Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5432z ostatnich 7 dni
21435z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU

Data zamieszczenia: 2025-01-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA POZEZDRZE
ul. 1 Maja la
11-610 Pozezdrze
powiat: węgorzewski
tel.: 87 555 92 50, tel. 87 555 92 62
ug@pozezdrze.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Pozezdrze
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 87 555 92 50,
Termin składania ofert: 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wójt Gminy Pozezdrze, w celu wyboru wykonawcy zaprasza do składania ofert na zamówienie publiczne pn.:
SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU W ROKU 2025
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.), w tym:
a) projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, o których mowa w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.) oraz załączników graficznych do w/w projektów;
b) projektów decyzji o warunkach zabudowy, o których mowa w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.) oraz załączników graficznych do w/w projektów.
c) projektów decyzji zmieniających decyzje określone w podpunktach a) i b), o których mowa w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.).
Zakres zlecanych prac obejmuje w szczególności:
a) analizę wniosków o wydanie decyzji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2024 r. póz. 1116) z pisemnym i graficznym opracowaniem wyników przeprowadzonej analizy;
b) analizę ewentualnych uwag, wniosków i zastrzeżeń stron postępowania, z wnioskami na piśmie;
c) zredagowanie treści projektów decyzji wraz z załącznikami opracowanych z uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. Nr 164, póz. 1589) i ewentualnych uwag stron postępowania.
Sporządzanie projektów decyzji, o których mowa w ust. 1 odbywa się na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.), przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów szczególnych.
Sposób opracowywania zleconych prac:
Projekty decyzji powinny być opracowywane w części tekstowej i graficznej w technice drukowanej oraz w wersji elektronicznej i przekazywane w jednym komplecie do Zamawiającego.
Informacje charakteryzujące przedmiot zamówienia:
Zamawiający prognozuje wykonanie w ramach niniejszego zamówienia nie więcej niż 300 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz zmian do decyzji (szacunkowa ilość decyzji o warunkach zabudowy - 270 szt., szacunkowa ilość decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego - 15 szt., szacunkowa ilość decyzji zmieniających - 15 szt.) Wskazana ilość jest ilością maksymalną, jednakże Zamawiający nie jest zobowiązany do jej pełnego wykorzystania.

Dokument nr: PP.271.1.2.2025.DT

Składanie ofert:
Ofertę w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ug@pozezdrze.pl.
Oferty należy składać w terminie do dnia 27 stycznia 2025 r. do godz. 10.00 za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ug@pozezdrze.pl.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 r.

Wymagania:
4. Opis wymagań (warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym,
b) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
c) są w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia,
d) posiadają zdolności techniczne lub zawodowe, warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie sporządził minimum 100 sztuk decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
e) Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.) na dowód czego składa oświadczenie, którego treść znajduje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 1).
Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkuje odrzuceniem oferty.
5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Dowodami na spełnienie warunków udziału w postępowaniu są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, potwierdzający spełnianie warunku opisanego przez Zamawiającego.
W przypadku usług, które były wykonane na rzecz Zamawiającego. Zamawiający nie wymaga przedstawienia referencji lub innych dokumentów, które stanowią dowody na spełnienie w/w warunku.
- wykaz usług (załącznik nr 2),
- oświadczenie, którego treść znajduje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 1).
- dokument potwierdzający uprawnienia zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2024 r., póz. 1130 ze zm.).
6. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
Przez najkorzystniejszą ofertę należy rozumieć ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans w następujących kryteriach:
a) cena (brutto) - waga kryterium 80 % (80 pkt),
b) termin wykonania - waga kryterium 20 % (20 pkt).
Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta w obu kryteriach oceny ofert wynosi 100 pkt.
Kryterium ceny ocenione zostanie na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym wg wzoru:
KC = -f^x80 Cob
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku)
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB - cena zaoferowana w ofercie badanej
Kryterium terminu wykonania ocenione zostanie na podstawie zadeklarowanego terminu wykonania w ofercie:
a) 16 dni - 5 pkt
b) 14 dni - 10 pkt
c) 12 dni - 15 pkt
d) 10 dni - 20 pkt
Ocena ofert przy zastosowaniu kryterium ,,termin wykonania", zostanie dokonana przez Zmawiającego na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest samodzielnie wpisać w ofercie, oferowany termin wykonania: 10, 12, 14, 16 dni. Zamawiający nie wyraża zgody na wskazanie innych terminów.
7. Opis sposobu obliczenia ceny:
Cenę oferty należy podać w wartości brutto.
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową.
Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną i jednoznaczną. Winna ona stanowić całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie obowiązków umownych w pełnym zakresie, obejmować łączną wycenę wszystkich elementów przedmiotu zamówienia, wskazanych w niniejszy zapytaniu ofertowym. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszelkie zobowiązania związane z realizacją przedmiotu zamówienia, oraz obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 361 ze zm.).
8. Termin związania ofertą:
30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Ofertą w formie elektronicznej jest oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferta elektroniczna winna być przygotowana tak jak oferta składana w formie pisemnej - skany podpisanych dokumentów należy przesłać na adres mailowy tj. ug@pozezdrze.pl W tytule maila powinna znaleźć się informacja o tym, że mail zawiera ofertę na niniejsze zapytanie ofertowe. Ofertę można złożyć na innym druku niż załączony do zapytania, pod warunkiem, że zawiera wszystkie elementy zawarte w załączonym wzorze ofert.
11. Istotne postanowienia umowy oraz formalności, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:
Istotne warunki wykonania zamówienia, określone zostaną w umowie z Wykonawcą stanowiącą załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
W przypadku złożenia oferty wspólnej (Konsorcjum) dostarczyć umowę regulującą współpracę Wykonawców.
12. Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego w każdym przypadku bez podawania przyczyny.
W niniejszym postępowaniu wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze.
Zgodnie z art. 7 ust. 1 i 8 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. IJ. z 2023 r. póz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3.

Kontakt:
13. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:
Dorota Tryk - zastępca kierownika Referatu Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska, tel. 87 555 92 62.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.