Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowę wewnętrznych instalacji przeciwpożarowych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp. z o.o ul. Towarowa 23 43-100 Tychy powiat: Tychy 323250496 barbara.helizanowicz@nat.pl https://nat.logintrade.net/portal,szczegolyZapytaniaOfertowe,c7dbcae239bc8f853868dd1cb607007b.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Tychy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 323250496 |
Termin składania ofert: | 2025-02-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przetarg II na przebudowę wewnętrznych instalacji przeciwpożarowych: SAP, oddymiania i napowietrzania klatek schodowych, zasilania elektrycznego kompleksu budynków Hotel*** NAT przy Ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 24; 33-380 Krynica Zdrój [DZ/1300/1/25] Produkty Produkt Indeks/Nr produktu Ilość Jednostka miary 1. Przebudowa wewnętrznych instalacji przeciwpożarowych: SAP, oddymiania i napowietrzania klatek schodowych, zasilania elektrycznego, kompleksu budynków Hotel*** NAT Krynica Zdrój 1 usługa Dokument nr: Z277/4/1 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://nat.logintrade.net/portal,szczegolyZapytaniaOfertowe,c7dbcae239bc8f853868dd1cb607007b.html Data rozpoczęcia: 2025-01-29 15:00:00 Data zakończenia: 2025-02-12 12:00:00 Termin zadawania pytań (do kiedy?): 2025-02-05 15:00:00 Wymagania: Kryteria formalne (warunki udziału w postępowaniu): 1. Termin płatności: 30 dni 2. Miejsce realizacji Zamówienia: Hotel*** NAT przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 24; 33-380 Krynica Zdrój 3. Kalkulacja ceny ryczałtowej w formie kosztorysu na wykonanie przedmiotu przetargu sporządzonej zgodnie z punktem II Postanowień Ogólnych Dotyczących Zamówienia (Etap II) 4. Wyciąg z rejestru sądowego lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej 5. Oświadczenie o niezaleganiu z daninami publicznoprawnymi wraz z dokumentami 6. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłatami skarbowymi 7. Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z opłatami składek na ubezpieczenie społeczne 8. Oświadczenia o sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy wraz z dokumentami (posiada własne udokumentowane środki finansowe w wysokości co najmniej 500.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 zł poświadczoną z Banku) 9. Dowód wniesienia wadium 10. Parafowany wzór umowy na realizację zadania 11. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w dokumentacji przetargowej 12. Oświadczenie o zapoznaniu się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją 13. Wykaz wykonanych w okresie 01.01.2020 r. do 30.09.2024 r. minimum trzech robót, polegających na budowie lub remoncie obiektu o wartości robót min. 500 000,00 zł netto każda z dokumentami ( rekomendacjami) wykazującymi, że zostały wykonane należycie 14. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 15. Kopia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej do kwoty 2'000.000,00 zł wraz dowodem opłaty składki 16. Potwierdzenie przez przedstawiciela Zamawiającego dokonania oględzin związanych z przedmiotem zamówienia/Oświadczenie oferenta o dobrowolnej rezygnacji z przeprowadzenia oględzin Dodatkowe warunki formalne: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi punktowymi kryteriami: a) 90 pkt - ryczałtowa cena ofertowa, b) 10 pkt - najkrótszy oferowany termin realizacji przedmiotu umowy, krótszy od nieprzekraczalnego terminu końcowego liczony okresami 15 dniowymi. Każdy z Oferentów w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną w następujący sposób: dla kryterium ,,a)": Wartość najniższej oferty ------------------------------ x 90 waga kryterium = ....pkt Wartość danej oferty dla kryterium ,,b)" Ilość okresów 15 dniowych , o które jest krótszy oferowany termin wykonania przedmiotu zamówienia z danej oferty ---------------------------------- x 10 waga kryterium =....pkt Największa zaproponowana w ofertach Ilość okresów 15 dniowych, o które jest krótszy oferowany termin wykonania przedmiotu zamówienia Uwagi: Kryteria oceny oferty: 1. Cena - 90% 2. Termin realizacji - 10% Dodatkowe pytania do oferty: ------ Brak pozycji ------ Uwaga: Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym. Kontakt: Kupiec prowadzący: Helizanowicz, Barbara telefon stacjonarny: 323250496 telefon komórkowy: - e-mail: barbara.helizanowicz@nat.pl Osoba kontaktowa w sprawach merytorycznych: |
© eurobudowa.pl 2004-2025