Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6265z ostatnich 7 dni
25240z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Utworzenie Klubu Dziecięcego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utworzenie Klubu Dziecięcego

Data zamieszczenia: 2025-01-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Szudziałowo
Bankowa 1
16-113 Szudziałowo
powiat: sokólski
857221404, faks 857221441
sekretariat@szudzialowo-gmina.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1053493
Województwo: podlaskie
Miasto: Szudziałowo
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 857221404, faks 8572
Termin składania ofert: 2025-02-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Utworzenie Klubu Dziecięcego w Szudziałowie realizowane w ramach środków pochodzących z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,MALUCH+" 2022-2029
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkolnego zlokalizowanej na kondygnacji niskiego parteru na Klub Dziecięcy przez wykonanie prac remontowo-budowlanych w zakresie przebudowy budynku - wykonanie wejścia z zewnątrz, powiększenie otworów okiennych i aranżacji wnętrza - wykonanie ścianek działowych w celu spełnienia wymogów lokalowych. Przewidziano rozbiórkę ścianek podokiennych z zachowaniem szerokości istniejących otworów i rozpiętości nadproży okiennego bez naruszania konstrukcji nośnej budynku.
Powierzchnia zabudowy (bez zmian)
Powierzchnia użytkowa - stan istniejący cz. objętej oprac. 192,69 m2
- po zmianach (3,65m2) 189,04 m2
- w tym na cele klubu dziecięcego 174,48 m2
Kubatura bez zmian do 856 m2

CPV: 45000000-7, 45262520-2,45421000-4,45442100-8,45432120-1,45262300-4,45443000-4,45112210-0,45112700-2,45310000-3

Dokument nr: 2025/BZP 00067232, RGK.271.2.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-11 08:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szudzialowo
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szudzialowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Paulina Skobodzińska. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szudzialowo, dalej zwaną platformą
zakupową. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w formularzu ogłoszenia o zamówieniu informuję, że informacje o środkach komunikacji
elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej oraz informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego zostały szczegółowo określone w punkcie XII SWZ dostępnej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/szudzialowo
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Szudziałowo (Urząd Gminy w Szudziałowie, Ul. Bankowa 1, 16-113 Szudziałowo, tel. +48 (85) 722 14 04, e-mail:sekretariat@szudzialowo-gmina.pl, http://bip.ug.szudzialowo.wrotapodlasia.pl/).
2. Administrator, zgodnie z art. 37 ust. 1 lit. a) RODO, powołał Inspektora Ochrony Danych - Agnieszkę Sipko, z którym możecie się Państwo kontaktować pod adresem poczty elektronicznej: inspektor.ochronydanych@szudzialowo-gmina.pl.
3. Celem przetwarzania Państwa danych osobowych przez Gminę Szudziałowo jest realizacja zadań publicznych o charakterze gminnym, niezastrzeżonych ustawami na rzecz organów administracji rządowej. Oznacza to, że Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym oraz szeregu ustaw nakładających na Gminę Szudziałowo obowiązki i zadania, których realizacja wymaga przetwarzania Państwa danych osobowych. W szczególnych sytuacjach, gdy przetwarzanie Państwa danych nie będzie wynikało z przepisów prawa zostaniecie Państwo poproszeni o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie dotyczących Państwa danych osobowych. Niezależnie od podstawy prawnej przetwarzania dotyczących Państwa danych osobowych Administrator gwarantuje, że
Państwa dane są przetwarzane w minimalnym zakresie umożliwiającym realizację ściśle określonego celu.
4. Państwa dane osobowe, w ściśle określonych sytuacjach, na podstawie przepisów prawa lub podpisanych umów powierzenia do przetwarzania i z zachowaniem wysokich standardów bezpieczeństwa, mogą zostać ujawniane osobom upoważnionym przez Administratora, podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom prowadzącym działalność bankową,
operatorowi pocztowemu lub kurierowi oraz podmiotom realizującym archiwizację, obsługę informatyczną i teleinformatyczną. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP Urzędu.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Kryteria ustalenia tego okresu wynikają głownie z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przepisów merytorycznych lub Kodeksu postępowania administracyjnego.
6. Przysługuje Państwu, w zależności od charakteru przetwarzania, prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dodatkowo w przypadku, gdy podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa dobrowolna zgoda, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia
wyrażonej zgody w dowolnym momencie.
7. Podanie przez Państwa danych osobowych, w zależności od ściśle określonego celu przetwarzania, może być wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy.
8. Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.Szczegółowe informacje dotyczące: podstaw prawnych i celu przetwarzania Państwa danych osobowych, odbiorcach danych, okresu ich przechowywania, przysługujących Państwu praw, ewentualnym obowiązku lub dobrowolności ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych, będziecie Państwo informowani przez komórkę merytoryczną
Urzędu Gminy w Szudziałowie

