Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6285z ostatnich 7 dni
25837z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie remontu balkonów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu balkonów

Data zamieszczenia: 2025-01-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Łada" w Biłgoraju
ul. 3 Maja 40
23-400 Biłgoraj
powiat: biłgorajski
tel. 84 688-29-30
Województwo: lubelskie
Miasto: Biłgoraj
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: tel. 84 688-29-30
Termin składania ofert: 2025-02-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przetarg na wykonanie remontu balkonów w budynkach przy Ul. Nadstawnej 30A, Kościuszki 154, A.Kraków 55 w Biłgoraju i Rynek 16 w Tarnogrodzie.
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Łada" w Biłgoraju
informuje, że ogłasza przetarg na wykonanie remontu balkonów w budynkach przy Ul. Nadstawnej 30A, Kościuszki 154, A.Kraków 55 w Biłgoraju i Rynek 16 w Tarnogrodzie.
Sposób wykonania i szczegółowy zakres robót określają przedmiary i ślepe kosztorysy na każdy z budynków.
Wymagany okres gwarancji - min. 3 lata.
Termin zakończenia robót - 15.10.2025r.
Cena winna obejmować prace porządkowe (w tym wywiezienie zdemontowanych elementów, gruzu). Spółdzielnia zapewnia możliwość korzystania z wody i prądu do realizacji zadania.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi 19.02.2025r. o godz. 1230 w biurze Spółdzielni.

Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia 19.02.2025 roku do godz. 1200 (decyduje termin wpływu do Spółdzielni) w zaklejonych kopertach w sekretariacie Spółdzielni z adnotacją ,,oferta na wykonanie remontu balkonów".

Wymagania:
W przypadku zainteresowania naszą ofertą prosimy o przedłożenie (bez VAT):
- kosztu wykonania całości robót w budynkach wg systemu PCI wraz z kosztorysem ofertowym szczegółowym według załączonego przedmiaru robót (z podaniem cen jednostkowych pozycji oraz nośników kosztów),
- okresu gwarancji na zastosowane materiały i wykonane prace,
- terminu rozpoczęcia prac,
- terminu płatności faktury (min. 14 dni).
Przy odbiorze końcowym należy przedstawić certyfikaty jakości lub aprobaty techniczne zastosowanych materiałów.
Do wyliczenia kosztu całości prac należy przyjąć podany zakres.
Rozliczenie ostateczne zostanie ustalone na podstawie obmiaru i kosztorysu powykonawczego wg ofertowych cen materiałów i nośników kosztów. Dopuszczamy możliwość zastosowania innych materiałów niż wskazanych w przedmiarze o parametrach co najmniej takich jak wskazane materiały po uzgodnieniu z inspektorem nadzoru (należy dołączy aprobaty techniczne).
Dopuszczamy możliwość składania ofert na poszczególne budynki.
W przypadku zainteresowania przetargiem prosimy o wpłatę wadium na budynki na które będzie składana oferta w wysokości odpowiednio:
wadium
1.
Nadstawna 30A
3150
2.
Kościuszki 154
4200
3.
A.Kraków 55
3500
4.
Tarnogród Rynek 16
2100
W przypadku złożenia oferty na wszystkie budynki należy wpłacić wadium w wysokości
8350 zł.
Wpłatę wadium należy dokonywać na konto w BS Biłgoraj nr 69960200070000025720000004.
Zwrot wadium dla oferentów nie wybranych w przetargu następuje niezwłocznie po wyborze wykonawcy w terminie max do 7 dni roboczych od daty wyboru wykonawcy.
W przypadku rezygnacji wybranego wykonawcy z wykonywania prac będących przedmiotem postępowania przetargowego wpłacone przez niego wadium nie podlega zwrotowi.
Po podpisaniu umowy z wykonawcą kwota wadium zostaje na rachunku Spółdzielni jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Kwota zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostaje zwrócona w nominale po upływie terminu gwarancji, nie później jednak niż po upływie 3 lat. W przypadku stwierdzenia niedoróbek lub wad wykonawczych czas zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostaje przedłużony do terminu wykonania zausterkowanych robót. Zwrot w/w kwoty następuje po usunięciu usterek, w ciągu 14 dni po spisaniu notatki o ich usunięciu. W przypadku nie usunięcia usterek w terminie wyznaczonym w protokole odbioru kwota ta nie jest zwracana wykonawcy.
Do oferty należy dołączyć pod rygorem nieważności oferty:
1. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonania określonych prac.
2. Oświadczenia o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia w tym podanie danych osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy (należy załączyć jej uprawnienia i przynależność do Okręgowej Izby Inż. Budownictwa).
3. Referencje
4. Wykaz wykonywanych robót.
5. Oświadczenia, że w stosunku do Państwa firmy nie zostało wszczęte postępowanie upadłościowe, lub nie ogłoszono upadłości.
6. Oświadczenie, że nie ma prawomocnego wyroku za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
7. Kserokopię wpłaty wadium.
8. Oświadczenie RODO (zgodnie z załącznikiem).
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.