opolskie (Strzelce Opolskie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego instalacji gazowych budynków wraz z urządzeniami gazowymi oraz z usunięciem ewentualnie stwierdzonych nieszczelności instalacji |
Data zamieszczenia: | 2025-01-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Victoria" Os. Kościuszkowskie 5 31-858 Kraków powiat: Kraków tel.: 12 648 51 83 wew. 7, kom.: 534-100-650 sekretariat@smvictoria.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | 4.000,00 zł |
Nr telefonu: | tel.: 12 648 51 83 w |
Termin składania ofert: | 2025-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonywanie corocznych okresowych kontroli stanu technicznego instalacji gazowych budynków wraz z urządzeniami gazowymi oraz z usunięciem ewentualnie stwierdzonych nieszczelności w/w instalacji w zakresie od gazomierzy do przyłączy urządzeń gazowych w mieszkaniach w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Victoria" w Krakowie (tj. 3638 mieszkań + 4 lokale użytkowe) zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej Specyfikacji. Prace należy wykonać w oparciu o następujące przepisy techniczno-budowlane: 1. Art. 62 Ustawy ,,Prawo budowlane" z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami), 2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.08.1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych Dz.U. z 1999 r. nr 74 poz. 836, 3. Zbiór obowiązujących polskich norm i szczegółowych przepisów branżowych dotyczących instalacji gazowych. Z wykonanych kontroli należy sporządzić właściwe protokoły (protokoły mieszkaniowe, protokół zbiorczy). Wszystkie budynki mieszkalne wyposażone są w centralną ciepłą wodę użytkową. Otwarcie ofert: Przeprowadzenie przetargu. I etap - część jawna. 1. Cześć jawna odbędzie się w dniu - 17.02.2025 r. o godz. 900; w siedzibie Spółdzielni. 2. W otwarciu ofert może wziąć udział przedstawiciel Oferenta. Składanie ofert: 1. Oferty należy składać do dnia 17.02.2025 r. do godz. 800 w Sekretariacie S.M. "Victoria". Wymagania: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o obowiązujący u Zamawiającego ,,Regulamin organizowania zamówień na roboty budowlane, dostawy i usługi wykonywane dla potrzeb Spółdzielni". II. Informacje uzupełniające. 1. Wszelkie informacje przedstawione w niniejszej Specyfikacji przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób, ani udostępniane osobom nie uczestniczącym w postępowaniu przetargowym. 2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty ponosi Oferent. Strona 1 z 93. Zamawiający w szczególnie uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści Specyfikacji. Zmiana może mieć miejsce w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Oferentom i będzie dla nich wiążąca. 4. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania informacyjnego dla Oferentów. Wadium w wysokości: - 4.000,00 zł, należy wpłacić przelewem na podane konto bankowe do dnia 14.02.2025 r. IV. Zasady zwrotu wadium. 1. Wadia wykonawców, których oferty nie zostały wybrane zwraca się niezwłocznie, nie później niż w terminie14 dni od daty rozstrzygnięcia lub unieważnienia przetargu nieograniczonego. 2. Wadium wykonawcy, którego oferta zastała wybrana zwraca się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od rozstrzygnięcia przetargu i podpisania umowy. V. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. Odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w specyfikacji i projekcie umowy. 2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. VI. Informacja o warunkach jakie muszą spełniać oferenci. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Oferenci, którzy spełniają wszystkie wymagania określone w punkcie VII i VIII. VII. Wymagane oświadczenia. Każdy dostawca lub wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, że: 1. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Oferowane materiały i sprzęt posiadają wszystkie wymagane atesty i certyfikaty. 7. Po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń - załącznik nr 3. 8. W przypadku wyboru jego oferty, wyraża zgodę na udostępnienie Członkom Spółdzielni danych zawartych w umowie, zgodnie z art. 81 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o spółdzielniach mieszkaniowych (z późn. zm.). VIII. Lista wymaganych dokumentów. Od Oferentów ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie niżej wymienionych dokumentów zgodnie z Regulaminem organizowania zamówień na roboty budowlane, dostawy i usługi wykonywane dla potrzeb Spółdzielni. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Aktualna, na okres planowanych do wykonania robót, polisa ubezpieczeniowa odpowiedzialności cywilnych prowadzonej działalności gospodarczej . Strona 2 z 93. Wymagane uprawnienia i zaświadczenia. 