Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5717z ostatnich 7 dni
23573z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługi serwisowe urządzeń dźwigowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi serwisowe urządzeń dźwigowych

Data zamieszczenia: 2025-01-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krotoszynie
l. Młyńska 2
63-700 Krotoszyn
powiat: krotoszyński
(62) 582 12 51, 62 58 21 222
donata.lopaczyk@spzoz-krotoszyn.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Krotoszyn
Wadium: ---
Nr telefonu: (62) 582 12 51, 62 5
Termin składania ofert: 2025-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługi serwisowe urządzeń dźwigowych w SPZOZ w Krotoszynie
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA
II.
1. Opis przedmiotu zamówienia: ,,Usługi serwisowe urządzeń dźwigowych w SPZOZ w
Krotoszynie"
Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe nw. urządzeń dźwigowych Zamawiającego:
PAKIET nr. 1
lp.
Nazwa urządzeniaUdźwigTyp / ModelNumer seryjnyRok
produkcjiProducent
Urządzenie do
przemieszczania
osób
niepełnosprawnych385 kgKALI BB-15-9872015LIFTPROJEKT
Dźwig osobowy1600 kgHydraulicznyP00H01412000PILAWA
Dźwig osobowy1600 kgHydrauliczny /
GL-TML-1600H052/142014GMV
100 kg Towarowy / ISO-A245 9302014SKG
100 kg Towarowy / ISO-A245 9292014SKG
300 kg Towarowy / ISO-D245 9312014SKG
Platforma pionowa600 kgE07HDP0612012WINDPOLDŹWIG
Dźwig osobowy1600 kgHOE-1600-T2/T2-
N609022007FUD
Dźwig towarowy
mały300 kg Towarowy / ISO-D1611332001SKG
Dźwig osobowy850 kgH09-10612009LIFT SERVICE
Dźwig osobowy630 kgH075/162016INVEST LIFT
Dźwig osobowy1600 kgHydrauliczny672/PROD/122012ARTMED
Dźwig osobowy1500 kgHydraulicznyH067/162016INVEST LIFT
Numer seryjnyRok
produkcji
Dźwig towarowy
mały
Dźwig towarowy
mały
Dźwig towarowy
mały
Hydrauliczny /
OB850H
Hydrauliczny /
GLF MRL-MC 630
PAKIET nr. 2
Lp.
Nazwa urządzenia
Udźwig
Typ / Model
Producent1.Dźwig osobowy1600 kgElektryczny /
MPGO1600P-23862021MP PROLIFT
2.Dźwig osobowy1600 kgElektryczny /
MPGO1600P-23862021MP PROLIFT
Dla pakietu nr 1:
Przez usługi serwisowe rozumie się: przeglądy, konserwacje, naprawy, pogotowie dźwigowe, pomiary
elektryczne, udział w rewizjach okresowych przeprowadzanych przez UDT, resurs, abonament za
łączność telefoniczną dla poz. 3,11,12,13.
Resurs będzie wykonywany przed okresowymi rewizjami UDT.
Przedmiot zamówienia obejmuje 40-ści roboczogodzin na naprawy. Wykonawca przystąpi do
wykonania naprawy (dotrze na miejsce) w ciągu 1 godz. od momentu zgłoszenia telefonicznego
awarii przez Zamawiającego. Czas usunięcia awarii niezwłocznie lecz nie dłużej niż 12 h po
zgłoszeniu. W przypadku konieczności wymiany uszkodzonego podzespołu termin jego wymiany
uzależniony jest od dostępności u producenta, jednak nie dłuższy niż 14 dni.
Dla pakietu nr 2:
Urządzenia objęte są gwarancją.
Przez usługi serwisowe rozumie się: przeglądy, konserwacje, pogotowie dźwigowe, pomiary
elektryczne, udział w rewizjach okresowych przeprowadzanych przez UDT, resurs, abonament za
łączność telefoniczną.
Resurs będzie wykonywany przed okresowymi rewizjami UDT.
Przeglądy i konserwacje będą wykonywane raz w miesiącu, jednak w odstępach nie większych niż 30
dni i odnotowane w dzienniku konserwacji.
Pomiary elektryczne będą wykonywane co 12 miesięcy.
Zakresy i terminy czynności, o których mowa w ust. 1 i 2 muszą być zgodne z wytycznymi
producenta, jak i obowiązującymi przepisami, w szczególności Rozporządzeniem Ministra
Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych
dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego).
Pogotowie dźwigowe 24h - 7 dni w tygodniu, czas do uwolnienia osób w kabinie - zgodny
z normą PN EN 13015 jednak nie dłużej niż 45 minut.

