małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Kęty)
świętokrzyskie (Ostrowiec Świętokrzyski)
świętokrzyskie (Ostrowiec Świętokrzyski)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzenie opinii biegłego do postępowania administracyjnego w sprawie przywrócenia stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom |
Data zamieszczenia: | 2025-01-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Poznań Oddział: Wydział Klimatu i Środowiska Plac Kolegiacki 17 61-841 Poznań powiat: Poznań https://platformazakupowa.pl/transakcja/1049938 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
KSr-IX.271.1.2025 Sporządzenie opinii biegłego do postępowania administracyjnego w sprawie przywrócenia stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom dla lokalizacji przy Ul. Zawady 43 w Poznaniu oraz w sprawie wykonania urządzeń zapobiegających szkodom na nieruchomości przy Ul. Bukowskiej 237 w Poznaniu Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 Cena - w sprawie przywrócenia stanu poprzedniego lub wykonania urzadzeń zapobiegających szkodom dla lokalizacji przy Ul. Zawady 43 w Pozaniu Proszę o podanie ceny całkowitej za wykonanie opinii w przypadku złożenia oferty na część a 1 usługa 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - 2 Cena - w sprawie wykonania urządzeń zapobiegających szkodom na nieruchomości przy Ul. Bukowskiej 237 w Poznaniu Proszę o podanie ceny całkowitej za wykonanie opinii w przypadku złożenia oferty na część b 1 usługa 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - Dokument nr: ID 1049938, KSr-IX.271.1.2025 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert - Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1049938 Składania 2025-01-29 12:20:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja Zapytanie ofertowe 1. Opis przedmiotu zamówienia: Sporządzenie opinii biegłego do postępowania administracyjnego: część a) w sprawie przywrócenia stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom dla lokalizacji przy ul. Zawady 43 w Poznaniu, część b) w sprawie wykonania urządzeń zapobiegających szkodom na nieruchomości przy ul. Bukowskiej 237 w Poznaniu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia na poszczególne części znajduje się w załącznikach do postępowania. 2. Termin realizacji zamówienia: część a) - sześć tygodni od dnia zawarcia umowy część b) - sześć tygodni od dnia zawarcia umowy 3. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej: Jednym kryterium najkorzystniejszej oferty jest cena, która musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy, narzuty, zysk oraz podatki (zł). 4. Warunki udziału w postępowaniu : 1) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą przewidzianą do realizacji zamówienia, tj. biegłym sądowym w dziedzinie melioracji wodnych, budownictwa wodnego, zagospodarowania wód opadowych. 2) Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch opinii w zakresie zagadnień związanych z naruszeniem art. 29 i 234 ustawy Prawo wodne. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu w pkt 1) i pkt 2) należy przedłożyć: 1) Informację na temat osoby przeznaczonej do realizacji przedmiotowego zamówienia, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz udokumentowanie kwalifikacji zawodowych (dyplomy, certyfikaty, decyzje lub inne). 2) Informacje na temat usługi wykonanej przez Wykonawcę, a w przypadku świadczenia powtarzającego się lub ciągłego również wykonywanego, w okresie pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się są wykonywane. Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 5. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski. 4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej. 5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe. 6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym. 7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty: a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia. c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku. d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23%. 6. Zasady płatności: Zamawiający zobowiązuje się w terminie do 21 dni od otrzymania faktury VAT zapłacić Wykonawcy przelewem należną kwotę na wskazany rachunek, Wykonawca oświadcza, że numer rachunku bankowego, na który mają być zapłacone należności umowne jest rachunkiem firmowym i wymienionym w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ustawy o VAT, tzw. biała lista. 7. Opis procedury: 1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 3 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona. 2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne. 3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę lub wezwać do uzupełnienia oferty w wyznaczonym terminie. 4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert. 5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny. 8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż: 1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań. 2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę. 5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora. 6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych; b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe; c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych - z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane; d) żądania usunięcia danych, gdy: o dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, o dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, o po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania; e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: o osoby te kwestionują prawidłowość danych, o przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, o Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, o osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu. 7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych. 9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora. 9.Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności. 11. Zapoznanie się z treścią opisu przedmiotu zamówienia Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią opisu przedmiotu zamówienia, którego postanowienia w pełni akceptuje. W przypadku pytań: o merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 4087. o związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto 2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 3 Termin realizacji zamówienia - sześć tygodni po podpisaniu umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Użytkownik Aleksandra Siwczyńska Organizacja Miasto Poznań Oddział: Wydział Klimatu i Środowiska Plac Kolegiacki 17 61-841 Poznań Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all Wiadomość do zamawiającego |
© eurobudowa.pl 2004-2025