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1053493
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-11 08:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szudzialowo

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 8 000,00 zł.
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy numer 14 8093 0000 0020 0107 2000 0030 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania i NIP Wykonawcy);
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt. 2-4, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Dokument ten, musi obejmować cały okres związania ofertą i powinien zawierać w swej treści:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Gmina Szudziałowo), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia),
3) kwotę zobowiązania,
4) termin ważności gwarancji,
5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca:
a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dowodów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
b) którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
c) którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile było wymagane w SWZ);
d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
5. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku szkolnego zlokalizowanej na kondygnacji niskiego parteru na Klub Dziecięcy przez wykonanie prac remontowo-budowlanych w zakresie przebudowy budynku - wykonanie wejścia z zewnątrz, powiększenie otworów okiennych i aranżacji wnętrza - wykonanie ścianek działowych w celu spełnienia wymogów lokalowych. Przewidziano rozbiórkę ścianek podokiennych z zachowaniem szerokości istniejących otworów i rozpiętości nadproży okiennego bez naruszania konstrukcji nośnej budynku.
Powierzchnia zabudowy (bez zmian)
Powierzchnia użytkowa - stan istniejący cz. objętej oprac. 192,69 m2
- po zmianach (3,65m2) 189,04 m2
- w tym na cele klubu dziecięcego 174,48 m2
Kubatura bez zmian do 856 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45262300-4 - Betonowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór najkorzystniejszej oferty dla wszystkich zadań dokonany zostanie na
podstawie następujących kryteriów:
1) CENA BRUTTO OFERTY - 60% = 60 pkt.
2) OKRES GWARANCJI- 40% = 40 pkt.
2. Oferty będą oceniane w następujący sposób:
1) CENA BRUTTO OFERTY
Kryterium ,,Cena brutto oferty'' rozpatrywane będzie na podstawie ceny ofertowej za wykonanie całości zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Wykonawca który przedstawi w ofercie najniższą cenę za wykonanie całości zamówienia otrzyma maksymalnie 60 pkt. Pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do poniższego wzoru:
Ck = (Cn : Cb) x 60% x 100
gdzie:
Ck - ilość punktów przyznanych wykonawcy;
Cn - najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert
niepodlegających odrzuceniu;
Cb - cena brutto badanej oferty.
2) OKRES GWARANCJI
Kryterium ,,okres gwarancji'' zostanie ocenione na podstawie informacji zawartej w formularzu oferty na temat oferowanego przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji za wady. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40,00 punktów. Kryterium rozpatrywane będzie według następujących zasad: Zamawiający wyznacza najkrótszy okres gwarancji na przedmiot zamówienia na 5 lat, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji jakości.
Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wyrażony w pełnych latach wskazując okres 6, 7 albo 8 lat. Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie w kryterium okres gwarancji odpowiednią liczbę punktów:
- 40 pkt - okres gwarancji wynoszący 8 lat;
- 20 pkt - okres gwarancji wynoszący 7 lat;
- 10 pkt - okres gwarancji wynoszący 6 lat;
- 0 pkt - okres gwarancji wynoszący 5 lat.
Oferowany termin gwarancji należy oznaczyć w pełnych latach w odpowiednim punkcie formularza ofertowego.
Jeżeli wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 5-letni okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 8 lat, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 8 lat, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.
Jeżeli Wykonawca wskaże okres gwarancji w sposób niezgodny z treścią SWZ (np. wyrażony w miesiącach lub krótszy niż wymagany minimalny okres gwarancji), oferta będzie podlegała odrzuceniu.
3. Ocena punktowa oferty:
Każda oferta niepodlegająca odrzuceniu zostanie oceniona wg wyżej wymienionych zasad. Ocenę oferty stanowi suma punktów określona dla poszczególnych kryteriów wg wzoru:
Of = Ck+G
gdzie:
Of - ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę;
Ck - ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Cena brutto
oferty'';
G - ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Okres gwarancji''.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, co najmniej:
no zamówienie, które polegało na budowie / przebudowie / remoncie / modernizacji budynku użyteczności publicznej o łącznej wartości robót minimum 700 000 zł brutto.
