mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Gołcza)
mazowieckie (Piaseczno)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wyposażenie budynku w system regałów ruchomych wraz z pracami towarzyszącymi |
Data zamieszczenia: | 2025-01-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie Basztowa 22 31-156 Kraków powiat: Kraków 12 39 21 338 zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 12 39 21 338 |
Termin składania ofert: | 2025-02-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wyposażenie budynku archiwum przy Ul. Orzeszkowej 7 w Krakowie w system regałów ruchomych wraz z pracami towarzyszącymi dla potrzeb Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie - Etap 1 Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie pierwszego etapu prac w budynku archiwum, zlokalizowanym przy Ul. Orzeszkowej 7 w Krakowie z uwzględnieniem zmiany części wyposażenia oraz wykonania niezbędnych prac towarzyszących. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, wykończeniowe, a także prace w zakresie wyposażenia w system regałów ruchomych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w załącznikach do swz: załącznik nr 1 do swz - projektowane postanowienia umowy, zał. nr 2 do swz - opis przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiar). Przedmiar ma charakter pomocniczy. CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45210000-2, 45212350-4, 45213150-9, 39150000-8, 45400000-1 Dokument nr: 2025/BZP 00058211, WL-IV.272.5.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-11 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45924107-9c9e-4006-9c07-e86d22b53779 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz wymagania techniczne dla Dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej, zostały określone w punkcie 3 swz. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45924107-9c9e-4006-9c07-e86d22b53779 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do podpisania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w punkcie 3 i 7 swz. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w pkt 23 swz. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-11 08:00 Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45924107-9c9e-4006-9c07-e86d22b53779 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WL-IV.272.5.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie pierwszego etapu prac w budynku archiwum, zlokalizowanym przy ul. Orzeszkowej 7 w Krakowie z uwzględnieniem zmiany części wyposażenia oraz wykonania niezbędnych prac towarzyszących. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, wykończeniowe, a także prace w zakresie wyposażenia w system regałów ruchomych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w załącznikach do swz: załącznik nr 1 do swz - projektowane postanowienia umowy, zał. nr 2 do swz - opis przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiar). Przedmiar ma charakter pomocniczy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy, zwanych dalej ,,zamówieniami uzupełniającymi": a) miejsce wykonania zamówień uzupełniających: budynek Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie, zlokalizowany przy ul. Orzeszkowej 7 w Krakowie. b) zakres zamówień uzupełniających: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. Będą one polegać w szczególności na pracach ogólnobudowlanych, robotach w zakresie instalacji elektrycznych (w zakresie oświetlenia), instalacji słaboprądowych (w zakresie SSP) oraz prac w zakresie wyposażenia kolejnej powierzchni magazynowej w ciągu pomieszczenia w system regałów, nawiązujących do objętych przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. realizacja prac budowlanych oraz wyposażenia jednego z magazynów w system regałów ruchomych. Dla podobnych prac Zamawiający dysponuje szczegółową dokumentacją projektową. c) przewidywana wartość zamówień uzupełniających: 284 444,94 zł netto, tj. 349 867,28 zł brutto. d) warunki, na jakich zostaną udzielone zamówienia uzupełniające: dysponowanie doświadczeniem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zdolność techniczna lub zawodowa), ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, sposób obliczania ceny, sposób rozliczenia wynagrodzenia i jego płatności, okres i zasady gwarancji i rękojmi - na warunkach analogicznych jak w umowie na zamówienie podstawowe - proporcjonalnie do wartości zamówienia uzupełniającego, e) przewidywane zamówienia uzupełniające polegające na powtórzeniu robót podobnych do zamówienia podstawowego, są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) dysponują/będą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym: a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 tj. z późn. zm.), wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. UWAGA! Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023, poz. 334 tj. z późn. zm.). Ilekroć Zamawiający wymaga osób z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, rozumie przez to osoby zrzeszone we właściwych izbach architektów lub inżynierów budownictwa i wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. O samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r., poz. 551 tj. z późn. zm.) oraz spełniające warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831). 2) posiadają doświadczenie w realizacji prac ogólnobudowlanych, w tym wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości brutto min. 200 000,00 zł, polegającą na przebudowie lub remoncie ,,czynnego" (,,w czynnym") budynku użyteczności publicznej. UWAGA! Przez ,,czynny budynek" Zamawiający rozumie budynek w trakcie Użytkowania i eksploatacji, co wpływa na organizację robót budowlanych. Pojęcia użyte powyżej, tj. budowa, przebudowa, remont, należy definiować zgodnie z art. 3 ustawy Prawo budowlane. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W terminie wyznaczonym na składanie ofert, Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do swz. 2) JEŻELI DOTYCZY - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia - o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do swz. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej (jako najkorzystniejsza) zostanie wezwany do złożenia przed udzieleniem zamówienia - w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni - podmiotowych środków dowodowych, tj. aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania, tj.: oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/ach, o którym/ych mowa w pkt 6.1.3), 6.1.5), 6.8.3) oraz 6.8.4) lit. d) swz, składanym/ych na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy - w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 5.3 swz - odpowiednio: a) Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) podmiotu/ów, na którego/ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - jeżeli dotyczy. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie wyznaczonym na składanie ofert, Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do swz. 2) JEŻELI DOTYCZY - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia - o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do swz. 3) JEŻELI DOTYCZY - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej (jako najkorzystniejsza) zostanie wezwany do złożenia przed udzieleniem zamówienia - w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni - podmiotowych środków dowodowych, tj. aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.: 1) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymienione w wykazie, posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe określone w pkt. 5.1.1) swz; 2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. UWAGA! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, składany ,,wykaz robót" dotyczy robót, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył; 3) dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; 4) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/ach, o którym/ych mowa w pkt 6.1.3), 6.1.5), 6.8.3) oraz 6.8.4) lit. d) swz, składanym/ych na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy - w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 5.3 swz - odpowiednio: a) Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) podmiotu/ów, na którego/ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - jeżeli dotyczy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: zostały określone w pkt 6.8 swz. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy oraz rodzaj, zakres i warunki dokonania takich zmian zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do swz. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-03-12 |
© eurobudowa.pl 2004-2025