Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5432z ostatnich 7 dni
22290z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenia usług w zakresie bieżącej konserwacji, obsługi instalacji i urządzeń...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenia usług w zakresie bieżącej konserwacji, obsługi instalacji i urządzeń elektrycznych oraz sanitarnych, a także usuwania nagłych awarii w budynkach

Data zamieszczenia: 2025-01-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Akademia Sztuki w Szczecinie
plac Orła Białego 2
70-562 Szczecin
powiat: Szczecin
tel.: 516-247-468
beata.laskowska@akademiasztuki.eu
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 516-247-468
Termin składania ofert: 2025-01-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE ,,Świadczenia usług w zakresie bieżącej konserwacji, obsługi instalacji i urządzeń elektrycznych oraz sanitarnych, a także usuwania nagłych awarii w budynkach
Akademii Sztuki w Szczecinie"
Opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji, obsługi instalacji i urządzeń elektrycznych oraz sanitarnych, a także usuwania nagłych awarii w budynkach Akademii Sztuki w Szczecinie w dni robocze oraz usuwania nagłych awarii w powyższym zakresie występujących poza godz.mi pracy, w dni wolne od pracy i świąteczne w budynkach Akademii Sztuki w Szczecinie.
b) Usługi świadczone będą w budynkach Akademii Sztuki w Szczecinie przy:
1) pl. Orła Białego 2 - Pałac pod Globusem, powierzchnia budynku - 5 260 m2
2) pl. Orła Białego 2 - Centrum Przemysłów Kreatywnych, powierzchnia budynku -2 820 m2
3) Al. Niepodległości 40 - Pałac Muzyki i Sztuk Plastycznych, powierzchnia budynku - 6 024 m2
4) Ul. Kolumba 61 - powierzchnia budynku -1 040 m2
5) Ul. Śląska 4, SZTUKAteria (obiekt nieużytkowany) - powierzchnia budynku 1470 m2
6) pl. Orła Białego 3, Pałac Joński (obiekt nieużytkowany) - powierzchnia budynku 3 531 m2
c) Wszystkie budynki są obiektami wpisanymi do rejestru zabytków lub obiektami
chronionymi przez Konserwatora Zabytków. Wymaga się od usługodawcy doświadczenia
w pracach w obiektach zabytkowych.
d) W przypadku obiektów, które są nieużytkowane, ale również wymagają nadzoru - prace konserwacyjne mają polegać jedynie na dozorze i koniecznych przeglądach raz w tygodniu.
e) Zakres świadczonych usług obejmuje załącznik nr 3 - wzór umowy.

Dokument nr: AS/ZO/01/2025

Otwarcie ofert: Zamawiający nie przewiduje jawnego otwarcia ofert.

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: beata.laskowska@akademiasztuki.eu w formie zeskanowanei jej wersji pisemnej podpisanej tradycyjnie lub w postaci elektronicznej podpisana podpisem elektronicznym
przez osobę upoważniona, w terminie do dnia 29.01.2025 r. godz. 10:00.
Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.

