lubuskie (Zielona Góra)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU |
Data zamieszczenia: | 2025-01-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA POZEZDRZE ul. 1 Maja la 11-610 Pozezdrze powiat: węgorzewski tel.: 87 555 92 50, tel. 87 555 92 62 ug@pozezdrze.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Pozezdrze |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 87 555 92 50, |
Termin składania ofert: | 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wójt Gminy Pozezdrze, w celu wyboru wykonawcy zaprasza do składania ofert na zamówienie publiczne pn.: SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU W ROKU 2025 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.), w tym: a) projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, o których mowa w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.) oraz załączników graficznych do w/w projektów; b) projektów decyzji o warunkach zabudowy, o których mowa w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.) oraz załączników graficznych do w/w projektów. c) projektów decyzji zmieniających decyzje określone w podpunktach a) i b), o których mowa w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.). Zakres zlecanych prac obejmuje w szczególności: a) analizę wniosków o wydanie decyzji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2024 r. póz. 1116) z pisemnym i graficznym opracowaniem wyników przeprowadzonej analizy; b) analizę ewentualnych uwag, wniosków i zastrzeżeń stron postępowania, z wnioskami na piśmie; c) zredagowanie treści projektów decyzji wraz z załącznikami opracowanych z uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. Nr 164, póz. 1589) i ewentualnych uwag stron postępowania. Sporządzanie projektów decyzji, o których mowa w ust. 1 odbywa się na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.), przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów szczególnych. Sposób opracowywania zleconych prac: Projekty decyzji powinny być opracowywane w części tekstowej i graficznej w technice drukowanej oraz w wersji elektronicznej i przekazywane w jednym komplecie do Zamawiającego. Informacje charakteryzujące przedmiot zamówienia: Zamawiający prognozuje wykonanie w ramach niniejszego zamówienia nie więcej niż 300 szt. projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz zmian do decyzji (szacunkowa ilość decyzji o warunkach zabudowy - 270 szt., szacunkowa ilość decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego - 15 szt., szacunkowa ilość decyzji zmieniających - 15 szt.) Wskazana ilość jest ilością maksymalną, jednakże Zamawiający nie jest zobowiązany do jej pełnego wykorzystania. Dokument nr: PP.271.1.2.2025.DT Składanie ofert: Ofertę w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ug@pozezdrze.pl. Oferty należy składać w terminie do dnia 27 stycznia 2025 r. do godz. 10.00 za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ug@pozezdrze.pl. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 r. Wymagania: 4. Opis wymagań (warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, b) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, c) są w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, d) posiadają zdolności techniczne lub zawodowe, warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie sporządził minimum 100 sztuk decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu. e) Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.) na dowód czego składa oświadczenie, którego treść znajduje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 1). Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkuje odrzuceniem oferty. 5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowodami na spełnienie warunków udziału w postępowaniu są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, potwierdzający spełnianie warunku opisanego przez Zamawiającego. W przypadku usług, które były wykonane na rzecz Zamawiającego. Zamawiający nie wymaga przedstawienia referencji lub innych dokumentów, które stanowią dowody na spełnienie w/w warunku. - wykaz usług (załącznik nr 2), - oświadczenie, którego treść znajduje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 1). - dokument potwierdzający uprawnienia zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2024 r., póz. 1130 ze zm.). 6. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: Przez najkorzystniejszą ofertę należy rozumieć ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans w następujących kryteriach: a) cena (brutto) - waga kryterium 80 % (80 pkt), b) termin wykonania - waga kryterium 20 % (20 pkt). Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta w obu kryteriach oceny ofert wynosi 100 pkt. Kryterium ceny ocenione zostanie na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym wg wzoru: KC = -f^x80 Cob Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB - cena zaoferowana w ofercie badanej Kryterium terminu wykonania ocenione zostanie na podstawie zadeklarowanego terminu wykonania w ofercie: a) 16 dni - 5 pkt b) 14 dni - 10 pkt c) 12 dni - 15 pkt d) 10 dni - 20 pkt Ocena ofert przy zastosowaniu kryterium ,,termin wykonania", zostanie dokonana przez Zmawiającego na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest samodzielnie wpisać w ofercie, oferowany termin wykonania: 10, 12, 14, 16 dni. Zamawiający nie wyraża zgody na wskazanie innych terminów. 7. Opis sposobu obliczenia ceny: Cenę oferty należy podać w wartości brutto. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną i jednoznaczną. Winna ona stanowić całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie obowiązków umownych w pełnym zakresie, obejmować łączną wycenę wszystkich elementów przedmiotu zamówienia, wskazanych w niniejszy zapytaniu ofertowym. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszelkie zobowiązania związane z realizacją przedmiotu zamówienia, oraz obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 361 ze zm.). 8. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. Ofertą w formie elektronicznej jest oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferta elektroniczna winna być przygotowana tak jak oferta składana w formie pisemnej - skany podpisanych dokumentów należy przesłać na adres mailowy tj. ug@pozezdrze.pl W tytule maila powinna znaleźć się informacja o tym, że mail zawiera ofertę na niniejsze zapytanie ofertowe. Ofertę można złożyć na innym druku niż załączony do zapytania, pod warunkiem, że zawiera wszystkie elementy zawarte w załączonym wzorze ofert. 11. Istotne postanowienia umowy oraz formalności, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy: Istotne warunki wykonania zamówienia, określone zostaną w umowie z Wykonawcą stanowiącą załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku złożenia oferty wspólnej (Konsorcjum) dostarczyć umowę regulującą współpracę Wykonawców. 12. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego w każdym przypadku bez podawania przyczyny. W niniejszym postępowaniu wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze. Zgodnie z art. 7 ust. 1 i 8 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. IJ. z 2023 r. póz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3. Kontakt: 13. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są: Dorota Tryk - zastępca kierownika Referatu Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska, tel. 87 555 92 62. |
© eurobudowa.pl 2004-2025