dolnośląskie (Szczytna)
małopolskie (Kraków)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Juszkowo)
śląskie (Knurów)
dolnośląskie (Jawor)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ,,Remont części Oddziału " |
Data zamieszczenia: | 2025-01-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli Staszica 4 37-450 Stalowa Wola powiat: stalowowolski zam-publ@szpital-stw.com https://szpital-stw.ezamawiajacy.pl/pn/szpital-stw/demand/notice/public/154795/details |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Stalowa Wola |
Wadium: | 10000 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-02-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Remont części Oddziału Dermatologii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń sal pacjentów, gabinetu lekarskiego, kuchni, łazienki, smarowalni, korytarza stanowiących część Oddziału Dermatologii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli, zgodnie z Formularzem oferty - Załącznik nr 1 do SWZ, Opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9 do SWZ, Rysunkami technicznymi - Załącznik nr 10 do SWZ, Przedmiarem robót - Załącznik nr 11 do SWZ oraz z wymaganiami zawartymi w niniejszym SWZ. CPV: 45440000-3, 45410000-4,45421100-5, 45430000-0,45330000-9-,45315300-1,45311200-2,24111500-0 Dokument nr: 2025/BZP 00066755, 36 ZP/2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-12 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://szpital-stw.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/187607 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital-stw.com 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami rozdziału XVI SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami rozdziału XXXI SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami rozdziału XXXI SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://szpital-stw.ezamawiajacy.pl/pn/szpital-stw/demand/notice/public/154795/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-12 10:00 Miejsce składania ofert: https://szpital-stw.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 36 ZP/2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń sal pacjentów, gabinetu lekarskiego, kuchni, łazienki, smarowalni, korytarza stanowiących część Oddziału Dermatologii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli, zgodnie z Formularzem oferty - Załącznik nr 1 do SWZ, Opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9 do SWZ, Rysunkami technicznymi - Załącznik nr 10 do SWZ, Przedmiarem robót - Załącznik nr 11 do SWZ oraz z wymaganiami zawartymi w niniejszym SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45410000-4 - Tynkowanie 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 24111500-0 - Gazy medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem XXV SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych). W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie. 2. Zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto (trzysta tysięcy złotych) każda. Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone. Za jedną robotę budowlaną zamawiający uzna: budowę lub przebudowę lub remont budynku użyteczności publicznej, w tym: roboty branży ogólnobudowlanej i sanitarnej, bez określania wartości robót poszczególnych branż, o wartości całkowitej robót budowlanych. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie. b) dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 (jedną) osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia na Ogłoszenie nr 2024/BZP 00467843/01 z dnia 2024-08-22 2024-08-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane niżej wymienione stanowisko: Kierownika robót budowlanych: o posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz o pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej na co najmniej dwóch robotach budowlanych. Za jedną robotę budowlaną zamawiający uzna budowę lub przebudowę lub remont budynku użyteczności publicznej. Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym do oferty (Załącznik nr 2 do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 5 do SWZ; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowe środki dowodowe, tj. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, składa każdy z wykonawców występujących wspólnie; 2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem; 2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał minimum dwie roboty budowlane. Za jedną robotę budowlaną Zamawiający uzna roboty branży ogólnobudowlanej i sanitarnej wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone w terminie umownym, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykaz usług należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ; 3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w tym Kierownika robót budowlanych branży konstrukcyjno - budowlanej. Wykaz osób należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca w składanym wykazie wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający niezbędne uprawnienia budowlane. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Kosztorys ofertowy sporządzony w programie funkcjonalno - użytkowym na wezwanie Zamawijącego. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 10000 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: zgodnie z treścią rozdziału IX SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zgodnie z treścią § 14 Umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem XXV SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-03-13 |
© eurobudowa.pl 2004-2025