Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5432z ostatnich 7 dni
21435z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usług Internetu mobilnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług Internetu mobilnego

Data zamieszczenia: 2025-01-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Kielcach
ul. Wrzosowa 44
25-211 Kielce
powiat: Kielce
41 200-13-27,41 200-13-67, faks: 41 200-12-10
zamowienia@powiat.kielce.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: 41 200-13-27,41 200-
Termin składania ofert: 2025-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na: ,,Świadczenie usług Internetu mobilnego do urządzeń typu tablet na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach".
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Świadczenie usług Internetu mobilnego do urządzeń typu tablet na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach". Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części.
CZĘŚĆ 1 - Świadczenie usług Internetu mobilnego do 5 urządzeń typu tablet na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach.
Internet w standardzie 30 GB LTE + bez limitu poza pakietem z mniejszą prędkością
Poniższe numery są w sieci Orange. Najlepiej, żeby zostały zachowane, jednak istnieje możliwość
przypisania nowych numerów w przypadku braku możliwości uruchomienia usługi na podanych
numerach
w wyznaczonym terminie. Uruchomienie usługi od 04.03.2025r. Numery do usługi:
o 502241323
o 502241366
o 502241391
o 502241419
o 502241458
CZĘŚĆ 2 - Świadczenie usług Internetu mobilnego do 24 urządzeń typu tablet na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach.
Usługa Internet w ramach pakietu minimum 30 GB dla 24 numerów z możliwością zablokowania rozmów telefonicznych krajowych i międzynarodowych oraz wysyłania sms-ów i mms-ów (bez urządzeń). Dotychczasowe numery są w sieci Orange. Najlepiej, żeby zostały zachowane, jednakże w przypadku braku możliwości uruchomienia usługi na dotychczasowych numerach w wyznaczonym terminie, istnieje możliwość pozyskania nowych numerów. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem kart sim do nowych numerów oraz ich aktywacją zostaną ujęte w kosztach usługi.
Uruchomienie usługi od 07.04.2025r.
Numery do usługi:
504851954 504852125
504851978 504852129
504851528 504852141
504851721 504851970
504852225 504852165
504851527 504851890
504851988 504851802
504851820 504851992
504851821 504851753
504852097 504852168
504851974 504851983
504851856 504852171
Realizacja zamówienia dla części 1 i 2 jest skierowana do operatorów telefonii komórkowej świadczących usługi na polskim rynku telekomunikacyjnym. Abonament rozłożony na 24 miesiące, płatność miesięczna. Wraz z ofertą Wykonawca złoży Cennik usług na wypadek zrealizowania i rozliczenia przez Zamawiającego usługi nieobjętej niniejszym zamówieniem.
Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Dokument nr: SR-II.272.2.16.2025 SR-II.272.2.32.2025

Składanie ofert:
X. Miejsce i termin złożenia oferty:
1. Oferty należy przesłać do dnia 31.01.2025 r., pocztą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@powiat.kielce.pl jako skan podpisanych dokumentów.

Miejsce i termin realizacji:
| III. Termin realizacji zamówienia:
Przewidywany termin realizacji umowy:
Dla Części 1: od 4.03.2025 r. na okres 24 miesięcy tj. do 4.03.2027 r. Dla Części 2: od 7.04.2025 r. na okres 24 miesięcy tj. do 7.04.2027 r.

