czerniec, Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, Ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, telefon (+48) 18 41 41 720, faks (+48) 18 41 41 700, e-mail: tczerniec@nowosadecki.pl*; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji nr ZP.272.1.2025 Zamówienie na roboty budowlane polegające na przebudowie części budynku internatu szkolnego zlokalizowanego w Nawojowej przy Ul. Podkamienne 8 na potrzeby utworzenia Ośrodka Interwencji Kryzysowej dla Powiatu Nowosądeckiego realizowane w ramach projektu pn. "Wsparcie w kryzysie - Ośrodek Interwencji Kryzysowej w Powiecie Nowosądeckim"; Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo żądania usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1048075 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-06 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez stronę internetową prowadzonego postępowania znajdującą się na Platformie zakupowej pod adresem https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1048075 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni Wymagania: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp, także w pkt VIII ppkt 7) lit. b) i c) oraz ppkt 8) SWZ. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 419/. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu: a) należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. Oddział Nowy Sącz 13 1020 2892 0000 5202 0935 1893 z zaznaczeniem, że dotyczy: ZP.272.1.2025 Zamówienie na roboty budowlane polegające na przebudowie części budynku internatu szkolnego zlokalizowanego w Nawojowej przy ul. Podkamienne 8 na potrzeby utworzenia Ośrodka Interwencji Kryzysowej dla Powiatu Nowosądeckiego realizowane w ramach projektu pn. "Wsparcie w kryzysie - Ośrodek Interwencji Kryzysowej w Powiecie Nowosądeckim". Za datę i godzinę wniesienia wadium uznaje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego; b) zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swój rachunek bankowy. 5) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej w pkt VIII ppkt 3) lit. b) - d) SWZ, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, wystawionego na Powiat Nowosądecki w postaci elektronicznej, opatrzony przez wystawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6) Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, także w pkt VIII ppkt 8) lit. c) SWZ. 7) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: a) upływu terminu związania ofertą; b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 8) Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) którego oferta została odrzucona; c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt VIII ppkt 8) SWZ, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp. 9) Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. (...) Ciąg dalszy informacji znajduję się w pkt VIII ppkt 10) SWZ SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.21 Wsparcie usług społecznych w regionie, typ projektu E. Usługi w zakresie interwencji kryzysowej. 1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje w szczególności: a) rozbiórkę istniejącego wolnostojącego komina zewnętrznego, b) rozbiórkę i zasypanie istniejących szachtów i zsypu zewnętrznego, c) rozbiórkę istniejących ścian wewnętrznych oraz posadzki cementowej na poziomie parteru, d) demontaż istniejących i wykonanie nowych instalacji elektrycznych i sanitarnych, e) wykonanie instalacji teletechnicznych, f) wykonanie stropu międzykondygnacyjnego, g) wykonanie nowych ścian działowych, h) demontaż istniejącej i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, i) montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, j) usunięcie istniejących i wykonanie nowych tynków wewnętrznych i zewnętrznych, k) wykonanie okładzin ścian i podłóg z płytek gresowych i ceramicznych, l) wykonanie okładzin podłóg z wykładzin PCV, m) wykonanie docieplenia stropodachu, n) wykonanie schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, o) wykonanie zadaszenia nad wejściem głównym, p) wykonanie opomiarowania zużycia energii elektrycznej, c.o. oraz wody użytkowej, q) wykonanie chodnika z kostki brukowej, r) wykonanie placu rekreacyjnego, s) wykonanie ogrodzenia panelowego placu rekreacyjnego. Przedmiot zamówienia obejmuje również: o obsługę geodezyjną, o uruchomienie wykonanych instalacji, o przeszkolenie użytkownika, o uzyskanie wszystkich zezwoleń i decyzji wymaganych przepisami prawa budowlanego umożliwiających zamawiającemu uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie przedmiotowego obiektu. 2. Miejsce i sposób realizacji robót budowlanych: a) Miejsce realizacji robót budowlanych: Budynek oraz teren internatu szkolnego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej zlokalizowany przy ul. Podkamienne 8, 33-335 Nawojowa (działka ewid. nr 157/51, obr. Nawojowa, jednostka ewid. Nawojowa, gm. Nawojowa, powiat nowosądecki, województwo małopolskie). Teren działki oraz budynek, w którym prowadzone będą roboty budowlane są użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem przez Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej. Działalność statutowa placówki nie zostanie zawieszona na czas realizacji zamówienia wskazany w pkt IV ppkt 2 SWZ. W części budynku internatu objętej przebudową Użytkownik nie prowadzi żadnej działalności. b) Sposób realizacji robót budowlanych: o wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie tych robót; o wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca wykonywanych prac i zabezpieczenia go przed dostępem osób nieuprawnionych; o wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bieżącego utrzymania czystości w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych prac; o wykonawca zobowiązany jest do wywożenia na bieżąco gruzu i materiałów zbędnych; o prace powinny być prowadzone w prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z Zamawiającym i Dyrektorem placówki oświatowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (dalej ,,SWZ") oraz w dokumentacji projektowej /zwanej również ,,dokumentacją techniczną"/. 