dolnośląskie (Świdnica)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | WYKONANIE PILNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ |
Data zamieszczenia: | 2025-01-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasto Lębork Armii Krajowej 14 84-300 Lębork powiat: lęborski zk@um.lebork.pl https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/191243 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Lębork |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
WYKONANIE PILNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ, DEKARSKIEJ, ELEKTRYCZNEJ I INSTALACYJNEJ W BUDYNKACH I LOKALACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTO LĘBORK Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia stanowi WYKONANIE PILNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ, DEKARSKIEJ, ELEKTRYCZNEJ I INSTALACYJNEJ W BUDYNKACH I LOKALACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTO LĘBORK. W chwili obecnej w zasobach komunalnych znajduje się 1083 mieszkań komunalnych usytuowanych zarówno w budynkach wspólnot mieszkaniowych jak i w 67 budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasto Lębork. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik do umowy, projekt umowy - załącznik nr 2 do SWZ. CPV: 45210000-2, 45300000-0,45261900-3 Dokument nr: 2025/BZP 00061818, ZK.271.Z.26.2024.ŁS Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-10 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/191243 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/191243 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane szczegółowo w dziale III rozdziale 1 SWZ. Najważniejsze postanowienia: 1) W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: za pośrednictwem Platformy MarketPlanet OnePlace znajdującej się pod adresem: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/191243 w sekcji ,,Korespondencja". 2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę. 3) Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 9 niniejszego Rozdziału: a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki; https://NazwaJednostki.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. b) po wybraniu opcji ,,Przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl , gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się". c) Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych d) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem sekcji ,,Korespondencja". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwane dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: a) administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, Ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, tel. 059 862 42 80; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest p. Bożena Steciuk, e-mail: iod@um.lebork.pl, tel. ; 059 863 77 33; c) dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Wykonanie pilnych robót budowlanych branży ogólnobudowlanej, dekarskiej, elektrycznej i instalacyjnej w budynkach i lokalach stanowiących własność Gminy Miasto Lębork" ZK.271.Z.26.2024.ŁS . d) odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, art. 74 oraz art. 75 Ustawy Pzp. e) dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; f) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp; g) w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; h) Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO; i) Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Stosownie do art. 19 ust. 4 Ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 Ustawy Pzp: a) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu terminu na ich wniesienie. b) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustawą Pzp. c) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/191243 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-10 09:00 Miejsce składania ofert: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/191243 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące Wymagania: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie: 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w SWZ dział III, rozdział 2. 2) Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao SA, numer rachunku 21 1240 1268 1111 0010 8729 0508 . Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 10.02.2025r.. do godz. 900 (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego). 5) W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 4 przed terminem składania ofert ( tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie odrzucona. 6) Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski (PLN) i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 7) Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8) Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz, tj. w w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. 9) Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 10) Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi posiadać zapis, że w przypadku zatrzymania wadium przez Zamawiającego, gwarant podejmie się bezwarunkowo i nieodwołalnie wypłacenia Zamawiającemu wyżej wymienionej wysokości kwoty, płatnej po pierwszym otrzymaniu pisemnego żądania bez konieczności jego uzasadnienia. 11) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenie/gwarancja musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu jest Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia do wysokości której poręczyciel/gwarant będzie zobowiązany, d) wskazanie terminu ważności gwarancji/poręczenia, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 12) W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. 13) Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. 14) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 15) Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej musi posiadać zapis, że przypadku zatrzymania wadium przez Zamawiającego, żądanie zapłaty wadium będzie doręczone do gwaranta najpóźniej w terminie 3 dni po okresie ważności gwarancji SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZK.271.Z.26.2024.ŁS 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia stanowi WYKONANIE PILNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ, DEKARSKIEJ, ELEKTRYCZNEJ I INSTALACYJNEJ W BUDYNKACH I LOKALACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTO LĘBORK. W chwili obecnej w zasobach komunalnych znajduje się 1083 mieszkań komunalnych usytuowanych zarówno w budynkach wspólnot mieszkaniowych jak i w 67 budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasto Lębork. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik do umowy, projekt umowy - załącznik nr 2 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy na realizację zamówienia w zakresie podstawowym. Po upływie tego terminu prawo opcji wygasa. