dolnośląskie (Świdnica)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Tychy)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi serwisowe urządzeń dźwigowych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krotoszynie l. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn powiat: krotoszyński (62) 582 12 51, 62 58 21 222 donata.lopaczyk@spzoz-krotoszyn.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Krotoszyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (62) 582 12 51, 62 5 |
Termin składania ofert: | 2025-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługi serwisowe urządzeń dźwigowych w SPZOZ w Krotoszynie PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA II. 1. Opis przedmiotu zamówienia: ,,Usługi serwisowe urządzeń dźwigowych w SPZOZ w Krotoszynie" Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe nw. urządzeń dźwigowych Zamawiającego: PAKIET nr. 1 lp. Nazwa urządzeniaUdźwigTyp / ModelNumer seryjnyRok produkcjiProducent Urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych385 kgKALI BB-15-9872015LIFTPROJEKT Dźwig osobowy1600 kgHydraulicznyP00H01412000PILAWA Dźwig osobowy1600 kgHydrauliczny / GL-TML-1600H052/142014GMV 100 kg Towarowy / ISO-A245 9302014SKG 100 kg Towarowy / ISO-A245 9292014SKG 300 kg Towarowy / ISO-D245 9312014SKG Platforma pionowa600 kgE07HDP0612012WINDPOLDŹWIG Dźwig osobowy1600 kgHOE-1600-T2/T2- N609022007FUD Dźwig towarowy mały300 kg Towarowy / ISO-D1611332001SKG Dźwig osobowy850 kgH09-10612009LIFT SERVICE Dźwig osobowy630 kgH075/162016INVEST LIFT Dźwig osobowy1600 kgHydrauliczny672/PROD/122012ARTMED Dźwig osobowy1500 kgHydraulicznyH067/162016INVEST LIFT Numer seryjnyRok produkcji Dźwig towarowy mały Dźwig towarowy mały Dźwig towarowy mały Hydrauliczny / OB850H Hydrauliczny / GLF MRL-MC 630 PAKIET nr. 2 Lp. Nazwa urządzenia Udźwig Typ / Model Producent1.Dźwig osobowy1600 kgElektryczny / MPGO1600P-23862021MP PROLIFT 2.Dźwig osobowy1600 kgElektryczny / MPGO1600P-23862021MP PROLIFT Dla pakietu nr 1: Przez usługi serwisowe rozumie się: przeglądy, konserwacje, naprawy, pogotowie dźwigowe, pomiary elektryczne, udział w rewizjach okresowych przeprowadzanych przez UDT, resurs, abonament za łączność telefoniczną dla poz. 3,11,12,13. Resurs będzie wykonywany przed okresowymi rewizjami UDT. Przedmiot zamówienia obejmuje 40-ści roboczogodzin na naprawy. Wykonawca przystąpi do wykonania naprawy (dotrze na miejsce) w ciągu 1 godz. od momentu zgłoszenia telefonicznego awarii przez Zamawiającego. Czas usunięcia awarii niezwłocznie lecz nie dłużej niż 12 h po zgłoszeniu. W przypadku konieczności wymiany uszkodzonego podzespołu termin jego wymiany uzależniony jest od dostępności u producenta, jednak nie dłuższy niż 14 dni. Dla pakietu nr 2: Urządzenia objęte są gwarancją. Przez usługi serwisowe rozumie się: przeglądy, konserwacje, pogotowie dźwigowe, pomiary elektryczne, udział w rewizjach okresowych przeprowadzanych przez UDT, resurs, abonament za łączność telefoniczną. Resurs będzie wykonywany przed okresowymi rewizjami UDT. Przeglądy i konserwacje będą wykonywane raz w miesiącu, jednak w odstępach nie większych niż 30 dni i odnotowane w dzienniku konserwacji. Pomiary elektryczne będą wykonywane co 12 miesięcy. Zakresy i terminy czynności, o których mowa w ust. 1 i 2 muszą być zgodne z wytycznymi producenta, jak i obowiązującymi przepisami, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego). Pogotowie dźwigowe 24h - 7 dni w tygodniu, czas do uwolnienia osób w kabinie - zgodny z normą PN EN 13015 jednak nie dłużej niż 45 minut. Dokument nr: DT/9/1/25 Składanie ofert: MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY 1. Oryginał oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn- sekretariat. 2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 03.02.2025 r o godz. 09:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Ofertę należy złożyć na: adres e-mail : donata.lopaczyk@spzoz-krotoszyn.pl Za ofertę złożoną w terminie Zamawiający uzna przekazaną do dnia 03.02.2025 r. do godz. 09:00 za datę przekazania oferty przyjmuje się datę i godzinę jej przekazania na pocztę elektroniczna. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wymagania: 3. Warunki płatności: Faktura będzie wystawiania każdorazowo na zakończenie miesiąca. Termin płatności do 60 dni od daty dostarczenie faktury do siedziby Zamawiającego. 4. Inne warunki: a). O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek zdolności technicznej lub zawodowej: - posiadanie wiedzy, doświadczenia, wymagane prawem uprawnienia do wykonania przedmiotu umowy - posiadanie kwalifikacji uprawniających do czynności opisanych w zapytaniu ofertowym wymaganych przez aktualne przepisy powszechnie obowiązujące, w szczególności zgodnie z ustawą o dozorze technicznym Dz.U. 2024, poz. 1194, - dla pakietu nr 2 posiada autoryzację serwisową dla rodzaju dźwigów osobowych elektrycznych, typ MPGO1600. W pakiecie nr 1 nie dopuszcza się wykonania części lub całości zamówienia przez podwykonawcę. W pakiecie nr 2 zamawiający dopuszcza wykonanie części lub całości zamówienia przez podwykonawcę. Wskazany podwykonawca musi spełniać warunki stawiane w zapytaniu ofertowym.b). O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa oświadczenie - załącznik nr 3 do ZO. W przypadku Wykonawcy wykluczonego z postępowania Zamawiający odrzuci ofertę. 