4. Zakres rzeczowy robót budowlanych został szczegółowo określony za pomocą dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ, na którą składają się: 1) wielobranżowy projekt budowany, w tym: a) projekty budowlane branżowe: o Projekt zagospodarowania działki - branże: architektoniczna, elektryczna, sanitarna, autorzy opracowania: mgr inż. arch. Paweł Michalik (branża architektoniczna), mgr inż. Piotr Pawlak (branża elektryczna), mgr inż. Katarzyna Majcher (branża sanitarna), data opracowania: wrzesień 2024 r.; b) projekty techniczne branżowe, w tym: o Projekt techniczny konstrukcji wraz z ekspertyzą techniczną, autor opracowania: mgr inż. Piotr Kubacki, data opracowania: wrzesień 2024 r.; o Projekt techniczny w branży architektonicznej, autor opracowania: mgr inż. arch. Paweł Michalik, data opracowania: wrzesień 2024 r.; o Projekt techniczny w branży sanitarnej, autor opracowania: mgr inż. Katarzyna Majcher, data opracowania: sierpień 2024 r.; o Projekt techniczny w branży elektrycznej, autor opracowania: mgr inż. Piotr Pawlak, data opracowania: wrzesień 2024 r.; c) opinie, uzgodnienia, pozwolenia, w tym: o Decyzja Starosty Nowosądeckiego nr 1446/2024 z dnia 06.11.2024 r., znak: BUD.6740.1661.2024, dotycząca zatwierdzenia projektu architektoniczno - budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę, o Uzgodnienie z Powiatowym Zarządem Dróg w Nowym Sączu z dnia 22.10.2024 r., znak: PZD-ZPN.442.97.224.DK w zakresie zmiany zagospodarowania działki ewid. nr 157/51 w obrębie ewid. Nawojowa przylegającej do drogi powiatowej nr 1528K Nawojowa - Żeleźnikowa Wielka - Łazy Biegonickie; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, w tym: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża architektoniczna i konstrukcyjna, autor opracowania: mgr inż. arch. Paweł Michalik, data opracowania: wrzesień 2024 r.; b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża sanitarna, autor opracowania: mgr inż. Paweł Majcher, data opracowania: sierpień 2024 r.; c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża elektryczna, data opracowania: wrzesień 2024 r.; 3) przedmiary robót, w tym: a) Przedmiar robót - branża budowlana, osoba sporządzająca: inż. Witold Prusak, data opracowania: 05.08.2024 r.; b) Przedmiar robót - branża elektryczna, osoba sporządzająca: mgr inż. Piotr Pawlak, data opracowania: 12.09.2024 r.; c) Przedmiar robót - branża sanitarna, osoba sporządzająca: mgr inż. Paweł Majcher, data opracowania: sierpień 2024 r. UWAGA: 1) Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie inne zapisy dotyczące sposobu rozliczenia zawarte w dokumentacji projektowej należy traktować jako niewiążące. Ponadto Zamawiający zastrzega, że kwestie związane z odbiorami robót budowlanych oraz gwarancją jakości reguluje niniejsza umowa, a wszelkie zastosowane w tym zakresie w dokumentacji projektowej zapisy należy traktować jako niewiążące. 2) Przedmiary robót dla poszczególnych branż - z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia - stanowią jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiary jako podstawę wyceny oferty. 5. Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45223200-8 - Roboty konstrukcyjne 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 - Tynkowanie 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien 45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 - Roboty malarskie 45443000-4 - Roboty elewacyjne 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nieodrzucone oferty w oparciu o następujące kryteria: 1) Cena ofertowa brutto (Kc) 60% 2) Okres gwarancji jakości i rękojmi (Kgr) 40% Sposób oceny ofert: Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (Po) zostanie obliczona na podstawie wzoru: Po = PKc + PKgr gdzie: Po - całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę, PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Cena ofertowa brutto" PKgr - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Okres gwarancji jakości i rękojmi" 1) Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium Cena ofertowa brutto (PKc) zostanie obliczona wg następującej formuły: PKc = Cn/Cb x 60 gdzie: PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Cena ofertowa brutto" Cn - cena brutto najtańszej oferty (spośród wszystkich ofert nieodrzuconych) Cb - cena brutto oferty badanej 2) Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium Okres gwarancji jakości i rękojmi (PKgr) zostanie obliczona wg następującej formuły: PKgr = Grb/Grn x 40 gdzie: PKgr - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Okres