opolskie (Strzelce Opolskie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie kontroli i rocznych przeglądów technicznych instalacji gazowej wraz z usuwaniem stwierdzonych usterek w budynkach i lokalach |
Data zamieszczenia: | 2025-01-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Administrator Sp z.o.o ul. Wojska Polskiego 68 19-300 EŁK powiat: ełcki tel. (87) 732 64 66 poczta@administrator.elk.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | EŁK |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (87) 732 64 66 |
Termin składania ofert: | 2025-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Na świadczenie usług w zakresie: Wykonania kontroli i rocznych przeglądów technicznych instalacji gazowej wraz z usuwaniem stwierdzonych usterek w budynkach i lokalach stanowiących własność komunalną Gminy Miasto Ełk (obsługiwanych przez ,,ADMINISTRATOR" Sp. z o.o. w Ełku), zgodnie z wymogami art. 62 Prawa budowlanego w okresie 01.03.2025 - 29.02.2027. Zakres realizacji usług: 1. Sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowej. 2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla każdego budynku (lokalu) dostarczenie jej do siedziby Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia wykonania przeglądu. 3. Opis zamówienia i zawiera SWZ oraz załączniki nr 3 i 4 Dokument nr: W/DT/67/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu: 20.02.2025 r. godz. 12:00. Ofertę należy przesłać na adres mailowy: poczta@administrator.elk.pl lub pocztą na adres ,,ADMINISTRATOR" Sp. z o.o. w Ełku; 10-300 Ełk, Ul. Wojska Polskiego 68, ewentualnie złożyć osobiście w sekretariacie spółki. Wymagania: Oferta musi zawierać: 1. Cenę za wykonanie zlecenia w jednym lokalu +jeden pion (netto i brutto). 2. Oświadczenie, że wycena obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zlecenia. 3. Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje zawodowe (uprawnienia budowlane) i doświadczenie do realizacji zamówienia. 4. Formularz ofertowy zawierający stosowne oświadczenia do pobrania na stronie: www.administrator.elk.pl./ zakładka ,,przetargi" Warunki zlecenia: 1. Zamówienie będzie realizowane w okresie: 01.03.2025- 29.02.2027. 2. Kary umowne: - w przypadku nie dotrzymania terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,1% wartości wszystkich przewidzianych do wykonania przeglądów za każdy dzień zwłoki. - w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy zapłaci on karę umowną w wysokości 15% wartości wszystkich przewidzianych do wykonania przeglądów. 3. Zapłata nastąpi w ciągu 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. Faktura winna być wystawiona na Urząd Miasta w Ełku; NIP 848-18-25-438 i dostarczona do siedziby ,,ADMINISTRATOR" Sp. z o.o. w Ełku. 4. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół wykonania przeglądu, podpisany przez lokatora kontrolowanego lokalu oraz stosowny wpis do Książki Przeglądów. o Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z 23.04.1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 20020 r. poz. 1740, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 r. poz. 1129). o W związku z powyższym odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie powyższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Kontakt: Osoby do kontaktu w powyższych sprawach: Kamil Witkowski, Wojciech Szawrycki tel. (87) 732 64 66. |
© eurobudowa.pl 2004-2025