Dokument nr: DT/9/1/25

Składanie ofert:
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
1. Oryginał oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Ul. Młyńska 2, 63-700
Krotoszyn- sekretariat.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 03.02.2025 r o godz. 09:00. Oferty
otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez
otwierania.
Ofertę należy złożyć na:
adres e-mail : donata.lopaczyk@spzoz-krotoszyn.pl
Za ofertę złożoną w terminie Zamawiający uzna przekazaną do dnia 03.02.2025 r. do
godz. 09:00 za datę przekazania oferty przyjmuje się datę i godzinę jej przekazania na
pocztę elektroniczna.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
3. Warunki płatności: Faktura będzie wystawiania każdorazowo na zakończenie miesiąca.
Termin płatności do 60 dni od daty dostarczenie faktury do siedziby Zamawiającego.
4. Inne warunki:
a). O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek zdolności
technicznej lub zawodowej:
- posiadanie wiedzy, doświadczenia, wymagane prawem uprawnienia do wykonania
przedmiotu umowy
- posiadanie kwalifikacji uprawniających do czynności opisanych w zapytaniu ofertowym
wymaganych przez aktualne przepisy powszechnie obowiązujące, w szczególności
zgodnie z ustawą o dozorze technicznym Dz.U. 2024, poz. 1194,
- dla pakietu nr 2 posiada autoryzację serwisową dla rodzaju dźwigów osobowych elektrycznych,
typ MPGO1600.
W pakiecie nr 1 nie dopuszcza się wykonania części lub całości zamówienia przez
podwykonawcę.
W pakiecie nr 2 zamawiający dopuszcza wykonanie części lub całości zamówienia przez
podwykonawcę. Wskazany podwykonawca musi spełniać warunki stawiane w zapytaniu
ofertowym.b). O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia
Wykonawca składa oświadczenie - załącznik nr 3 do ZO. W przypadku Wykonawcy
wykluczonego z postępowania Zamawiający odrzuci ofertę.
5. Pozostałe warunki zamówienia zostały określone we wzorze umowy (zał. nr 4).
III.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY
1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - zał. nr 1).
2. Wypełniony formularz cenowy (wg załączonego wzoru - zał. nr 2).
3. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada wiedzę, doświadczenie i wymagane prawem
uprawiania niezbędne do wykonania przedmiotu umowy (oświadczenie ujęte
w formularzu ofertowym).
4. Aktualne certyfikaty legalizacyjne urządzeń wymaganych do wykonywania
przedmiotu zamówienia - dla pakietu nr 1 i 2
5. Dla pakietu nr 2 aktualny dokument potwierdzający autoryzację serwisową.
6. Uprawnienia zakładowe do dokonywania modernizacji i napraw urządzeń
dźwigowych w tym dźwigów osobowych i szpitalnych. - dla pakietu nr 1 i nr 2
7. Oświadczenie -załącznik nr 3 do ZO.
IV.KRYTERIUM OCENY OFERT
Cena 100%
V.SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę w języku polskim, sporządzonej
w formie pisemnej lub elektronicznej lub postaci elektronicznej.
2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Zamawiający
nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
3. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
4. Oferta Wykonawcy winna spełniać wszystkie wymagania określone w niniejszym
zapytaniu, a także zawierać wszystkie żądane dokumenty i załączniki.
5. Zaleca się aby wszystkie strony oferty zostały spięte/zszyte w sposób trwały,
zapobiegający możliwości dekompletacji oferty.
6. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę
dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla
prowadzonego postępowania spowoduje odrzucenie oferty.
Dotyczy wyboru dostarczenia oferty drogą pisemną.
1. Oferta oraz wymagane załączniki składane wraz z ofertą wymagają pieczęci i
podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie
gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
2. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem
kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym
(ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne
pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
przez notariusza).
3. Wszystkie kserokopie dokumentów, oświadczeń winny być poświadczone zazgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę umocowaną.
4. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem
osoby/ osób podpisujących ofertę.
5. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
Wykonawca winien zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji nie
mogą zostać ujawnione innym uczestnikom postępowania poprzez wydzielenie ich
w sposób widoczny i niebudzący wątpliwości, z adnotacją ,, Tajemnica
przedsiębiorstwa". Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych
informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z
dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby
uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było
sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez
Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane
przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez
Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych
klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp.
Ofertę należy umieścić w opakowaniu zamkniętym i zaadresowanym do
Zamawiającego na adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn
Sekretariat
Zamknięte opakowanie zawierające ofertę Wykonawcy, winno być opisane:
- nazwą i adresem Wykonawcy
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Młyńska 2
63-700 Krotoszyn
Sekretariat
z dopiskiem:
,,Zapytanie ofertowe dotyczące usług ,, Usługi serwisowe urządzeń dźwigowych w SPZOZ
w Krotoszynie ". Nie otwierać przed 03.02.2025 r godz. 09:30".
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego
oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
Sposób postępowania Wykonawcy w przypadku wyboru formy elektronicznej/postaci
elektronicznej
1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (złożenie
oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisemelektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
2. Oferta i załączniki do oferty (tj. wymagane oświadczenia i dokumenty) winny być
podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym/profilem zaufanym/podpisem
osobistym zgodnie z zasadami jego reprezentacji lub przez jego pełnomocnika.
3.
W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie
rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne
pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale
w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza
się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego
uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia
sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o
notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego
uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być
uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
4. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z
dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca
zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku
wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Załącznik stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa". Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych
informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia
16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby
uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było
sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez
Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez
Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę
podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą
informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp.
Ofertę należy złożyć na:
WYJAŚNIENIA I MODYFIKACJE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Wykonawca może zwrócić się pisemnie (e-mail: donata.lopaczyk@spzoz-
krotoszyn.pl), faksem do Zamawiającego o wyjaśnienie treści wszelkich wątpliwości
dotyczących zapytania ofertowego oraz sposobu przygotowania i złożenia oferty.
2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego dotrze do zamawiającego nie
później niż do końca dnia 28.01.2025 r. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie,
jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek
o wyjaśnienie wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej Zamawiający
będzie miał prawo pozostawić wniosek bez rozpoznania.VII.
WYBÓR OFERTY, UNIEWAŻNIENE POSTĘPOWANIA
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wybranego
wykonawcę pisemnie oraz określi termin podpisania umowy, a w przypadku
umieszczenia zapytania ofertowego na stronie internetowej Zamawiający zamieści
informację o wyborze oferty na stronie internetowej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez wyboru oferty,
bez podawania przyczyny, na każdym etapie postępowania.

Kontakt:
OSOBĄ UPOWAŻNIONĄ DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI JEST:
w sprawach merytorycznych - Mirosław Gabrysiak - tel. (62) 582 12 51
w sprawach formalnych - Donata Łopaczyk - tel. 62 58 21 222

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.