Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6285z ostatnich 7 dni
25837z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego instalacji gazowych budynków wraz z...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego instalacji gazowych budynków wraz z urządzeniami gazowymi oraz z usunięciem ewentualnie stwierdzonych nieszczelności instalacji

Data zamieszczenia: 2025-01-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Victoria"
Os. Kościuszkowskie 5
31-858 Kraków
powiat: Kraków
tel.: 12 648 51 83 wew. 7, kom.: 534-100-650
sekretariat@smvictoria.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: 4.000,00 zł
Nr telefonu: tel.: 12 648 51 83 w
Termin składania ofert: 2025-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonywanie corocznych okresowych kontroli stanu technicznego instalacji gazowych budynków
wraz z urządzeniami gazowymi oraz z usunięciem ewentualnie stwierdzonych nieszczelności w/w
instalacji w zakresie od gazomierzy do przyłączy urządzeń gazowych w mieszkaniach w zasobach
Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Victoria" w Krakowie (tj. 3638 mieszkań + 4 lokale użytkowe) zgodnie
z Załącznikiem nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
Prace należy wykonać w oparciu o następujące przepisy techniczno-budowlane:
1. Art. 62 Ustawy ,,Prawo budowlane" z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623
z późniejszymi zmianami),
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.08.1999 r. w sprawie
warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych Dz.U. z 1999 r. nr 74 poz. 836,
3. Zbiór obowiązujących polskich norm i szczegółowych przepisów branżowych dotyczących instalacji
gazowych.
Z wykonanych kontroli należy sporządzić właściwe protokoły (protokoły mieszkaniowe, protokół
zbiorczy).
Wszystkie budynki mieszkalne wyposażone są w centralną ciepłą wodę użytkową.

Otwarcie ofert: Przeprowadzenie przetargu.
I etap - część jawna.
1. Cześć jawna odbędzie się w dniu - 17.02.2025 r. o godz. 900; w siedzibie Spółdzielni.
2. W otwarciu ofert może wziąć udział przedstawiciel Oferenta.

Składanie ofert:
1. Oferty należy składać do dnia 17.02.2025 r. do godz. 800 w Sekretariacie S.M. "Victoria".

