Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup kotła grzewczego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sebastian Filarski PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE Pomorska 24 32-300 Olkusz powiat: olkuski 509018579 filarski@interia.eu https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/212896 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Olkusz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 509018579 |
Termin składania ofert: | 2025-02-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na zakup kotła grzewczego (1 szt.) Powstaje w kontekście projektu FEMP.08.08-IP.01-0081/23 - Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa Sebastian Filarski poprzez realizację inwestycji umożliwiających zwiększenie mocy przerobowych oraz wdrożenie nowych usług w zakresie produkcji opakowań drewnianych Część 1 Zakup kotła grzewczego (1 szt.) Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Zapytanie ofertowe na zakup kotła grzewczego (1 szt.) W zakres zamówienia wchodzą następujące elementy (wyposażenie) o parametrach równoważnych lub nie gorszych niż wskazane poniżej. 1. Kocioł grzewczy (1 szt.) Parametry techniczne: - moc cieplna kotła: 1500 kW - przewidywana kubatura ogrzewania: 49000 - 51000 m3 - maksymalne dopuszczalne ciśnienie: 1,5 bar - maksymalna temperatura wody: 100 st. C - sprawność kotła: 85-89% - napięcie zasilania: 400 V - moc urządzeń elektrycznych: 25-28 kW - średnie zużycie paliwa: 294 kg/h - minimalna temperatura aktywująca pompy: 50 st. C - pojemność wody: 6200 -6400 L - temperatura spalin: 140-180 st. C Okres udzielenia gwarancji na urządzenie nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy od dnia odbioru urządzenia. Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia awarii / usterki (telefonicznego lub mailowego): nie dłuższy niż 24 godz.. Dostawca w ramach zamówienia ma obowiązek transportu, rozładunku, montażu i uruchomienia urządzenia, a także zapewni szkolenie operatorów z obsługi maszyny. Wraz z dostawą zamówienia Dostawca przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację techniczną urządzenia w języku polskim, w tym instrukcja obsługi, certyfikat CE oraz deklaracje zgodności (jeśli dotyczy). Urządzenie wraz z wyposażeniem musi być fabrycznie nowe. Urządzenie musi być zaprojektowane i wykonane w sposób zapewniający jego pełną dostępność i łatwość obsługi dla osób z niepełnosprawnościami. Obejmuje to dostosowanie elementów sterujących, interfejsów oraz zapewnienie możliwości bezpiecznego i wygodnego użytkowania przez osoby z ograniczeniami ruchowymi, sensorycznymi lub innymi rodzajami niepełnosprawności, zgodnie z zasadami uniwersalnego projektowania oraz przepisami prawa w zakresie dostępności. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe, nazwy własne, patenty, znaki towarowe, typy, standardy należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Dostawcy, który w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych powinien dołączyć do oferty specyfikacje techniczne, karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty zawierające dane techniczne elementów równoważnych. W razie wątpliwości co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów. CPV: 44621000-9, 44621210-4, 44621220-7 Dokument nr: 2025-86149-212896 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-02-28 Oferty można składać do: 28.02.2025 roku - poprzez portal Baza Konkurencyjności (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/) Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 31.10.2025 r Realizacja zamówienia ma się odbyć pod adresem: Ul. Osadowa 1, 32-329 Olkusz . Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat olkuski Gmina Olkusz Miejscowość Olkusz Wymagania: Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis 1. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy aktualne zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami względem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego wstawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Spełnienie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego przez Wykonawcę aktualnego (wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami względem ZUS i US. W przypadku wykonawców/oferentów którzy mają zarejestrowaną siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dopuszcza się przedstawienie równoważnych zaświadczeń wydanych przez równoważne instytucje. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Oferta musi zostać przygotowana i złożona wg wzoru Załącznika nr 1 przedstawionego do niniejszego zapytania. Pozostałe wymagane załączniki: - Oświadczenie o braku powiązań - wg wzoru Załącznika nr 2. - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę - wg wzoru Załącznika nr 3. - Aktualne zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami względem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami względem Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert. - Szczegółowa specyfikacja techniczna dla urządzenia będącej przedmiotem niniejszego zapytania sporządzona na własnym wzorze odnosząca się do wszystkich parametrów technicznych uwzględnionych w zapytaniu ofertowym. - Dokument potwierdzający upoważnienie osoby podpisującej formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki (wydruk z KRS, pełnomocnictwo, upoważnienie do złożenia oferty). Okres związania ofertą: 3 miesiące licząc od daty upływu terminu składania ofert, o którym mowa w niniejszym zapytaniu. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Oferty, które wpłyną po terminie nie zostaną uwzględnione. Termin na złożenie ofert jest nie krótszy niż 30 dni kalendarzowych od daty upublicznienia zapytania ofertowego licząc od następnego dnia po dniu upublicznienia zapytania ofertowego. O terminie złożenia oferty decyduje data wpłynięcia oferty do Zamawiającego poprzez Bazę Konkurencyjności. Pytania do niniejszego zapytania ofertowego można kierować do Zamawiającego poprzez portal Baza Konkurencyjności do dnia 21.02.2025r. do godziny 23:59. Zamawiający nie będzie odpowiadał na pytania przesłane po tym czasie lub inną drogą niż wskazaną powyżej (przez Bazę Konkurencyjności). Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-27 Data ostatniej zmiany 2025-01-27 15:15:36 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1. Cena netto - 70% Szczegóły w załączniku "Zapytanie ofertowe". Czy kryterium cenowe NIE Opis 2. Okres udzielenia gwarancji (w miesiącach) - 10% Należy zaznaczyć, iż okres udzielenia nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy od dnia odbioru urządzenia. Szczegóły w załączniku "Zapytanie ofertowe". Czy kryterium cenowe NIE Opis 3. Czas reakcji serwisu (w godzinach od momentu zgłoszenia awarii/usterki) - 15% Należy zaznaczyć, iż czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia awarii/usterki (telefonicznego lub mailowego) powinien być nie dłuższy niż 24godziny. Szczegóły w załączniku "Zapytanie ofertowe". Czy kryterium cenowe NIE Opis 4. Zużycie energii podczas 1 godziny pracy (kWh) - 5% Szczegóły w załączniku "Zapytanie ofertowe". Kontakt: Osoby do kontaktu Sebastian Filarski tel.: 509018579 e-mail: filarski@interia.eu |
© eurobudowa.pl 2004-2025