4. Wykaz robót remontowo-budowlanych (o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia), dostaw lub usług realizowanych przez Oferenta. 5. Referencje potwierdzające, że dostawy, usługi lub roboty budowlane przedstawione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Wyżej wymienione dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub uwierzytelnionej kserokopii. W przypadku przedstawienia uwierzytelnionej kopii, Komisja Przetargowa może zażądać przedstawienia do wglądu oryginałów ww. dokumentów. IX. Opis sposobu przedstawienia ceny. 1. Cena brutto w ofercie ma mieć formę ryczałtu w postaci jednostkowej ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia w przeliczeniu na jeden lokal mieszkalny. Ostateczna cena za wykonanie przedmiotu zamówienia wynika z przemnożenia ryczałtu przez ilość faktycznie wykonanych kontroli w lokalach. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów. 2. Podane ceny brutto obowiązują w całym okresie ważności przetargu i trwania umowy. X. Opis sposobu przygotowania oferty. Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad: 1. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Nie dopuszcza się składania ofert alternatywnych. 3. Oferta winna być dostarczona w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej treści bez uszkodzenia opakowania. Koperta winna być opatrzona informacją o adresacie oraz informacją jakiego rodzaju robót dotyczy. 4. Wymaga się by oferta była podpisana przez osobę lub osoby upoważnione w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Oferenta lub posiadające odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności udzielone przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu. 5. Wymaga się, aby składane dokumenty były ułożone zgodnie z kolejnością określoną w pkt. XII, VII i VIII. 6. Wymaga się, aby oferta była przygotowana w formie pisemnej pod rygorem nieważności w sposób zapewniający pełną czytelność jej treści oraz aby zapisane strony były kolejno ponumerowane i złączone w sposób uniemożliwiający wysunięcie lub odłączenie którejkolwiek kartki (np. zszyte, skoroszyt, zbindowane, przesznurowane). XI. Zmiany i wycofanie oferty. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej. XII. Zawartość oferty. 1. Potwierdzenie dowodu wniesienia wadium. 2. Dokumenty, które podano w punkcie VII - Wymagane oświadczenia. 3. Dokumenty wymienione w punkcie VIII - Lista wymaganych dokumentów. 4. NIP Oferenta. 5. Koszt wykonania robót zgodnie z punktem IX. 6. Polisa ubezpieczeniowa. 7. Udzielone gwarancje. XIII. Kryteria powodujące odrzucenie oferty. Zamawiający w określonych przypadkach zobowiązany jest odrzucić ofertę a Oferentowi nie przysługują żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu. Może być ona odrzucona, jeżeli: 1. Jest sprzeczna ze Specyfikacją. 2. Oferent nie złożył wymaganych oświadczeń. 3. Oferent nie wniósł wadium. 2. Wymagany termin ważności ofert 1 miesiąc od terminu składania. 3. Firma i adres Oferenta, którego oferta jest otwierana, a także cena oferty ogłaszane są osobom obecnym i odnotowane w protokole postępowania przetargowego. II etap - część niejawna. 1. Komisja dokona szczegółowej analizy ofert i wybierze najkorzystniejszą ofertę. 2. W II etapie biorą udział jedynie członkowie Komisji Przetargowej i upoważnieni członkowie Rady Nadzorczej (w charakterze obserwatorów). Ogłoszenie wyników nastąpi w dniu 21.02.2025 r. o godz. 1200 w miejscu jw. XVI. Kryteria oceny ofert. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria: 1. Cena ofertowa - waga kryterium 80%. 2. Doświadczenie zawodowe Oferenta i referencje - waga kryterium 20%. XVII. Zawarcie Umowy. 1. Jeżeli Zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zostanie zawarta z Wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania oraz którego oferta okaże się najkorzystniejsza. 2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej w terminie do 7 dni roboczych od dnia ogłoszenia wyniku postępowania, o ile nie wpłynie żadne odwołanie. O miejscu i dokładnym terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi niezwłocznie wybranego Oferenta. 3. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo wyboru dowolnego Oferenta, zmiany zakresu robót do wysokości posiadanych środków finansowych oraz do unieważnienia części lub całości przetargu bez podania przyczyny. Uwagi: 2. Godziny urzędowania: Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek - 700 - 1500, - w środy nieczynne Kontakt: Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami są inspektorzy nadzoru robót ogólnobudowlanych (pokój nr 5, e-mail: dt.tt2@smvictoria.pl, tel. 12-648-51-83 wew.7, kom.: 534-100-650). |
© eurobudowa.pl 2004-2025