gwarancji jakości i rękojmi" Grb - okres gwarancji jakości i rękojmi zaoferowany w badanej ofercie Grn - najdłuższy punktowany okres gwarancji jakości i rękojmi (spośród wszystkich ofert nieodrzuconych) Uwaga: o Okres gwarancji jakości i rękojmi wykonawca powinien podać dla pełnego zakresu robót. o Okres gwarancji jakości i rękojmi wykonawca powinien podać w ofercie w pełnych latach. W przypadku, jeżeli wykonawca poda okres gwarancji jakości i rękojmi w niepełnych latach, do oceny oferty zamawiający przyjmie krótszy okres gwarancji jakości i rękojmi wynikający z danego przedziału czasowego (np. jeżeli wykonawca poda w ofercie okres gwarancji jakości i rękojmi 5 lat i 8 miesięcy, zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje 5-letni okres gwarancji jakości i rękojmi). o Zaoferowanie przez wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 8 lat nie będzie dodatkowo punktowane (do wzoru oceny oferty w miejsce Grb i Grn przyjmuje się wówczas liczbę maksymalnie 8 lat). o Wykonawca otrzyma 0 punktów w przypadku zaoferowania minimalnego wymaganego (tj. 5-letniego) okresu gwarancji jakości i rękojmi. o Oferta wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji jakości i rękojmi krótszy niż 5 lat zostanie odrzucona jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. o W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi, zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje minimalny (tj. 5-letni) okres gwarancji jakości i rękojmi. o Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów gwarancji jakości i rękojmi (okresy gwarancji jakości i rękojmi muszą być tożsame). W przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Obliczenia punktów w obrębie każdego kryterium i łącznie zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematyczną zasadą zaokrąglania. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród złożonych (nieodrzuconych) ofert, obliczonych zgodnie z formułą, o której mowa w pkt XIII ppkt 4 SWZ. Jeżeli zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. (...) Ciąg dalszy informacji znajduje się w pkt XIII ppkt 4 SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny; b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny; c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny; d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował kierownikiem budowy posiadającym wymagane przez prawo uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. UWAGA: Zamawiający dopuszcza kwalifikacje równoważne do wyżej wymienionych, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zmianami). A. W odniesieniu do warunku wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. B. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu określony w pkt VI ppkt 2 lit. d) SWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wykonawcy łącznie. C. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH NA POTWIERDZENIE NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU a) Zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie należy sporządzić, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oświadczenie to należy przekazać zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert za pośrednictwem ,,Formularza składania oferty lub wniosku" dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania znajdującej się na Platformie zakupowej pod adresem https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1048075 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z tym oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Podmiot udostępniający zasoby składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 3a do SWZ. b) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia: nie dotyczy. Zamawiający nie wymaga w ogłoszeniu o zamówieniu i dokumentach zamówienia złożenia podmiotowych środków dowodowych. c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: o zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby, o sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, o czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy. (...). Pozostałe informacje w tym zakresie znajdują się w pkt VI ppkt 3 SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU a) Zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie należy sporządzić, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oświadczenie to należy przekazać zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert za pośrednictwem ,,Formularza składania oferty lub wniosku" dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania znajdującej się na Platformie zakupowej pod adresem https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1048075 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z tym oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Podmiot udostępniający zasoby składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 3a do SWZ. b) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia: nie dotyczy. Zamawiający nie wymaga w ogłoszeniu o zamówieniu i dokumentach zamówienia złożenia podmiotowych środków dowodowych. c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: o zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby, o sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, o czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy. (...). Pozostałe