5. Pozostałe warunki zamówienia zostały określone we wzorze umowy (zał. nr 4). III.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - zał. nr 1). 2. Wypełniony formularz cenowy (wg załączonego wzoru - zał. nr 2). 3. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada wiedzę, doświadczenie i wymagane prawem uprawiania niezbędne do wykonania przedmiotu umowy (oświadczenie ujęte w formularzu ofertowym). 4. Aktualne certyfikaty legalizacyjne urządzeń wymaganych do wykonywania przedmiotu zamówienia - dla pakietu nr 1 i 2 5. Dla pakietu nr 2 aktualny dokument potwierdzający autoryzację serwisową. 6. Uprawnienia zakładowe do dokonywania modernizacji i napraw urządzeń dźwigowych w tym dźwigów osobowych i szpitalnych. - dla pakietu nr 1 i nr 2 7. Oświadczenie -załącznik nr 3 do ZO. IV.KRYTERIUM OCENY OFERT Cena 100% V.SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę w języku polskim, sporządzonej w formie pisemnej lub elektronicznej lub postaci elektronicznej. 2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. 4. Oferta Wykonawcy winna spełniać wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu, a także zawierać wszystkie żądane dokumenty i załączniki. 5. Zaleca się aby wszystkie strony oferty zostały spięte/zszyte w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji oferty. 6. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje odrzucenie oferty. Dotyczy wyboru dostarczenia oferty drogą pisemną. 1. Oferta oraz wymagane załączniki składane wraz z ofertą wymagają pieczęci i podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. 2. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. Wszystkie kserokopie dokumentów, oświadczeń winny być poświadczone zazgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę umocowaną. 4. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisujących ofertę. 5. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji nie mogą zostać ujawnione innym uczestnikom postępowania poprzez wydzielenie ich w sposób widoczny i niebudzący wątpliwości, z adnotacją ,, Tajemnica przedsiębiorstwa". Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp. Ofertę należy umieścić w opakowaniu zamkniętym i zaadresowanym do Zamawiającego na adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat Zamknięte opakowanie zawierające ofertę Wykonawcy, winno być opisane: - nazwą i adresem Wykonawcy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat z dopiskiem: ,,Zapytanie ofertowe dotyczące usług ,, Usługi serwisowe urządzeń dźwigowych w SPZOZ w Krotoszynie ". Nie otwierać przed 03.02.2025 r godz. 09:30". Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji. Sposób postępowania Wykonawcy w przypadku wyboru formy elektronicznej/postaci elektronicznej 1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisemelektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Oferta i załączniki do oferty (tj. wymagane oświadczenia i dokumenty) winny być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym/profilem zaufanym/podpisem osobistym zgodnie z zasadami jego reprezentacji lub przez jego pełnomocnika. 3. W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 4. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp. Ofertę należy złożyć na: WYJAŚNIENIA I MODYFIKACJE ZAPYTANIA OFERTOWEGO 1. Wykonawca może zwrócić się pisemnie (e-mail: donata.lopaczyk@spzoz- krotoszyn.pl), faksem do Zamawiającego o wyjaśnienie treści wszelkich wątpliwości dotyczących zapytania ofertowego oraz sposobu przygotowania i złożenia oferty. 2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego dotrze do zamawiającego nie później niż do końca dnia 28.01.2025 r. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej Zamawiający będzie miał prawo pozostawić wniosek bez rozpoznania.VII. WYBÓR OFERTY, UNIEWAŻNIENE POSTĘPOWANIA O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wybranego wykonawcę pisemnie oraz określi termin podpisania umowy, a w przypadku umieszczenia zapytania ofertowego na stronie internetowej Zamawiający zamieści informację o wyborze oferty na stronie internetowej. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez wyboru oferty, bez podawania przyczyny, na każdym etapie postępowania. Kontakt: OSOBĄ UPOWAŻNIONĄ DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI JEST: w sprawach merytorycznych - Mirosław Gabrysiak - tel. (62) 582 12 51 w sprawach formalnych - Donata Łopaczyk - tel. 62 58 21 222 |
© eurobudowa.pl 2004-2025