Wymagania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu
o obowiązujący u Zamawiającego ,,Regulamin organizowania zamówień na roboty budowlane, dostawy i
usługi wykonywane dla potrzeb Spółdzielni".
II. Informacje uzupełniające.
1. Wszelkie informacje przedstawione w niniejszej Specyfikacji przeznaczone są wyłącznie w celu
przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób, ani
udostępniane osobom nie uczestniczącym w postępowaniu przetargowym.
2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty ponosi Oferent.
Strona 1 z 93. Zamawiający w szczególnie uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo zmiany lub
uzupełnienia treści Specyfikacji. Zmiana może mieć miejsce w każdym czasie, przed upływem
terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie
niezwłocznie przekazana wszystkim Oferentom i będzie dla nich wiążąca.
4. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania informacyjnego dla Oferentów.
Wadium w wysokości: - 4.000,00 zł, należy wpłacić przelewem na podane konto bankowe do dnia
14.02.2025 r.
IV. Zasady zwrotu wadium.
1. Wadia wykonawców, których oferty nie zostały wybrane zwraca się niezwłocznie, nie później niż w
terminie14 dni od daty rozstrzygnięcia lub unieważnienia przetargu nieograniczonego.
2. Wadium wykonawcy, którego oferta zastała wybrana zwraca się niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od rozstrzygnięcia przetargu i podpisania umowy.
V. Utrata wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1. Odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w specyfikacji i
projekcie umowy.
2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
VI. Informacja o warunkach jakie muszą spełniać oferenci.
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Oferenci, którzy spełniają wszystkie
wymagania określone w punkcie VII i VIII.
VII. Wymagane oświadczenia.
Każdy dostawca lub wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, że:
1. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
2. Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień.
3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników
zdolnych do wykonania zamówienia.
4. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej.
5. Znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6. Oferowane materiały i sprzęt posiadają wszystkie wymagane atesty i certyfikaty.
7. Po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń - załącznik nr 3.
8. W przypadku wyboru jego oferty, wyraża zgodę na udostępnienie Członkom Spółdzielni danych
zawartych w umowie, zgodnie z art. 81 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o spółdzielniach mieszkaniowych
(z późn. zm.).
VIII. Lista wymaganych dokumentów.
Od Oferentów ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie niżej
wymienionych dokumentów zgodnie z Regulaminem organizowania zamówień na roboty budowlane,
dostawy i usługi wykonywane dla potrzeb Spółdzielni.
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej.
2. Aktualna, na okres planowanych do wykonania robót, polisa ubezpieczeniowa odpowiedzialności
cywilnych prowadzonej działalności gospodarczej .
Strona 2 z 93. Wymagane uprawnienia i zaświadczenia.
4. Wykaz robót remontowo-budowlanych (o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia), dostaw lub
usług realizowanych przez Oferenta.
5. Referencje potwierdzające, że dostawy, usługi lub roboty budowlane przedstawione w wykazie zostały
wykonane z należytą starannością.
Wyżej wymienione dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub uwierzytelnionej
kserokopii. W przypadku przedstawienia uwierzytelnionej kopii, Komisja Przetargowa może zażądać
przedstawienia do wglądu oryginałów ww. dokumentów.
IX. Opis sposobu przedstawienia ceny.
1. Cena brutto w ofercie ma mieć formę ryczałtu w postaci jednostkowej ceny ryczałtowej za wykonanie
przedmiotu zamówienia w przeliczeniu na jeden lokal mieszkalny. Ostateczna cena za wykonanie
przedmiotu zamówienia wynika z przemnożenia ryczałtu przez ilość faktycznie wykonanych kontroli
w lokalach. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
2. Podane ceny brutto obowiązują w całym okresie ważności przetargu i trwania umowy.
X. Opis sposobu przygotowania oferty.
Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad:
1. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Nie dopuszcza się składania ofert alternatywnych.
3. Oferta winna być dostarczona w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej treści bez uszkodzenia
opakowania. Koperta winna być opatrzona informacją o adresacie oraz informacją jakiego rodzaju
robót dotyczy.
4. Wymaga się by oferta była podpisana przez osobę lub osoby upoważnione w dokumentach
rejestrowych podmiotu do reprezentacji Oferenta lub posiadające odpowiednie pełnomocnictwo do
dokonania niniejszej czynności udzielone przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu.
5. Wymaga się, aby składane dokumenty były ułożone zgodnie z kolejnością określoną w pkt. XII, VII
i VIII.
6. Wymaga się, aby oferta była przygotowana w formie pisemnej pod rygorem nieważności w sposób
zapewniający pełną czytelność jej treści oraz aby zapisane strony były kolejno ponumerowane i
złączone w sposób uniemożliwiający wysunięcie lub odłączenie którejkolwiek kartki (np. zszyte,
skoroszyt, zbindowane, przesznurowane).
XI. Zmiany i wycofanie oferty.
Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem, że uczyni to przed
terminem składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej.
XII. Zawartość oferty.
1. Potwierdzenie dowodu wniesienia wadium.
2. Dokumenty, które podano w punkcie VII - Wymagane oświadczenia.
3. Dokumenty wymienione w punkcie VIII - Lista wymaganych dokumentów.
4. NIP Oferenta.
5. Koszt wykonania robót zgodnie z punktem IX.
6. Polisa ubezpieczeniowa.
7. Udzielone gwarancje.
XIII. Kryteria powodujące odrzucenie oferty.
Zamawiający w określonych przypadkach zobowiązany jest odrzucić ofertę a Oferentowi nie przysługują
żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu. Może być ona odrzucona, jeżeli:
1. Jest sprzeczna ze Specyfikacją.
2. Oferent nie złożył wymaganych oświadczeń.
3. Oferent nie wniósł wadium.
2. Wymagany termin ważności ofert 1 miesiąc od terminu składania.
3. Firma i adres Oferenta, którego oferta jest otwierana, a także cena oferty ogłaszane są osobom
obecnym i odnotowane w protokole postępowania przetargowego.
II etap - część niejawna.
1. Komisja dokona szczegółowej analizy ofert i wybierze najkorzystniejszą ofertę.
2. W II etapie biorą udział jedynie członkowie Komisji Przetargowej i upoważnieni członkowie Rady
Nadzorczej (w charakterze obserwatorów).
Ogłoszenie wyników nastąpi w dniu 21.02.2025 r. o godz. 1200 w miejscu jw.
XVI. Kryteria oceny ofert.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria:
1. Cena ofertowa
- waga kryterium 80%.
2. Doświadczenie zawodowe Oferenta i referencje - waga kryterium 20%.
XVII. Zawarcie Umowy.
1. Jeżeli Zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zostanie zawarta z
Wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania oraz którego oferta okaże się
najkorzystniejsza.
2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej w terminie do 7 dni roboczych od dnia ogłoszenia wyniku
postępowania, o ile nie wpłynie żadne odwołanie. O miejscu i dokładnym terminie zawarcia umowy
Zamawiający powiadomi niezwłocznie wybranego Oferenta.
3. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo wyboru dowolnego Oferenta, zmiany zakresu robót do wysokości
posiadanych środków finansowych oraz do unieważnienia części lub całości przetargu bez podania
przyczyny.

Uwagi:
2. Godziny urzędowania:
Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek
- 700 - 1500, - w środy nieczynne

Kontakt:
Uprawnionymi
do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami są inspektorzy nadzoru robót ogólnobudowlanych
(pokój nr 5, e-mail: dt.tt2@smvictoria.pl, tel. 12-648-51-83 wew.7, kom.: 534-100-650).

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.