Wymagania:
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia- dotyczące Części 1 i 2:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, a także art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
Na wykazanie braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca składa wraz z ofertą Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania oraz odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Na wykazanie spełnienia warunków udziału Wykonawca złoży Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.
V. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć na załączonym Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.
2. Wymaga się, aby oferta była przygotowana na piśmie, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Wraz z ofertą Wykonawca składa:
1) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 2,
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3,
3) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę podpisuje osoba nieumocowana w KRS lub CEiDG,
5) Cennik Wykonawcy dotyczący wszystkich świadczonych przez niego usług,
6) Wzór umowy Wykonawcy.
5. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, na daną część, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na Wykonawcy.
6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
VI. Kryterium oceny ofert:
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować następujące kryterium: najniższa cena - 100%. Ocenie będzie podlegać łączna wartość zamówienia, obejmująca cenę brutto na okres obowiązywania umowy dla wszystkich numerów wskazanych w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 1) dla części 1 oraz części 2.
2. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
VII. Warunki płatności dotyczące Części 1 i 2:
Płatność za realizację usług na podstawie oddzielnie wystawionych faktur raz w miesiącu. Faktury muszą być wystawiane oddzielnie za usługi określone w Części 1 i w Części 2. Termin płatności 14 dni od dnia wpływu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
IX. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 01.03.2025 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Oferta powinna zostać złożona na Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1,
do niniejszego Zapytania ofertowego.
3. Oferty złożone po powyższym terminie nie będą rozpatrywane.
XI. Warunki zawarcia umowy i istotne postanowienia umowy dla Części 1 i 2:
1) Zamawiający na podstawie § 10 ust. 4 Regulamin udzielania zamówień publicznych
w Starostwie Powiatowym w Kielcach, w związku z art. 128 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę,
którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie oświadczeń i dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli nie zostaną dostarczone wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy na wzorze wybranego Wykonawcy pod warunkiem, gdy projekt ten uzyska akceptację Zamawiającego.
XII. Postanowienia końcowe:
We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zapytaniu, mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Kielcach z dnia 29 grudnia 2022 roku z późn. zm.
XIII. Klauzule informacyjne RODO:
1. W związku z faktem, że realizacja przedmiotu zamówienia jest związana z dostępem do danych osobowych na podstawie oraz w związku z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia, w celu wywiązania się z obowiązku udzjelenia informacji o przetwarzaniu danych osobowych, wynikającego z realizacji wymogów art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), Administrator informuje:
a) Administratorem danych osobowych jest Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe
w Kielcach, z siedzibą przy ul. Wrzosowej 44, 25 - 211 Kielce, reprezentowane przez Starostę Kieleckiego.
b) W przypadku pytań o swoje dane osobowe, można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD), do którego kontakt znajduje się na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Kielcach.
c) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora do celów realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
d) Podanie danych osobowych w zakresie, wynikającym z ww. podstawy prawnej jest niezbędne, aby Podmiot przetwarzający mógł uczestniczyć w realizacji zadań związanych z zawarciem i zrealizowaniem przedmiotowego zamówienia.
e) Dane osobowe będą przetwarzane w celu właściwej realizacji zadań związanych z zawarciem i zrealizowaniem przedmiotowego zamówienia.
f) Osobom, których dane dotyczą, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, kopii danych oraz ich usunięcia po okresie nie krótszym niż przewidują przepisy prawa.
g) Dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż do końca zakończenia realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia, z zastrzeżeniem, iż okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przewidziany przez przepisy prawa.
h) Dane osobowe zgromadzone w celu realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa, wynikającymi z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, tj. przez okres 5 lat.
i) W przypadku powzięcia informacji o niewłaściwym przetwarzaniu danych osobowych przez Administratora, przysługuje osobom, których dane dotyczą, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Stawki 2, 00-193 Warszawa oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania do Administratora.
j) Odbiorcami danych osobowych mogą być instytucje uprawnione na podstawie przepisów prawa lub podmioty upoważnione na podstawie wyrażonej przez osoby, których dane dotyczą, zgody. Dane osoby, której dotyczą, będą publikowane na stronie BIP Zamawiającego zgodnie z przepisami prawa. Organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców.
2. Wykonawca, ubiegając się o zamówienie jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków związanych z udziałem w postępowaniu, wynikających z RODO, tj.:
a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane bezpośrednio pozyskał (chyba, że dysponuje już tymi informacjami - art. 13 ust. 4 RODO),
b) obowiązek informacyjny, wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu (administratorowi danych osobowych) i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO,
c) w celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
W związku z powyższym, Wykonawca w Formularzu ofertowym, stanowiącym

Kontakt:
VIII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
a) w sprawie przedmiotu zamówienia dla Części 1
- Rafał Lipiec, tel.: 41 200-13-27, e-mail: lipiec.r@powiat.kielce.pl, w sprawie przedmiotu zamówienia dla Części 2
- Bartosz Bysiak tel.: 41 200-13-67, e-mail: bysiak.b@powiat.kielce.pl,
b) w sprawie procedury Zapytania ofertowego - Magdalena Pyczek, tel.: 41 200-15-68, e-mail:zamowienia@powiat.kielce.pl.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.