informacje w tym zakresie znajdują się w pkt VI ppkt 3 SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Składając ofertę wykonawca: a) składa wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, sporządzony, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony w pkt VII ppkt 1 SWZ, b) składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 3 do SWZ, sporządzone, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony w pkt VII ppkt 1 SWZ, c) jeżeli wykonawca polega na zdolności lub sytuacji pomiotów udostępniających zasoby składa: o oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 3a do SWZ, sporządzone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony w pkt VII ppkt 1 SWZ, o zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, sporządzone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony w pkt VII ppkt 1 SWZ, d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy, sporządzone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony w pkt VII ppkt 1 SWZ, e) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy jeśli umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów (patrz pkt IX ppkt 8 SWZ), sporządzone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony w pkt VII ppkt 1 SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp, także w pkt VIII ppkt 7) lit. b) i c) oraz ppkt 8) SWZ. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 419/. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu: a) należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. Oddział Nowy Sącz 13 1020 2892 0000 5202 0935 1893 z zaznaczeniem, że dotyczy: ZP.272.1.2025 Zamówienie na roboty budowlane polegające na przebudowie części budynku internatu szkolnego zlokalizowanego w Nawojowej przy ul. Podkamienne 8 na potrzeby utworzenia Ośrodka Interwencji Kryzysowej dla Powiatu Nowosądeckiego realizowane w ramach projektu pn. "Wsparcie w kryzysie - Ośrodek Interwencji Kryzysowej w Powiecie Nowosądeckim". Za datę i godzinę wniesienia wadium uznaje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego; b) zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swój rachunek bankowy. 5) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej w pkt VIII ppkt 3) lit. b) - d) SWZ, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, wystawionego na Powiat Nowosądecki w postaci elektronicznej, opatrzony przez wystawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6) Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, także w pkt VIII ppkt 8) lit. c) SWZ. 7) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: a) upływu terminu związania ofertą; b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 8) Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) którego oferta została odrzucona; c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt VIII ppkt 8) SWZ, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp. 9) Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. (...) Ciąg dalszy informacji znajduję się w pkt VIII ppkt 10) SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z tych wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w pkt VI ppkt 1 SWZ. W odniesieniu do warunku wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu określony w pkt VI ppkt 2 lit. d) SWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wykonawcy łącznie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Informacja ta została zawarta w § 24 projektu umowy (załącznik nr 2 do SWZ Projekt umowy) "1. Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian umowy w następującym zakresie i w następujących warunkach wprowadzenia tych zmian: a) termin wykonania zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy, może zostać przedłużony proporcjonalnie do okresu zaistniałego opóźnienia lub odpowiednio do konsekwencji zaistniałego opóźnienia w przypadku: o wystąpienia w trakcie prowadzenia prac zmiany założeń lub warunków realizacji zamówienia, niezależnej od Wykonawcy, o stwierdzenia innych uwarunkowań geologiczno- hydrologicznych od tych jakie zostały przyjęte w dokumentacji projektowej, o wystąpienia niekorzystnych, odpowiednio udokumentowanych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe zrealizowanie przedmiotu umowy, o wystąpienia okoliczności, mających znamiona działania siły wyższej, rozumianych jako spowodowane czynnikami zewnętrznymi, niemożliwymi do przewidzenia, o przedłużania się procedur uzyskania przez Wykonawcę decyzji administracyjnych, uzgodnień branżowych, opinii, za które to przedłużanie się Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, o zmian technologii, użytych materiałów i sprzętu wprowadzonych w czasie wykonywania zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego korzystnych, w sytuacjach niezawinionych przez Wykonawcę, o zmiany zakresu robót powierzonych podwykonawcom lub zmiany podwykonawców zaangażowanych za zgodą Zamawiającego - pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o zmian polegających na zatrudnieniu podwykonawców - w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, że wykona umowę osobiście, w zakresie zgodnym ze SWZ, o konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, o działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, o opóźnienia w przekazaniu terenu robót budowlanych lub w przekazaniu dokumentów, do