Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6285z ostatnich 7 dni
25837z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Przeprowadzenie okresowego przeglądu kominiarskiego i instalacji gazowych, czyszczenie...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie okresowego przeglądu kominiarskiego i instalacji gazowych, czyszczenie przewodów kominowych

Data zamieszczenia: 2025-01-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,SPÓŁDZIELCA"
ul. Nadbystrzycka 25
20-618 Lublin
powiat: Lublin
tel. 606 876 061
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 606 876 061
Termin składania ofert: 2025-02-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1.Przedmiotem zamówienia jest ,,Przeprowadzenie okresowego przeglądu kominiarskiego i instalacji gazowych, czyszczenie przewodów kominowych z dachu oraz stalą współprace w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Spółdzielca" na okres jednego roku.
3.2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zał. 1.

Składanie ofert:
1. Oferty należy składać w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,SPÓŁDZIELCA", 20-618 Lublin, Ul. Nadbystrzycka 25, sekretariat.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert - do dnia 12.02.2025 r. do godz. 12.00 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,SPÓŁDZIELCA".

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia - 2025 r.

Wymagania:
Przetarg dotyczy realizacji robót ze środków własnych i przeprowadzany jest w oparciu o wewnętrzne przepisy regulaminowe obowiązujące w Spółdzielni.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Każdy oferent będzie związany swoją ofertą 30 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.
IX. PROJEKT UMOWY
Do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołączony jest projekt umowy (zał. nr 6) stanowiący jej integralną część.
X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być czytelne i sporządzone w języku polskim.
2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty.
3. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną lub upoważnioną do występowania w imieniu oferenta - zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego, z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub pełnomocnictwem.
4. W przypadku, gdyby oferent jako załącznik do oferty dołączył kopię jakiegoś dokumentu, powyższa kopia winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela /przedstawicieli/ oferenta, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczeniem o prowadzeniu działalności gospodarczej względnie udzielonym pełnomocnictwem.
5. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej.
6. Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Uwaga!
Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
Koperta powinna być zaadresowana na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,SPÓŁDZIELCA", ul. Nadbystrzycka 25, 20-618 Lublin., a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz oznakowana: OFERTA- ,,Przegląd kominiarski i współpraca".
XI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
Cenę ryczałtową oferty należy obliczyć w oparciu o dokumentację w zał. 1 i 2 oraz specyfikację, którą należy traktować jako materiał pomocniczy.
Uwaga ! - kosztorysów ofertowych nie należy dołączać. Oferty powinny zawierać w szczególności:
1. koszty związane z realizacją zamówienia wynikające wprost z dokumentacji zał. nr 1 i 2 oraz specyfikacji,
2. koszt wszystkich niezbędnych pomiarów;
3. koszt czyszczenia przewodów kominowych z dachu - ok. 6200 szt.
4. stawki cen jednostkowych za usługi kominiarsko gazownicze.
5. należny podatek VAT 8 % oraz 23% dla części usług i garaży.
Poszczególne oferty muszą zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zadania, z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
XII. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH, DOKUMENTACH I ZAŁĄCZNIKACH, JAKIE MA ZAWIERAĆ OFERTA DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W PRZETARGU I WAŻNOŚCI OFERTY
1. Warunkiem udziału w przetargu i ważności oferty jest złożenie niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:
1.1. Formularz oferty -- zał. nr 3.
1.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym -zał. nr 4.
1.3. Wykaz osób personelu zatrudnionego uczestniczącego przy wykonaniu zamówienia wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zawodowe i aktualnym zaświadczeniem.- zał.5
1.4. Aktualny dokument /do trzech miesięcy od daty wystawienia przez organ wydający/ dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia /odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej/.
1.5. Aktualne zaświadczenie /do trzech miesięcy od daty wystawienia/ z Organu Podatkowego o braku zaległości podatkowych.
1.6. Aktualne zaświadczenie /do trzech miesięcy od daty wystawienia/ z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami za ubezpieczenie społeczne.
1.7. Referencie z woj, lubelskiego dotyczące prac zgodnych z przedmiotem zamówienia, zrealizowanych w ostatnich trzech latach, minimum trzy realizacje w zasobach posiadających minimum 50 szt. obiektów budowlanych mieszkaniowych wielorodzinnych. - zawierające termin i miejsce wykonania robót oraz stwierdzenie, że roboty te zostały wykonane z należyta starannością.
XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena - 70%
2. Referencje - 30 %
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferent, który zaproponuje najkorzystniejszą cenę oraz referencje.
Zamawiający przyzna zlecenie Oferentowi, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
XIV. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Warunkiem udziału w przetargu i ważności oferty jest złożenie wszystkich dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale Xli niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
XV. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA , KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA NA TAKICH WARUNKACH.
Do specyfikacji dołączony jest projekt umowy stanowiący jej integralną część zgodnie z załącznikiem nr 6 do specyfikacji.
Przyjęcie warunków przetargu jest jednoznaczne z przyjęciem wzoru umowy zawierającej istotne dla Zamawiającego postanowienia oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego.
XVI. UNIEWAŻNIENIE PRZETARGU
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.

Kontakt:
VIII. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI
Osoba upoważniona do konsultacji z oferentami jest:
1. Magdalena Janiuk - Inspektor Nadzoru tel. 606 876 061

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.