Miejsce i termin realizacji:
Przewidywany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna być sporządzona zgodnie z postanowieniami niniejszego zapytania ofertowego i złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wraz z wymaganymi dokumentami oraz dostarczona w określonym terminie do Zamawiającego.
Wymagane dokumenty do złożenia oferty:
a) Wypełniony załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.
b) Wypełniony załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań z Federacją Rosyjską.
c) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania wykonawca składa wraz z ofertą;
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
UWAGA!
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (nr NiP/KRS).
2) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1) powyżej. Powyższe stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
UWAGA!
Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
5. Opis sposobu obliczenia ceny:
Wykonawca zgodnie z Formularzem ofertowym poda:
a) cenę ofertową brutto usług w zakresie bieżącej konserwacji, obsługi instalacji i urządzeń elektrycznych, obsługi instalacji i urządzeń sanitarnych w dni robocze (łączna wartość usług brutto za 12 miesięcy) opisanego w załączniku nr 3 (wzór umowy), w rozbiciu na poszczególne obiekty:
1) pl. Orła Białego 2, Pałac pod Globusem
2) pl. Orła Białego 2, Centrum Przemysłów Kreatywnych
3) al. Niepodległości 40, Pałac Muzyki i Sztuk Plastycznych
4) ul. Kolumba 61
5) ul. Śląska 4, SZTUKAteria (obiekt nieużytkowany)
6) pl. Orła Białego 3, Pałac Joński (obiekt nieużytkowany) oraz
b) cenę za lh zleconej pracy awaryjnej, tj. za usuwanie nagłych awarii w powyższym zakresie występujących poza godzinami pracy, w dni wolne od pracy i świąteczne w budynkach Akademii Sztuki w Szczecinie.
Wykonawca poda cenę brutto, wyrażoną w złotych polskich, cena musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Cena musi obejmować wykonywanie wszystkich czynności/zadań objętych opisem przedmiotu zamówienia - wyszczególnionych w załączniku nr 3 (wzór umowy), cena będzie obowiązująca przez cały okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
Zamawiający wybierze ofertę spełniającą wymogi określone przez Zamawiającego oraz najkorzystniejszą wg kryteriów oceny ofert. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
6. Kryteria oceny ofert:
1) Zamawiający przy wyborze oferty kierować się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:
I.p. Kryterium Waga Liczba punktów
1 Cena brutto świadczonych usług (C) 90% 90 pkt
2 Cena brutto 1 godz. zleconej pracy awaryjnej (Caw) 10% 10 pkt
a) Kryterium: cena brutto świadczonych usług w złotych - 90 pkt Punktowa ocena ,,C" określona jest wzorem:
C=CN/CBx90pkt
C - cena brutto oferty,
CN - cena brutto najniższa spośród ważnych ofert, CB - cena brutto badanej oferty.
b) Kryterium: cena brutto 1 godz. zleconej pracy awaryjnej -10 pkt Punktowa ocena ,,Caw" określona jest wzorem:
Caw = CNaw/CBaw x 10 pkt
Caw - oferowana cena brutto 1 godz. zleconej pracy awaryjnej,
CNaw - oferowana cena brutto 1 godz, zleconej pracy awaryjnej najniższa spośród ważnych ofert,
CBaw - oferowana cena brutto 1 godz. zleconej pracy awaryjnej badanej oferty.
2) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełniać będzie wymagania określone w Zapytaniu ofertowym i otrzyma najwyższą wartość punktową wyliczoną wg poniższego wzoru:
W = C + Caw
gdzie:
W - wartość brutto oferty w punktach, C - cena brutto oferty,
Caw - oferowana cena brutto 1 godz. zleconej pracy awaryjnej.
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia - zgodnie z zasadami matematycznymi.
Jako oferta najkorzystniejsza uznana zostanie ta, która otrzyma największą ilość punktów wg przyjętych kryteriów oceny ofert.
W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
7. Ocena ofert:
a) Zgodność ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów przedstawionych przez Wykonawcę.
b) W przypadku braku lub błędów w zakresie treści dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców, Zamawiający ma prawo wezwać do ich uzupełnienia, poprawienia lub wyjaśnienia.
c) Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
d) Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
e) Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, spełniającej wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji w zakresie ceny ze wszystkimi oferentami, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania.
g) W przypadku otrzymania przez Zamawiającego co najmniej dwóch takich samych ofert
(uniemożliwiając tym samym wybór oferty najkorzystniejszej). Zamawiający wezwie tych wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, spośród których zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza, h) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Opis sposobu przygotowania ofert:
a) Ofertę sporządza się w języku polskim, przy użyciu formularza stanowiącego załącznik
nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Na ofertę składają się wszystkie dokumenty i załączniki wymagane zapisami niniejszego zapytania ofertowego.
b) Dokumenty tworzące ofertę muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do ich podpisania musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
c) Do formularza dołączyć należy prawidłowo wypełnione wszystkie dokumenty, załączniki i oświadczenia wymienione w ust. 4.
d) Oferta winna być złożona przed upływem terminu składania ofert.
e) Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osoby upoważnione do podpisania oferty.
Informacje dotyczące zawarcia umowy:
a) Projekt umowy stanowi załącznik nr 3.
b) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który:
1) złożył ofertę odpowiadającą wymaganiom określonym w ,,Zapytaniu ofertowym",
2) złożył ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów oceny przyjętych w niniejszym postępowaniu,
c) O terminie i sposobie zawarcia umowy Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie do 14 dni od złożenia oferty cenowej.
d) Zawarcie umowy z Zamawiającym nastąpi w terminie związania ofertą. Uwagia:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania, bez
podania przyczyny. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania
oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Akademię Sztuki w
Szczecinie i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez nią umowy.
e) Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej.
Klauzula Informacyjna RODO
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Sztuki w Szczecinie, Pl. Orła Białego 2, 75-562 Szczecin;
b) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@akademiasztuki.eu;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- wykonania zobowiązań łączących Strony, w szczególności wynikających odpowiednio z zawartej umowy, zamówienia, porozumienia,
- dochodzenia ewentualnych roszczeń Strony lub Administratora w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora;
d) Zebrane dane będą udostępniane organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, bankom, podmiotom, partnerom (Kontrahentom) naszych realizacji biznesowych i Pani/Pana obowiązków wynikających z umowy, podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora w celu wykonania ciążących na administratorze obowiązków, m.in.:
- podmiotowi realizującemu obowiązki z zakresu obsługi finansowej i prawnej Administratora,
- dostawcom zewnętrznych systemów wspierającym działalność Administratora;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy jak i jej realizacji oraz rozliczenia. W zakresie wynikającym z przetwarzania na podstawie przepisów prawa, dane osobowe będą przetwarzane przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego w którym zaistniało ostatnie zobowiązanie pomiędzy Stronami. Dane osobowe będą przetwarzane dodatkowo przez okres niezbędny w celu zagwarantowania możliwości rozpatrzenia lub ochrony przed ewentualnymi roszczeniami;
f) Dane osobowe w ramach współpracy nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym;
g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
i) Nie przysługuje Pani/Panu prawo do żądania usunięcia, ograniczenia lub sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że dojdzie do rozwiązania umowy będącej źródłem przetwarzania danych osobowych. Wskazuję, że udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym zawarcia i wykonania umowy z Administratorem.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do udzielania informacji i wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia jest: Mirella Grudzińska tel.: 516-247-468, mirella.grudzinska@akademiasztuki.eu.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.