przekazania których zgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający był zobowiązany, o wstrzymania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego, o zmiany Wykonawcy w sytuacji wystąpienia sukcesji uniwersalnej określonej przepisami obowiązującego prawa, o braku dostępu do miejsc, w których przewidziano prowadzenie prac z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, o zmian technologii wykonania elementów realizowanego przedmiotu zamówienia i/lub zmian rozwiązań projektowych (powodujących istotne opóźnienie prac), wymuszonych np. stanowiskiem jednostek uzgadniających, opiniujących i innymi ujawnionymi w toku prac okolicznościami, które mają wpływ na przyjęte założenia w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, a których nie można było przewidzieć na etapie opracowania opisu przedmiotu zamówienia i złożenia oferty, o konieczności przebudowy, przenoszenia niezaznaczonych w dokumentacji instalacji, o konieczności rozbiórki lub usunięcia niezaznaczonych w dokumentacji technicznej niewidocznych elementów, b) termin wykonania zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy, może zostać przedłużony o liczbę dni każdorazowo uzgodnioną z Zamawiającym w przypadku: o wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, o których mowa w § 10 ust. 1 lit. c, ust. 4, 5 i 6 niniejszej umowy, o wystąpienia potrzeby wykonania robót koniecznych, o których mowa w § 10 ust. 1 lit. b, ust. 3 i 6 niniejszej umowy, o wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej i/lub wykonania dodatkowego zakresu robót budowlanych z tym związanych; c) wynagrodzenie, o którym mowa w § 9 ust. 2 niniejszej umowy, może ulec zmianie w przypadku: o wystąpienia konieczności wykonania zgodnie § 10 ust. 1 lit. c, ust. 4, 5 i 6 niniejszej umowy robót zamiennych (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie)" (...) Pozostałe informacje w tym zakresie znajdują się w § 24 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nieodrzucone oferty w oparciu o następujące kryteria: 1) Cena ofertowa brutto (Kc) 60% 2) Okres gwarancji jakości i rękojmi (Kgr) 40% Sposób oceny ofert: Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (Po) zostanie obliczona na podstawie wzoru: Po = PKc + PKgr gdzie: Po - całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę, PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Cena ofertowa brutto" PKgr - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Okres gwarancji jakości i rękojmi" 1) Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium Cena ofertowa brutto (PKc) zostanie obliczona wg następującej formuły: PKc = Cn/Cb x 60 gdzie: PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Cena ofertowa brutto" Cn - cena brutto najtańszej oferty (spośród wszystkich ofert nieodrzuconych) Cb - cena brutto oferty badanej 2) Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium Okres gwarancji jakości i rękojmi (PKgr) zostanie obliczona wg następującej formuły: PKgr = Grb/Grn x 40 gdzie: PKgr - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium ,,Okres gwarancji jakości i rękojmi" Grb - okres gwarancji jakości i rękojmi zaoferowany w badanej ofercie Grn - najdłuższy punktowany okres gwarancji jakości i rękojmi (spośród wszystkich ofert nieodrzuconych) Uwaga: o Okres gwarancji jakości i rękojmi wykonawca powinien podać dla pełnego zakresu robót. o Okres gwarancji jakości i rękojmi wykonawca powinien podać w ofercie w pełnych latach. W przypadku, jeżeli wykonawca poda okres gwarancji jakości i rękojmi w niepełnych latach, do oceny oferty zamawiający przyjmie krótszy okres gwarancji jakości i rękojmi wynikający z danego przedziału czasowego (np. jeżeli wykonawca poda w ofercie okres gwarancji jakości i rękojmi 5 lat i 8 miesięcy, zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje 5-letni okres gwarancji jakości i rękojmi). o Zaoferowanie przez wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 8 lat nie będzie dodatkowo punktowane (do wzoru oceny oferty w miejsce Grb i Grn przyjmuje się wówczas liczbę maksymalnie 8 lat). o Wykonawca otrzyma 0 punktów w przypadku zaoferowania minimalnego wymaganego (tj. 5-letniego) okresu gwarancji jakości i rękojmi. o Oferta wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji jakości i rękojmi krótszy niż 5 lat zostanie odrzucona jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. o W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w ofercie okresu gwarancji jakości i rękojmi, zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje minimalny (tj. 5-letni) okres gwarancji jakości i rękojmi. o Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów gwarancji jakości i rękojmi (okresy gwarancji jakości i rękojmi muszą być tożsame). W przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Obliczenia punktów w obrębie każdego kryterium i łącznie zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematyczną zasadą zaokrąglania. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród złożonych (nieodrzuconych) ofert, obliczonych zgodnie z formułą, o której mowa w pkt XIII ppkt 4 SWZ. Jeżeli zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. (...) Ciąg dalszy informacji znajduje się w pkt XIII ppkt 4 SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-03-07 |
© eurobudowa.pl 2004-2025