Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6265z ostatnich 7 dni
25240z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup kotła grzewczego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup kotła grzewczego

Data zamieszczenia: 2025-01-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sebastian Filarski PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE
Pomorska 24
32-300 Olkusz
powiat: olkuski
509018579
filarski@interia.eu
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/212896
Województwo: małopolskie
Miasto: Olkusz
Wadium: ---
Nr telefonu: 509018579
Termin składania ofert: 2025-02-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe na zakup kotła grzewczego (1 szt.)
Powstaje w kontekście projektu
FEMP.08.08-IP.01-0081/23 - Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa Sebastian Filarski poprzez realizację inwestycji umożliwiających zwiększenie mocy przerobowych oraz wdrożenie nowych usług w zakresie produkcji opakowań drewnianych

Część 1
Zakup kotła grzewczego (1 szt.)

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Zapytanie ofertowe na zakup kotła grzewczego (1 szt.)
W zakres zamówienia wchodzą następujące elementy (wyposażenie) o parametrach równoważnych lub nie gorszych niż wskazane poniżej.
1. Kocioł grzewczy (1 szt.)
Parametry techniczne:
- moc cieplna kotła: 1500 kW
- przewidywana kubatura ogrzewania: 49000 - 51000 m3
- maksymalne dopuszczalne ciśnienie: 1,5 bar
- maksymalna temperatura wody: 100 st. C
- sprawność kotła: 85-89%
- napięcie zasilania: 400 V
- moc urządzeń elektrycznych: 25-28 kW
- średnie zużycie paliwa: 294 kg/h
- minimalna temperatura aktywująca pompy: 50 st. C
- pojemność wody: 6200 -6400 L
- temperatura spalin: 140-180 st. C
Okres udzielenia gwarancji na urządzenie nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy od dnia odbioru urządzenia.
Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia awarii / usterki (telefonicznego lub mailowego): nie dłuższy niż 24 godz..
Dostawca w ramach zamówienia ma obowiązek transportu, rozładunku, montażu i uruchomienia urządzenia, a także zapewni szkolenie operatorów z obsługi maszyny.
Wraz z dostawą zamówienia Dostawca przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację techniczną urządzenia w języku polskim, w tym instrukcja obsługi, certyfikat CE oraz deklaracje zgodności (jeśli dotyczy).
Urządzenie wraz z wyposażeniem musi być fabrycznie nowe.
Urządzenie musi być zaprojektowane i wykonane w sposób zapewniający jego pełną dostępność i łatwość obsługi dla osób z niepełnosprawnościami. Obejmuje to dostosowanie elementów sterujących, interfejsów oraz zapewnienie możliwości bezpiecznego i wygodnego użytkowania przez osoby z ograniczeniami ruchowymi, sensorycznymi lub innymi rodzajami niepełnosprawności, zgodnie z zasadami uniwersalnego projektowania oraz przepisami prawa w zakresie dostępności.
Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe, nazwy własne, patenty, znaki towarowe, typy, standardy należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Dostawcy, który w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych powinien dołączyć do oferty specyfikacje techniczne, karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty zawierające dane techniczne elementów równoważnych. W razie wątpliwości co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów.

CPV: 44621000-9, 44621210-4, 44621220-7

Dokument nr: 2025-86149-212896

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-02-28
Oferty można składać do: 28.02.2025 roku
- poprzez portal Baza Konkurencyjności (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/)

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
Termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 31.10.2025 r
Realizacja zamówienia ma się odbyć pod adresem: Ul. Osadowa 1, 32-329 Olkusz .
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
olkuski
Gmina
Olkusz
Miejscowość
Olkusz

Wymagania:
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
1. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy aktualne zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami względem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego wstawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Spełnienie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego przez Wykonawcę aktualnego (wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami względem ZUS i US.
W przypadku wykonawców/oferentów którzy mają zarejestrowaną siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dopuszcza się przedstawienie równoważnych zaświadczeń wydanych przez równoważne instytucje.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Oferta musi zostać przygotowana i złożona wg wzoru Załącznika nr 1 przedstawionego do niniejszego zapytania.
Pozostałe wymagane załączniki:
- Oświadczenie o braku powiązań - wg wzoru Załącznika nr 2.
- Oświadczenie Wykonawcy w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę - wg wzoru Załącznika nr 3.
- Aktualne zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami względem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami względem Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna dla urządzenia będącej przedmiotem niniejszego zapytania sporządzona na własnym wzorze odnosząca się do wszystkich parametrów technicznych uwzględnionych w zapytaniu ofertowym.
- Dokument potwierdzający upoważnienie osoby podpisującej formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki (wydruk z KRS, pełnomocnictwo, upoważnienie do złożenia oferty).
Okres związania ofertą: 3 miesiące licząc od daty upływu terminu składania ofert, o którym mowa w niniejszym zapytaniu. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis

Oferty, które wpłyną po terminie nie zostaną uwzględnione.
Termin na złożenie ofert jest nie krótszy niż 30 dni kalendarzowych od daty upublicznienia zapytania ofertowego licząc od następnego dnia po dniu upublicznienia zapytania ofertowego. O terminie złożenia oferty decyduje data wpłynięcia oferty do Zamawiającego poprzez Bazę Konkurencyjności.
Pytania do niniejszego zapytania ofertowego można kierować do Zamawiającego poprzez portal Baza Konkurencyjności do dnia 21.02.2025r. do godziny 23:59. Zamawiający nie będzie odpowiadał na pytania przesłane po tym czasie lub inną drogą niż wskazaną powyżej (przez Bazę Konkurencyjności).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-27
Data ostatniej zmiany
2025-01-27 15:15:36

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1. Cena netto - 70%
Szczegóły w załączniku "Zapytanie ofertowe".
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
2. Okres udzielenia gwarancji (w miesiącach) - 10%
Należy zaznaczyć, iż okres udzielenia nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy od dnia odbioru urządzenia.
Szczegóły w załączniku "Zapytanie ofertowe".
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
3. Czas reakcji serwisu (w godzinach od momentu zgłoszenia awarii/usterki) - 15%
Należy zaznaczyć, iż czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia awarii/usterki (telefonicznego lub mailowego) powinien być nie dłuższy niż 24godziny.
Szczegóły w załączniku "Zapytanie ofertowe".
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
4. Zużycie energii podczas 1 godziny pracy (kWh) - 5%
Szczegóły w załączniku "Zapytanie ofertowe".

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Sebastian Filarski
tel.: 509018579
e-mail: filarski@interia.eu

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.