dolnośląskie (Świdnica)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
kujawsko-pomorskie (Lipno)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Tychy)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług ogrodniczo-porządkowych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Nadleśnictwo Oleszyce ul. Zielona 4B 37-630 Oleszyce powiat: lubaczowski tel.: +48 16 631 16 60, fax.: +48 16 631 16 61 oleszyce@krosno.lasy.gov.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Oleszyce |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | tel.: +48 16 631 16 |
Termin składania ofert: | 2025-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia pn.: ,,Świadczenie usług ogrodniczo-porządkowych w 2025 roku". 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ogrodniczo-porządkowych dla Nadleśnictwa Oleszyce, polegających na: a. ręcznym koszeniu trawy z użyciem kosiarek oraz wykaszarek spalinowych wraz ze zbiorem i wywozem pokosu w miejsce wskazane przez Usługodawcę, b. ręcznym przycinaniu drzew, krzewów oraz żywopłotów przy użyciu sekatora, nożyc elektrycznych oraz spalinowych, pilarki spalinowej wraz ze zbiorem i wywozem do 1 km pokosu w miejsce wskazane przez Usługodawcę, c. ręcznym pieleniu chwastów wraz z transportem materiałów organicznych w miejsce wskazane przez Usługodawcę (odległość do 1 km), d. grabieniu liści z trawników oraz rabat wraz ze zbiorem i transportem w miejsce wskazane przez Usługodawcę (odległość do 1 km), e. ręcznym sadzeniu roślin ozdobnych, f. ręcznym zamiataniu placów oraz ciągów komunikacyjnych (drogi, chodniki, place manewrowe, mijanki, składy drewna, miejsca parkingowe), g. ręcznym odśnieżaniu ciągów komunikacyjnych, h. ręcznym oczyszczaniu infrastruktury leśnej ze śmieci, i. ręcznym porządkowaniu wokół dróg leśnych (wycinanie zakrzaczeń, oczyszczaniu rowów i poboczy drogowych z gałęzi), j. wykonaniu innych prac ręcznych, stosownie do pojawiających się potrzeb Usługodawcy, zgodnych z charakterem umowy i możliwościami Usługobiorcy, k. mechanicznym łupaniu drewna opałowego na terenie Usługodawcy (drewno zostanie dostarczone przez nadleśnictwo). Planowany zakres usługi: Lp. Miejsce świadczenia usługi Szacunkowa ilość roboczogodzin 1 Leśnictwo Dzików 100 2 Leśnictwo Podlisze 500 3 Leśnictwo Futory 300 4 Leśnictwo Zabiała 250 5 Leśnictwo Stare Sioło 250 6 Leśnictwo Miłków 100 7 Leśnictwo Czerniakowa Buda 250 8 Leśnictwo Sucha Wola 200 9 Leśnictwo Lipina 200 10 Leśnictwo Kolonia 700 11 Nadleśnictwo 400 RAZEM: 3 250 rh Dokument nr: ZG.270.2.1.2025 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi 31.01.2025 r. o godz. 09:05. Składanie ofert: . Miejsce i termin składania Osobiście w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego (37-630 Oleszyce, ul. Zielona 4B) pokój nr 4 Sekretariat Nadleśnictwa Oleszyce lub drogą elektroniczną na adres email: oleszyce@krosno.lasy.gov.pl do dnia 31.01.2025 r. do godz. 09:00. Wykonawca zamieszcza ofertę w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanej w następujący sposób: ,,Oferta na świadczenie usług ogrodniczo-porządkowych w 2025 roku NIE OTWIERAĆ przed 31.01.2025 r. godz. 9:05" W przypadku składania oferty za pomocą poczty elektronicznej podpisany formularz ofertowy należy przesłać w formie załącznika do wiadomości email, a w tytule maila należy wpisać: ,,Oferta na świadczenie usług ogrodniczo-porządkowych w 2025 roku NIE OTWIERAĆ przed 31.01.2025 r. godz. 9:05" Jeżeli Wykonawca zdecyduje się na złożenie oferty z wykorzystaniem drogi elektronicznej. Formularz oferty stanowiący załącznik do emaila może być złożony: a. w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym którego definicję określa art. 3 pkt 12 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w www.oleszyce.krosno.lasy.gov.pl sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającym dyrektywę 1999/93/WE); b. w formie elektronicznej w postaci cyfrowego odwzorowania (scanu) dokumentu podpisanego w wersji papierowej. Scan powinien być sporządzony w sposób umożliwiający zapoznanie się z treścią oferty oraz weryfikację osób składających podpisy. W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatu .pdf. Formularz oferty musi być podpisany przez osoby upoważnione ze strony Wykonawcy. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia: do dnia: 31.12.2025 r. Wymagania: 2. Wadium W przedmiotowym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane 3. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Kryteria oceny składanej oferty cenowej: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się ceną za wykonanie całego przedmiotu zamówienia (określną w polskich złotych). Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z najniższą ceną. 6. Warunki udziału w postępowaniu: a) Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie kryterium dotyczące zdolności technicznej i zawodowej w zakresie: ? osób skierowanych do realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 6 pracownikami, w tym 2 z uprawnieniami do obsługi pilarki spalinowej, ? dysponowania potencjałem technicznym: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującymi urządzaniami: ? Mechaniczna łuparka do drewna, ? Spalinowa kosiarka do trawy (2 szt.), ? Wykaszarka spalinowa, ? Mechaniczne nożyce do żywopłotu (spalinowe) ? Pilarka spalinowa, ? Samochód dostawczy skrzyniowy o DMC do 3,5 ton lub samochód dostawczy wraz z lekką przyczepą o łącznym DMC do 3,5 t b) Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia, w wyznaczonym terminie. 7. Badanie ofert: Zamawiający przewiduje możliwość: a) poprawienia oczywistych omyłek pisarskich polegających na niezgodności treści oferty z treścią wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia, b) poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji cenowych, c) w toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnienia treści złożonej oferty oraz jej uzupełnienia. d) poprawienie omyłek o których mowa w pkt.. a, b oraz uzupełnienie treści oferty o której mowa w pkt. c, nie poczytuje się jako złożenia nowej oferty w myśl art. 68 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1061). 9. Termin i warunki płatności: Przelew w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotym polskim - PLN. 10. Osobą uprawnioną do kontaktu i udzielania wyjaśnień w sprawie zakresu przedmiotu zamówienia jest: Maciej Leja - Specjalista ds. administracji 11. Pozostałe informacje: a. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia przetargu (bez wybrania którejkolwiek z ofert) bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania przetargowego, b. Zamawiający powiadomi na piśmie uczestników przetargu o jego wyniku albo o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru, c. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta została wybrana o terminie i miejscu zawarcia umowy, d. Oferta, która zostanie złożona po terminie składania ofert tj. 31.01.2025r. godz.: 9:00, nie będzie wiązać Zamawiającego i Wykonawcy, w konsekwencji nie będzie brana pod uwagę w niniejszym postępowaniu. |
© eurobudowa.pl 2004-2025