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w dowolnym momencie od podpisania umowy do terminu jej wygaśnięcia. Wykonanie prawa opcji nastąpi poprzez pisemne oświadczenie woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zostanie ono wykonane na warunkach określonych dla zamówienia dot. zakresu podstawowego, w szczególności przy zastosowaniu tych samych stawek kosztorysowych. Wartość zamówienia w zakresie poszerzonym będzie wynosiła nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 90% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie to zostało przewidziane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu podstawowym, jest zgodne z jego przedmiotem oraz jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena kryteriów: cena oraz okres gwarancji 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia łącznie następujące warunki: o nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem postanowień art. 110 Pzp, o spełnia warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp, określone w pkt 2. 2) Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczące: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego dokumentu potwierdzającego wymagane ubezpieczenie oraz treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 4 do SWZ wg formuły spełnia - nie spełnia. d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje co najmniej czterema osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowych prac budowlanych, w tym co najmniej jedna z wyżej wymienionych osób musi posiadać świadectwa kwalifikacyjne wydawane przez komisje powołane przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie: ,,Grupa 1. Obsługa, konserwacja, montaż urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną: 2. urządzenia i instalacje elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV, 10. aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2." ,,Grupa 3. Obsługa, konserwacja, remont, montaż, kontrola-pomiar urządzeń, instalacji i sieci gazowych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających, magazynujących i zużywających paliwa gazowe: 6. urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, 7. urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu powyżej niż 5 kPa, 10. aparatura kontrolno-pomiarowa, urządzenia sterowania do sieci, urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 6 i 7." Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego dokumentu - Załącznika nr 5 do SWZ tj. wykazu osób zatrudnionych przez Wykonawcę oraz treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 4 do SWZ wg formuły spełnia - nie spełnia 3) Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp). 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zgodnie z art. 118 ust. 3 i 4 Pzp zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5) Zamawiający oceni zgodnie z art. 119 Pzp, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa i ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w podrozdziale 6 SWZ oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w podrozdziale 7 SWZ. 6) Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w podrozdziale 8 SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: opisane w dziale II rozdział 8 SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: opisane w dziale II rozdział 8 SWZ 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie: 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w SWZ dział III, rozdział 2. 2) Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao SA, numer rachunku 21 1240 1268 1111 0010 8729 0508 . Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 10.02.2025r.. do godz. 900 (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego). 5) W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 4 przed terminem składania ofert ( tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie odrzucona. 6) Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski (PLN) i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 7) Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8) Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz, tj. w w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. 9) Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 10) Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi posiadać zapis, że w przypadku zatrzymania wadium przez Zamawiającego, gwarant podejmie się bezwarunkowo i nieodwołalnie wypłacenia Zamawiającemu wyżej wymienionej wysokości kwoty, płatnej po pierwszym otrzymaniu pisemnego żądania bez konieczności jego uzasadnienia. 11) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenie/gwarancja musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu jest Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia do wysokości której poręczyciel/gwarant będzie zobowiązany, d) wskazanie terminu ważności gwarancji/poręczenia, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 12) W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. 13) Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. 14) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 15) Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej musi posiadać zapis, że przypadku zatrzymania wadium przez Zamawiającego, żądanie zapłaty wadium będzie doręczone do gwaranta najpóźniej w terminie 3 dni po okresie ważności gwarancji. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie (stosowne pełnomocnictwo) należy przedłożyć wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. b) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wkluczenia z postępowania składa w swoim imieniu każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp, potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ. d) Wypełniając Formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na ,,Wykonawcę"; w miejscu ,,np. nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców (współpartnerów) wspólnie ubiegających się o zamówienie, a nie ich Pełnomocnika (lidera) lub jednego ze współpartnerów. e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za podpisanie i wykonanie umowy. f) W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem (liderem). 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Uzupełnienie i zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron i dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian (zgodnie z art. 455 ust 1 PZP) postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS; 2) Osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy, zmiana pełnomocnictwa do nadzorowania i koordynowania; 3) Zmiany podwykonawcy lub wprowadzenie nowego podwykonawcy. W takim przypadku wymagana jest zgoda Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje i wyda zgodę na zmianę podwykonawcy jeżeli Wykonawca dokona rozliczenia z poprzednim podwykonawcą oraz dochowa procedury określonej dla zawarcia umowy o podwykonawstwo (zgodnie z zapisami umownymi) w tym: a) rezygnacja z podwykonawstwa; b) zmiana zakresu podwykonawstwa. 4) Zmiany Wykonawcy - Zamawiający zaakceptuje i wyda zgodę na zmianę Wykonawcy celem spełnienia postanowień umownych Zamawiającego: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. 5) Zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania robót; b) wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, lub których Wykonawca przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód; c) wstrzymania realizacji robót budowlanych przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena kryteriów: cena oraz okres gwarancji 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-03-11 |
© eurobudowa.pl 2004-2025