Formularz - Wykaz robót budowlanych stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
Przez budynek, stosownie do treści art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.), należy przez to rozumieć taki obiekt budowlany, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach.
Przez budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w odpowiednim zakresie art. 108 ust. 1 Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zgodnego z załącznikiem nr 5 do SWZ.
Powyższe oświadczenie składa na wezwanie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
a) Wykaz robót budowlanych (wzór - załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Okres wyrażony w latach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
b) oświadczenie o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w odpowiednim zakresie art. 108 ust. 1 Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zgodnego z załącznikiem nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 8 000,00 zł.
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy numer 14 8093 0000 0020 0107 2000 0030 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania i NIP Wykonawcy);
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt. 2-4, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Dokument ten, musi obejmować cały okres związania ofertą i powinien zawierać w swej treści:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Gmina Szudziałowo), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia),
3) kwotę zobowiązania,
4) termin ważności gwarancji,
5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca:
a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dowodów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
b) którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
c) którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile było wymagane w SWZ);
d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
5. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik 3 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w istotnych postanowieniach Umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach Umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór najkorzystniejszej oferty dla wszystkich zadań dokonany zostanie na
podstawie następujących kryteriów:
1) CENA BRUTTO OFERTY - 60% = 60 pkt.
2) OKRES GWARANCJI- 40% = 40 pkt.
2. Oferty będą oceniane w następujący sposób:
1) CENA BRUTTO OFERTY
Kryterium ,,Cena brutto oferty'' rozpatrywane będzie na podstawie ceny ofertowej za wykonanie całości zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Wykonawca który przedstawi w ofercie najniższą cenę za wykonanie całości zamówienia otrzyma maksymalnie 60 pkt. Pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do poniższego wzoru:
Ck = (Cn : Cb) x 60% x 100
gdzie:
Ck - ilość punktów przyznanych wykonawcy;
Cn - najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert
niepodlegających odrzuceniu;
Cb - cena brutto badanej oferty.
2) OKRES GWARANCJI
Kryterium ,,okres gwarancji'' zostanie ocenione na podstawie informacji zawartej w formularzu oferty na temat oferowanego przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji za wady. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40,00 punktów. Kryterium rozpatrywane będzie według następujących zasad: Zamawiający wyznacza najkrótszy okres gwarancji na przedmiot zamówienia na 5 lat, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji jakości.
Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wyrażony w pełnych latach wskazując okres 6, 7 albo 8 lat. Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie w kryterium okres gwarancji odpowiednią liczbę punktów:
- 40 pkt - okres gwarancji wynoszący 8 lat;
- 20 pkt - okres gwarancji wynoszący 7 lat;
- 10 pkt - okres gwarancji wynoszący 6 lat;
- 0 pkt - okres gwarancji wynoszący 5 lat.
Oferowany termin gwarancji należy oznaczyć w pełnych latach w odpowiednim punkcie formularza ofertowego.
Jeżeli wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 5-letni okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 8 lat, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 8 lat, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.
Jeżeli Wykonawca wskaże okres gwarancji w sposób niezgodny z treścią SWZ (np. wyrażony w miesiącach lub krótszy niż wymagany minimalny okres gwarancji), oferta będzie podlegała odrzuceniu.
3. Ocena punktowa oferty:
Każda oferta niepodlegająca odrzuceniu zostanie oceniona wg wyżej wymienionych zasad. Ocenę oferty stanowi suma punktów określona dla poszczególnych kryteriów wg wzoru:
Of = Ck+G
gdzie:
Of - ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę;
Ck - ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Cena brutto
oferty'';
G - ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Okres gwarancji''.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-03-12

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.