lubelskie (Lublin)
małopolskie (Wadowice)
łódzkie (Strzelce)
śląskie (Pszczyna)
łódzkie (Zapolice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wodomierzy z modułami radiowymi |
Data zamieszczenia: | 2025-01-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o. o ul. Przemysłowa 15 26-900 Kozienice powiat: kozienicki tel.: 48 614 24 03, tel. 698-633-489, 048/614- 32-15 biuro@kgkkozienice.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Kozienice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 48 614 24 03, |
Termin składania ofert: | 2025-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
dostawa wodomierzy z modułami radiowymi, zwana dalej ,,przedmiotem zamówienia". II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wodomierzy z modułami radiowymi wyszególnionych w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ. III. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENA Termin realizacji przedmiotu zamówienia: - etap I: do dnia 07.02.2025 r. w ilości: wodomierz DN 20 z modułem radiowym - 300 kpl., wodomierz DN 20 z modułem radiowym i anteną pasywną - 50 kpl., - etap II: do dnia 28.02.2025 r. w ilości: wodomierz DN 15 z modułem radiowym - 30 kpl., wodomierz DN 20 z modułem radiowym - 650 kpl., wodomierz DN 25 z modułem radiowym - 10 kpl., wodomierz DN 32 z modułem radiowym - 18 kpl., wodomierz DN 40 z modułem radiowym - 18 kpl., wodomierz DN 50 z modułem radiowym - 3 kpl., - etap III: do dnia 15.04.2025 r. w ilości: wodomierz DN 20 z modułem radiowym - 700 kpl. Dokument nr: ZIOŚiO.280.2.2025.KZP.ZDZO.AP Otwarcie ofert: 3. Oferty zostaną otwarte w dniu 03.02.2025 r. o godz. 10.05 w siedzibie Zamawiającego - sala konferencyjna. 4. Otwarcie ofert jest jawne. Składanie ofert: VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w biurze podawczym. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 03.02.2025 r. o godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: 2. Miejsce dostawy: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Ul. Rodzinna 1, 26-900 Kozienice. Wymagania: Postępowanie prowadzone jest jako zamówienie sektorowe, w związku z art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), którego wartość nie przekracza progów unijnych, dla którego nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych. I. INFORMACJE OGÓLNE 1. Wykonawca winien się zapoznać z całością niniejszej SWZ. Wszystkie formularze zawarte w niniejszej SWZ zostaną wypełnione przez Wykonawcę ściśle według wskazówek. 2. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowych negocjacji z wybranym Wykonawcą, zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty albo jego unieważnienia bez podania przyczyn, odwołania lub zmiany warunków postępowania. IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie: - art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, - art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), - art. 5k rozporządzenia Rady (UE) 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE nr L 229 z 31.7.2014) w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE nr L 111 z 8.4.2022). VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ. 2. Językiem obowiązującym w niniejszym postępowaniu jest język polski. 3. Oferta, wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki, muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy - uwidocznione we właściwym Rejestrze lub posiadającą (posiadające) pełnomocnictwo do dokonywania określonych czynności prawnych (w tym przypadku pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty). 4. Kopie dokumentów załączone do oferty powinny być opatrzone klauzulą ,,potwierdzam za zgodność z oryginałem" i podpisane przez Wykonawcę. 5. Do oferty sporządzonej zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszej SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z załączonych dokumentów do oferty (jeżeli dotyczy), c) atesty / deklaracje zgodności / karty katalogowe oferowanego przedmiotu zamówienia. 6. Składając ofertę Wykonawca winien ją umieścić w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego, na adres podany na wstępie oraz wyraźnie oznakować: ,,Oferta na dostawę wodomierzy z modułami radiowymi" oraz ,,Nie otwierać przed: 03.02.2025 r. godz. 10.05" - w przypadku braku tych informacji Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowe skierowanie lub przedwczesne otwarcie oferty. 7. Wszelkie zapisy w ofercie muszą być wykonane w sposób trwały i czytelny. Oferty powinny być napisane: ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem, na maszynie lub wydrukowane na drukarce komputerowej. 8. Jeżeli koperta zewnętrzna nie jest oznaczona zgodnie z pkt.6, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowe skierowanie lub przedwczesne otwarcie oferty. 9. Pożądane jest, aby wszystkie strony oferty były kolejno ponumerowane i złączone w sposób uniemożliwiający wysuniecie się którejkolwiek kartki. VII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY 1. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich (PLN). 2. Wykonawca określi cenę przedmiotu zamówienia w PLN, wypełniając formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SWZ. Cena oferty winna być ceną brutto tj. z podatkiem VAT. Cena oferty musi obejmować wszystkie niezbędne koszty do realizacji przedmiotu zamówienia w tym koszt dostawy do Zamawiającego - Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Kozienicach ul. Rodzinna 1. 3. Wartość ogółem stanowić będzie cenę oferty. Wszystkie upusty powinny być uwzględnione w cenach jednostkowych, a nie udzielone do wartości ogółem. 4. Sposób zapłaty - przelew w ciągu 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego po dostawie partii przedmiotu zamówienia i podpisaniu częściowego / końcowego protokółu odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Cena określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegać zmianie. 2. O uznaniu oferty za złożoną w terminie decyduje data i godzina jej wpływu do Zamawiającego. 5. Podczas otwarcia ofert, zostaną podane nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny oferty. IX. KRYTERIA OCENY OFERT Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium, a mianowicie ceną oferty o znaczeniu (wadze) 100%. X. UMOWA 1. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, wskazując nazwę i siedzibę oraz cenę wybranego Wykonawcy. 2. Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SWZ) nastąpi w możliwie najkrótszym czasie, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. Uwagi: XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 15, 26-900 Kozienice. 2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: bodo.rado@gmail.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w celu archiwizacji. 4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej ,,ustawa Pzp", a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowane przez okres obowiązywania umowy, a następnie 5 lat , albo 15 w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane , jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także, na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych , ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. Kontakt: V. OSOBY UPOWAŻNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Osobami działającymi w imieniu Zamawiającego, uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: w sprawach technicznych Tomasz Brodnicki tel. 698-633-489, /048/614- 32-15 w sprawach formalnych Aneta Pyc tel. 600-832-557, /048/614-24-03 wew. 52 - w godzinach 7.00 ? 15.00 w dni robocze. |
© eurobudowa.pl 2004-2025