Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
41z dziś
6304z ostatnich 7 dni
26115z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

,,Remont części Oddziału "

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

,,Remont części Oddziału "

Data zamieszczenia: 2025-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli
Staszica 4
37-450 Stalowa Wola
powiat: stalowowolski
zam-publ@szpital-stw.com
https://szpital-stw.ezamawiajacy.pl/pn/szpital-stw/demand/notice/public/154795/details
Województwo: podkarpackie
Miasto: Stalowa Wola
Wadium: 10000 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-02-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Remont części Oddziału Dermatologii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń sal pacjentów, gabinetu lekarskiego, kuchni, łazienki, smarowalni,
korytarza stanowiących część Oddziału Dermatologii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli, zgodnie z
Formularzem oferty - Załącznik nr 1 do SWZ, Opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9 do SWZ, Rysunkami
technicznymi - Załącznik nr 10 do SWZ, Przedmiarem robót - Załącznik nr 11 do SWZ oraz z wymaganiami zawartymi w
niniejszym SWZ.

CPV: 45440000-3, 45410000-4,45421100-5, 45430000-0,45330000-9-,45315300-1,45311200-2,24111500-0

Dokument nr: 2025/BZP 00066755, 36 ZP/2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-12 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpital-stw.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/187607
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital-stw.com
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami rozdziału XVI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami rozdziału XXXI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami rozdziału XXXI SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://szpital-stw.ezamawiajacy.pl/pn/szpital-stw/demand/notice/public/154795/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-12 10:00
Miejsce składania ofert: https://szpital-stw.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 36 ZP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń sal pacjentów, gabinetu lekarskiego, kuchni, łazienki, smarowalni,
korytarza stanowiących część Oddziału Dermatologii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli, zgodnie z
Formularzem oferty - Załącznik nr 1 do SWZ, Opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9 do SWZ, Rysunkami
technicznymi - Załącznik nr 10 do SWZ, Przedmiarem robót - Załącznik nr 11 do SWZ oraz z wymaganiami zawartymi w
niniejszym SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
24111500-0 - Gazy medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem XXV SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie
przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie
niższej niż 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych).
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia
ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.
2. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte
wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł
brutto (trzysta tysięcy złotych) każda.
Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone.
Za jedną robotę budowlaną zamawiający uzna: budowę lub przebudowę lub remont budynku użyteczności publicznej, w
tym: roboty branży ogólnobudowlanej i sanitarnej, bez określania wartości robót poszczególnych branż, o wartości całkowitej
robót budowlanych.
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać
łącznie.
b) dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 (jedną) osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia na
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00467843/01 z dnia 2024-08-22
2024-08-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
niżej wymienione stanowisko:
Kierownika robót budowlanych:
o posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
oraz
o pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno -
budowlanej na co najmniej dwóch robotach budowlanych. Za jedną robotę budowlaną zamawiający uzna budowę lub
przebudowę lub remont budynku użyteczności publicznej. Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone.
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać
łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym do oferty (Załącznik nr 2 do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 5 do SWZ;
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowe środki dowodowe, tj. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, składa każdy z wykonawców występujących wspólnie;
2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał minimum dwie roboty budowlane. Za jedną robotę budowlaną Zamawiający uzna roboty branży ogólnobudowlanej i sanitarnej wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone w terminie umownym, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykaz usług należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w tym Kierownika robót budowlanych branży konstrukcyjno - budowlanej. Wykaz osób należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca w składanym wykazie wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający niezbędne uprawnienia budowlane. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający
może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Kosztorys ofertowy sporządzony w programie funkcjonalno - użytkowym na wezwanie Zamawijącego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
10000
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z treścią rozdziału IX SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z treścią § 14 Umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem XXV SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-03-13

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.