Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5518z ostatnich 7 dni
23076z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa wodomierzy z modułami radiowymi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wodomierzy z modułami radiowymi

Data zamieszczenia: 2025-01-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o. o
ul. Przemysłowa 15
26-900 Kozienice
powiat: kozienicki
tel.: 48 614 24 03, tel. 698-633-489, 048/614- 32-15
biuro@kgkkozienice.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kozienice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 48 614 24 03,
Termin składania ofert: 2025-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
dostawa wodomierzy z modułami radiowymi, zwana dalej ,,przedmiotem zamówienia".
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wodomierzy z modułami radiowymi
wyszególnionych w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.
III. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
- etap I: do dnia 07.02.2025 r. w ilości:
wodomierz DN 20 z modułem radiowym - 300 kpl.,
wodomierz DN 20 z modułem radiowym i anteną pasywną - 50 kpl.,
- etap II: do dnia 28.02.2025 r. w ilości:
wodomierz DN 15 z modułem radiowym - 30 kpl.,
wodomierz DN 20 z modułem radiowym - 650 kpl.,
wodomierz DN 25 z modułem radiowym - 10 kpl.,
wodomierz DN 32 z modułem radiowym - 18 kpl.,
wodomierz DN 40 z modułem radiowym - 18 kpl.,
wodomierz DN 50 z modułem radiowym - 3 kpl.,
- etap III: do dnia 15.04.2025 r. w ilości:
wodomierz DN 20 z modułem radiowym - 700 kpl.

Dokument nr: ZIOŚiO.280.2.2025.KZP.ZDZO.AP

Otwarcie ofert: 3. Oferty zostaną otwarte w dniu 03.02.2025 r. o godz. 10.05 w siedzibie Zamawiającego - sala
konferencyjna.
4. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w biurze podawczym. TERMIN SKŁADANIA
ofert upływa dnia 03.02.2025 r. o godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Miejsce dostawy: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Ul. Rodzinna 1, 26-900 Kozienice.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone jest jako zamówienie sektorowe, w związku z art. 2 ust. 1
pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz.
1320), którego wartość nie przekracza progów unijnych, dla którego nie stosuje się ustawy
Prawo zamówień publicznych.
I. INFORMACJE OGÓLNE
1. Wykonawca winien się zapoznać z całością niniejszej SWZ. Wszystkie formularze zawarte
w niniejszej SWZ zostaną wypełnione przez Wykonawcę ściśle według wskazówek.
2. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowych negocjacji z wybranym Wykonawcą,
zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty albo jego unieważnienia bez
podania przyczyn, odwołania lub zmiany warunków postępowania.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
podstawie:
- art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. poz. 835),
- art. 5k rozporządzenia Rady (UE) 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków
ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie
(Dz. U. UE nr L 229 z 31.7.2014) w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE)
2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014
dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi
sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE nr L 111 z 8.4.2022).
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ.
2. Językiem obowiązującym w niniejszym postępowaniu jest język polski.
3. Oferta, wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki, muszą być podpisane
przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy -
uwidocznione we właściwym Rejestrze lub posiadającą (posiadające) pełnomocnictwo do
dokonywania określonych czynności prawnych (w tym przypadku pełnomocnictwo winno
być dołączone do oferty).
4. Kopie dokumentów załączone do oferty powinny być opatrzone klauzulą ,,potwierdzam za
zgodność z oryginałem" i podpisane przez Wykonawcę.
5. Do oferty sporządzonej zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszej SWZ, Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej,
b) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z załączonych dokumentów do
oferty (jeżeli dotyczy),
c) atesty / deklaracje zgodności / karty katalogowe oferowanego przedmiotu zamówienia.
6. Składając ofertę Wykonawca winien ją umieścić w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie
zaadresowanej na Zamawiającego, na adres podany na wstępie oraz wyraźnie oznakować:
,,Oferta na dostawę wodomierzy z modułami radiowymi" oraz ,,Nie otwierać przed:
03.02.2025 r. godz. 10.05" - w przypadku braku tych informacji Zamawiający nie bierze
odpowiedzialności za nieprawidłowe skierowanie lub przedwczesne otwarcie oferty.
7. Wszelkie zapisy w ofercie muszą być wykonane w sposób trwały i czytelny. Oferty
powinny być napisane: ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem, na maszynie lub
wydrukowane na drukarce komputerowej.
8. Jeżeli koperta zewnętrzna nie jest oznaczona zgodnie z pkt.6, Zamawiający nie bierze
odpowiedzialności za nieprawidłowe skierowanie lub przedwczesne otwarcie oferty.
9. Pożądane jest, aby wszystkie strony oferty były kolejno ponumerowane i złączone w sposób
uniemożliwiający wysuniecie się którejkolwiek kartki.
VII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych
polskich (PLN).
2. Wykonawca określi cenę przedmiotu zamówienia w PLN, wypełniając formularz oferty
stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SWZ. Cena oferty winna być ceną brutto tj. z
podatkiem VAT. Cena oferty musi obejmować wszystkie niezbędne koszty do realizacji
przedmiotu zamówienia w tym koszt dostawy do Zamawiającego - Zakład Wodociągów i
Kanalizacji w Kozienicach ul. Rodzinna 1.
3. Wartość ogółem stanowić będzie cenę oferty. Wszystkie upusty powinny być uwzględnione
w cenach jednostkowych, a nie udzielone do wartości ogółem.
4. Sposób zapłaty - przelew w ciągu 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego po
dostawie partii przedmiotu zamówienia i podpisaniu częściowego / końcowego protokółu odbioru
przedmiotu zamówienia.
5. Cena określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie
podlegać zmianie.
2. O uznaniu oferty za złożoną w terminie decyduje data i godzina jej wpływu do
Zamawiającego.
5. Podczas otwarcia ofert, zostaną podane nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także
informacje dotyczące ceny oferty.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium, a
mianowicie ceną oferty o znaczeniu (wadze) 100%.
X. UMOWA
1. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy złożyli oferty, wskazując nazwę i siedzibę oraz cenę wybranego
Wykonawcy.
2. Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do
niniejszej SWZ) nastąpi w możliwie najkrótszym czasie, nie później jednak niż przed
upływem terminu związania ofertą.

Uwagi:
XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kozienicka Gospodarka Komunalna
Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 15, 26-900 Kozienice.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: bodo.rado@gmail.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w celu archiwizacji.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień
publicznych.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej
,,ustawa Pzp", a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
Dane osobowe Wykonawcy będą przechowane przez okres obowiązywania umowy, a
następnie 5 lat , albo 15 w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE,
począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu
obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i
nie zostały one uznane , jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami
umowy).
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także, na warunkach
określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE, prawo sprostowania danych , ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić
Zamawiającemu dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz
zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może
wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

Kontakt:
V. OSOBY UPOWAŻNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Osobami działającymi w imieniu Zamawiającego, uprawnionymi do kontaktów z
Wykonawcami są: w sprawach technicznych Tomasz Brodnicki tel. 698-633-489, /048/614-
32-15 w sprawach formalnych Aneta Pyc tel. 600-832-557, /048/614-24-03 wew. 52 - w
godzinach 7.00 ? 15.00 w dni robocze.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.